Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

16 aug 2018 13:40
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1036

dreekemvvke schreef : Ik hoef niet lezen maar weet precies hoe het in dit wereldje gaat ik hoopt dat jij dit begrijpt


Als je een discussie met iemand aan gaat is het toch echt handig om te horen/lezen wat iemand zegt :)
Discussie gesloten.
16 aug 2018 13:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1037
Lees net dat vanpeppen geen club meer heeft zou voor mvv een meerwaarde voor de verdediging zijn en woont ook nog in Maastricht .felle verdediger goed aanvallend en kan de jonge spelers beter maken.nadenkerdje voor Elsen.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 14:03 16 aug 2018 14:05 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1038
Bieke legt mij dan eens wat hij bedoelde te zeggen Okita komt niet opdagen als mvv dat vraagt wie blijft er dan in gebreken hij heeft met volle verstand een contract getekend hij wil weg maar er meld zich niemand bij mvv om hem te contracteren en dan komt iemand die het heeft over de media en over de clubs en ja ik weet dat er twee kanten van een verhaal maar deze speler moet gewoon zijn verplichting naar de club nakomen en niet wegblijven hij schaad alleen zichzelf en medespelers en ja ik weet gelukkig wel als het om contracten gaat heb het meermaals meegemaakt.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 14:04
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1039

dreekemvvke schreef : Lees net dat vanpeppen geen club meer heeft zou voor mvv een meerwaarde voor de verdediging zijn en woont ook nog in Maastricht .felle verdediger goed aanvallend en kan de jonge spelers beter maken.nadenkerdje voor Elsen.


Kijk, dat jij aangeeft voor de moffen te hebben gebald en nu bij ons op de tribune zit is een ding. Maar om hem nu hetzelfde te laten presteren om bij ons op het veld te mogen staan?

Aan de andere kant: dan wordt MVV wel iedere week in de voetbaltalkshow van Gijp uitgelicht.

Nee , kom op. Noem niet lukraak namen die je wilt hebben. Dan kan ik je het hele forum hier ook vol blaffen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
16 aug 2018 14:12 16 aug 2018 14:13 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1040
Nou jij moet echt wel een hekel aan mensen hebben als ik dit zo leest,maar ik denk dat hij meer brengt dan wat er nu loopt ik dacht de we beter wilden worden,maar de haat is groter dan het verstand dat blijkt maar weer de groetjes verder ik neem nog een lekker wit wijntje .
Discussie gesloten.
16 aug 2018 14:14
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1041

dreekemvvke schreef : Bieke legt mij dan eens wat hij bedoelde te zeggen Okita komt niet opdagen als mvv dat vraagt wie blijft er dan in gebreken hij heeft met volle verstand een contract getekend hij wil weg maar er meld zich niemand bij mvv om hem te contracteren en dan komt iemand die het heeft over de media en over de clubs en ja ik weet dat er twee kanten van een verhaal maar deze speler moet gewoon zijn verplichting naar de club nakomen en niet wegblijven hij schaad alleen zichzelf en medespelers en ja ik weet gelukkig wel als het om contracten gaat heb het meermaals meegemaakt.


Dreeke, ik wil me inhoudelijk niet mengen in de discussie. Zit waarschijnlijk ook niemand op dit forum op te wachten.
Ik werd alleen getriggert door de tekst 'Ik hoef niet te lezen', waarmee je aangeeft fel te reageren op een post van een forumlid, zonder die post te lezen. Redelijke dooddoener mijn inziens.

Terugkomend op het ondewerp van dit topic, ontzettend benieuwd welke spelers MVV nog op het laatste moment uit de hoge hoed zal toveren. Ervaring van de afgelopen jaren leert dat dit vaak bepalend is voor het succes van dat seizoen. Onder andere een goede spits zou zo veel verschil kunnen maken.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 14:28 16 aug 2018 14:29 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1042
Knops nu ook al weg. Eerlijk gezegd ben ik echt klaar met het dubbeltje-op-de-derde-rang beleid van MVV. Verheijdt was niet goed genoeg “we zoeken naar een heel ander type spits”. Nu hebben we niks.

En nu ook al een brandhout verdediging. MVV speelt het spel van een doodbloedende pokerspeler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
16 aug 2018 18:34
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1043
Dreeke zegt verstand van het spelletje te hebben. Zegt niet te hoeven lezen, en komt vervolgens met van Peppen als eventuele versterking B) B)
Sorrie hoor, maar dan valt me echt niks meer in ...........
Discussie gesloten.
16 aug 2018 19:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1044
Laat ook zien dat je .geen verstand heb voetbal
Discussie gesloten.
16 aug 2018 20:23
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1045
Bij Mvv zijn de volgende spelers vertrokken: Ciranni, Pereira, Yildirim, Orgunjimi, Smylek, Loshaj, Mmaee, Janssens, Thuys, Verrips en Nwakali maar liefst 11(!)spelers.
Daar tegenover staan de volgende nieuwelingen: Koopmans (gehuurd), Lavalee (gehuurd), Deom (gehuurd), Abubakar en Gunst slechts 5 spelers.

Rekensommetje lijkt me dan toch niet zo moeilijk, Mvv houdt een aardig bedrag over aan salariskosten, daarnaast meldde Mvv dat ze komend seizoen extra geld in de selectie zouden steken.
Alle supporters natuurlijk nieuwsgierig welke spelers Mvv zou halen voor komend seizoen maar wat een teleurstelling...

Nu komen ineens verhalen dat eerst Okita verkocht moet worden voordat Mvv kan kijken naar nieuwe spelers.

Mvv heeft geld om spelers te halen maar als je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten ...tja dan zal het een stuk moeilijker worden. Slim scouten zit er bij Mvv ook niet bij, niemand is er gescout voor komend seizoen.
Deze selectie heeft verdomme dringend behoefte aan versterkingen! We zijn weer terug bij af! Top Oss behoort tot de zwakkelingen in de eerste divisie maar we mogen blij zijn als Mvv morgen niet verliest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard, bokkesprongen
Discussie gesloten.
16 aug 2018 20:23
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1046
Bij Mvv zijn de volgende spelers vertrokken: Ciranni, Pereira, Yildirim, Orgunjimi, Smylek, Loshaj, Mmaee, Janssens, Thuys, Verrips en Nwakali maar liefst 11(!)spelers.
Daar tegenover staan de volgende nieuwelingen: Koopmans (gehuurd), Lavalee (gehuurd), Deom (gehuurd), Abubakar en Gunst slechts 5 spelers.

Rekensommetje lijkt me dan toch niet zo moeilijk, Mvv houdt een aardig bedrag over aan salariskosten, daarnaast meldde Mvv dat ze komend seizoen extra geld in de selectie zouden steken.
Alle supporters natuurlijk nieuwsgierig welke spelers Mvv zou halen voor komend seizoen maar wat een teleurstelling...

Nu komen ineens verhalen dat eerst Okita verkocht moet worden voordat Mvv kan kijken naar nieuwe spelers.

Mvv heeft geld om spelers te halen maar als je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten ...tja dan zal het een stuk moeilijker worden. Slim scouten zit er bij Mvv ook niet bij, niemand is er gescout voor komend seizoen.
Deze selectie heeft verdomme dringend behoefte aan versterkingen! We zijn weer terug bij af! Top Oss behoort tot de zwakkelingen in de eerste divisie maar we mogen blij zijn als Mvv morgen niet verliest.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 20:45
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1047

Driver schreef : Bij Mvv zijn de volgende spelers vertrokken: Ciranni, Pereira, Yildirim, Orgunjimi, Smylek, Loshaj, Mmaee, Janssens, Thuys, Verrips en Nwakali maar liefst 11(!)spelers.
Daar tegenover staan de volgende nieuwelingen: Koopmans (gehuurd), Lavalee (gehuurd), Deom (gehuurd), Abubakar en Gunst slechts 5 spelers.

Rekensommetje lijkt me dan toch niet zo moeilijk, Mvv houdt een aardig bedrag over aan salariskosten, daarnaast meldde Mvv dat ze komend seizoen extra geld in de selectie zouden steken.
Alle supporters natuurlijk nieuwsgierig welke spelers Mvv zou halen voor komend seizoen maar wat een teleurstelling...

Nu komen ineens verhalen dat eerst Okita verkocht moet worden voordat Mvv kan kijken naar nieuwe spelers.

Mvv heeft geld om spelers te halen maar als je altijd voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten ...tja dan zal het een stuk moeilijker worden. Slim scouten zit er bij Mvv ook niet bij, niemand is er gescout voor komend seizoen.
Deze selectie heeft verdomme dringend behoefte aan versterkingen! We zijn weer terug bij af! Top Oss behoort tot de zwakkelingen in de eerste divisie maar we mogen blij zijn als Mvv morgen niet verliest.


Hier is volgens mij geen speld tussen te krijgen. Normaal gesproken ben ik erg geduldig en probeer ik positief te blijven maar dat is nu toch wel heel erg moeilijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
16 aug 2018 21:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1048
Ook ik vraag me al een tijdje af wie de salarissen blijven die mvv heeft overgehouden van die 11 spelers die vertrokken zijn kan me voorstellen dat Koopmans het zelfde salaris krijgt als Verrips ,Abukar dat van Ogunjimi ,

Maar toch Yldrim ,NWakali ,Ciranni ,Pareira,Mmamae waren groot verdieners en Kostons zal wel salaris verhoging hebben gekregen maar dan nog heb je een gat van zo,n 1,5 tot 2 ton en niet meegerend meer budget voor dit seizoen ....
Discussie gesloten.
16 aug 2018 21:25
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1049
De ideeën vaan noonk Paul.. worden niet verwezelijkt!! Toen haalden we met 0 euro budget betere spelers.. en Trost!!
Discussie gesloten.
16 aug 2018 21:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1050

bokkesprongen schreef : Ook ik vraag me al een tijdje af wie de salarissen blijven die mvv heeft overgehouden van die 11 spelers die vertrokken zijn kan me voorstellen dat Koopmans het zelfde salaris krijgt als Verrips ,Abukar dat van Ogunjimi ,

Maar toch Yldrim ,NWakali ,Ciranni ,Pareira,Mmamae waren groot verdieners en Kostons zal wel salaris verhoging hebben gekregen maar dan nog heb je een gat van zo,n 1,5 tot 2 ton en niet meegerend meer budget voor dit seizoen ....


Buiten de 5 nieuwe spelers zijn
Mares, Hawbir en Houben er ook op de loonlijst bijgekomen. Verder lijkt me toch dan dat Thal en Daemen een aanzienlijk bedrag krijgen wat eigenlijk voor de selectie was bedoeld en dan liggen er wss nog wat lijken in de kast

En dan is het geld inderdaad op
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden