Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

15 aug 2018 13:42
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1006

tuutsje schreef :

dreekemvvke schreef : Mits Okita blijft en knops nog tekend denk ik dat mvv er beter voorstaat als vorig seizoen. Veel jeugdige spelers en niet van over de top voetballers hooguit nog een spits en dan denk ik wel dat we klaar zijn en kan Ron er een sterk team van maken op naar vrijdag.


Vergeet het maar! Okita voor de 3e dag op rij niet aanwezig op de training. Zou ziek zijn. Knops traint nu mee met Helmond Sport. Dit werd overigens niet gefluisterd in de Ardennen.


Is er gisteren even goed nieuws omtrent Gunst, krijg je vandaag dit weer voor de kiezen. Ben redelijk pessimistisch over komend seizoen, hopelijk zit ik er naast.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1007
Ik heb er graag een ervaren, sturende centrale verdediger bij. Die misten we vorig seizoen, Kuipers had (opbouwend) zijn tekortkomingen maar was 90 minuten lang aan het coachen, praten en sturen. Kuipers en Ippel vorig seizoen afwezig was achteraf gezien rampzalig op dat gebied. Wat dat betreft had Knops meteen mogen tekenen van mij. Tegelijkertijd vertrouw ik het oordeel van de technische staf, en vond ik Knops in de oefenduels weinig indruk maken - is ook lastig als centrale verdediger. Als Knops echt beter was geweest dan de huidige verdedigers, dan had MVV hem wel een contract onder de neus geschoven.

Okita kun je op je vingers uittellen waarom die ontbreekt. Hopelijk komt de transfer deze week nog rond. Kan me ook voorstellen dat contract voor Knops daarmee samenhangt overigens. Eerst geld vangen voor Okita, dan spelers contracteren.

Vrijdag wordt op deze manier lastig, maar zoals ik in wedstrijdtopic ook al zeg, Oss zelf heeft helemaal geen spannende selectie, daar moet ook een verzwakt MVV goede zaken tegen kunnen doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 15:18
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1008
Nou Jacques, dat moet je niet zeggen, jou favoriet speelt er immers bij!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
15 aug 2018 15:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1009
Kjell Knops loopt stage bij Helmond Sport. De 31-jarige verdediger trainde de afgelopen weken mee bij MVV.
Hij was daar om te revalideren van een slepende blessure, maar hoopte ook een contract voor komend seizoen te krijgen.

Hoop
Ondanks die hoop heeft de verdediger, die de afgelopen twee seizoenen bij Port Vale in Engeland speelde, hij zinnen verzet. Hij is sinds woensdag bij Helmond op proef.

MVV-trainer Ron Elsen noemde het een optie om Knops een contract aan te bieden. Knops wilde niet afwachten.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
15 aug 2018 16:11 15 aug 2018 16:17 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1010
.
Zie ook Dagblad DL.
"Jonathan Okita is opnieuw niet komen opdagen bij MVV. De vleugelspeler, die afgelopen seizoen nog topscorer van de Maastrichtenaren was, had zich woensdag moeten melden op de club. Dat heeft hij niet gedaan
Okita heeft last van misselijkheid, hoofdpijn en heeft darmklachten. Ook heeft hij last van zijn enkel, na de wedstrijd tegen Almere City", zegt trainer Ron Elsen. "Hij had zich moeten melden bij de medische staf, maar dat heeft hij niet gedaan."
Desgevraagd laat Elsen weten dat de situatie rond Okita zijn weerslag heeft in het kleedlokaal. "Natuurlijk. Dit is niet makkelijk. De topscorer van vorig seizoen komt niet opdagen. Maar ik focus me op de spelers die er wel zijn."

Ik snap Knops wel.
Ik zie het al voor me.

Okita wacht tot het laatst, MVV doet water bij de wijn (om van Okita af te komen) en Okita dwingt zo een transfer tegen een lagere transfersom af.
Kjell Knops heeft inmiddels bij Helmond Sport getekend en tel uit je winst.
MVV mag nu toch wel weten of Knops fit en goed genoeg is voor een contract?
Discussie gesloten.
15 aug 2018 16:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1011
Na dat Okita afgelopen vrijdag 90 minuten op de bank zat tegen Almere.
Kon je al weten dat het weer foute boel was tussen Okita en Mvv.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 17:05 15 aug 2018 17:08 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1012
Ik snap het bestuur van mvv niet ,dit valt toch onder werkweigering je zou hem volgens mij toch een flinke boete kunnen geven .Ze zullen toch niet zoete broodjes aan het bakken zijn met zo een gozer salaris stop zetten zolang hij zich niet meld en meetraint.wie is er de baas hij of mvv je laat je toch niet in de zeik nemen door zo,n gozer,oprotten en niet meer mee laten spelen totdat hij zijn excuus aanbied aan zijn medespelers in de selectie en 100% inzet toont .wat ik nog vergeet is dit geen gevalletje voor de UEFA of de FIFA???
Discussie gesloten.
15 aug 2018 17:31
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1013
Zo werk het nou eenmaal niet dreekemvvke.
Kunt niet zomaar iemand zijn salaris stop zetten.
Daarbij komt dat wij alleen het verhaal van MVV-kant horen. Wellicht als we het verhaal van Okita zijn kant kennen dat sommigen wat milder reageren.
Uiteraard moet ook hij zich aan de regels houden, maar wij weten niet wat er voorgevallen is.
MVV,L1 en de Leugeneer kunnen veel vertellen, maar wij zegt dat dat allemaal klopt ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
Discussie gesloten.
15 aug 2018 17:32
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1014
Begrijpelijk van Knops.
De kommende weken zal duidelijk wat mvv van plan was met hem: of ze wilden zolang mogelijk wachten met hem vast te leggen of mvv is nog bezig met een betere optie.
Zijn ervaring had mvv goed kunnen gebruiken.
Ben ook van mening dat we een van de zwakste selecties van de laatste 10 jaar hebben.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 17:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1015
Hou toch op met dat slap gelul om alles naar mvv toe te schuiven heb zelf 8 jaar betaald voetbal gespeeld bij Roda je en 6jaar in België.je weet dat je een contract tekend en daar staat alles-in wat je rechten zijn en jeplichten en niet komen opdagen was schorsing en boete.meneer moet gewoon trainen en zijn stinkende best doen dan komt heus wel een leuke transfers maar zo niet clubs zijn niet achterlijk
Discussie gesloten.
15 aug 2018 18:00
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1016

dreekemvvke schreef : Hou toch op met dat slap gelul om alles naar mvv toe te schuiven heb zelf 8 jaar betaald voetbal gespeeld bij Roda je en 6jaar in België.je weet dat je een contract tekend en daar staat alles-in wat je rechten zijn en jeplichten en niet komen opdagen was schorsing en boete.meneer moet gewoon trainen en zijn stinkende best doen dan komt heus wel een leuke transfers maar zo niet clubs zijn niet achterlijk


Als jij zelf 8 jaar betaald voetbal hebt gespeeld, weet je ook dat je de media niet altijd moet geloven. Een verhaal heeft altijd twee kanten.
Iemand zijn salaris stop zetten gaat nou eenmaal niet gemakkelijk, los van het feit of hij het zelf schuld is.

Ik schuif niks naar MVV toe, maar loop allang genoeg mee om te weten dat ze daar ook alleen maar in hun eigen voordeel lullen. Dat is overigens niet alleen bij MVV zo, maar dat is bij alle clubs.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 19:24 15 aug 2018 19:25 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1017
Wat is dan zijn verhaal waardoor hij niet traind zolang er geen deal is met een andere club,heeft mvv zijn salaris niet op tijd over gemaakt,weet jij dan zijnreden om niet op te dagen voor waar hij voor getekend heeft je lult uit je nek over dingen waar je niets vanaf weet ,maar ik weet wel wat er een contrac staat
Discussie gesloten.
15 aug 2018 19:35
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1018

dreekemvvke schreef : Wat is dan zijn verhaal waardoor hij niet traind zolang er geen deal is met een andere club,heeft mvv zijn salaris niet op tijd over gemaakt,weet jij dan zijnreden om niet op te dagen voor waar hij voor getekend heeft je lult uit je nek over dingen waar je niets vanaf weet ,maar ik weet wel wat er een contrac staat


Laat maar.
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant merk ik al.
Discussie gesloten.
15 aug 2018 20:35
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1019
Ik hoef niet lezen maar weet precies hoe het in dit wereldje gaat ik hoopt dat jij dit begrijpt
Discussie gesloten.
15 aug 2018 21:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1020

dreekemvvke schreef : Ik hoef niet lezen maar weet precies hoe het in dit wereldje gaat ik hoopt dat jij dit begrijpt

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden