R*da - MVV 24 maart

20 feb 2019 09:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
R*da - MVV 24 maart #1

De derby tussen Roda JC en MVV (zondag 24 maart) wordt niet gespeeld met een bomvol uitvak. MVV heeft 'maar' 400 van de beschikbare 1000 kaarten gekregen voor het uitduel in Kerkrade.


Schandalig zo'n groot stadion en dan maar 400 man omdat ze het niet kan hendelen. En er zijn al 350 kaartjes weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 09:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #2
Zal allemaal wel weer van hoger hand beslist zijn. de r*da fans kregen toch ook minder kaartjes voor ons uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 09:59
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
R*da - MVV 24 maart #3
Zijn er serieus al 350 weg? Ik zie nog nergens waar ik een ticket kan kopen.... Zijn dat allemaal nieuwe leden dan? Ik ging er van uit dat dat een beperkt aantal kaarten zou zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
R*da - MVV 24 maart #4
Ik wil het toch even zeggen vooraf: ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om Roda niet voluit te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik vermijd de naam van die club ook als het even kan, maar als het ergens gewoon over die club gaat, noem ze dan zoals ze heten.

Inhoudelijk, er mochten andersom inderdaad ook maar 400 fans van Roda mee vanwege "veiligheidsredenen". Dit zal ongetwijfeld door de burgemeesters van beide plaatsen zo bekokstooft zijn. Heeft niets met de clubs te maken, denk dat beide clubs graag de extra opbrengsten van een paar honderd supporters meer hebben. Al moeten we dat ook weer niet overdrijven, aangezien het een buscombi zou zijn, zouden de opbrengsten van 600 extra toeschouwers voor Roda alsnog maximaal 6000 euro zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:36
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
R*da - MVV 24 maart #5
Heeft lang geduurd voordat dit nieuws naar buiten is gebracht. Niet eens via officiële kanalen geloof ik , maar goed het is bekend. De stormvloed aan kritiek op social media is weer aanwezig. Natuurlijke allemaal redenaties en complotten, maar niemand weet denk ik de waarheid.

Meest gelezen is toch wel : zij hebben hier meer zoveel kaarten gekregen, dus krijgen wij daar ook maar zoveel kaarten .Als ik me niet vergis, mag MVV vanaf oktober vorig jaar maar een beperkt aantal uitkaarten verkopen vanwege een onderzoek rondom de vlucht- wegen en routes rondom De Geusselt. Of het waar is, geen idee. Maar dit wordt aangegeven als reden. Laten we eerlijk zijn, de raddraaiers komen toch altijd aan hun kaart. Of je nu 1000 of 400 mensen toelaat, de raddraaiers staan altijd vooraan en komen wel aan hun kaartje.

400 kaarten, waarvan er al 350 zijn verkocht. Hoe dat kan? Supportersclub heeft voor leden en bepaalde link gecreëerd waardoor ze met voorrang een kaart konden kopen. Deze link zal wellicht ook naar vrienden en familie zijn doorgestuurd, waardoor het hard is gegaan. Denk dat de SC ook niet had verwacht dat in een vak voor 1000 personen maar 400 kaarten beschikbaar werden gesteld.

Ik heb mijn kaart, dus ik zal gaan kijken. Succes voor alle anderen die zich nog moeten buttelen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
R*da - MVV 24 maart #6
Na de ongeregeldheden in het uitvak van MVV, is er onderzoek gedaan naar de veiligheid. MVV laat nu maximaal 400 uitsupporters toe.

Heeft dus geen fuck met de moffen te maken gehad dat er maar 400 welkom waren. Ook Sparta en Twente mochten dit seizoen maar 400 man meenemen.

Waarom deze (tegen)maatregel genomen wordt is mij dan ook een raadsel?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:39
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
R*da - MVV 24 maart #7

Jacques schreef : Ik wil het toch even zeggen vooraf: ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om Roda niet voluit te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik vermijd de naam van die club ook als het even kan, maar als het ergens gewoon over die club gaat, noem ze dan zoals ze heten.

Inhoudelijk, er mochten andersom inderdaad ook maar 400 fans van Roda mee vanwege "veiligheidsredenen". Dit zal ongetwijfeld door de burgemeesters van beide plaatsen zo bekokstooft zijn. Heeft niets met de clubs te maken, denk dat beide clubs graag de extra opbrengsten van een paar honderd supporters meer hebben. Al moeten we dat ook weer niet overdrijven, aangezien het een buscombi zou zijn, zouden de opbrengsten van 600 extra toeschouwers voor Roda alsnog maximaal 6000 euro zijn.


Het uitvak van ons heeft een nieuwe capaciteit gekregen. Toevallig was dit net voor de thuis wedstrijd met Roda JC. Het is nu vastgesteld op 400. Een extern bureau via de KNVB heeft dit bepaald. Het gaat om vluchtroutes etc. Twente kreeg er ook maar 400. Als iemand de veranderingen vergunning technisch aan mij kan laten zien van Kerkrade. Graag .

Weer word er met ons omgegaan als paria's. Kunnen bestuurders spelen met voetbalsupporters en we beginnen het normaal.te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:47
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
R*da - MVV 24 maart #8
Even ter verduidelijking. De kaart verdeling is 200 sc 100 ultras 100 bochpoort.
De 200 kaarten voor de sc zijn aan leden of mensen verkocht die dit jaar reeds een uitwedstrijd hadden bezocht.
Dus dan ben je heel snel op de meest faire manier door je kaarten
Maar uiteindelijk 400 van de 1100 is nogal kinderachtig

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 10:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
R*da - MVV 24 maart #9
Dank voor de correcties heren - wat de Geusselt betreft dus niet eens een lokaal dingetje maar KNVB vereisten die het uitvak limiteren tot 400 man.

Iemand enig idee wat de drijfveer van Roda (danwel de lokale driehoek daar) is om het tot 400 kaarten te limiteren? En is er nog kans op toch meer kaarten, is er nog overleg? Of is de deur keihard dicht?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 11:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
R*da - MVV 24 maart #10
Eigenlijk zou geen enkele MVV supporter daar moeten zijn. Geen cent voor die oplichters.
Maar ik snap ook wel dat dit ook belangrijke inkomsten voor de sc oplevert.
Ik ben er in elk geval niet bij dit jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 12:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
R*da - MVV 24 maart #11
Ja joh, roep lekker op tot de volgende boycot! En op feesboek zitten mensen MVV alweer de schuld te geven!

Kan het nou nooit eens een keer rustig zijn bij onze club?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 12:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
R*da - MVV 24 maart #12

Jacques schreef : Ik wil het toch even zeggen vooraf: ik vind het persoonlijk erg kinderachtig om Roda niet voluit te schrijven. Begrijp me niet verkeerd, ik vermijd de naam van die club ook als het even kan, maar als het ergens gewoon over die club gaat, noem ze dan zoals ze heten.


Dat mag jij dan kinderachtig vinden maar ik spreek en typ die naam niet volledig uit.
En genoeg mensen die hetzelfde denken.

Een boycot zie ik ook niet zo 123 gebeuren.
Je kunt wel zeggen net zoals ajax doet protesteren.
Wat ik ook denk wat er gat gebeuren dat heel wat mensen op eigen vervoer gaan afreizen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 13:05
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
R*da - MVV 24 maart #13
Jammer om te lezen dat ik verplicht een uitwedstrijd moet bezoeken om kans te maken op een kaartje. Ik ben lid van de supportersclub om mee te kunnen naar de leuke uitwedstrijden, Fortuna en Roda. Als nu blijkt dat ik ook nog verplicht een andere wedstrijd moet bezoeken om kans te maken op een kaartje dan zie ik het nut er niet van in om nog langer lid te blijven. Hoe word dit trouwens geregeld als er gemiddeld meer als 200 man mee uit gaan? dan word er gekeken wie er het meest mee uitgaan? Tevens zijn de laatste reizen die ik heb meegemaakt erg slecht geregeld ( bv: fortuna vorig jaar ).
Nu zullen we wel mensen zijn die roepen je bent toch lid om MVV te steunen. Klopt deels is dat waar, maar voornamelijk voor bovenstaande. Net zoals andere personen die ik ken en lid zijn.

Er zijn maar 400 kaarten dat is inderdaad het probleem. Maar 600 kaarten meer is voor roda ook geen vetpot. Een kaartje kost 12.50 meen ik komt neer op een 7500 euro. Daar red je niet echt een seizoen mee. Die denken gewoon van: wij met 400 man, jullie met 400 man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 13:08 20 feb 2019 13:08 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #14

mvv4ever schreef : Wat ik ook denk wat er gat gebeuren dat heel wat mensen op eigen vervoer gaan afreizen.


Als je je gedraagt zal dat geen probleem zijn.. tijdens de thuiswedstrijd had ik ook r*da fans achter me staan in de rij (hoek Boschpoort / Angel side) en die kwamen gewoon binnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2019 13:19
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
R*da - MVV 24 maart #15
Dan noem je ook meteen een wedstrijd.

Fortuna uit slecht geregeld, dat klopt, wij horen op vrijdagmiddag 13:00 dat deze wedstrijd niet doorgaat vanwege sneeuwval, en moeten dan binnen 4 uur, want ja die kantoren sluiten ook gewoon om 17:00 uur, nog voor de komende maandag voor 800 man vervoer regelen?!? Het was al een wonder dat we bussen hebben kunnen regelen in zo een korte tijd. Dat het dan vol is, en er onduidelijkheid ontstaat bij het instappen daar ook nog eens aan toe.
Maar ook voor deze wedstrijd hebben alle, maar dan ook iedereen die lid is, medio december een mailtje gehad om je op te kunnen geven. Uit coulance de mensen die dit jaar in de vrieskou in een leeg stadion zitten ook.
Dus niet en lid en mee zijn geweest, gewoon of/of
En het schiet mij persoonlijk in het verkeerde keelgat als het gaat om de vaak gigantische onderschatting van het organiseren van uitwedstrijd naar een derby.
Hoe denk je dat dat gaat? Dat je even Slange, de Toerist, Hannebam, Jacobs belt en je zegt Hallo mag ik 10 bussen? Die zeggen dan ook meteen dikke doei! Niet voor deze wedstrijd, ivm de kans voor vernielingen aan hun dure bussen.
Dus je gaat verder zoeken, dan komen de regels van de maatschapijen die wel willen, borg, absurde bedragen etc.
Dan het overleg, waar gaan we verzamelen, hoe gaan we rijden.
Dan het bijhouden van de bestellinge, want pietje wil bij klaasje in de bus, maar Klaasje niet bij Pietje, mits Sjeng achter Pietje zit.
En dan kan je wel zeggen, dan ga je daar niet op in, maar ergens wil je ook wel service geven, dus ja Pietje en Klaasje mogen een stoelendans doen om in de juiste bus te zitten.
Dan heb je Henk die niet meer durft en zijn kaart en Sander wilt geven etc etc etc.

En dat dan allemaal na mijn gewone baan om dinsdag 03:15 in de nacht.
En we doen het met plezier, maar essebleef onderschat niet wat er bij komt kijken voor even in vele ogen een simpel uitwedstrijdje

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, opadiehard, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.578 seconden