Seizoenskaarten 2018-2019

03 juli 2018 17:40
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #61
Ja, ben hem zelf vanmiddag gaan ophalen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2018 07:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #62
6 juli in de ochtend: 1359. Nog altijd ongeveer 150 achter op vorig jaar. En vorig jaar kwam er uiteindelijk een verrassend grote boost na de eerste wedstrijd(en) toen we goed aan het seizoen begonnen. Deze tijd van het jaar is het altijd een beetje slappe boel, vorig jaar in augustus nog bijna 300 kaarten verkocht.

Een paar leuke aanwinsten er bij en over 6 weken thuis Oss met 3-0 verslaan en we zullen wel richting de 1700 gaan. Denk niet dat er veel meer in zit dit jaar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2018 11:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #63
Als ik snel reken 30 duizend euro ,is 1 salaris van een halve voor Veer Zien MVV betekent dit 100 consumpties minder per wedstrijd per jaar is dat zo,n 3500 euro minder omzet .........

Word toch tijd voor zo,n 4 ganse erbij...........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2018 11:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #64
iemand enig idee wanneer we de seizoenskaarten thuis kunnen verwachten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2018 17:45
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #65
Afhalen dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2018 21:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #66
Ok ik heb je bericht nu 1 keer of 5 gelezen . Gisteren 3x met een stuk in mijn kloten , en vandaag 2x nuchter , maar ik kan er nog steeds niks van maken ..lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2018 21:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #67

bokkesprongen schreef : Als ik snel reken 30 duizend euro ,is 1 salaris van een halve voor Veer Zien MVV betekent dit 100 consumpties minder per wedstrijd per jaar is dat zo,n 3500 euro minder omzet .........

Word toch tijd voor zo,n 4 ganse erbij...........




Ok ik heb je bericht nu 1 keer of 5 gelezen . Gisteren 3x met een stuk in mijn kloten , en vandaag 2x nuchter , maar ik kan er nog steeds niks van maken ..lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2018 09:47
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #68

Kotspoejer schreef : Afhalen dus!


Waarom zou ik hem gaan afhalen als ik gekozen heb en betaald heb om de seizoenskaart thuis gestuurd te krijgen.
Ik vroeg me gewoon af of iemand een idee heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2018 18:19
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #69

mvv supporter schreef : Waarom zou ik hem gaan afhalen als ik gekozen heb en betaald heb om de seizoenskaart thuis gestuurd te krijgen.
Ik vroeg me gewoon af of iemand een idee heeft.


Bij mij zijn de kaarten vandaag thuis bezorgd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 12:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #70
Mijlpaaltje bereikt: we zitten op 1600 seizoenkaarten. Dat is "maar" 86 minder dan vorig jaar op deze datum, en 50 meer dan twee jaar geleden op deze datum. We hebben inmiddels meer seizoenkaarten verkocht dan in de seizoenen 2014/2015 en 2015/2016 en zijn dus op weg om 2016/2017 ook te overtreffen. Vorig jaar gaat waarschijnlijk niet lukken, toen kwamen er alleen al in augustus zo'n 300 seizoenkaarten bij, en dat is ongebruikelijk veel - vergelijking, het jaar er voor kwamen er in heel augustus 150 bij en in de jaren daar weer voor volgens mij nog minder.

Vorig jaar hadden we de euforie van de play-off finale gecombineerd met een fantastische competitiestart (drie overwinningen in de eerste vier wedstrijden). Dat zal de kaartverkoop toen nog een boost gegeven hebben. Wat dat betreft zou een duidelijke overwinning op Oss geen kwaad kunnen. En uiteraard, blijf het zeggen, het aantrekken van een paar leuke spelers zal ook wat mensen over de streep trekken.

Ik voorspel dat we rond de 1750 seizoenkaarten uitkomen. Fors minder dan vorig jaar maar op de wat langere termijn nog altijd een stijgende lijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Schapendonk, opadiehard, Tuor, Lassie80, webmastersfm, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 22:04
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #71
Ik kan altijd genieten van jouw analyses en fact-checking Jacques. Je hebt toch menig onderbuikgevoel en lariekoek reactie op de plaats gezet op dit forum. Klasse

Vermoedelijk zul je ook in de cijfertjes in het dagelijkse leven zitten ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip, Tuor, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2018 08:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #72

webmastersfm schreef : Vermoedelijk zul je ook in de cijfertjes in het dagelijkse leven zitten ;)



Dat vermoeden klopt ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2018 02:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #73
Aantal seizoenkaarten
1631

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 14:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #74
15 augustus: 1692 seizoenkaarten.

De jaarlijkse eindsprint qua verkopen lijkt ingezet. In een week tijd bijna 100 kaarten er bij waar we in de hele maand juli maar net iets boven de 200 kaarten uitkwamen. We zitten daarmee ook al boven seizoen 2016-2017 en zitten “slechts” 78 kaarten achter vorig jaar, daar zijn we dus zelfs een heel klein beetje op aan het inlopen ten opzichte van vorige week. Grappig statistiekje is dat het aantal verkopen na de eerste wedstrijd best veel varieert: vorig jaar in de periode na eerste thuiswedstrijd en eind september nog bijna 200 kaarten verkocht. Het jaar er voor slechts 30. Beide jaren begonnen we eigenlijk prima aan de competitie, maar twee jaar geleden verloren we wel de eerste thuiswedstrijd (van VVV) en vorig jaar wonnen we die (van Go Ahead), zou dat zo veel invloed op de seizoenkaartverkoop hebben?

Ik durf licht optimistisch te zijn en mijn voorspelling van 1750 omhoog aan te passen naar 1800. Dat zou meer zijn dan in we in vier van de voorgaande vijf seizoenen aan seizoenkaarten verkocht hebben, alleen vorig jaar was nog beter.

Eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk gerommel in de marge, 100 extra verkochte seizoenkaarten levert je geen jaarsalaris van een goede spits op, eerder een maandsalaris. Van de andere kant zit er een duidelijke correlatie tussen gemiddelde aantal toeschouwers en verkochte toeschouwers, kort door de bocht verkoop je voor iedere seizoenkaart extra, gedurende het seizoen 50 losse kaartjes extra. Maal honderd en maal een gemiddelde kaartprijs van zeg een tientje (er zitten ook kinderen tussen) toch alweer 50.000 euro extra.
Voor de critici: ik besef dat correlatie geen causaliteit inhoudt, er is geen groep mensen die letterlijk staat te wachten bij de kassa tot er genoeg seizoenkaarthouders gepasseerd zijn, om dan pas een los kaartje te kopen. Maar in de afgelopen zeven seizoenen was er maar één seizoen waar de ratio tussen seizoenkaarthouders en totale aantal bezoekers erg uit de pas liep. Het seizoen dat we begonnen onder Ruys. We hebben wel vaker waardeloze seizoenen gehad maar dat was sportief denk ik wel het dieptepunt sinds de redding, werkelijk geen seconde uitzicht op de play-offs gehad, het hele seizoen niet. Dat zag je goed terug in de toeschouwersaantallen. Zo lang MVV maar meedoet om een play-off plek, zelfs al halen we dat uiteindelijk niet, dan is het aantal toeschouwers goed voorspelbaar.

Kort samengevat: winnen tegen Oss; spelen om minimaal de play-offs te halen, en dan zit de Geusselt bijna even vol als afgelopen seizoen, wat financieel weer een goede zaak is. Het is niet allemaal somberheid troef.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2018 14:37
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #75
100 seizoenskaarten extra kort door de bocht ,ze nemen ook een drankje en marchandise en de sponsers letten en op tel er nog maar 20.000 bij op .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden