Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

16 aug 2018 21:30 16 aug 2018 21:30 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1051
2 jaar geleden hadden we alleen een paar stagiaires, enkele kantoorleden en een algemeen directeur die het voor bijna niks deed. Nu hebben we betaalde algemeen en commercieel directeur en extra personeelsleden. Verder hebben Moustapha, Houben, Golpek, en Deussings nu wel prof contracten. Als die 2 versterkingen komen zie ik het nog niet zo negatief in. ( vorig jaar zou er na Yildirim ook nog extra spelers komen, maar die zijn toen niet gekomen)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
Discussie gesloten.
16 aug 2018 21:37
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1052

dreekemvvke schreef : Laat ook zien dat je .geen verstand heb voetbal





Wacht nog steeds op de eerste onderbouwde bijdrage van onze Maastrichtse Johan Cruijf !!! We weten onderhand wel dat je in een ver verleden ooit betaald voetbal hebt gespeeld . Of het waar is , daar heb ik mijn twijfels over . Bij deze heb ik mijn zegje gedaan .
Discussie gesloten.
16 aug 2018 22:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1053

Strucht schreef : 2 jaar geleden hadden we alleen een paar stagiaires, enkele kantoorleden en een algemeen directeur die het voor bijna niks deed. Nu hebben we betaalde algemeen en commercieel directeur en extra personeelsleden. Verder hebben Moustapha, Houben, Golpek, en Deussings nu wel prof contracten. Als die 2 versterkingen komen zie ik het nog niet zo negatief in. ( vorig jaar zou er na Yildirim ook nog extra spelers komen, maar die zijn toen niet gekomen)


En Gunst zal ook leuk verdienen.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
16 aug 2018 22:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1054
Alleh Boredass ,Deom en Lavelee het geld van Thuys en Loshaj Het geld van Janssens naar Gunst en het geld van Smylek naar andere keeper Maar waar is het geld dan van ganse Ciranni en Pareira en Yldrim toch 3 ganse gebleven is toch een 150,000 euro oftewel 3 *ganse * voor mvv begrippen en die zijn er niet .........Gaat Okita weg zijn er het 4 en heb je nog 2 a 3 ton over aan de transfers ..........bedrag van Okita ........
Discussie gesloten.
16 aug 2018 22:48
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1055
Sjonny ik heb al zo vaak iets onderbouwd maar ik kan er ook niets aan doen dat heel veel mensen op dit forum alleen maar proberen mensen die hun nek uitsteken voor mvv weer daar te krijgen waar wij ze graag willen zien onderuit halen. .maar een ding kun jij van mij aannemen dat ik altijd achter mijn club zal blijven staan en niet alleen als het goed gaat.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 23:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1056
Ik denk dat iedereen hier op het forum achter de club staat. Anders was je hier al lang niet meer te vinden.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 23:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1057
Kan ik niet altijd ontdekken als ik soms leest hoe over mensen wotdt gesproken die zoveel energie in us mvvke steken sorry maar zo denk ik er nou eenmaal over.
Discussie gesloten.
17 aug 2018 06:16
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1058

dreekemvvke schreef : Kan ik niet altijd ontdekken als ik soms leest hoe over mensen wotdt gesproken die zoveel energie in us mvvke steken sorry maar zo denk ik er nou eenmaal over.


Ik moet zeggen ik begin me behoorlijk te irriteren aan de mensen op facebook.
Als er een nieuwe blog komt zeiken ze, komt er een nieuwe speler dan is het geen goede.... Altijd wel iets....Maar als MVV 5 wedstrijden wint zijn dat wel de eerste mensen die in de lucht springen en zeggen dat we kampioen worden.
Hier op het forum valt het op zich mee omdat er een aantal positief zijn.
Hoe kan je nou weten of we sterker of slechter zijn qua kwalliteit? Een Okita wie heeft daar ooit van gehoord? Scoorde vorig seizoen wel effe 18x. En al die andere spelers? Of spelers die bij andere clubs mislukt zijn en hier goed doen?
En ja MVV heeft nog versterkingen nodig, maar dat weten ze bij MVV ook wel zie ook de blog van Paul.
Maar helaas zitten we in dezelfde vijver als zovele clubs het verschil is dat MVV de euro moet omdraaien en veel andere clubs niet.
Daarom gaat MVV ook altijd op zoek naar de onbekende voetballers. Waar andere clubs nooit van gehoord hebben en dus niet aandurven om ze te contracteren.
Ook met Verheijd stel dat MVV interesse had gehad, dan had MVV nog geen kans gehad tegen GAE.
En als je kijkt naar andere clubs die dezelfde begroting als MVV hebben ongeveer zoals een Volendam of Oss daar is hetzelfde aan de hand als bij MVV.
Er zijn altijd verbeter punten maar dat is overal zo.
Discussie gesloten.
17 aug 2018 06:40
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1059
Snap zowiezo niet dat ieder jaar de mensen weer verbaast zijn over hoe en wat bij mvv
Zolang we bijna geen geld hebben is dit het verlopig de komende jaren
We moeten geluk hebben dat we een paar leuke spelers kunnen huren of dat er toevalig wat op ons pad komt
Verder verwacht ik niet meer veel van mvv of er moet ooit oliesjeik komen met veel geld
Discussie gesloten.
17 aug 2018 07:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1060
Ik denk dat dit komt doordat er voor het seizoen door MVV wordt gezegd dat het spelers budget is gegroeid en tevens een aantal groot verdieners weg zijn gegaan. Dat schept de verwachting dat de kwaliteit van het eerste elftal vooruit gaat. Als dit dan vervolgens tegen valt zijn veel mensen teleurgesteld.
Ook vorig seizoen viel voor veel supporters tegen gezien de prestaties van het seizoen ervoor. Als dan de selectie dit jaar tegen valt met een sterkere competitie zien veel mensen komend seizoen somber in.
Dat wil niet zeggen dat deze mensen anti MVV zijn.


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
17 aug 2018 10:02 17 aug 2018 10:03 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1061
Tip ;) Niet precies het profiel wat MVV zoekt, maar Mutzers zijn contract is ontbonden bij Dordrecht, zuiderling en scoorde afgelopen seizoen 12x bij Dordrecht en het jaar ervoor 17x bij de Treffers. Blijf het jammer vinden dat MVV Maletic niet heeft gehaald... ( Speelt nu bij Dordrecht )
Discussie gesloten.
17 aug 2018 13:50
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1062
mensen nog ff geduld, mvv is momenteel nog bezig met 1 spits, een verdediger en een rechtsback, we zullen nog ff tot 1 september moet wachten helaas.maar alles komt goed.
Discussie gesloten.
17 aug 2018 14:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1063

MVVFAN1984 schreef : mensen nog ff geduld, mvv is momenteel nog bezig met 1 spits, een verdediger en een rechtsback, we zullen nog ff tot 1 september moet wachten helaas.maar alles komt goed.


Geloof je het zelf? Dit is een standaard uitspraak die MVV doet om de gemoederen rustig te houden. Net zoals er gezegd werd dat er genoeg zaakwaarnemers waren die spitsen in de aanbieding hadden voor MVV. Nou dat hebben we gezien, Bussen vol stonden bij de Geusselt.
Zelfde verhaal als vorig jaar, zolang mogelijk wachten en hopen dat er van zelf een spits aangelopen komt zoals Ogymi en Yildrim om vervolgens geld letterlijk weg te gooien aan 2 spitsen. Dit mag en moet MVV dit jaar proberen te voorkomen. Dat ze wachten tot het laatste moment begrijpen we allemaal ( het is allen niet prettig ) maar zorg dan wel dat je een spits haalt die kan spelen en kan scoren. En niet een spits die het hele scouting beleid of contract beleid van MVV in twijfel trekt. Want laten we eerlijk zijn Ogymi en Yildrim zijn de slechtste aankopen in 10 jaar. Dat was letterlijk geld weg gooien.

Ik hoop natuurlijk van harte dat er nog een spits en eventuele een andere speler bijkomt. Maar ik ga nergens van uit.
Discussie gesloten.
17 aug 2018 15:10
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1064
Ben benieuwd, maar eerst zien dan geloven.
Discussie gesloten.
17 aug 2018 16:31
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1065

Jacques schreef :

krampioen schreef : En ondanks de 5 positivo s die er nog over zijn op dit forum zullen wij met een eindoordeel moeten wachten totdat we 4 wedstrijden gespeeld hebben. Dan pas is de selectie compleet en dan pas weten we waar we staan. Dat het geen suksesseizoen gaat worden, daar is iedereen (behalve die 5) wel van overtuigd.



Ik heb al eerder op een dergelijke opmerking gereageerd en ik vind het bizar dat dat blijkbaar nog eens moet. Wie zegt dan dat de selectie compleet is? Dat de huidige selectie goed is? Dat het een successeizoen is? Kun je mij die vijf namen noemen? Want:

Tuor schreef :
Volgens mij is er overigens letterlijk niemand die denkt dat het met de huidige selectie een successeizoen gaat worden. Ik heb dat niemand zien beweren in elk geval. Begrijp niet waar dit steeds vandaan komt. Letterlijk iedereen vindt dat er nog versterking moet komen.



Precies dit. Het zal wel de tegenwoordige tijd zijn, een soort Trumpiaanse tactieken. Je gaat in tegen iets dat helemaal niet gezegd is. Dat staat stoer, maar het slaat nergens op.

Volgens mij heb je grofweg twee smaken op dit moment (en ja er zitten een hoop smaken daartussenin):

- de selectie nu is niet goed genoeg: dus het wordt een kutseizoen, wat er verder ook gebeurt.
- de selectie nu is niet goed genoeg: over 2,5 week is de transfermarkt pas dicht, als Okita verkocht wordt kan MVV gericht zaken doen, we kunnen nu niets zeggen, dat kan pas na sluiten transferperiode.


Het hilarische is dat jij zo te lezen tot die tweede groep behoort, want je zegt zelf dat de selectie pas over vier wedstrijden compleet is en dat we dan pas wat kunnen zeggen. Van de twee hoofdsmaken die er zijn, ben jij iemand die in de meest positieve groep valt. Kortom, je bent zelf dus een positivo ;)


Ik heb nog even geaarzeld of ik hier op moet reageren. Ik kan het niet laten. sorry.
Ik heb met mijn post alleen opadiehard een hart onder de riem willen steken. Meer niet. Maar jij grijpt elke post aan om ook te posten. Jij wil nu eenmaal graag het wereldrecord posten op de MVV forumsite verbreken. Welnu, dat is je allang gelukt. Hoera voor Jacques.
Inhoudelijk. Je bedenkt zelf een redenatie met je eigen voorwaarden en kadert daar elke mening van anderen op in. Dat noem ik trumpiaans.
Het valt mij op dat je zegt; Ik heb al eens ergens op gereageerd en ik vind het bizar dat ik dit nog eens moet doen. Alsof iedereen automatisch moet accepteren dat als jij iets zegt dat ook als absolute waarheid moet worden aangenomen. Een beetje megolomaan, denk ik dan. Maar ach, misschien had je je dag niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden