Seizoenskaarten 2018-2019

15 aug 2018 15:28
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #76
Tel de losse kaarten maar iets hoger, met de sterkst mogelijke JL sinds jaren..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 19:33
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2018-2019 #77
16 augustus 2017 --- 1800 verkochte seizoenskaarten.
16 augustus 2018 ---- 1762 verkochte seizoenskaarten.

Momenteel zo'n 38 seizoenskaarten minder verkocht als vorig jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 19:46
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #78
Prima het gaat de goede kant morgen een mooi resultaat en we gaan naar 2000 kom op mvvv laat je supporters niet in de steek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 22:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #79
Wat een belachelijk bericht dat stoelen niet meer bestickerd worden als dat jou seizoensplaats word of is,dat worden nog vele discussies?
En ja dit kun je zelf aangeven door dit zelf aan te geven ...... dit vind ik echt niet kunnen...mensen wat kost het voor moeite om een stickertje te plakken.
Maar ja sta bij mvv nergens meer van te kijken ook op dit gebied???????....gr opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 22:16 16 aug 2018 22:17 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #80

opadiehard schreef : Wat een belachelijk bericht dat stoelen niet meer bestickerd worden als dat jou seizoensplaats word of is,


Heb ik iets gemist? Ik heb dit nog niet eerder gehoord.
Ben je niet in de war met de gouden stickers voor 1902 kaarten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2018 22:40 16 aug 2018 22:41 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #81

jeoff schreef :

opadiehard schreef : Wat een belachelijk bericht dat stoelen niet meer bestickerd worden als dat jou seizoensplaats word of is,


Heb ik iets gemist? Ik heb dit nog niet eerder gehoord.
Ben je niet in de war met de gouden stickers voor 1902 kaarten?



Nee, dat is hij helaas niet.

www.mvv.nl/nieuws/praktische-info-mvv-top-oss

Stickers op de stoelen

De oude stickers zullen nog op de stoelen kleven. Alle stickers worden verwijderd in de periode 20 t/m 30 augustus en er komen geen nieuwe naamstickers op de stoelen. Supporters die een sticker op de stoel willen om aan te tonen dat hun stoel gereserveerd is, kunnen vanaf maandag 20 augustus een niet-gepersonaliseerde sticker ophalen. Iedere (seizoen)kaart is verder voorzien van een rij-en stoelnummer en we vragen dan ook iedereen om plaats te nemen op de plaats die op het ticket vermeld staat.



Dit is gewoon ruk. Morgen tegen Oss loopt wel los maar tegen bijvoorbeeld Roda is dit vragen om gezeik. Welk briljant genie heeft dit verzonnen?

[edit] ik snap dat vanuit privacy-wetgeving wellicht de naam niet meer zomaar mag, maar een sticker “seizoenkaarthouder” zonder naam kan mvv toch op zijn minst zelf plakken?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 05:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #82
Of doe een sticker bij de seizoenskaart met naam dat iedereen het zelf mag beslissen.
Maar zoals je het zegt tegen Oss zal het goed aflopen.
Druk bezochte wedstrijden als tegen de moffen zal het minder goed aflopen... Zowiezo ook omdat je niet in de grachten mag gaan staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 13:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #83
Lieve seizoenkaarthouder,

Wat zijn we blij met jou!
Wat fijn dat je weer de nodige euro's aan "UsClub" hebt uitgegeven.
Sjiek dat je weer jouw favoriete plekje in het stadion hebt gereserveerd.
Als je het fijn vindt dat jouw stoeltje ook echt voor jou gereserveerd is, moet je wel ff zelf een sticker plakken, wij steken daar geen energie in.
Als er iemand op jouw stoeltje zit, moet je die maar zelf wegsturen, wij regelen dat niet voor je.
En oh ja, als je ook nog op een schoon stoeltje wilt zitten, moet je deze wel ff zelf schoonmaken, want die verdomde duiven hè...
Wij zorgen verder voor 19 leuke thuiswedstrijden, nou ja 17, want voor de transferdeadline hebben we nog geen volledig team.
Maar met een 1902-kaart krijg je wel mooie oefenwedstrijden gratis in De Geusselt te zien tegen Belgische amateurploegen enzo.

Voel je voor de rest volledig welkom bij "UsClub"!
Wát zijn we blij met jou!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 13:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #84
@Maosbrögk

Straks kun je je frustraties volledig leegkotsen op ene Brrrrryan want je bent er toch weer bij vanavond!

Vergeet je zoepkaart niet.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 13:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #85
MVV weet altijd weer te verassen.

Vorig seizoen hebben ze eerst 6 maanden nodig om een gouden stikker te vinden ergens in de buurt van Kaapstad om deze vervolgens met de fiets naar Geusselt te brengen. Deze zaten uiteindelijk pas in febr / maart erop. Je kon er gelukkig nog enkele wedstrijden van genieten indien hij niet van je stoel viel aangezien sommige stoelen zo vettig waren dat stikkers niet eens bleven plakken. ( maar er word met regelmaat gepoetst............. ) vorig jaar dus niet.

Nu zal de nieuwe wetgeving er voor zorgen dat er geen namen meer zichtbaar mogen zijn. Altans dat vermoed ik.
Dit had makkelijk opgelost kunnen worden door bij het bestellen van je seizoenskaart een akkoord te geven voor een naam stikker. Aangezien deze wet tijdig is aangekondigd. Volgens mij mag dat wel als je als klant akkoord gegaan bent. Indien dit ook niet mag dan kan dit vergeten worden.
De andere optie was geweest om de stikkers te verwijderen en op zijn minst een andere stikker te plaatsen in plaats van je supporters het maar weer laten oplossen. Laat staan het enkele dagen voor de wedstrijd te communiceren.

De voornaamste reden dat ik een seizoenskaart haal is om niet in de rij te staan bij de kaartverkoop en om later het stadion in te kunnen komen en toch mijn eigen plek te kunnen houden. Zonder stikkers moeten er heel veel mensen gaan schuiven als je pas laat binnen komt. En kom nu niet aan van dan moet je maar eerder komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 14:08
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #86
Foi, wat een azijnzeikers hier.

Soms vraag ik me af waar sommigen van jullie de tijd vandaan halen om je hiermee bezig te houden. Als je hier al over valt dan ben ik benieuwd wat je doet als iemand eens een keer per ongeluk een fiets tegen je huis parkeert. Wil je weten wat ík dan zou doen? Ik zou naar de Cannerberg gaan en me een maand lang verschuilen in één van de diepste gangen...

Méh jong

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 14:30
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #87
Ook ik vind dit een slechte en kwalijke zaak. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om 1762 stickers (met de tekst: Gereserveerd voor seizoenskaarthouder) op evenzoveel stoeltjes te plakken? Je kunt wachten op de eerste ruzie/vechtpartij met als aanleiding het al dan niet terecht zitten op een stoeltje.
Daarnaast vind ik het van weinig respect getuigen, je geeft een seizoenskaarthouder niet het gevoel dat je hem (of haar) "belangrijk" vindt en waardeert. Volgend seizoen (het huidige moet nog beginnen) zal ik ongetwijfeld weer een seizoenskaart kopen maar zeker geen "1902" meer en dit heeft alles te maken met deze lakse houding van MVV. Sommigen hier zullen dit wellicht pietluttig vinden maar ik ben hier gevoelig voor (heb zelf een commerciële functie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 14:37 17 aug 2018 14:39 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #88
Het gaat inderdaad om het gevoel dat je een kaarthouder geeft.

Ik zit nooit op mijn stoel. Maar elke match als ik binnenkom kijk ik even naar mijn stoel, zo van ‘die is van mij’. Het geeft mij een gevoel van verbondenheid met de club, soort trots. Ik leg er vervolgens mijn jas op en ga op t trepke staan.

Het enige dat de club voor mij als SK houder hoeft te doen is de bestelling verwerken, de kaart te drukken, op de post te doen, en een sticker plakken.

Komop jongens, dat kan toch wel geregeld worden door de club zelf?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 14:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #89
@Nietzsche jij bent dus duidelijk niet op de hoogte dat deze wetgeving al heel lang bekend is en dat bedrijven herhaaldelijk geïnformeerd zijn over hoe en wat. Als je als bedrijf er dan voor kiest om pas op de dag van de wedstrijd te communiceren dan gooi je je eigen ruiten in.
Tevens geeft dit mij het gevoel dat dit stuk vergeten was door MVV anders had je dit al veel eerder kunnen communiceren of had het in de Blog van Mr Penders gestaan. Collega's van me ( fans van andere clubs ) wisten dit al geruime tijd. Daar werd wel duidelijk gecommuniceerd en zijn er ook soort van oplossingen aangeboden.

Laten we hopen dat ze wel op tijd de shirts besteld hebben of de handtekening gezet hebben, want daar zijn geen excuses voor............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 15:41 17 aug 2018 15:43 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #90
Tuurlijk ben ik bekend met die wetten. Ik bedoel alleen te zeggen: wat boeit het! Moet ik nu gaan huilen omdat mijn stoel geen naamsticker heeft? Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven... (zoals 3 punten vanavond :-D). Je legt nu wel op alle slakken zout zeg, ben er nu wel een beetje klaar mee.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden