Seizoenskaarten 2018-2019

11 okt 2018 13:18
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #136
Reactie gekregen van de stagiair bij MVV: stickers door omstandigheden per ongeluk verwijderd.
Kon ze terug mailen met de stoelnummers, dan zouden ze het in orde maken.
Ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2018 16:42
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #137

Maosbrögk schreef : Reactie gekregen van de stagiair bij MVV: stickers door omstandigheden per ongeluk verwijderd.
Kon ze terug mailen met de stoelnummers, dan zouden ze het in orde maken.
Ben benieuwd.


Voor mij niet helemaal duidelijk: moet iedere seizoenskaarthouder nu individueel een mailtje gaan sturen naar MVV? Zijn de stickers van alle seizoenskaarthouders verwijderd? Dan weet MVV toch ook precies welke stoelen opnieuw moeten worden beplakt? Iets meer communicatie graag MVV. Zoveel mogelijke kanalen (mail, social media, MVV TV, website) om meer duidelijkheid te scheppen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2018 08:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #138
Dit is nu typisch MVV, na geklaag op het forum word er eindelijk gereageerd op een mailtje wat gestuurd is.
Na geklaag op het forum over de vuile stoeltjes word er eindelijk actie ondernomen.

Wat zou het geweldig zijn als het 3de toegangspoortje aan de angelside nu ook eens gemaakt zou worden !!!!!

Maar aan de andere kant is het te gek voor woorden dat een fatsoenlijke mail sturen totaal geen reactie oplevert, maar dat als we hier op het forum beginnen te klagen dat er dan wel iemand de moeite neemt om te reageren op een individueel mailtje. En alle andere onbeantwoorde mailtjes dan?
Waar is de uitleg naar de trouwe seizoenskaarthouder waarom deze stikker opeens niet meer mogen?
Waar is de uitleg waarom wij zelf maar weer een stikker moeten halen? terwijl MVV makkelijk de bestaande stikkers kan vervangen door blanco stikkers aangezien ze de tribunes toch al op moeten om de oude er af te halen!!!
Wanneer worden de stikkers van oude seizoenskaart houders die geen kaart meer hebben verwijderd. Mijn buurman heeft al 3 jaar geen seizoenskaart meer. toch hangt zijn stikker er nog steeds :P

Dit geeft toch overduidelijk aan dat het chaos is op het kantoor en dat er her en der maar wat gedaan word. Een duidelijke communicatie naar je achterban en een simpel plan om alle stikkers te verwijderen en op de huidige seizoenkaarthouders hun plaats een nieuwe te plakken lijkt mij heel erg makkelijk te maken. Ik denk zelfs dat menig KIND zo'n plan in elkaar kan steken.

Ja dit is inderdaad weer geklaag richting MVV, misschien wel kinderachtig maar zeker niet onterecht.
Ik geloof graag dat de mensen op het kantoor hun best doen.
Maar het moge duidelijk zijn dat er meer mensen nodig zijn om alle zaken goed en correct te regelen.
Het mag en kan niet zijn dat we pas reactie krijgen na geklaag op forums.
Er dient een solide organisatie te staan, die op tijd en correct communiceert. Pas dan kun je fatsoenlijke stappen voorwaarts gaan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden