tuutsje wrote: Daar heb je een punt. Je snapt mijn punt ook wel. In mijn beleving zijn ze op zoek naar een show van de holy grail waar ze voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik ben bang dat als de show de 31e begint wij geen kaartje hebben kunnen bemachtigen, zelfs niet voor de laatste rij....
Ja, ik snap dat wel - althans, ik ging er inderdaad niet vanuit dat je echt denkt dat MVV met de gordijnen dicht zit en geen spelers probeert te vinden. En ja, ik snap dat MVV overkomt dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, gedeeltelijk is dat ook gewoon waar.
Aan de andere kant; wat ik niet begrijp. Voor mij is het overduidelijk dat "de zaak-Okita" voor dit transferwindow bepalend is. Zo lang Okita niet verkocht is en MVV niet weet hoeveel geld ze kunnen besteden aan echte pareltjes, zal MVV niet te veel willen doen. Nu al spelers halen uit een hoog segment kan niet want het geld is er nog niet. En dan maar een mindere speler halen, dan zit je met een "halve" opgezadeld en kun je die topper niet meer halen, dus dat is ook niet verstandig. Dit is toch geen hogere wiskunde? Maar toch rekenen velen MVV af op het afwachten. Ik snap vanuit dit standpunt heel goed dat MVV afwacht.