R*da - MVV 24 maart

24 mrt 2019 18:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
R*da - MVV 24 maart #106
En die Ippel hoeven ze voor mij nooit meer op te stellen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 18:58
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 451
Meer
R*da - MVV 24 maart #107
Gezien het scoreverloop mag je blij zijn met een gelijkspel, maar ik vond MVV drie kwart van de wedstrijd sterker. MVV liet het voor rust liggen om op voorhand te komen en Roda scoorde twee keer het kwart wedstrijd dat zij de betere ploeg waren, zo moet het dus. MVV wordt wel behoorlijk bestolen met een niet-rode kaart voor Werker, een buitenspeldoelpunt van Milits en een zeer dubieuze beslissing om geen fout te fluiten op Ippel. Mulder had zich duidelijk op voorhand voorgenomen niet te snel een overtreding voor Ippel te fluiten want hij liet meerdere keren een overtreding op hem passeren. Niet eens met Sjonnie in de post boven mij, ik vond Ippel heel sterk en belangrijk voor de balans in het elftal. Je maakt daarna twee schitterende doelpunten. Mooi dat de invallers de wedstrijd opnieuw deden kantelen! Met iets meer scherpte voor doel en iets minder tegenslag op gebied van scheidsrechterlijke beslissingen moet je deze wedstrijd altijd winnen. In de heenwedstrijd hadden wij echter wat meeval met de arbitrage, we zullen dus maar zeggen dat dat nu in evenwicht is. De laatste twintig minuten mogen vertrouwen geven, maar het wordt de komende weken wel echt weer tijd voor een paar driepunters, anders gaan we de PO`s niet redden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Tuor, Lassie80, Zoewiezoe, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 19:06
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
R*da - MVV 24 maart #108
Kale vieszak heeft zijn bijnaam wel weer verdiend. !e helft had hij een pingel aan MVV kunnen geven vanwege die handsbal, Werker had altijd de rode kaart moeten hebben en bij alle 2 de tegengoals gaat er een overtreding aan vooraf. Als Abubakar de bal op het laatst iets beter raakt, winnen we nog. Maar goed, toch content met het puntje. Maar deze scheids is echt verschrikkelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 19:14
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
R*da - MVV 24 maart #109
Had me na 70 minuten al neergelegd bij wederom een onnodige nederlaag in Kerkrade. Gegeven de omstandigheden, 2-0 achter in het hol van de leeuw, is 2-2 gewoon een prima resultaat.

Had verwacht dat Roda vanaf minuut een zou gaan stormen, maar niks bleek minder waar. Eerste helft was vanaf minuut 1 gezapig en stond bol van de fouten. Kans voor Roda na een paar minuten, maar daarna had MVV het eigenlijk prima onder controle. Zit alles mee dan staan we na 20 minuten tegen 10 man met 2-0 voor. Ballen op paal en lat waren pech. Werker komt behoorlijk goed weg met geel. De handsbal waar geen pingel voor werd gegeven kon ik overigens wel begrijpen. Roda kwam er na een minuut of 25 wat beter in maar liet verder weinig zien. MVV wachtte Roda op en kwam er af en toe gevaarlijk uit. Mede dankzij Deom, waardoor er zoals verwacht veel meer voetballend vermogen op het middenveld stond. Helaas was het aanvallend bij ons veel te slordig. Ik had desalniettemin het gevoel dat we door de ruimte die Roda liet en de snelheid die we hebben voorin zeker kansen zouden gaan krijgen.

Na rust waren we het echter kwijt en was Roda veel feller. 1-0 Viel dan ook niet onverwacht. In de herhaling na afloop bleek dat het inderdaad net buitenspel was. Daarna kwam MVV er weer wat beter in, maar valt op precies het verkeerde moment de 2-0. Ook hier weer. Was het een overtreding op Ippel? Ik denk het wel. Maar tegelijkertijd liet Ippel zich niet voor het eerst dit seizoen makkelijk vallen. Daarna probeerde MVV het wel, maar echt gevaarlijk leken we niet meer te worden. Dat liep toch even anders. Houben en Abuhbakar vielen zeer goed in en plots werden we voetballend een stuk gevaarlijker. Houben mag wat mij betreft de komende wedstrijd wel starten in plaats van Kostons, ik vond hem ook tegen RKC goed invallen op die plek. Twee uitstekend uitgespeelde goals en niet meer dan terecht gezien het wedstrijdbeeld en gerechtigheid gezien de twee goedkope goals van Roda.

Weet zeker als de wedstrijd nog 5 minuten had geduurd we hadden gewonnen. Over de hele wedstrijd gezien hebben we de betere kansen gehad. Voetballend was het van beide kanten niet best (op het Roda prikbord wordt het hoofd van van der Leur alweer geëist, evenals van de hele G7). Helaas vielen de beslissende momenten in ons nadeel uit. Niet voor het eerst dit seizoen met scheidsrechter Mulder.

Enfin, de laatste fase van het seizoen gaat in. In de stand is belachelijk dicht op elkaar. Deze 2-2 voelt een beetje als een overwinning, we zullen nu weer 'echt' moeten gaan winnen. Te beginnen komende vrijdag. De laatste twintig minuten door trekken en dan moet het goed komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, Jacques, middenstip, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 20:06 24 mrt 2019 20:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
R*da - MVV 24 maart #110
Tuur "Uzze Messi " Houben, liet even op zijn Argentijns zien hoe het moest bij de 2-2. Ik mag toch hopen dat hij volgende week start in de basis ten kosten van Kostons, dat heeft hij toch wel verdiend de afgelopen weken. Hij brengt in de omschakeling veel meer dreiging, niet dat Kostons slecht voetbalt maar Houben gooit met zijn snelheid het spel open en is een makkelijker bereikbaar aanspeelpunt die sneller de oplossing vindt. Als Koen met zijn neus naar de eigen keeper moet voetballen komt hij niet makkelijk uit de tang, je ziet meteen dat het weer begint te lopen als Tuur invalt.

Een mooie comeback van een 2-0 achterstand, complimenten voor het hele team en een mooie opsteker voor het zelfvertrouwen (Met name voor de invallers). Schitterende pass van Aboubakar bij de 2-1. Het leek er weer op dat wij de show mochten geven en hun zich de punten gingen toeeigenen. Gelukkig kosten die 20 mindere minuten je in de tweede helft niet de hele wedstrijd. Het blijft wel een leermoment die tegendoelpunten, want dat gaat veel te makkelijk dat opensplijten bij (dom) balverlies.

De komende weken heb je het play-off ticket zelf in handen. Ik hoop dat Elsen en Dusseldorp inmiddels hun sterkste opstelling gevonden hebben, dat is in mijn beleving hoe die vandaag stond, maar dan met Tuur Houben en Deom op het middenveld, anders is ieder tegendoelpunt altijd de beslissende. (Zo leek het vandaag ook weer voor de wissels.)

Zo, en nu ga ik even een vragende brief schrijven naar het televisieprogramma Tros Radar. Want volgens mij is dat "Trots van het Zuiden" -keurmerk nooit erkend of onderzocht door een consumentenorganisatie. Heel misleidend om mensen zoiets voor te houden terwijl de kwaliteit van je product niet in de buurt van de werkelijkheid komt. Dat verdient eigenlijk dezelfde koude douche die Eric de dorpsgek van Amby vanavond heeft gekregen met zijn grootspraak over de strijd en beleving waar hij voor staat voorafgaand aan het duel. Daar was niets van te zien, afwachtend, angstig voetbal, dat bijna beloond leek te gaan worden. Gelukkig toonde MVV genoeg veerkracht, hopelijk blijft dit in de kopjes zitten komende wedstrijden als het iets minder gaat. Complimenten daarvoor!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 20:39 24 mrt 2019 20:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
R*da - MVV 24 maart #111
Net de samenvatting terug gezien. Dan krijg je toch een hele andere smaak bij die 1-0 en 2-0... Dan zie je buitenspel en een duidelijke opzichtige overtreding op Ippel (Speler over de bal duwen)... :S Weer bestolen door Mulder (Wiens moeder ik niet ken) en zijn team?? Hij heeft wel zijn reputatie mee zeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 22:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
R*da - MVV 24 maart #112
Lekker weer hoe de Limburgse media de MVV-fans een steekpartij in de buurt proberen aan te naaien. Naar aanleiding van de inderdaad niet al te snugger uitgevoerde verwelkomingsactie van de bus.

Wat de wedstrijd betreft vond ik MVV beter spelen en heel goed terug komen. Ik denk idd, zoals iemand al opmerkt, dat we eindelijk de sterkste opstelling beginnen te vinden. Jammer dat dan weer zo’n beetje door allerlei toevaligheden, zoals interlandverplichtingen tot stand moet komen, ipv door bewuste keuzes van de coach.

Houben mag wel wat meer speeltijd krijgen. Deom hoort natuurlijk erin, net als Holtby als hij weer fit is. Ippel vecht zich nog wel terug op niveau denk ik, nog niet 100% in vorm.

Hopelijk is de carnavalsdip nu eindelijk voorbij en kunnen we vanaf nu weer gaan winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 23:53
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
R*da - MVV 24 maart #113
Over de wedstrijd ga ik kort zijn. Een gelijkspel na een uitermate ongelukkige 2-0 achterstand is uiteindelijk prima. Getuige de feeststemming na afloop zijn we het daar allemaal wel over eens. Dat we over 90 minuten een overwinning verdiend hadden zal ook niet heel veel discussie opleveren denk ik. Voetballend waren wij de koempels de baas.

Ik zal me deze wedstrijd echter blijven herinneren door de mooie middag in de Geusselt. Ik wil een vet compliment geven aan de mannen van VZM ! Chapeau voor de organisatie en de waanzinnige inzet in de afgelopen weken om dit voor elkaar te krijgen. Gruuts op uuch !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 01:13 26 mrt 2019 01:22 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 778
Meer
R*da - MVV 24 maart #114
Jeoff schreef dit stukje in "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)":

jeoff schreef : www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871071/kraa...ampaign=fbrodajcfans

Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: "Ik vind het schan-da-lig"


Intussen berichten de Limburgse media helemaal niks over die k*tclub uit Aken noord, ondanks de MVV-pop achter hun doel (waar schande over gesproken werd toen MVV-fans iets soortgelijks deden), en ondanks het bestormen van het vak met familieleden van MVV spelers in het PLS.

Maar dat zijn we inmiddels wel gewend

voetbalflitsen.nl/nieuws/1yfr57/gespot-b...-de-goal-van-roda-jc


Verder hadden Roda-supporters het volgende spandoek: "Schroijen: het levende bewijs van een miskraam". Een idiote, onsmakelijke, intimiderende, als zwaar beledigend bedoelde tekst. Onze geletterde, intelligente geel-zwarte vrienden wilden hoogstwaarschijnlijk iets beweren als: "Schroijen: het bewijs dat een miskraam kan leven" (ik probeer me in te leven in de gedachtestromen van deze lieden met erg weinig hersencellen). Maar ja, Nederlands is voor hen waarschijnlijk een heel lastige taal; ze beseffen onvoldoende dat de volgorde van woorden in het Nederlands belangrijk is. Serieus, kan zo'n zwaar beledigend, onsmakelijk, intimiderend spandoek zo maar? Hoort een scheidsrechter hier geen maatregelen tegen te nemen? Gaat MVV hier nog officieel tegen protesteren, ook tegen die opgehangen MVV-pop achter de goal?

Op Facebook zag ik de volgende foto van het spandoek (als bron van de foto werd daarbij vermeld: ibb.co/9nJhjS5 ):



Als je inzoomt, zie je de tekst op het spandoek - een spandoek dat toch door een stuk of vijfendertig Roda-supporters wordt vastgehouden - duidelijker:



Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 07:37 26 mrt 2019 01:24 door Ben Salemans.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
R*da - MVV 24 maart #115

Ben Salemans schreef : Jeoff schreef dit stukje in "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)":

jeoff schreef : www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871071/kraa...ampaign=fbrodajcfans

Kraay jr. kijkt met 'ontzetting en walging' naar Roda: "Ik vind het schan-da-lig"


Intussen berichten de Limburgse media helemaal niks over die k*tclub uit Aken noord, ondanks de MVV-pop achter hun doel (waar schande over gesproken werd toen MVV-fans iets soortgelijks deden), en ondanks het bestormen van het vak met familieleden van MVV spelers in het PLS.

Maar dat zijn we inmiddels wel gewend

voetbalflitsen.nl/nieuws/1yfr57/gespot-b...-de-goal-van-roda-jc


Verder hadden Roda-supporters het volgende spandoek: "Schroijen: het levende bewijs van een miskraam". Een idiote, onsmakelijke, intimiderende, als zwaar beledigend bedoelde tekst. Onze geletterde, intelligente geel-zwarte vrienden wilden hoogstwaarschijnlijk iets beweren als: "Schroijen: het bewijs dat een miskraam kan leven" (ik probeer me in te leven in de gedachtestromen van deze lieden met erg weinig hersencellen). Maar ja, Nederlands is voor hen waarschijnlijk een heel lastige taal; ze beseffen onvoldoende dat de volgorde van woorden in het Nederlands belangrijk is. Serieus, kan zo'n zwaar beledigend, onsmakelijk, intimiderend spandoek zo maar? Hoort een scheidsrechter hier geen maatregelen tegen te nemen? Gaat MVV hier nog officieel tegen protesteren, ook tegen die opgehangen MVV-pop achter de goal?

Op Facebook zag ik de volgende foto van het spandoek (als bron van de foto werd daarbij vermeld: ibb.co/9nJhjS5 ):



Als je inzoomt, zie je de tekst op het spandoek - een spandoek dat toch door een stuk of vijfendertig Roda-supporters wordt vastgehouden - duidelijker:




Hier moet gewoon aangifte van worden gedaan!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 07:59
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
R*da - MVV 24 maart #116
Niets dan lof voor de strijdlust die deze ploeg heeft laten zien na een schijnbaar onoverkomelijke 2-0 achterstand. Deom en Houben zorgden echt voor de nodige schwung en Abubakar viel tevens uitstekend in, wat een heerlijke pass waarmee die de 2-1 inluidt. Nu zal die Deom toch zeker wel laten staan? Tegen Volendam gaat het weer om de knikkers vrijdag, maar dat is een plaat die zich blijft herhalen. Gunst vond ik helaas (weer) ondermaats, terwijl ik toch echt het idee heb dat die jongen wel wat kan. Koopmans zag er bij de tweede treffer niet goed uit, echt een uitstekende keeper voor ons maar heeft toch ook wel al de nodige rare capriolen uitgehaald. Wat doet hij zo ver uit zijn doel? Veel makkelijker kun je het die spits niet maken.

Mulder, die voor de rest van zijn carriere voor de meesten onder ons toch onder een alias door het leven zal gaan, heeft zich van zijn slechtste kant laten zien in mijn ogen. Vond hem in het begin aardig fluiten maar begon naarmate de wedstrijd vorderde voor het gevoel toch steeds meer in het voordeel van de thuisploeg te fluiten. Zuur dat beide doelpunten van Roda discutabel zijn en net zo goed afgekeurd hadden kunnen c.q. moeten worden. Twee perfect uitgespeelde doelpunten vaan die vaan us. Vier punten tegen de aartsrivaal, die zich op de tribunes ook weer van zijn slechtste kant liet zien. Ook bizar als je eens een kijkje op dat prikbord neemt, verwensingen over en weer. Wat zit daar toch een groot stel hersenloze tussen. Zeer onsmakelijk spandoek mbt Joeri, een MVV pop die wordt opgehangen en het opzoeken van wat mensen van MVV op de tribune. Gaan ze hier weer mee weg komen? Waarschijnlijk wel.

Al met al voelt dit natuurlijk als een overwinning. Jao veer zien vaan Mestreech...

P.S. iedereen die mooie beelden heeft van het feestje achteraf (in de Geusselt, op de A2 of waar dan ook) graag even contact met mij opnemen :-).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 09:11
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
R*da - MVV 24 maart #117
Wat een dag en wat een wedstrijd.

We konden de dag (ik tel vooraf dan even niet mee wat buiten het stadion gebeurde) niet spectaculairder beginnen dat een optreden van niemand minder dan Jef Verheijde! Wat een meezingers heeft deze man in zijn leven gemaakt en de band die hij heeft met de club brengt dit uitstekend over. Daarna kon het eigenlijk niet beter, maar onze eigen Mister Loco Loco bouwde er weer een feestje van. Iedere autist kon zijn onnavolgbare danspasjes volgen! De outfit was ook helemaal in het teken van MVV. Wauw, geweldig, superrrrrr! Hierna onze eigen Frans Theunisz die de boel lekker probeerde op te jennen. Als afsluiten de twee dikke vriendinnen met het volkslied! Hé, de wedstrijd kon eindelijk beginnen.

De eerste helft leek wel op een potje Fifa. De mensen die dit spelen, snappen wat ik bedoel. Als de bal er niet in wilt, gaat hij er gewoon niet in. Keeper, lat , paal en geblokt. Aan de andere kant mocht Simakala, die uitstekende cijfers wat betreft zijn rendement kan overleggen, de bal best tussen de paaltjes mikken. Erna ook nog eens verbaasd omdraaien waarom er niet werd gefloten.

De kaart van Werker, die niet in de samenvatting wordt getoond, mag toch wel eens ter discussie komen te staan. Zeker als je deze vergelijkt met, bijvoorbeeld, de gele kaart van Gunst. Dat die mensen die teveel stof hebben ingeademd onder de grond en dit aanslag heeft gemaakt op hun ''hersens'' dan zeggen ''jammer dat die pier nog kon lopen'', geeft het niveau aan aldaar. Ik kijk ook het liefst alleen door een rood-witte bril, maar ergens heb je ook nog een menselijk aspect in je zitten. Die overtreding kwam gewoon in aanmerking , punt. Evenals het penalty geval waarbij de tegenstander hands maakt. Maar goed, daar mag je het natuurlijk niet over hebben.

Je gaat dus met het betere spel de rust in. Kennelijk heeft de Landverrader des Vaderlands zijn groep dusdanig kunnen motiveren en aanpassen, want in een interview geeft hij aan dat dit door zijn voorgang kwam, dat ze beter de kleedkamer uitkomen. MVV onder druk, geen grip, iedere tweede bal voor de tegenstander en ga zo maar daar. Het was een kwestie van tijd voordat de 1-0 ging vallen. Dat deze dan in buitenspel valt, vind ik niet verwonderend. Dat gebeurd standaard in deze wedstrijden. Zij zullen dan zeggen: ja maar toen bij hun stond Engels ook niet buitenspel. Enfin, als je niet samen mag buitenspelen ga je ook de volgende keer niet met diegene buitenspelen.

De 2-0 is een zuivere duw in de rug op Ippel. Hier hoef ik niet voor met mijn rood-witte bril te kijken. Hij gaat misschien wat dom liggen, maar het is gewoon een overtreding. Koopmans twijfelt om uit te komen, doet dit niet en staat vervolgens inderdaad niet goed gepositioneerd zoals iemand voor mij al aangaf. Om dan te zeggen dat dit zijn zoveelste capriool is, ben ik dan weer niet met diegene eens.

Maar dan mensen, dan komt het moment. Wie aanwezig was, heeft mij kunnen horen juichen en aangeven dat het nu ging gebeuren! Wat maakte die man, sinds Twente uit eigenlijk pas zijn tweede goede wedstrijd, een goede invalbeurt! Schrooijen op de linksback die er keer op keer overheen dendert, Abubakar die niet vastgeplakt stond aan de zijlijn en een geweldige pass in de benen heeft kennelijk. Schrooijen die eroverheen gaat nogmaals, de bal panklaar voor onze topscoorder in de 16m legt en de spanning terugbrengt. Even langs de tribune lopen waar zijn fanclub zat die hem gedurende de hele wedstrijd uitzinnig had toegezongen. Ze hadden zelfs samen met de juf een spandoek en pop voor hem gemaakt! Wellicht dat ze toch op een school voor kinderen met een beperking zaten, maar ach, geef deze mensen de artistieke vrijheid die ze verdienen! Joeri heeft overigens het kunstwerk weten te waarderen met twee assists. Hij had het ook minder kunnen waarderen, toch?

Erna volgt een solo die we sinds Jonas Olsen niet meer hebben mogen aanschouwen in het rood wit. Kappend, draaiend en al vallend ging hij poppetje na poppetje voorbij. Vervolgens een fijne bal op Joeri die hem terug legt op Croux. Paardenstaart eraf, bal erin! Als hij zo doorgaat, is hij aan het eind van het seizoen gewoon kaal op De Merret!

Erna heb je nog de kansen om de comeback zoals Telstar compleet te maken, maar dat was helaas te mooi om waar te zijn. Het gelijkspel voelt gewoon, omdat je 2-0 hebt achtergestaan, als een overwinning. Dan zullen ze op dat andere prikbord wel weer iets anders zeggen en zal mijn prachtig betoog worden geplakt op hun forum, maar het voelt gewoon zo. En gevoel kun je niet uitschakelen.

Erna nog een lekker feestje in het stadion, waarbij het soms wel leek alsof we gepromoveerd waren. Ik wil overigens niet weten hoe ver we de autobaan oplopen als we promoveren in, pakweg , Emmen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 09:25
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
R*da - MVV 24 maart #118
@ Lijnsje,

Prima stuk, maar een beetje nuance t.o.v. mijn bericht mag best wel :-). Ik geef aan dat het een uitstekende keeper is voor ons maar dat hij ook al aardig wat foutjes (lees: rare capriolen, misschien een verkeerde woordkeuze dan) gemaakt heeft. Dat is toch geen rare of onjuiste opmerking? Heeft meer punten gepakt voor ons dan dat die gekost heeft, heb al meer dan eens aangegeven dat hij van onschatbare waarde is voor dit MVV. Maar goed, verder mag jij het natuurlijk oneens met me zijn, dat is je goed recht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 10:49
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
R*da - MVV 24 maart #119
Over die pop en spandoek, heel origineel afgekeken van ons. Wat een kansloos volk. 2 assists van Joerie om die moffe muile te snoeren. Klasse Joerie, vol voor de West tribune mofjes sarren. Top goozah!

Destijds met die pop van Schreurs was stad en land te klein!! En nu hoor je niks?? Hebben wij destijds een boete en/of stadionverboden hiervoor gekregen? Benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

En dan uit frustratie, omdat ze supporter zijn van de grootste kutclub van het land wat familie aanvallen van spelers. Ik kots van dat inteelt volk daar. Allemaal zo dom als stro, een enkeling met een baan en hun ABN is om te janken!

En die scheids, foi foi foi foi. Geen rood voor Werker, buitenspel voor de moffen, handsbal in de 16, duw in rug Ippel, allemaal CRUCIALE situaties waardoor we achter komen en deze pot helaas niet winnen.

Desalniettemin tevreden met dit gelijkspel en gvd wat was het gisteren voor/tijdens /na de wedstrijd gezellig!! Een dikke 10 aan de organisatoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2019 13:02
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
R*da - MVV 24 maart #120
Trök koume vaan 'ne 2-0 achterstand nao 2-2 is altied sjiek. Mer in feite sjete v'r dao hiel wieneg mèt op.

Iech höb eve m'ne roed-witte brèl aofgezat en toch kom iech nog steeds tot de conclusie tot v'r neet veur d'n ierste kier weer 'ns compleet genejd zien door dee kale vieszak. Wie dik ligk 't d'r bovenop tot Siemon noe neet bepaold fan is vaan M.V.V.

Euvergens vraog iech m'ch aof of de club nog get geit doen aon bepaolde zwartgele figure mèt 't niveau vaan 'n gehandicapte amoebe, die 't nudeg voonte um femilielede vaan speulers aon te wèlle valle op de trebuun?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.481 seconden