Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

11 mei 2018 13:59
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1
Ik begrijp dat jullie nog willen nagenieten van het afgelopen seizoen (Encore! Encore!).
Maar het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur, dus ik maak even dit bijbehorende topic aan.
Alles wat in de toekomst ligt kan hier verder besproken worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
11 mei 2018 22:19
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #2
Mischien ligt het aan mij, maar andere clubs zijn al aan het inkopen. Wij zijn tot op heden alleen maar aan het laten leeglopen. Heeft MVV al wat op het oog, of worden het weer paniekaankopen?
Discussie gesloten.
11 mei 2018 22:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #3
Yes! We gaan weer paniek zaaien! Nu gelukkig nog eerder dan andere jaren. Jongens, het is mei. MVV zal heus wel bezig zijn, maar zal net als andere jaren moeten afwachten. Of spelers die ze een aanbod hebben gedaan wen beter aanbod elders krijgen, welke spelers buiten de boot vallen om te huren enz. Ja, dat gaat weer lang duren. Maar het is ons lot...
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, M-MVV
Discussie gesloten.
12 mei 2018 09:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #4
Zijn de budgetten al bekend voor komend seizoen als het gaat om spelers salarissen ?!
MVV is bezig met een nieuwe commercieele manager , deze zal wellicht ergens 1 juli beginnen en de vraag is kan hij/zij MVV laten groeien op commercieel gebied
Groei is natuurlijk van belang om meer en wellicht ook betere spelers aan te trekken
Maar ja om eerlijk te zijn zie ik het budget dus niet groeien komend jaar omdat de tijd vrij kort is, wellicht in het lopende seizoen
De groei die in het beleidsplan was gezet , van 207 naar 250 sponsoren met een netto groei van 300 K op de begroting zal ingezet gaan worden.
Maar eerst maar is zien of men de huidige sponsoren in huis kan houden en goed kan bedienen .

Het zal geen enkel ander jaar worden wat betreft spelers aankopen dan we al gewend zijn van de vorige seizoenen.... ik ga me daar nu niet druk over maken
MVV zal voor veel spelers echt niet als eerste optie staan om naar toe te gaan , vele zullen eerst de markt verkennen ( althans dat doen hun makelaars)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
12 mei 2018 12:01
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #5
Zolang er geen nieuwe T.S. komt blijven we aan modderen!
Discussie gesloten.
13 mei 2018 05:07
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #6
Ja dat is zeker af wachten maar wat ik wil zeggen is MVV kan wel gezond zijn ,
maar als er geen geld in gestopt woord kunnen we gezond zijn wat we willen maar daar kopen we geen spelers voor
en zal het aan komend seizoen het ook niks worden en gehuurde spelers gaan aan het eind weer weg
en zo komen we nooit ergens.

zou zeggen groetjes en het ga je goed
was getekend Us MVV Ke
Discussie gesloten.
14 mei 2018 06:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #7
Haal Melvin Platje weg bij Telstar..
Is als het goed is transfervrij. En is toch een speler waarvan je weet dat hij regelmatig scoort.
Haal Geens terug aan hem weet je ook wat je hebt.

We moeten zorgen dat Maastricht weer de hel gaat worden voor andere clubs.
En daar hoort ook de 12de man bij wat ik toch afgelopen seizoen vooral heb gemist.
Ik heb seizoenen meegemaakt was de kwaliteit in de selectie ver te zoeken maar thuis hadden we een 12de man die de punten toch binnenhaalde. En dat gevoel heb ik vooral het afgelopen seizoen niet meer.
Nu komen clubs al naar Maastricht met de gedachte dat er punten gehaald kunnen worden.
Discussie gesloten.
14 mei 2018 08:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #8
Ach, daar is Platje weer. Misschien meteen ook maar Barto noemen, dan hebben we de standaardwens van de MVV-fan weer gehad? ;)

Platje komt niet goedkoop naar MVV. Die woont praktisch om de hoek bij Telstar en zal daar niet de hoofdprijs vragen, maar om naar Maastricht te verkassen zeker wel. Is Platje dat geld waard? Ik had achteraf gezien natuurlijk liever Platje dan Ogunjimi gehad. Maar je noemt Platje een speler "waarvan je weet dat hij regelmatig scoort". Dat zijn de statistieken absoluut niet met je eens. De afgelopen zeven seizoenen van Platje op een rij, eerst het seizoen, dan het aantal competitiewedstrijden, en ten slotte het aantal doelpunten:

11/12 28 6
12/13 33 9
13/14 18 1
14/15 33 15
15/16 25 2
16/17 14 0
17/18 35 14

Twee seizoenen meer dan tien doelpunten gemaakt. Die statistieken zijn niet veel beter dan die van Ogunjimi of Yildirim. En Platje is geen teamspeler die de plaggen uit het veld loopt om gaten te dichten of zo. Als Platje niet beslissend is, heb je er verder geen fluit aan. Die moet je een vrije rol geven.

Ik heb in de statistieken de beste twee seizoenen van Platje weggelaten, die waren nog voor die tijd. Ik heb het idee dat Platje vooral op de roem van die periode teert. Platje scoorde tien (10!) seizoenen geleden een paar mooie goals als invaller in de eredivisie, scoorde daarna twee seizoenen veel in de eerste divisie, maar heeft sindsdien eigenlijk maar weinig laten zien.

Ik hoop toch echt eerder op een geslepen spits uit de Belgische tweede klasse of zo, zoals Thiebaut destijds. Maar goed, ook die zijn voor MVV lastig te krijgen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
14 mei 2018 14:12
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #9
Missjien weite de vrun oet Lier of beij de speulers vaan hun get zit die noe allemaol transfer vrij zien en daan ouch nog de kans hubbe um in ut sjoen roed wit te kinne speule
Discussie gesloten.
14 mei 2018 14:29 14 mei 2018 14:31 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #10
Davy Brouwers is 1 juli transfervrij. Echt een fijne speler vond ik dat. Moet je eens voorstellen dat hij met Okita voorin zou spelen. En dan nog Brian Smeets terug halen plus de verdediging op de schop, dan gaat een top 7 wel lukken
Discussie gesloten.
14 mei 2018 14:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #11

Schapendonk schreef : Davy Brouwers is 1 juli transfervrij. Echt een fijne speler vond ik dat. Moet je eens voorstellen dat hij met Okita voorin zou spelen. En dan nog Brian Smeets terug halen plus de verdediging op de schop, dan gaat een top 7 wel lukken

Davy Brouwers heeft al een nieuwe club. Hij gaat op een lager niveau voetballen, namelijk bij Thes Sport.
Discussie gesloten.
14 mei 2018 15:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #12
Die geblondeerde back van almere was wel goed, Leeroy Owusu. Maar zal jammergenoeg niet haalbaar zijn (onder contract bij ajax)
Discussie gesloten.
14 mei 2018 16:21
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 273
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #13
Ik vrees dat er veel spelers die zich al op Jupiler Leagueniveau hebben bewezen, niet haalbaar zijn. Voor velen is er geen reden om voor hetzelfde (of minder dan ze elders kunnen krijgen) salaris op hetzelfde niveau te blijven spelen, maar wel naar Zuid-Limburg te verhuizen. Wat dat betreft is Almere, Volendam of zelfs Dordrecht voor veel spelers een aantrekkelijkere optie dan MVV helaas.
Discussie gesloten.
14 mei 2018 16:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #14
Nou Larsbak dat gaat dan nog wat worden. Rjc dat een compleet nieuw 11- tal nodig heeft, en MVV dat nog zeker 10 nieuwe spelers nodig heeft. En allemaal naar Zuid-Limburg...
Discussie gesloten.
14 mei 2018 16:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #15

Schapendonk schreef : Nou Larsbak dat gaat dan nog wat worden. Rjc dat een compleet nieuw 11- tal nodig heeft, en MVV dat nog zeker 10 nieuwe spelers nodig heeft. En allemaal naar Zuid-Limburg...


Haha! Verplicht de reclame ‘Zuid-Limburg, je zal er maar wonen’ aan de proefspelers laten zien!

Onze vijver is België /Duitsland , de 100km om ons heen zeg maar. MVV pikt zelden of nooit spelers van boven de rivieren op. Mede omdat die spelers dat zelf dus niet willen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden