mvv supporter wrote: En aangezien we al op alles kritiek hebben zal dit wel weer niet gepast zijn.
Dit is zo jammer, echt een zwaktebod. Ik ben het namelijk grotendeels eens met de rest van je bericht. Maar ik lees wel vaker dit soort reacties, lang niet alleen van jou. Wijs me nou eens aan waar iemand zegt dat iets niet gepast is? Dat een bepaalde mening niet mag? Als iemand het niet met je eens is en een andere mening geeft, wil dat nog niet zeggen dat die vindt dat jouw mening niet gepast is. Sorry, maar ik stoor me echt aan die bij voorbaat al beledigde houding. Je slaat er de discussie mee dood, want eigenlijk zeg je dat mensen die het niet me je eens zijn per definitie mensen zijn die jou je mening niet gunnen.
mvv supporter wrote: Indien Gunst niet kan spelen aanstaande vrijdag vind ik dit weer een fout van MVV.
Want hier ben ik het, als oeroptimist, als iemand die zogenaamd alles door een MVV-bril bekijkt, eigenlijk wel helemaal mee eens. MVV speelt het scherp, als Gunst deze week tekent hebben ze een maand aan salarissen uitgespaard en wellicht heeft Gunst daarmee een lager salaris geaccepteerd dan hij een maand geleden vroeg. Chapeau. Maar als Gunst vrijdag niet op het veld staat, heeft MVV gegokt en verloren. Hopelijk dan maar een klein verlies en is hij er een week later wel bij, maar alsnog. Wat ik in de voorbereiding heb gezien, wil ik Gunst er erg graag bij hebben, want Lavalée op linksachter is drie niveaus minder. En daar heeft Schroijen en het toch al niet zo creatieve middenveld ook weer last van.
Maar het is nog geen vrijdag. Geduld. Als het maar niet het typische MVV-verhaal wordt van "hij heeft getekend maar de papieren liggen bij de Belgische bond"
Boe is dat feeske? wrote: No guts no glory.
Of: No Gunst, no glory...

: :whistle:
te gemakkelijk om te laten liggen :blush: