Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

15 aug 2018 22:04
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1021
Ik ga nu al van 67 kijken maar dit seizoen breekt alle records in onlogies en on commercieel handelen.
Jeetje wat een onkunde,als ik dan weer een bericht binnen krijg dat kjel weg is en het verhaal okita op een never ending story begint te lijken ga ik bijna over mijn nek.
Na heel veel geduld en afwachten ben ik het nu spuugzat,MVV word wakker en denk aan je supporters 20 jaar beloftes en teleurstellingen heb ik het helemaal gehad.
Natuurlijk heb ik al een seizoenskaart maar dit beleid is maastricht onwaardig,dit verdienen de supporters niet,dit ,,geval,, met kjel heeft mij doen breken...gr opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
15 aug 2018 22:48
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1022

opadiehard schreef : Ik ga nu al van 67 kijken maar dit seizoen breekt alle records in onlogies en on commercieel handelen.
Jeetje wat een onkunde,als ik dan weer een bericht binnen krijg dat kjel weg is en het verhaal okita op een never ending story begint te lijken ga ik bijna over mijn nek.
Na heel veel geduld en afwachten ben ik het nu spuugzat,MVV word wakker en denk aan je supporters 20 jaar beloftes en teleurstellingen heb ik het helemaal gehad.
Natuurlijk heb ik al een seizoenskaart maar dit beleid is maastricht onwaardig,dit verdienen de supporters niet,dit ,,geval,, met kjel heeft mij doen breken...gr opa

Misschien is hij gewoon niet meer goed genoeg na zijn zware blessure? Knops wou zelf heel graag tekenen, dat was duidelijk. Er moet dan toch twijfel van MVV-kant geweest zijn. Op basis van zijn niveau een paar jaar geleden had ik hem er ook graag bij gehad, maar ik kan niet beoordelen of hij nu nog dat niveau heeft. Heeft alleszins weinig gespeeld sindsdien. Als hij een zichtbaar een onbetwiste basisspeler was geworden, had MVV dit niet laten gebeuren. Het verhaal Okita zal nog twee weken duren, tenzij we hem eerder verkopen. Vanaf 1 september zul je zien dat hij waarschijnlijk heel snel zijn kar keert als hij nog niet verkocht is. Hij heeft niets te winnen met een half seizoen niet spelen. Van mij mag MVV hier best een principekwestie van maken. De fout ligt hier volledig bij Okita die denkt dat hij ondanks zijn lopende contract zomaar contractbreuk kan plegen en naar een bestemming kan gaan waar hij meer verdient.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, opadiehard, Tuor
Discussie gesloten.
15 aug 2018 23:04
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1023
Volledig eens met opadiehard !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
16 aug 2018 00:08
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1024
@opadiehard

Ik kan mij jouw teleurstelling heel goed voorstellen. Ik voel het ook zo. En ondanks de 5 positivo s die er nog over zijn op dit forum zullen wij met een eindoordeel moeten wachten totdat we 4 wedstrijden gespeeld hebben. Dan pas is de selectie compleet en dan pas weten we waar we staan. Dat het geen suksesseizoen gaat worden, daar is iedereen (behalve die 5) wel van overtuigd.
Dat gezever over we hebben geen grote portemonnee, dat heb ik veel te lang gehoord. Zorg dan dat je WEL een grote portemonnee krijgt!! Met dit voorzichtige ambtenarenbeleid zal dit nooit gebeuren.
Grote fans als jij en Houten en anderen zijn de kern van MVV, maar worden murwgeslagen stille fan op afstand in grote verslagenheid. Het voelt niet goed. Ik hoop dat iemand bij MVV het licht ziet en dat er verbetering komt. Tot die tijd moeten we slikken en hopen.
Kopop opa, laat ons niet in de steek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
16 aug 2018 05:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1025
Als je in de VI leest wat Ron Elsen zegt wordt je ook niet vrolijk:

Misschien lukt het nog 2 of 3 spelers te halen maar op dit moment moeten we met veel pijn en moeite proberen aan te haken voor de play-offs. Met dit speelveld zullen we maximaal moeten presteren om dat ook dit jaar weer te halen.

En volgens stukje:
Na de top 8 strijden alle teams tot plek 20. Zit het mee wordt je 9e zit het tegen wordt je zomaar 15e.

Nou.... Wie hierna nog positief is...
Discussie gesloten.
16 aug 2018 06:05
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1026
Ik snap niet waarom iedereen Knops zo graag erbij wilt erbij hebben?
Toen hij bij MVV speelde was het een middelmatige speler, maar goed genoeg voor MVV.
Alleen hij is 1,5 jaar geblesseerd geweest dus zijn niveau zal ook niet meer zijn als toen.
En dan nog stel dat MVV hem een contract had gegeven en hij was na 2 wedstrijden weer zwaar geblesseerd geraakt dan was het weer de grootste miskoop geworden. En dan zou niemand snappen waarom hij is gehaald.

Over Okita je moet je gewoon aan je contract houden wat er ook gebeurd.
Ik vind dat ze verdere stappen moeten ondernemen en evt naar KNVB ermee stappen...
Hij wilt gewoon een transfer maken en daar doet hij alles voor. Als het verhaal anders zou zijn zou Okita ook met een verklaring naar buiten komen en zeggen dat de verhalen niet kloppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks
Discussie gesloten.
16 aug 2018 07:23
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1027
mvvke4live, Elsen is zich nu al aan het in dekken met zijn befaamde strijdkreet "VEER HUBBE GEIN CENT"
Discussie gesloten.
16 aug 2018 07:38
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1028
Inderdaad opa het beleid van Elsen en Bastiaans is het beleid van een spaarclub, het is tijd dat ze vertrekken en er een nieuwe wind door de geusselt gaat waaien! De supporters worden ieder jaar door deze 2 maar wat voor gelogen, met de gedachte ze koume toch wel!
Discussie gesloten.
16 aug 2018 08:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1029

mvvke4life schreef : Als je in de VI leest wat Ron Elsen zegt wordt je ook niet vrolijk:

Misschien lukt het nog 2 of 3 spelers te halen maar op dit moment moeten we met veel pijn en moeite proberen aan te haken voor de play-offs. Met dit speelveld zullen we maximaal moeten presteren om dat ook dit jaar weer te halen.

En volgens stukje:
Na de top 8 strijden alle teams tot plek 20. Zit het mee wordt je 9e zit het tegen wordt je zomaar 15e.

Nou.... Wie hierna nog positief is...


Elsen bevestigd wat we allemaal (niet willen) weten. Zware competitie, weinig geld, en dat ‘het moet meezitten’ een wezenlijke factor is in het voetbal.

Hij zal zich er zelf ook flink aan ergeren dat dit de realiteit is.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
16 aug 2018 08:06 16 aug 2018 08:21 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1030

mvvke4life schreef :
En volgens stukje:
Na de top 8 strijden alle teams tot plek 20. Zit het mee wordt je 9e zit het tegen wordt je zomaar 15e.

Nou.... Wie hierna nog positief is...


Flauw. Dit zegt Elsen helemaal niet. Dit is een quote van de trainer van Dordrecht. Die daarbij overigens MVV als mogelijke verrassing noemt. Vermoed dat je het stukje op trepke b verkeerd gelezen hebt, anders is dit een wel heel nare poging om Elsen in een kwaad daglicht te zetten.

Verder zegt Elsen in zijn stukje geen dingen die hij ook niet al bij MVV tv gezegd heeft, dus snap de ophef hierover niet zo. Los daarvan: iedereen weet toch dat in elk geval Sparta, Twente, Roda, Cambuur, Go Ahead en NEC veel meer geld en op papier een betere selectie hebben? Dus ja, op voorhand zijn in theorie de plekken 1 t/m 6 ingevuld. En achter die zes zal gestreden worden om de resterende 3 plekken playoff plekken. In die strijd gaan wij ons mengen, mits de selectie nog versterkt wordt op een aantal plekken. Denk dat dat een reële inschatting is. En ook een frustrerende ja, want we willen allemaal meedoen voor de bovenste plekken.

Volgens mij is er overigens letterlijk niemand die denkt dat het met de huidige selectie een successeizoen gaat worden. Ik heb dat niemand zien beweren in elk geval. Begrijp niet waar dit steeds vandaan komt. Letterlijk iedereen vindt dat er nog versterking moet komen. Elsen zelf ook. Helaas zal de selectie pas 1 september rond zijn. En ja, dat is super frustrerend en extreem irritant. Zeker voor morgen was het lekker geweest om er meteen te staan met een elftal. Dat kun je MVV verwijten, al ben ik het daar persoonlijk niet helemaal mee eens (waarmee ik dus niet willen zeggen dat MVV in het algemeen niks fout doet of veel beter kan doen), maar is net zo goed gewoon een misstand in het voetbal die niet aangepakt wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, jesfen, Lassie80, itsman, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
16 aug 2018 08:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1031

krampioen schreef : En ondanks de 5 positivo s die er nog over zijn op dit forum zullen wij met een eindoordeel moeten wachten totdat we 4 wedstrijden gespeeld hebben. Dan pas is de selectie compleet en dan pas weten we waar we staan. Dat het geen suksesseizoen gaat worden, daar is iedereen (behalve die 5) wel van overtuigd.



Ik heb al eerder op een dergelijke opmerking gereageerd en ik vind het bizar dat dat blijkbaar nog eens moet. Wie zegt dan dat de selectie compleet is? Dat de huidige selectie goed is? Dat het een successeizoen is? Kun je mij die vijf namen noemen? Want:

Tuor schreef :
Volgens mij is er overigens letterlijk niemand die denkt dat het met de huidige selectie een successeizoen gaat worden. Ik heb dat niemand zien beweren in elk geval. Begrijp niet waar dit steeds vandaan komt. Letterlijk iedereen vindt dat er nog versterking moet komen.



Precies dit. Het zal wel de tegenwoordige tijd zijn, een soort Trumpiaanse tactieken. Je gaat in tegen iets dat helemaal niet gezegd is. Dat staat stoer, maar het slaat nergens op.

Volgens mij heb je grofweg twee smaken op dit moment (en ja er zitten een hoop smaken daartussenin):

- de selectie nu is niet goed genoeg: dus het wordt een kutseizoen, wat er verder ook gebeurt.
- de selectie nu is niet goed genoeg: over 2,5 week is de transfermarkt pas dicht, als Okita verkocht wordt kan MVV gericht zaken doen, we kunnen nu niets zeggen, dat kan pas na sluiten transferperiode.


Het hilarische is dat jij zo te lezen tot die tweede groep behoort, want je zegt zelf dat de selectie pas over vier wedstrijden compleet is en dat we dan pas wat kunnen zeggen. Van de twee hoofdsmaken die er zijn, ben jij iemand die in de meest positieve groep valt. Kortom, je bent zelf dus een positivo ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, itsman, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
16 aug 2018 08:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1032
Overigens, los van wat Elsen wel of niet gezegd zou hebben, die roept al jarenlang hetzelfde, halen play-offs is doelstelling. Dat bijvoorbeeld een Kerstens vorig jaar riep dat we voor promotie moesten gaan (althans, beter doen dan seizoen er voor), dat klopt, maar dat was Elsen niet. Als iemand zich afvraagt wat het doel van Elsen is, dan kan ik hem naar de voorgaande pakweg vijf seizoenen verwijzen, iets anders zal het echt niet worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
16 aug 2018 12:55 16 aug 2018 12:57 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1033

middenstip schreef : Inderdaad opa het beleid van Elsen en Bastiaans is het beleid van een spaarclub, het is tijd dat ze vertrekken en er een nieuwe wind door de geusselt gaat waaien! De supporters worden ieder jaar door deze 2 maar wat voor gelogen, met de gedachte ze koume toch wel!

Er kunnen tientallen frisse winden door de Geusselt waaien. Zolang er geen externe financiering wordt gezocht is het ballen in de marge. En laat daar nu juist een groot gedeelte van de MVV-community tegen zijn. Je kunt Elsen en co hierop niet aankijken. Die leveren, met de beperkte middelen die ze hebben, al jarenlang een prima prestatie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
16 aug 2018 13:01
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1034
Willem 2 heeft Avdijaj gecontacteerd zouden nu 5 buitenspelers hebben, misschien een lijntje uitgooien naar Croux?? Denk dat die buiten de boot valt daar en dat de huidige aankopen voorkeur krijgen boven Jordy. Tis geen spits .. Maar als Okita blijft(al ga ik er niet van uit) kun je een hele leuke voorhoede krijgen met Abu-Okita/nieuwespits-Croux .. Heb je Schroijen nog achter de hand of je kan Croux eens laten spelen op "10" .. Draait makkelijk van tegenstander weg .. Ik droom te veel waarschijnlijk! Helaas morgen niet erbij (moet helaas werken)!

Komop die roeie!

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3
Discussie gesloten.
16 aug 2018 13:37
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #1035
Ik snap het niet; De ene na de ander sponsor verlengt zijn contract en er komen ook nieuwe sponsoren bij. Complimenten voor de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn. Maar de selectie voor dit seizoen is dramatisch. Sinds de jaren 80 is Elsen verbonden aan MVV. Het wordt tijd dat Elsen en MVV ieders eigen koers gaan varen...… Als ik Ippel en Nys bij MVV tv aan de tafel zie zitten...….. hoor ik aan de antwoorden van de vragen dat deze tegen beter weten in worden beantwoord. Stiekem hoop ik dat we het effect van Fortuna gaan mee maken van vorig seizoen..... Daar had niemand op gerekend.! wie weet. Maar nogmaals Elsen je hebt goed werk geleverd.
Het houdt een keer op.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden