Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

18 aug 2018 23:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1066
Nog maar 13 dagen over om een rol van betekenis te gaan spelen in de KKdivisie. Ik hoop dat men wakker is geschud. Tevens heeft MVV zijn onderhandelingspositie met de nederlaag van gisteren niet verbeterd.....
Hopelijk ook een vervanger voor Golpek. Dan komt er tenminste iemand anders in het veld tussen de 65e en 75e minuut.
Jip EL Negativo. Overigens vond ik de aanwinst van Willem 2 wel een aanwinst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 aug 2018 18:39
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1067
ik vond golpek toch degelijk invallen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Discussie gesloten.
20 aug 2018 13:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1068
De eerder genoemde Van der Hurk mag verhuurd worden en staat in de belangstelling van KKD clubs. Zou hij dus inderdaad een optie zijn voor MVV?
Ook Cas Peters mag toch wellicht weg bij Emmen, al lijkt hij me totaal onhaalbaar.
Worden nog 2 spannende weken, 3 a 4 spelers maken het verschil tussen plek 8-12 of 15-20.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
20 aug 2018 16:53
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1069
Cas Peters zou een hele leuke speler zijn, maar die kun je vergeten. Antony van den Hurk zou mss wel kunnen. Mvv zou druk bezig zijn en zo als ron elsen al aangaf , mss komt er op t middenveld ook nog wel iets bij. het is en blijft heel erg frustrerend om te zien, maar we moeten hoop houden dat er nog wat veranderd voor 31 augustus.En in verdedigend opzicht zou er ook nog wat bij komen, mss een rechtsback en een centrale verdediger.
Discussie gesloten.
21 aug 2018 09:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1070
Nou kom op mvv haal die anthonie van den hurk
Discussie gesloten.
21 aug 2018 10:42
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1071

dreekemvvke schreef : Nou kom op mvv haal die anthonie van den hurk

Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar dat zal nog niet zo gemakkelijk worden. Hij is in gesprek met meerdere clubs uit de eerste divisie. Neem aan dat MVV daar ook bij zit. Maar een vertrek op verhuurbasis is niet bespreekbaar bij De Graafschap, dus zijn contract zal eerst moeten worden ontbonden wil MVV überhaupt een kans maken. In onderstaand artikel zegt hij bovendien dat wel alles moet kloppen als hij vertrekt uit Doetinchem. Hij wordt vader en de voorwaarden bij een nieuwe club moeten dus goed zijn. Aldus van den Hurk...

www.gelderlander.nl/de-graafschap/spits-...graafschap~a612ee55/
Discussie gesloten.
21 aug 2018 10:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1072

Jim Cemint schreef :

dreekemvvke schreef : Nou kom op mvv haal die anthonie van den hurk

Dat zou inderdaad mooi zijn. Maar dat zal nog niet zo gemakkelijk worden. Hij is in gesprek met meerdere clubs uit de eerste divisie. Neem aan dat MVV daar ook bij zit. Maar een vertrek op verhuurbasis is niet bespreekbaar bij De Graafschap, dus zijn contract zal eerst moeten worden ontbonden wil MVV überhaupt een kans maken. In onderstaand artikel zegt hij bovendien dat wel alles moet kloppen als hij vertrekt uit Doetinchem. Hij wordt vader en de voorwaarden bij een nieuwe club moeten dus goed zijn. Aldus van den Hurk...

www.gelderlander.nl/de-graafschap/spits-...graafschap~a612ee55/


Ik vond het al vreemd dat in eerdere berichten werd aangegeven dat De Graafschap wilt meewerken aan een verhuur. Hij is het jaar erna immers transfervrij, dus hebben ze alleen nog maar kosten als ze iemand verhuren lijkt mij. Denk dat hij over de ontbinding al rond is en dat dit officieel wordt gemaakt als hij een nieuwe club heeft gevonden.

Meerdere clubs uit onze competitie. Dan is natuurlijk de vraag welke clubs nog een spits zoeken. Naast ons kun je direct naar de Oosterbuurtjes wijzen. Die zullen vast en zeker in dezelfde vijver vissen als in de onze. Verder hebben de ''topclubs'' hun selectie wel op orde en een spits rondlopen. MVV zal dus moeten concurreren met dezelfde clubs qua budget en begroting. Aan de mensen binnen MVV de taak om hem ervan te overtuigen hier te komen spelen door de visie, ambitie en beleid uit te leggen. Ja mensen, jullie mogen weer over de woordjes visie, ambitie en beleid vallen dat jullie het hier niet eens mee zijn. Feit is en blijft dat deze er zijn en op basis hiervan spelers komen. Ik kop hem meteen voor jullie in: hierdoor komen dus geen spelers. Mooi, hebben we die discussie ook direct vermeden.

Denk overigens dat MVV naast Van den Hurk met iets exotisch bezig is. Rajcomar zat op de tribune overigens vrijdag:lachen:

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
21 aug 2018 11:53
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1073
En trouwens traint Okita nou wel of nog niet mee ,anders wordt dit ook een gebed zonder end .heeft nou toch wel lang genoeg geduurd is erbij mvv nou niet een iemand die deze jongen aan zijn verstand kan brengen dat hij zijn eigen graf aan het graven is.
Discussie gesloten.
21 aug 2018 12:40
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1074
Eens dat ambitie en visie een belangrijke rol spelen in het overhalen van een speler. Echter, MVV kan de omstandigheden rondom Van den Hurk niet veranderen.

Qua ambitie kan MVV hetzelfde verhaal voorschotelen als de halve Keukenleague: we gaan voor de play-offs en daarin gaan we voor het maximale. Geen enkele club zal zeggen 'we hopen en gaan ervan uit nog jaren in de Keuken Divisie te spelen.'

Daarbij: die jongen komt uit Veghel. Bij teams als Eindhoven, Helmond Sport, RKC Waalwijk, Den Bosch en Dordrecht kan hij op hetzelfde niveau maar dichter bij huis spelen, terwijl MVV zeker niet (veel) meer zal betalen dan bovenstaande ploegen.

Zo simpel is het dus niet voor de clubleiding om Van den Hurk over te halen hier te komen spelen. Uiteraard zie ik hem heel graag komen, maar gezien het bovenstaande is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
21 aug 2018 13:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1075
Kijk naar Ajax als je wat meer kwaliteit wilt hebben zul je ook wat meer moeten betalen. En ik ga mvv echt niet vergelijken met Ajax.
Discussie gesloten.
21 aug 2018 15:23 21 aug 2018 15:24 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1076
Wellicht iets afwijkend van het topic, maar het heeft er toch mee te maken. Wil je als club echt meedoen, dan red je dat mijns inziens niet meer met een salarisplafond van 50000 euro.
Oei, ik zie net dat Dreeke net ook zoiets geschreven heeft.
Discussie gesloten.
21 aug 2018 15:26
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1077
Is dat salaris plafond dan nog steeds bij MVV?
Was idd een salaris plafond maar dacht dat daar al met een aantal spelers overheen is gegaan? Ook afgelopen seizoen.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
21 aug 2018 16:25
DFVF@MVV
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1078
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, daan4suz, Ben Salemans, john68, Robin, opadiehard, itsman, De Zwarte Vogel, Boys_in_Red, M.V.V. 1902 en1 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
22 aug 2018 02:57
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1079
Jizz Hornkamp spits vaan SC Heerenveen zouw binnekort goon teikene bij MVV.

Oet de jäög vaan Ajax en AZ. Veureg jaor in Fryslan bij de beloften/Jong SC Heerenveen 13 wedstrijde en 9 gools en topscoorder.

ben benieuwt

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
22 aug 2018 06:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1080
Ken deze spits niet maar de vorige spits van Heereveen was geen succes :-)
Ben benieuwd of dat het dan huren wordt.
Ook ben ik benieuwd of mvv de zoektocht naar een evaren spits dan gestaakt heeft.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden