Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

22 aug 2018 07:15
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1081
Werd de nieuwe 'Huntelaar' genoemd paar seizoenen geleden ...

www.google.com/amp/s/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp%3fuid=327916

December vorig jaar, Heerenveen nog zeer tevreden over Hornkamp!

www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/109...eeds-beter-geworden#

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
22 aug 2018 08:45
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1082
In mei van dit jaar maakte Jizz Hornkamp zijn debuut voor SC Heerenveen, maar het komend seizoen lijkt hij nog niet in de plannen van trainer Jan Olde Riekerink voor te komen. De spits mag daarom verhuurd worden, meldt journalist Sander de Vries via Twitter.

Volgens De Vries zal de 20-jarige spits "vermoedelijk op korte termijn tekenen bij MVV." De Limburgers - vorig seizoen middenmoter in de Jupiler League - hebben naast spits Koen Kostons (18) verder eigenlijk geen spitsen onder contract staan, wat de kans op speeltijd voor Hornkamp zal doen toenemen.

Het afgelopen seizoen speelde Hornkamp zijn wedstrijden vooral bij Jong Heerenveen. In de tweestrijd met FC Utrecht om de play-offs voor Europees voetbal kwam de spits tweemaal in de lijnen, waarbij hij in Utrecht nog dichtbij een treffer was met een knappe kopbal.

Hornkamp heeft in het Abe Lenstra Stadion nog een contract tot medio 2019, waarbij de club nog een eenzijdige optie heeft om de verbintenis met een extra seizoen te verlengen.

www.feanonline.nl/nieuws/transfers-geruc...ijk-op-korte-termijn
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:13
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1083
Eerste reactie: wie noemt zijn zoon nu 'Jizz'?

Had liever Van den Hurk gehad, maar die is waarschijnlijk niet haalbaar. Ken deze jongen verder niet, maar het feit dat ze hem laten gaan terwijl ze met Sam Lammers eigenlijk maar één centrumspits hebben, is niet per se een goed teken.
Een positieve noot: we lopen geen risico met deze jongen, slechter dan Yildirim zal hij niet zijn, noch vaker geblesseerd dan Ogunjimi.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:18
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1084
Foi ,Foi als je dit dan alles is wat zo in het geheim moet afhandelen en dat de hele transfer periode ............ en je komt dan weer


met nog geen * ganse * nog niet eens een * Halve * aan ............ Word hij gehaald als stand .....in voor Kostons ....... Golpek ..........?


Maar het is wel een grote gok ..............................pakt hij goed uit ...........dan hebben ze wel de hoofdprijs ...........Maar of je er 2 a 3 seizoenskaarten meer door

verkoopt.............denk het niet ............
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1085

bokkesprongen schreef : Foi ,Foi als je dit dan alles is wat zo in het geheim moet afhandelen en dat de hele transfer periode ............ en je komt dan weer


met nog geen * ganse * nog niet eens een * Halve * aan ............ Word hij gehaald als stand .....in voor Kostons ....... Golpek ..........?


Maar het is wel een grote gok ..............................pakt hij goed uit ...........dan hebben ze wel de hoofdprijs ...........Maar of je er 2 a 3 seizoenskaarten meer door

verkoopt.............denk het niet ............


Bokkesprongen, als je je vinger op de interpunctie van de punt blijft houden, blijven die gewoon doorlopen. Wellicht..............een tip...................voor ......................je volgende.....................be............................richt.


Deze jongen lijkt me een ''buitenkansje'' die vrijwel voor niets komt. Komt daar niet aan spelen toe, wij hebben nog een spits nodig en een extra aanvaller kan nooit kwaad. Ik geloof niet dat dit nu DE spits gaat worden en er verder niets komt. We zitten niet zo ruim in onze aanvallers, dus waarom de conclusie nu wordt getrokken dat dit de enigste spits wordt die we aantrekken lijkt me sterk.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:23
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1086
Als dit de versterkingen worden.... Weer een jonge gast. geen ervaring, weer een huurspeler (kost geld) dan geef Kostons dan maar een kans!
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:27
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1087
Impressie Jizz Hornkamp november 2017
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:40
MVVFAN1984
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1088
Man man man, wat MVV ook doet het is ook nooit goed!! Sommige mensen kunnen echt zeiken. Je ziet dat kostons in alle opzichten nog net te kort komt, dan komt er nieuws naar buiten dat ze bezig zijn en dat die jizz hornkamp misschien gaat tekenen en nog is t niet goed!!! En wie zegt dat MVV het bij die speler blijft?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, jovkle
Discussie gesloten.
22 aug 2018 10:40
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1089
Ik ben hier dus niet enthousiast over, noem me maar te kritisch maar is dit DE spits die we zoeken?
Neem aan dat er gewerkt wordt met een bepaalde profielschets die bij het systeem past, en als ik dan kijk naar de eerdere proefspits Segovia, dan is dit een volledig andere speler, niet zoveel lengte, geen aanspeelpunt en geen ervaring.
Zou dit een backup moeten zijn voor een spits die nog gaat komen, dan vind ik het geld weggooien, geef dan Kostons en Reck die plaatsen als backup.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:12
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1090
Lekker weer al die meninkjes over iemand die je nog nooit heb zien spelen ,straks scoort hij aan de lopende band en is het beste spits die mvv ooit heeft gehad.het zal nooit veranderen op dit forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1091
Wat een gejammer. MVV is gewoon te laat. Dan moet men maar wat eerder beginnen en wat vroeger opstaan.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1092
Ik kan de meningen best volgen, als je hem vergelijkt met Segovia. Ik denk dat MVV met een meer ervaren spits bezig is, maar geen risico wil lopen dat ze straks niemand hebben. En anders kunnen Jizz, Kostons en de mogelijke nieuwe (vd Hurk?) het uitvechten. Of twee spitsen met Abubakar erachter.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1093
Wie had ooit van Leo Koswal, Wilfred Bouma en Rik Platvoet gehoord toen zijn zich op huurbasis bij ons voegden? En toch maakten zij ons kampioen!

Deze gast is verder dan Kostons. Kan me niet voorstellen dat hij 1e spits gaat worden, maar lijkt me een geschikte backup.
Kostons heeft serieuze wedstrijdritme nodig. Helaas kan hij dat bij MVV (zowel in het 1e als in jong-MVV met wat oefenwedstrijdjes) nooit krijgen. Dat geldt overigens voor alle eigen jeugdspelers.
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:44
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1094
jongen gasten ervaring is niks ? maar zullen ze ook niet krijgen als je geen goed materiaal binnen en buiten de lijn heb staan voor deze boys aan te sturen

:thinking:

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
22 aug 2018 11:46
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1095
Spits Anthony van den Hurk van De Graafschap is in beeld om naar MVV te komen. De Maastrichtenaren hebben naar de diensten van de aanvaller geïnformeerd.
Van den Hurk (25) is op een zijspoor beland bij de promovendus. De eerste twee competitiewedstrijden van de superboeren keek hij vanaf de kant toe. Van den Hurk heeft al aangegeven dat hij graag aan voetballen wil toekomen en uitkijkt naar een andere club. Hij heeft nog wel een contract bij De Graafschap. Dat kan een obstakel zijn voor MVV om de speler over te nemen. MVV heeft niet veel geld en betaalt geen afkoopsommen om spelers los te weken. De Graafschap wil niet meewerken aan verhuur, zo laat Van den Hurk optekenen in De Gelderlander.

MVV is overigens niet de enige club die interesse heeft in Van den Hurk, zo bevestigt zaakwaarnemer Hes van Kapel. "Enkele andere clubs uit de eerste divisie hebben zich gemeld. Ook clubs uit het buitenland, maar dat is minder concreet."

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden