Seizoenskaarten 2018-2019

30 mei 2018 10:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #31

Jacques schreef : en kom, hoe heette die andere degradant nou weer


Noe alweer vergete? Hamburger SV....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2018 13:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #32
Deze competitie kan leuker zijn als de Ere-divisie waar de eindstand ieder jaar al bekend is voor de aanvang en de degadranten ook voorspelbaar zijn .




De wedstrijden tegen jong Ajax en jong Psv zijn ook aantrekkelijk zo zie toch maar jongens als Nouri en consorten spelen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2018 22:43
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #33
De Juup wordt komend seizoen obv de namen in ieder geval een competitie die meer aandacht zal trekken dan ooit tevoren in Nederland. De aandacht zal niet uitgaan naar de jong-teams maar er doen dit keer een aantal 'echte' clubs mee. Niemand zal verwachten dat wij daar meedoen voor een top-3 positie.
Is dat erg ? Nee. Ik verheug me op een competitie met spannende wedstrijden tegen ploegen met historie. Met een aantal keren een goed gevuld uitvak ipv seizoenen waarin we minstens een keer of 8 per seizoen welgeteld 0 uitsupporters mochten ontvangen in de de Geusselt. En uitwedstrijden in stadions waar een fanatiek thuispubliek zit. Dat willen we toch.
En natuurlijk hoeven wij niet onder te doen voor een aantal van die ploegen. Remember NEC thuis afgelopen seizoen. De bekerwedstrijd tegen AZ.
Ik droom van een goed gevulde Geusselt waar MVV de baas is. Waar de lokale pers van de ons bezoekende ploegen spreekt over een van de moeilijkste uitwedstrijden van het jaar tegen een ploeg die opgezweept wordt door een fanatieke aanhang. En als we dan winnen is het heerlijk. Verliezen we maar hebben we de favorieten wel echt pijn gedaan vind ik het ook goed.
Dus moeten we een seizoenskaart kopen ??? Lijkt me geen discussie. MVV is vaan us en veer zien MVV. Succes is niet de graadmeter voor het supporter zijn.
Ik heb vandaag weer een vergadering gehad in het midden van het land. En ik heb me weer geergerd aan een aantal van die blaaskaken. Goed gebekt, haantje de voorste, inhoud mwah...Conclusie: wie geit dat leedsje ouch alweer euver Hollenders en sjete......
De Geusselt is ons huis. En daar zijn wij de baas. Dat moet het uitgangspunt zijn komend seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, middenstip, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 08:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #34
En we staan deze ochtend, 31 mei, op 827. Vergelijking met vorig jaar: toen hadden we 743. Ruim 10% meer dus. Ik ben graag optimistisch en zie graag dingen door een roodwitte bril maar zoals al eerder gezegd denk ik dat we niet te veel conclusies op dit moment moeten trekken. Seizoenkaartverkoop is gewoon eerder op gang gekomen dan vorig seizoen, toen we veel later nog wedstrijden en uitzicht op de eredivisie hadden. Maar laten we hopen dat het zo doorgaat en we eindelijk weer eens de grens van 2000 seizoenkaarten doorbreken!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 08:34
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #35
Sjus verlengd, noe is it oan Mvv um speulers oan te trekke !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 08:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #36
Zojuist mijn twee 1902 kaarten verlengd.

Vandaag is de laatste dag dat seizoenkaarthouders hun vaste plek kunnen claimen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 09:53
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #37
Ik verleng ook mijn 1902 kaart vandaag #'T GEIT STUBBE

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 12:37 31 mei 2018 12:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #38
Ik moet nog gaan, maar gaat wel weer gebeuren! Top dat er tot nu toe meer verkocht zijn dit seizoen. Dat had ik niet gedacht. Ik hoop nu op een goede spits. Met Okita hebben we al iemand die veel scoort, maar nu nog dat beetje extra in de aanval, en dan kan het wel eens heel leuk gaan worden komend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2018 14:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #39
Kan gewoon online Schapendonk. Je hoeft niet naar de Geusselt.
Betalen met Ideal, hartstikke makkelijk. Ik was in een paar minuten klaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 08:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #40
Ook kaart verlengd maar wel terug naar een normale seizoenkaart aangezien die 1902 voor mij niets extra's bied.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 08:46
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #41
Stand gisteravond (31/5) volgens Trepke B:

1019

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 08:48
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #42

mvv supporter schreef : Ook kaart verlengd maar wel terug naar een normale seizoenkaart aangezien die 1902 voor mij niets extra's bied.


Vorig seizoen had je anders alleen al door de wedstrijd tegen AZ bijna de extra kosten van de 1902 kaart eruit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 09:12 01 juni 2018 09:16 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #43
@Jeoff

Sommige mensen zijn pas tevreden over die kaart als de oefenwedstrijden tegen minimaal niveau eredivisie zijn, het welkomskado nuttig is voor hen, plus de gouden sticker vanaf match 1 in het seizoen op de stoel plakt. En het liefst de kaart 3x qua waarde eruit gehaald kan worden.

Het stemt mij tevreden dat velen hun 1902 kaart gewoon verlengt hebben!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 09:54
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #44
Ik heb ook de 1902 variant weer genomen, we zien wel of er leuke oefenwedstrijden (thuis) komen en eventuele bekerwedstrijden. Zo niet, dan hebben we allemaal MVV toch een kleine extra bijdrage gegeven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 10:49 01 juni 2018 10:51 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #45
Gisteren zijn de eerste seizoenkaarten al uitgeleverd aan de allereerste bestellers.

Is weer een mooie kaart!

#’tGeitStubbe

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden