Seizoenskaarten 2018-2019

26 apr 2018 10:11 26 apr 2018 10:13 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2018-2019 #1
Gisteren mijn seizoenskaart verlengt.
Aantal verkochte seizoenskaarten momenteel 166 stuks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2018 21:07
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #2

Sandro schreef : Gisteren mijn seizoenskaart verlengt.
Aantal verkochte seizoenskaarten momenteel 166 stuks.


Net ook verlengd, stond nog op 166.?
Heb overigens geen mail of post gehad?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 08:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #3
Ik ga de mijne ook verlengen, echter word het geen 1902 kaart meer. voor die 20 euro extra kun je beter een bakje stront kopen, heb je nog meer aan.
Dat is mijn ervaring met de 1902 kaart die ik sinds het bestaan in het bezit heb. Het voordeel heb ik hier nooit van ingezien aangezien er nooit leuke oefenpotjes aangeboden werden. Stikkers worden pas na 15 thuis wedstrijden geplakt. Kortweg 1 grote blamage die 1902 kaart. Noem het dan gewoon de sponsor MVV kaart. dan zou ik hem misschien wel kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 09:09 01 mei 2018 09:11 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #4
Als je dan wat duivenstront neemt, voor die 20€ dan kun je die op je stoeltje doen, en klagen dat je stoel niet schoon is. Ben het er verder wel mee eens dat de oefenpotjes wat meer inhoud mogen hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 10:22
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #5
bekerwedstrijd AZ

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 10:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #6
Hij bedoelt eigenlijk de oefenwedstrijden. Maar ja als je tegen Anderlecht oefend dan zeggen de Anderlecht supporters wellicht dat hún oefenpotjes achteruit gaan. Vroeger had je in Limburg de Limburg-cup. Die werd gespeeld tussen MVV/Rjc/Fsc en VVV. Dat waren nog eens tijden. Toen ging dat nog allemaal. Met lekker weer voetbal kijken. En er werd écht om gevochten. Spannende wedstrijden gezien destijds.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 10:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #7
Ik heb al een paar jaar een club1902 sk maar nog nooit een sticker op mijn stoel gehad. Ik ga hier niet over zeuren bij mvv maar die 1902 kaart word n gewone sk komend seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2018 11:32 01 mei 2018 11:38 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #8
Ik zelf voor 3 pers. weer een 1902 kaart gepakt na lang twijfelen daarover. Ben benieuwd.

Dit seizoen heel weinig teruggezien voor die kaart, met name een oefenwedstrijd tegen een aansprekende naam.

Maar wat ik graag zou zien is dat voor de playoffs uit een 1902 sk houder andere rechten cq voorrang krijgt. Koppel dat er tenminste aan. Een echte reden om ook meer sk's te verkopen.

Die discussie was er vorig jaar ook en komt misschien weer. Een sk houder moet daarin belangrijker worden gemaakt. Was bij champions league kaarten van ajax en psv ook vrij normaal.

In principe kun je voor weinig geld sc lid zijn of behoren tot de ultras of de zgn boschpoort bussen, in totaliteit minder wedstrijden bezoeken of niet eens een sk hebben en toch voorrang krijgen. Wie bepaalt op dat moment of je tot ultra of party bus behoort ? Als je een thuis sk hebt, moet je daarboven op nog sc lid zijn om goedkoper uit te reizen en voorrang te krijgen bij playoffs.
Snap dat mvv de organisatie zelf uit handen geeft, maar de afstemming in totaliteit is in mijn ogen nog steeds niet juist.

Maar goed, eerst Almere vanavond ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 11:58
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #9
Huidige stand: 433
Ben benieuwd naar de statistieken, of we voor of achter liggen ten opzichte van voorgaande jaren... MVV4Life kom er maar in! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 12:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #10

Sjappie schreef : Huidige stand: 433
Ben benieuwd naar de statistieken, of we voor of achter liggen ten opzichte van voorgaande jaren... MVV4Life kom er maar in! ;)


Inmiddels 494, denk dat ze nu pas de weekendaanvragen verwerkt hebben.

Volgens mij hebben we niet vaak al zo vroeg een tussenstand gehad, meestal verscheen die teller pas later op de site. Deze week krijgen veel mensen vakantiegeld, vaak ook goed voor een boost in kaartverkoop. Als we halverwege juli boven de 1500 zitten komt het goed ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 13:09
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #11
494... Betwijfel of de 2000 gehaald wordt tenzij goede namen erbij komen.
Als je de reacties ziet op facebook. Over de sk prijsverhoging (?), over het tegenvallend seizoen, over eerst nieuwe namen dan pas aanschaffen/verlengen, prijzen tov andere clubs, over vieze stoelen etc

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom minimaal 2000 man losse kaarten kopen.
Na 8-9 wedstrijden is de SK eruit, kan toch niet alleen met geld te maken hebben.
Buiten dat, veel schreeuwers voor nieuwe spelers...feit is dat hoe sneller mvv weet wat ze binnenkrijgen aan sk's, hoe sneller men kan handelen.

Zou het overigens geen idee zijn voor MVV volgend jaar om de sk te verlengen tenzij voor een bepaalde datum wordt aangegeven niet te willen verlengen ?
Zo werkt het opzeggen van een lopend lidmaatschap ergens toch ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 13:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #12

Roed en Wit 70 schreef : Zou het overigens geen idee zijn voor MVV volgend jaar om de sk te verlengen tenzij voor een bepaalde datum wordt aangegeven niet te willen verlengen ?
Zo werkt het opzeggen van een lopend lidmaatschap ergens toch ook.

Nee, simpelweg omdat dat niet mag. Je sluit een abonnement af om wedstrijden van een bepaald seizoen te zien. Het is dan tegen de regels om seizoenkaarten automatisch te verlengen wanneer je voor een bepaalde datum niet reageert.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2018 14:49 22 mei 2018 14:50 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #13
In het verleden was het bij verschillende BVO normaal dat je SK automatisch verlengt werd aan t eind van t seizoen tenzij je opzegde.

Helaas mag dit door een wetswijziging niet meer, en moet een supporter zelf actief verlengen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 14:56
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #14

Roed en Wit 70 schreef : 494... Betwijfel of de 2000 gehaald wordt tenzij goede namen erbij komen.
Als je de reacties ziet op facebook. Over de sk prijsverhoging (?), over het tegenvallend seizoen, over eerst nieuwe namen dan pas aanschaffen/verlengen, prijzen tov andere clubs, over vieze stoelen etc

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom minimaal 2000 man losse kaarten kopen.
Na 8-9 wedstrijden is de SK eruit, kan toch niet alleen met geld te maken hebben.

Buiten dat, veel schreeuwers voor nieuwe spelers...feit is dat hoe sneller mvv weet wat ze binnenkrijgen aan sk's, hoe sneller men kan handelen.

Zou het overigens geen idee zijn voor MVV volgend jaar om de sk te verlengen tenzij voor een bepaalde datum wordt aangegeven niet te willen verlengen ?
Zo werkt het opzeggen van een lopend lidmaatschap ergens toch ook.

Daarop kun je misschien zeggen dat er mensen zijn die gewoonweg geen tijd hebben om elke wedstrijd te gaan op de vrijdagavond en die enkele wedstrijden per jaar gaan, hun goed recht.
En natuurlijk zitten er tussen het MVV-thuispubliek ook fans van andere clubs die ook meetellen bij de losse kaartverkoop als zijnde 'MVV-fans', nu zullen er dat niet veel zijn maar toch tellen ze mee.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2018 15:43 23 mei 2018 15:44 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #15
Is ook hun goed recht.
Maar aangenomen dat dat zo is, zou het vaste aantal losse kaartkopers boven de 2000 verkochte sk'en, ca 2000-2500 toeschouwers, qua samenstelling vaker wisselen en het potentieel aan toeschouwers en sk'en eigenlijk nog veel groter zijn.

Hoe trigger/bereik je de mensen, wat zijn hun diverse beweegredenen (prijs / tijd /samenstelling selectie / faciliteiten / resultaten) en hoe kun je daar wellicht op inspelen.

Tis wel krom, ene kant wil mvv zoveel mogelijk sk verkopen en weten waar het aan toe is, aan de andere levert losse kaartverkoop meer op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden