Seizoenskaarten 2018-2019

01 juni 2018 11:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #46

Boe is dat feeske? schreef : @Jeoff

Sommige mensen zijn pas tevreden over die kaart als de oefenwedstrijden tegen minimaal niveau eredivisie zijn, het welkomskado nuttig is voor hen, plus de gouden sticker vanaf match 1 in het seizoen op de stoel plakt. En het liefst de kaart 3x qua waarde eruit gehaald kan worden.

Het stemt mij tevreden dat velen hun 1902 kaart gewoon verlengt hebben!


Dit is weer complete onzin, ik heb het hier met jou vaker over gehad en zal nu weer het zelfde reageren.
Het gaat om principes. Wij als klanten zijn geen speelgoed en geen Vee. Net zoals ik niet als VEE naar sittard vervoerd wil worden wil ik graag eerlijk en met respect behandeld worden. Als je zegt je krijgt een stikker op je stoel dan vind ik dat die stikker er moet zijn, en niet pas eind maart begin april deze gaan plakken. En al zeker niet als blijkt dat MVV 5 maanden nodig had om een kleur te kiezen.
Niet reageren op mails en mij pas te woord staan op het moment dat ik boos bel is niet professioneel.
Die oefen wedstrijden kunnen me gestolen worden, echter zou het wel fijn zijn als er idd leuke wedstrijden staan.
Dit is mijn reden om niet meer een 1902 kaart te kopen. Zodra MVV eindelijke eens doet wat ze zeggen te gaan doen dan wil ik het opnieuw overwegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 12:31
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #47

Boe is dat feeske? schreef : @Jeoff

Sommige mensen zijn pas tevreden over die kaart als de oefenwedstrijden tegen minimaal niveau eredivisie zijn, het welkomskado nuttig is voor hen, plus de gouden sticker vanaf match 1 in het seizoen op de stoel plakt. En het liefst de kaart 3x qua waarde eruit gehaald kan worden.

Het stemt mij tevreden dat velen hun 1902 kaart gewoon verlengt hebben!


Wat 'ne vieze steek oonder de water is dit, Boe is dat feeske. Neet sjiek nao e behuurlek deil vaan de supporters die 'n gewoen (of gein) sezoenskaart höbbe, um wat veur 'n reie daan ouch. Wee bis diech um dat daan te goon veroordeile.

M.V.V. deit bepaolde beloftes en kump die neet nao. Es diech get extra's betaols, daan maagste dao ouch get veur verwachte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 14:09
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2018-2019 #48
Tussenstanden seizoenskaartverkoop.

2016-2017----1 juni -- 435 st.
2017-2018--- 1 juni -- 743 st.
2018-2019--- 1 juni -- 1063 st.
Er zit voorlopig een duidelijk stijgende lijn in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 14:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #49
Het is mijn mening MVV’ke. Volgens mij trekken mensen het zich iets te veel aan.

Tot in augustus, kunnen ons beter op de tribune vreigele.:P

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 16:54
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #50
Ik kan alleen maar lachen over het onderwerp seizoenskaarten . MVV had dit ( tegenvallend seizoen ) een gemiddelde van een kleine 5000 toeschouwers ?? MVV had begin jaren 90 ( 2x op een haartje Europees voetbal gemist ) een gemiddelde van nog geen 6.500 toeschouwers . Dat waren de jaren dat Ajax/PSV/Feyenoord en Roda voor een uitverkocht huis zorgden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 17:31 01 juni 2018 17:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #51
En waarom kan dit niet Sjonnie. Begin jaren 90 had het voetbal ook een erg slechte naam. Veel geweld en rotzooi. Er waren veel mensen die daarom de weg naar het stadion vermeden. Ik heb genoeg mensen destijds gesproken die omwille van deze reden niet meer gingen. Dat compenseert zich wellicht weer met de huidige tijd, waarin de toeschouwersaantallen stijgen. Schijnbaar is het dan niet alleen de resultaten wat tellen ( had dit zelf ook niet verwacht) maar ook het avondje MVV met alles erop en eraan en de tegenstanders die er aan komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 18:21 01 juni 2018 18:23 door BOCA.
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #52

Sjonnie schreef : MVV had begin jaren 90 ( 2x op een haartje Europees voetbal gemist ) een gemiddelde van nog geen 6.500 toeschouwers . Dat waren de jaren dat Ajax/PSV/Feyenoord en Roda voor een uitverkocht huis zorgden .


En had daarmee het 9e hoogste toeschouwersgemiddelde in de eredivisie, 500 mensen minder dan de nummer 5 op de toeschouwersranglijst. Toen MVV voor het eerst degradeerde trok een ploeg als Ajax gemiddeld slechts 8000 mensen meer dan MVV in de eerste divisie. Als je toeschouwersgemiddelde gaat vergelijken met 25 jaar geleden moet je ze ook in de juiste tijdsgeest zien en vergelijken met die van je concurrentie.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2018 21:51
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #53
Na lang twijfelen toch maar vandaag de kaart verlengd. Mijn twijfel bestond uit het feit dat ik het team vorig jaar een van de zwakste van afgelopen jaren vond en ik niet veel verbetering verwacht voor komend seizoen. We hebben nu 14 spelers maar in mijn ogen pas 5 of 6 jupiler league waardige spelers.De rest leuke aanvulling, maar niet hetgeen waar ik warm van wordt. Ook die jong teams, totaal geen zin in. Maar ik hoop dat ik nog heel positief verrast wordt, maar heb er een hard hoofd in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2018 09:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #54
@willems ik geef je gelijk als het aan komt op de selectie, alle spelers die de laatste tijd getekend hebben zijn in mijn ogen reserve spelers.
Wil je in de huidige jupiler legue iets betekenen dan moet je toch echt een aantal betere spelers aantrekken.
Ik ben bang dat dit voor MVV weer niet mogelijk is , ze of te lang wachten of hopen dat ze vanzelf komen aanwaaien, zoals yildrim en ugymi.

IK snap ook dat nu nog niet het moment is voor spelers om te tekenen maar als je kijkt naar MVV de afgelopen jaren dan zijn de trainingen al 6 weken bezig hebben we al 3 wedstrijden gehad en dan is de selectie pas compleet. ZO hoor je een seizoen niet te beginnen..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2018 12:36
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #55
Maar je haalt wel een belangrijk punt aan. Spelers pas na het begin van de competitie aantrekken betekent pas na 10-15 wedstrijden ingespeeld zijn. Daarbij moet het mogelijk zijn om voor 1 juli toch de basis grotendeels rond te hebben. Kijk naar Oss, die halen toch ook gewoon Nkoy. Zou overigens voor ons geen verkeerde voorhoede voor ons geweest zijn met een ingespeeld team aan de competitie beginnen met een goed middenveld (aanvulling naast Nijs en Ippel) en voorin het ingespeelde trio vanaf juli: Schrooijen-Nkoy-Okita.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2018 14:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #56
Ik snap in theorie best het terugkerende verhaal van "eerder de selectie compleet hebben!". Maar in de praktijk was vorig jaar onze beste periode juist de eerste twee maanden van het seizoen. En het jaar ervoor waren we voor de winterstop ijzersterk. Blijkbaar is het toch niet zo simpel dat op 1 juli je selectie rond hebben zorgt dat je beter aan het seizoen start, op elkaar ingespeeld bent.

Vorig jaar noemde een forumer hier letterlijk Helmond Sport als voorbeeld, die hadden op 1 juli hun selectie compleet. Die zouden wel even ingespeeld aan de competitie beginnen! Dat je dan wat mindere spelers er bij hebt zitten, dat maak je meer dan goed doordat je lang met elkaar hebt kunnen trainen!

Helmond eindigde voorlaatste en hield alleen Jong Utrecht onder zich.

Ik zie ook liever dat er nu al duidelijke basisspelers vast worden gelegd. Maar dat ingespeeld zijn, in de jupiler league blijkt dat toch niet zo belangrijk te zijn...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 20:12
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #57
Volgens MVV staat de teller nu op 1143 verkochte SK en is dat 37% meer t.o.v. het zelfde moment vorig jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 15:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #58
Teller is geupdated (?) naar 1196. Een slordige 50 kaarten in een week tijd, ofte wel, de verkoop valt stil. Nog altijd meer dan vorig jaar maar in "dezelfde" week vorig jaar werden meer dan 250 kaarten verkocht. Als we deze week weer 50 kaarten verkopen ligt het ongeveer gelijk aan vorig seizoen.

Een mooie aankoop presenteren zou geen kwaad kunnen voor de verkopen ;) En nee, dit is geen gerucht, wens is vader van de gedachte!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2018 08:06 27 juni 2018 08:06 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #59
27 juni in de ochtend: 1284. We liggen inmiddels een slordige 150 kaarten achter op vorig jaar. Wel nog voor tov het jaar daar voor. Ik heb geduld en weet hoe het werkt, en ja, ik val in herhaling, maar wellicht dat spoedig vermelden van één of twee versterkingen voor de basis de kaartverkoop een boost kunnen geven. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2018 15:22
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Seizoenskaarten 2018-2019 #60
Kunnen deze week de normale seizoenskaarten die al in het begin besteld zijn bij MVV worden afgehaald (krijg ze niet thuisgestuurd)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden