Seizoenskaarten 2018-2019

17 aug 2018 16:02
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #91
Dat de naam op de stoel staat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk, maar een sticker met 'Gereserveerd' was toch wel erg prettig geweest. Was voor MVV minder werk geweest dan de huidige stickers, gewoon 1800 dezelfde stickers plakken. Snap zelf eerlijk gezegd de huidige keuze niet.

En ja, uiteraard is dit geen Drama, maar netjes naar je kaarthouders is het gewoonweg niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 17:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #92

Nietzsche schreef : Tuurlijk ben ik bekend met die wetten. Ik bedoel alleen te zeggen: wat boeit het! Moet ik nu gaan huilen omdat mijn stoel geen naamsticker heeft? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven... (zoals 3 punten vanavond :-D). Je legt nu wel op alle slakken zout zeg, ben er nu wel een beetje klaar mee.



Natuurlijk zijn er belangrijkere zaken in het leven, maar dat is wel zo'n absurde dooddoener, dan kunnen we het forum beter sluiten, als dat een geldig argument is. Dan kan ik ook zeggen dat er belangrijkere zaken zijn in het leven dan dat jij je druk maakt over iemand die zich druk maakt over een sticker op een stoel.

Wél inhoudelijk: Ik begrijp heel goed dat het op mensen kan overkomen als het zoveelste dingetje om over te zeiken. Wat maakt die sticker nu uit? Mij persoonlijk gaat het niet om mijn naam, vroeger stond die er ook niet op, maar stond er wel "gereserveerd seizoenkaarthouder". Over het algemeen gaan dan losse kaartjeskopers die wat eerder in het stadion zijn, niet op die plek zitten. Ik heb een paar keer gedoe over plaatsen meegemaakt, de laatste keer tegen onze vrienden van Roda. Dat is toen met wat hulp van mensen om ons heen, die wisten dat wij altijd op die plek zitten, gelukkig relatief rustig opgelost. Maar dan wel onder andere omdat je op een sticker kunt wijzen. Als er geen sticker op die stoel plakt, kun je mensen nauwelijks kwalijk nemen dat ze er gaan zitten. In een verder verleden heb ik dit vaker gezien. Vroeger, in de eredivisie, toen het wel vaker zo goed als uitverkocht was, moest je wel vaker gloryhunters of supporters van de bezoekende club van je stoel jagen. Met wisselend succes. Zowel vroeger als een jaar en drie maanden geleden tegen Roda was er in geen velden of wegen een suppoost te ontdekken, of zei de suppoost (ik verzin dit niet, letterlijk gehoord) "ik heb geen idee, ik ben eigenlijk van Fortuna maar gevraagd om te helpen omdat dit een drukke wedstrijd was, ik ga me hier niet mee bemoeien".

Ik vind dat vervelend, wij gaan bewust met een vast groepje naar de wedstrijden en willen dan ook wel bij elkaar kunnen zitten. En het liefst zonder dat je iedere keer mensen moet vragen van je plek te gaan. Daarom heb ik een seizoenkaart en daarom wil ik een sticker. Ik zal die wel gaan halen bij MVV, maar waarom kreeg ik die niet al bij mijn seizoenkaart? Of waarom vroeg MVV mij niet gewoon of ik die sticker wilde? Sterker nog, waarom deed MVV geen oproep voor vrijwilligers om stickers te plakken? Ik wil die best voor mijn hele vak plakken.

Tsja, als dat azijnzeiken is, prima. Denk dat ik toch wel genoeg positivo-credits heb.

Ik ben erg benieuwd naar je inhoudelijke reactie Nietzsche, want je komt tot nu toe in mijn ogen niet verder dan "wat boeit het".

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 23:21
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #93
Nu we het toch over stoelen hebben. Ik heb me altijd afgevraagd waarom MVV uberhaupt met stoelnummers werkt op de losse tickets. Als seizoenkaarthouder heb je je vaste plek, wat in mijn ogen logisch is, want daar betaal je ook voor. Mensen met losse tickets gaan doorgaans gewoon zitten op de tribune waar ze willen. Je krijgt dan heel vaak dat mensen die wel op hun daadwerkelijke stoelnummer willen gaan zitten in de clinch liggen met mensen die gewoon ergens gaan zitten. Negatieve opwinding nog voor dat er een bal rolt. Hetzelfde geldt in de bioscoop, maar daar gaat MVV uiteraard niet over ;-)

Is er een specifieke reden waarom er wordt vastgehouden aan stoelnummers? Volgens mij - verbeter me als ik het fout heb - heeft MVV zelfs enkele wedstrijden of een heel seizoen jaren geleden zonder stoelnummers gewerkt, maar nogmaals: daar kan ik me in vergissen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2018 10:59
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #94

Nietzsche schreef : Tuurlijk ben ik bekend met die wetten. Ik bedoel alleen te zeggen: wat boeit het! Moet ik nu gaan huilen omdat mijn stoel geen naamsticker heeft? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven... (zoals 3 punten vanavond :-D). Je legt nu wel op alle slakken zout zeg, ben er nu wel een beetje klaar mee.


Is het een drama, Nee, Moet je gaan huilen Nee.
Maar ik kijk naar het totale plaatje. MVV wil op alle fronten verbeteren en dan helpt het niet als je dit soort zaken laat liggen of er niet op acteert.
Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom een stikker met gereserveerd vele malen beter is als geen stikker plakken.
Maar waar ik me aan stoor is dat het ruimschoots van te voren bekend is, Er genoeg andere clubs zijn die het eerder communiceerde of een oplossing voor verzonnen hebben zoals een stikker met gereserveerd.
Als ik op mijn werk zoveel steken liet vallen dan werd ik daar op aangesproken.

Net zoals het 3de toegangspoortje bij de angelside aan de kant van de MAC. dit poortje is al maanden defect. Hoezo word dit niet gemaakt?
Lijkt me dat er een onderhoudscontract bij zit of garantie op zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 08:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #95
21 augustus: 1799 kaarten. Dat is 67 minder dan een jaar geleden, en meer dan de vier seizoenen daar weer voor in totaal verkocht is. Meestal verkopen we niet zo veel seizoenkaarten meer vanaf deze datum. Vorig jaar verkochten we er nog meer dan 100 tot en met eind september. Eens kijken of dat een uitzondering was, denk het wel en dan komen we ergens tussen de 1800 en 1850 uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 12:50
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #96
Er is ook nog geen open dag geweest, normaal worden daar ook nog een x aantal kaarten aan de man gebracht. Ben benieuwd of op de open dag de nodige kaarten worden verkocht. Als MVV 3 wedstrijden verliest zal het moeilijk worden, mocht MVV 3 wedstrijden winnen dan zal de verkoop nog stijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 13:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #97
Wat ik totaal niet begrijpt is dat Maastricht een stad met omliggende gemeenten het niet voor elkaar krijgt om tenminste 6000 seizoenskaartenaan de man te brengen.vroeger toen ik zelf nog in Maastricht woonde ging ik altijd naar mvv of het goed ging of niet goed was ,ik was er altijd.zou daar toch maar eens goed over na gaandenken als ik bestuur was.de prijzen wat verlagen kan ook helpen.liever 10.000 mensen voor 5euro minder dan 20000 voor de prijzen wat nu moet betaald worden voor een seizoenkaart of los kaartje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 13:42
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #98
We krijgen amper 6000 man (SK’s, losse kaarten, BC-kaarten en eventuele vrijkaarten) in het stadion, laat staan 6000 seizoenkaarten....
Zolang we in de marge van het voetbal blijven zitten, deze club onder het motto ‘ geen geld, geen ambitie, geen lef’ blijft functioneren komen we nooit verder dan wat gepielepap in de Godbeterhet ‘ de KKdivisie’.... iedereen vindt het, daar op kantoor, wel goed zo: we draaien met een bescheiden winst, zijn van niemand afhankelijk, geen gezeik met de gemeente of dubieuze investeerder ( of beide), de salarissen worden betaald.... dus waarom zouden we ons druk maken en ons de stress van ‘moeten presteren’ op onze nek halen? De sfeer is heel prettig en relaxed....Gepielepap in de marge betaald toch ook mijn salaris? We hangen wat gordijnen op en bedanken ons bij de kleine sponsoren en supporters! Een Kl***K**-instelling!
En dan vraag jij je af waarom we geen 6000 seizoenkaarten verkopen en de hut niet iedere keer tot de nok toe vol zit....?

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 13:45
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #99
MVV is nooit een seizoenskaarten-club geweest (wat ik overigens niet snap want dat is toch aanzienlijk goedkoper dan losse tickets). Daarom zegt me dat niet zoveel. Spelen ze tegen TOP Oss dan zijn er 4.500 mensen, als MVV tegen Roda speelt is het stadion te klein (zie nacompetitie '16-'17). Toch scoort MVV voor KK-divisie-begrippen nog best aardig qua toeschouwersaantallen. Zeker als je bedenkt dat de supporters al 18 jaar (!) wachten op Eredivisie. Bij Fortuna zaten dit weekend ruim 11.000 mensen op de tribune (weliswaar tegen PSV, maar toch). Als MVV promoveert zal dat hier ook gaan gebeuren.

De prijzen zijn heel redelijk hoor, vind ik. Als seizoenkaarthouder op de Angelside betaal ik € 148,50 voor 19 wedstrijden, dat is nog geen 8 euro per wedstrijd! Ik bedoel: een kaartje voor het theater kost € 25- € 30 voor een voorstelling van 1,5 uur, dit ter vergelijking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 14:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #100
Dan zal ik jullie proberen uit leggen waar het probleem ligt en pas op ik ben zelf Maastrichtenaar maar heb een gruwelijke hekel aan de mentaliteit van ze.als het goed gaat staan ze vooraan maar owee als het minder gaat dan zijn het altijd anderen die het schuld zijn het is het bestuur of de trainer of voor mijn part de terreinknecht maar nooit naar zichzelf kijken .het sterkte punt van een Maastrichtenaar is altijd achter iemand zijn rug praten en nooit fase to fase en dat is waar ik zo een hekel heb dus krijg je de neuzen niet zelfde kant op om mvv juiste richting op te krijgen.kijk een naar fc Twente die hebben grotere problemen als mvv ,maar daar staan de supporters wel als een man achter hun club ,daar kunnen wij als trotse Maastrichtenaren nog heel veel van leren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 14:38 21 aug 2018 14:45 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #101
Een Maastrichtenaar hoeft niks te leren. Een Maastrichtenaar is een Maastrichtenaar. Gaat het goed dan zit het vol, gaat het slecht dan zit het leeg. Hij gaat dit niet meer anders doen. Taak aan MVV om dus te presteren. Dat is ook de boodschap hieraan. En met 4000 mensen is het nog redelijk te noemen. Heb al anders meegemaakt. Overigens zaten bij RJC 7500 toeschouwers. Ik denk voor hun een dieptepunt. We zitten in zuid Limburg met 3 clubs. Het zijn allemaal redenen die meespelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 15:21
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #102
Ja schapendonk waarom gaan we dan niet met z,n allen naar mvv hoe meer mensen naar de geusselt gaan hoe meer mvvv kan besteden aan betere spelers en dan gaan de kansen stijgen om te promoveren ,nee die komen pas als ze ooit promoveren en dan staan ze weer vooraan , dat zijn die zogenaamde echte maastrichtse supporters voor een dubbeltje op de voorste rij zitten ,maar nu zie je ze niet maar hoor je ze wel op dit forum of aan de bar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 16:14
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #103
DreekeMVVke schrijft:
"Dan zal ik jullie proberen uit leggen waar het probleem ligt en pas op ik ben zelf Maastrichtenaar maar heb een gruwelijke hekel aan de mentaliteit van ze.als het goed gaat staan ze vooraan maar owee als het minder gaat dan zijn het altijd anderen die het schuld zijn het is het bestuur of de trainer of voor mijn part de terreinknecht maar nooit naar zichzelf kijken .het sterkte punt van een Maastrichtenaar is altijd achter iemand zijn rug praten en nooit fase to fase en dat is waar ik zo een hekel heb dus krijg je de neuzen niet zelfde kant op om mvv juiste richting op te krijgen.kijk een naar fc Twente die hebben grotere problemen als mvv ,maar daar staan de supporters wel als een man achter hun club ,daar kunnen wij als trotse Maastrichtenaren nog heel veel van leren".

Beste Dreeke,
In jouw reactie scheer jij ALLE Maastrichtenaren over één kam! Dat vind ik te ver gaan! Ik herken mij als echte Maastrichtenaar niet in het beeld dat jij van Maastrichtenaren schets. Ik ben al meer dan 55 jaar trouw supporter van MVV, in goede en slechte tijden heb ik, en met mij nog vele anderen, gesteund.
Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die dit soort uitspraken doen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 16:49
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #104
Helemaal mee eens JOVKLE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2018 17:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #105
Dan mag. Jij een hekel aan mij hebben maar ikzeg gewoon de waarheid heb 43 jaar in Maastricht gewoond en dat is gewoon mijn ervaring met de meeste Maastrichtenaren ,altijd lief en aardig in je gezicht en als je omdraait lullen ze over je .en zo is het ook bij mvv al jaren en dat vind ik erg jammer ,dus zal het nog lang duren voor het weer goed gaat met mvv.ik woon al 28 jaren in Amsterdam en daar zeggen ze wel in gezicht hoe ze over je denken en omgedraaid kan dat ook is wel lekker vind ik .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden