Wim Dusseldorp 3 jaar geleden begonnen als assistent en toen werd Pascal Huser geleend voor een (half?) jaartje (viel tegen helaas). Nu belangstelling voor Jizz Hornkamp van Heerenveen. Link met Wim die bij Heerenveen actief is geweest?
Van mij mogen ze Jizz wel aantrekken. Hij lijkt op een hongerige jonge doelpuntenmaker waar Heerenveen tevreden over is. Hij lijkt mij een stuk verder dan Koen omdat Koen niet wekelijks in de jonge competities speelt en Jizz daar met zijn ploeg kampioen is geworden en regelmatig scoort.
11 dagen geleden (dus niet een jaar niet gespeeld zoals we wel eens vaker horen van proefspelers): late gelijkmaker tegen Grunn youth:
www.sc-heerenveen.nl/nieuws/gelijkspel-j...egen-fc-groningen/10
Wel hoop ik dat (moet er) een ervaren spits ook nog wordt aangetrokken. Ik hoop dat MVV in Nederland of Belgie blijft met deze keuze en niet zoals Roda een Oekraïense spits geboren in Oostenrijk, naast voetbal ook model (
) en die via een zaakwaarnemer voorbij is gekomen. Helaas gaat dit niet door want van mij had Roda best wel zijn deurs voor hem mogen trekken haha.