Seizoenskaarten 2018-2019

06 sept 2018 15:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #121
6 september: 1832 seizoenkaarten. Ik verwacht niet dat er nog veel bijkomt de komende tijd, of de open dag zou nog veel moeten opbrengen, maar het lijkt me niet dat veel mensen op die open dag gewacht hebben.

Aanzienlijk meer dan vier van de vijf voorgaande seizoenen, maar een jaar geleden hadden we rond deze tijd ongeveer 100 kaarten meer. Het gepercipieerde negativisme ten opzichte van een seizoen eerder, toen we finale play-offs op het netvlies hadden én we goed aan het seizoen begonnen, valt dus niet noemenswaardig terug te zien in de seizoenkaartenverkoop. In de bezoekersaantallen bij de eerste twee wedstrijden overigens ook nog niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2018 19:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #122
Jacques hier op t forum lijkt t 1 grote negativiteit maar dat komt ook omdat veel mensen niet meer posten. Fb platform geeft ook een totaal scheef beeld van de werkelijkheid.

De meeste supporters zeuren een beetje of wat meer maar uiteindelijk gaat t merendeel weer vol achter de club staan en uiten dat in het kopen van een kaartje.

Sjiek toch!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 10:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #123

Maosbrögk schreef : Lieve seizoenkaarthouder,

Wat zijn we blij met jou!
Wat fijn dat je weer de nodige euro's aan "UsClub" hebt uitgegeven.
Sjiek dat je weer jouw favoriete plekje in het stadion hebt gereserveerd.
Als je het fijn vindt dat jouw stoeltje ook echt voor jou gereserveerd is, moet je wel ff zelf een sticker plakken, wij steken daar geen energie in.
Als er iemand op jouw stoeltje zit, moet je die maar zelf wegsturen, wij regelen dat niet voor je.
En oh ja, als je ook nog op een schoon stoeltje wilt zitten, moet je deze wel ff zelf schoonmaken, want die verdomde duiven hè...
Wij zorgen verder voor 19 leuke thuiswedstrijden, nou ja 17, want voor de transferdeadline hebben we nog geen volledig team.
Maar met een 1902-kaart krijg je wel mooie oefenwedstrijden gratis in De Geusselt te zien tegen Belgische amateurploegen enzo.

Voel je voor de rest volledig welkom bij "UsClub"!
Wát zijn we blij met jou!


Ik was al niet tevreden over MVV over het feit dat ze geen stickers meer plakten op de vaste stoelen van de seizoenkaarthouders, maar nu gaat het écht te ver...
Ze geven zelf nog aan dat je zelf dan maar een sticker moet gaan halen om te plakken, dit gedaan de 2 e thuiswedstrijd en netjes geplakt. Fijn. Komen we gisteren bij onze plekken: alle stickers weg. Mvv bedankt! Wat voel ik me welkom!
Wat een organisatie....amateurs! Wacht al 2,5 week op een antwoord op email, zelfs na reminder hoor je helemaal niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 11:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #124

Maosbrögk schreef :

Maosbrögk schreef : Lieve seizoenkaarthouder,

Wat zijn we blij met jou!
Wat fijn dat je weer de nodige euro's aan "UsClub" hebt uitgegeven.
Sjiek dat je weer jouw favoriete plekje in het stadion hebt gereserveerd.
Als je het fijn vindt dat jouw stoeltje ook echt voor jou gereserveerd is, moet je wel ff zelf een sticker plakken, wij steken daar geen energie in.
Als er iemand op jouw stoeltje zit, moet je die maar zelf wegsturen, wij regelen dat niet voor je.
En oh ja, als je ook nog op een schoon stoeltje wilt zitten, moet je deze wel ff zelf schoonmaken, want die verdomde duiven hè...
Wij zorgen verder voor 19 leuke thuiswedstrijden, nou ja 17, want voor de transferdeadline hebben we nog geen volledig team.
Maar met een 1902-kaart krijg je wel mooie oefenwedstrijden gratis in De Geusselt te zien tegen Belgische amateurploegen enzo.

Voel je voor de rest volledig welkom bij "UsClub"!
Wát zijn we blij met jou!


Ik was al niet tevreden over MVV over het feit dat ze geen stickers meer plakten op de vaste stoelen van de seizoenkaarthouders, maar nu gaat het écht te ver...
Ze geven zelf nog aan dat je zelf dan maar een sticker moet gaan halen om te plakken, dit gedaan de 2 e thuiswedstrijd en netjes geplakt. Fijn. Komen we gisteren bij onze plekken: alle stickers weg. Mvv bedankt! Wat voel ik me welkom!
Wat een organisatie....amateurs! Wacht al 2,5 week op een antwoord op email, zelfs na reminder hoor je helemaal niks.


Hier moet ik Maosbrögk toch echt volledig gelijk in geven. Dit seizoen een zeer late communicatie over de stickers voor seizoenkaarthouders waarop opeens geen naam meer staat. Dan ga je braaf een sticker ophalen om die op je stoeltje te plakken en dan blijkt-ie gisteren weer verdwenen! Waarom moet ik dan zelf die moeite doen? Gisteren zat er dus iemand op mijn plek (die overigens zonder morren opschoof), maar hoe moet dat straks tijdens een druk bezochte wedstrijd? Wat meer communicatie is in dit geval wel gewenst. Wellicht iets voor Penders’ volgende blog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2018 11:55
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #125
Voorlopig zal het niet meer druk worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2018 13:14
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #126
Geen idee hoe dat 11 november gaat gaan, in ieder geval niet zo soepel als dat het de afgelopen jaren ging.
Indien het 3de poortje aan de angelside niet gemaakt word zal ook dat voor problemen zorgen.

Uit ervaring kan ik zeggen dat MVV niet eens reageert op mails.
Vanwege de vuile stoeltjes heb ik meerdere malen gemailed, hier op forum gepost en ga zo maar door.
Pas toen ik zelf heel ASO belde en vroeg of het toetsenbord defect was kreeg ik een reactie. Heel Amateuristisch.

Echter toen ik recentelijk iemand rechtstreeks een mail stuurde bij MVV kreeg ik wel degelijk een antwoord.
hier uit concludeer ik dat de personen achter het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. mail adres het probleem zijn !!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2018 16:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #127
Mvv supporter@
Wat is 11 november?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2018 00:11
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #128
Ik denk dat hij 18-11 thuis tegen R*da bedoelt.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2018 22:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #129
Ik ga morgen ook eens reageren vond het ook niet normaal dat je eerst je sticker moest gaan afhalen zelf opplakken en dan later constateer dat die bewuste sticker weer verwijderd is????????.....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 08:19
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #130

opadiehard schreef : Ik ga morgen ook eens reageren vond het ook niet normaal dat je eerst je sticker moest gaan afhalen zelf opplakken en dan later constateer dat die bewuste sticker weer verwijderd is????????.....gr opa.


Heel veel succes Opa!
MVV reageert nergens op. Wacht al paar weken op een reactie op een andere email (ondanks reminder) en bovenstaande heb ik zaterdag gemeld/gevraagd, maar geen enkele reactie ontvangen.
Ze zullen ook wel 1000den emails per dag ontvangen natuurlijk....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 10:47
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #131
en 1000 keer geen antwoord :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 13:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #132
Dit is nou precies wat menig persoon bedoeld, zonder een goede basis op het kantoor kom je nergens.
Als je als club nog niet in staat bent om te reageren op mails van betalende bezoekers / klanten / fans dan kun je niet verwachten dat een club voortgang boekt.
Als dit de manier is om met klanten om te gaan dan mogen ze zich wel eens aankijken in de spiegel en zichzelf rood schamen.
Of dit ook reflecteert hoe er om gegaan word met spelers / zaakwaarnemers en dergelijke is moeilijk te zeggen.
Indien die communicatie wel goed verloopt zou MVV zich moeten schamen dat er op deze manier omgegaan word met klanten. Je klanten zijn je voornaamste inkomsten !!!!!!!!!!!!!
En het is al jaren zo dat MVV niet in staat is te reageren op mails en dat wij als klanten iedere keer weer achter MVV aan moeten lopen.

Huur desnoods 5 stagiaires in om mails te beantwoorden, maar laat je klanten niet zo in de koud staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 13:53
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #133
En hierom dus ook de investeringen die MVV nu probeert te doen in de organisatie.

Dit en het feit dat er wat spek op de ribben moet (geld op de rekening) zorgt er helaas voor dat het geld nu niet op het veld staat.

En dan ook nog eens 'walking dead' Fortuna dat promoveert, je zou van minder een negativo worden :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 15:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #134
de problemen op het kantoor kunnen makkelijk verholpen worden door iemand een betaalde functie te geven.
Deze problemen spelen al geruime tijd, meerdere jaren.
Het kan en is niet zo moeilijk om dit probleem op te lossen, alleen GRATIS zal dat niet lukken.
Er moeten gewoon meer mensen bij. Het budget is er dus waarom MVV niet 1 of 2 extra mensen aan neemt mag god weten.
Wat ik wel weet is dat het een zooitje is daar op het kantoor en dat er de afgelopen 2/3 jaar weinig tot NIETS veranderd is.

En dat is gewoon zeer jammer, zeer kwalijk en niet te begrijpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2018 17:25
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #135
Dit mag Penders zich wel aantrekken, benieuwd naar zijn nieuwe bloc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden