Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

22 aug 2018 12:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1096
1+1=2. Die komt dus niet.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 12:43
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1097
Boe iech iers altied gemeind hob tot dr norges zoe unne flauwe zeik verteld weurt es in de Twiede Kamer in Den Haag, mein iech inmiddels tot het niveau vaan dit forum dee Hollandse zeik vaan dao minstens evenare kint. Bravo veur de oppervlakkigheid ... Sjöt in!
Discussie gesloten.
22 aug 2018 12:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1098
Gaat het niet worden v/dHurk ,kom je een transfer bedrag voor moeten betalen en dan is ook meteen z,n salaris een probleem .......
Discussie gesloten.
22 aug 2018 13:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1099
Of De Graafschap en Van den Hurk ontbinden dat contract in goed overleg, zoals wij met Yildirim en Ogunjimi gedaan hebben. Dan is hij transfervrij. Niet gezegd dat hij dan per definitie voor MVV kiest natuurlijk, maar het moge duidelijk zijn dat MVV op deze variant inzet. Van den Hurk zal bij De Graafschap wellicht meer verdienen dan MVV biedt, en dan kan het dat hij aan De Graafschap geld vraagt voor ontbinden contract - bijvoorbeeld precies het verschil tussen De Graafschap-salaris en MVV-salaris, zodat hij zonder er financieel slechter van te worden kan overstappen. Voordeel voor De Graafschap is dat ze niet zijn hele jaarsalaris kwijt zijn maar slechts een deel.

De Graafschap zal uiteraard in eerste instantie daar niet mee akkoord gaan en hopen dat hij zonder vergoeding met contractontbinding akkoord gaat. MVV kan niet veel meer dan afwachten tot De Graafschap en Van den Hurk er uit zijn.

Ik denk niet dat De Graafschap daadwerkelijk verwacht dat een team uit de KK-divisie - want enkel interesse uit de eerste divisie is concreet - een transfersom gaat neerleggen. Dat staat ook niet in het artikel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 15:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1100

MVVFAN1984 schreef : Man man man, wat MVV ook doet het is ook nooit goed!! Sommige mensen kunnen echt zeiken. Je ziet dat kostons in alle opzichten nog net te kort komt, dan komt er nieuws naar buiten dat ze bezig zijn en dat die jizz hornkamp misschien gaat tekenen en nog is t niet goed!!! En wie zegt dat MVV het bij die speler blijft?


Ze zien liever een messi of ronaldo komen natuurlijk.
Of misschien wilt Thiebaut terug komen heeft ervaring.

Als jullie het beter kunnen mensen ga eens kijken of er een vacature is in het bestuur en treed toe!!
MVV kan zich geen spelers met naam halen.
En zoals Ogunjimi vorig seizoen (waar iedereen zo trots op was) was ook een speler van naam en wat heeft hij gepresteerd???
Discussie gesloten.
22 aug 2018 15:40
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1101
Helemaal mee eens mvv4ever wij moeten kijken naar jonge aanvallers waar we in de toekomst verder mee komen voor mijn part duurt het maar wat langer als de ploeg er maar beter van wordt.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 16:17 22 aug 2018 16:18 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1102
Wim Dusseldorp 3 jaar geleden begonnen als assistent en toen werd Pascal Huser geleend voor een (half?) jaartje (viel tegen helaas). Nu belangstelling voor Jizz Hornkamp van Heerenveen. Link met Wim die bij Heerenveen actief is geweest?

Van mij mogen ze Jizz wel aantrekken. Hij lijkt op een hongerige jonge doelpuntenmaker waar Heerenveen tevreden over is. Hij lijkt mij een stuk verder dan Koen omdat Koen niet wekelijks in de jonge competities speelt en Jizz daar met zijn ploeg kampioen is geworden en regelmatig scoort.

11 dagen geleden (dus niet een jaar niet gespeeld zoals we wel eens vaker horen van proefspelers): late gelijkmaker tegen Grunn youth: www.sc-heerenveen.nl/nieuws/gelijkspel-j...egen-fc-groningen/10

Wel hoop ik dat (moet er) een ervaren spits ook nog wordt aangetrokken. Ik hoop dat MVV in Nederland of Belgie blijft met deze keuze en niet zoals Roda een Oekraïense spits geboren in Oostenrijk, naast voetbal ook model (
) en die via een zaakwaarnemer voorbij is gekomen. Helaas gaat dit niet door want van mij had Roda best wel zijn deurs voor hem mogen trekken haha.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 17:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1103
Vraag me af of er geld is voor 2 centrum spitsen. Op 3 andere posities is er ook dringend versterking nodig.
Discussie gesloten.
23 aug 2018 10:08
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1104
Knops kunnen we in ieder geval doorstrepen, heeft getekend bij Helmond.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Discussie gesloten.
23 aug 2018 10:28
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1105
Knops naar Helmond, jammer voor onze club. Fijne teamspeler met ervaring, zou natuurlijk een grote gok zijn geweest. Heeft toch wel enkele maanden aan zijn herstel gewerkt in de Geusselt. Jammer dat een andere club hiervan profiteert!

Benieuwd of wij een betere krijgen dan Knops, denk het niet!

Op dit moment kunnen wij geen spelers binden, ligt dit aan de Euro's of aan de technische staf (hun verhaal) die geen spelers krijgen overgehaald naar Maastricht te komen!
Discussie gesloten.
23 aug 2018 10:46 23 aug 2018 10:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1106
Gelukkig, dat scheelt alweer vier strafschoppen dit seizoen, een hoop gekleurd papierwerk en de nodige textiel-vergoedingen. MVV heeft een defensieve leider nodig achterin, Knops was altijd de sidekick van een andere speler die de lijnen uit zette. Mares, Shermaine en Shermar kunnen die rol ook gewoon vervullen, Knops was nummer vier in een dozijn geweest.

Ik vind het wel sjiek voor hem dat hij een club heeft weten te vinden. Veel succes Kjell!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
23 aug 2018 10:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1107
Heb nooit wat aan Knops gevonden, een verwijfde centrale verdediger met veel te weinig persoonlijkheid in het veld en overwicht
MVV heeft hem de kans geboden om zijn conditie op peil te brengen maar als we hem echt gewild hadden was hij zeker gebleven , dat hij naar HS is gegaan geeft aan dat niet iedereen overtuigd is van Knops , en daar kan ik me iets bij voorstellen

we hebben hier niks mee verloren , was nooit een aanwinst geweest/geworden in mijn ogen !
Discussie gesloten.
23 aug 2018 11:05
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1108
Ryan Mamae zou ook zomaar kunnen komen. Is naar de c kern van standard en mag vertrekken.
Discussie gesloten.
23 aug 2018 12:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1109
We zouden ook zo maar weer even moeten wachten op versterkingen. Gezien het feit dat er nog geen wedstrijdtopic is voor morgen zegt wrs als genoeg over de verwachtingen morgen. Mijn verwachting is dat we morgen een (dikke) nederlaag tegemoet kunnen zien, Golpek op de bank begint en in de 66e minuut wordt ingebracht en dat we nog even moeten wachten op de versterkingen. Oh ja ik vergeet ook nog het blog van Penders vandaag waarin hetzelfde gaat staan als de vorige weken; alleen wel anders verwoord. Respect voor de mensen die morgen op de tribune in Velsen zitten.
Discussie gesloten.
23 aug 2018 14:38
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1110
Weet niet waar het ik moet plaatsen, in dit topic of bij " oud MVVers" ;)

www.grenzecho.net/sport/fussball/1divisi...iniert-beim-kfc-amel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden