R*da - MVV 24 maart

21 feb 2019 21:04 21 feb 2019 21:05 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
R*da - MVV 24 maart #31

Kerkradenaar schreef : Laat ik het verhaal hierboven maar meteen uit de wereld helpen.
De veiligheidsmaatregelen inclusief het maximale aantal supporters (eigenlijk moet je dat ook als veiligheidsmaatregel zien) zijn genomen door de lokale vierhoek. Het motto van "Wij 400, dan jullie ook maar 400" is gewoon een bullshit verhaal, maar die gedachte voelt nu eenmaal goed aan als Roda supporter zijnde :P. Roda (en ik ook) ziet ook liever meer supporters, niet alleen voor de derby, maar ook voor de inkomsten.

Ik vind het persoonlijk jammer.

Wat een bullshit, kerkradenaar. Er liggen genoeg bewijzen dat Roda dit zelf bepaald heeft, in overleg met de supportersraad. Gewoon als kleinzielige tegenactie. En nu zien ze dat dit terugslaat en proberen ze te redden wat er te redden valt dus de schuld in de schoenen van anderen te schuiven.
Daar zijn ze bij jouw club toch al erg goed in. Ik ben nog woest over het verslag van die veiligheidscoördinator over de aanval op de eerste twee supportersbussen twee jaar gelden daar. die idioot schreef dat de Roda fans niks gedaan hadden maar wij geprovoceerd zouden hebben. En sterkere verdraaiing van de feiten kom je zelden tegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 21:18
Kerkradenaar
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
R*da - MVV 24 maart #32
Dat is niet meer dan een complottheorie. Als je logisch nadenkt gaat Roda toch niet maar 400 ipv 1000 kaarten verkopen als de veiligheid gegarandeerd kan worden? In het kader van de saneringen zouden deze inkomsten zeer fijn zijn. Misschien had Collard dat wel gedaan ja, maar de mensen die nu aan het roer staan zijn echt niet zo bekrompen. En als je kijkt naar het verleden, met voorbeelden die je zelf ook wel kunt bedenken, is die veiligheid dan te garanderen? Dacht het niet.

Maar goed, ik laat het verder hierbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 21:25
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #33

Kerkradenaar schreef : En als je kijkt naar het verleden, met voorbeelden die je zelf ook wel kunt bedenken, is die veiligheid dan te garanderen? Dacht het niet. .


Toch vreemd, tijdens roda-mvv in de play offs is er niks voorgevallen. Tijdens mvv-roda dit seizoen ook niet.

En dan kan nu ineens de veiligheid niet gegarandeerd worden??!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 21:27
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
R*da - MVV 24 maart #34
Sjiek de solidariteit onder alle gelederen vaan us MVV .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 21:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
R*da - MVV 24 maart #35
Geen complottheorie maar tekenend voor de mentaliteit binnen je clubje.
De afgelopen edities waren we er met meer dan duizend man en is het behalve een door Roda fans begonnen incident buiten het stadion prima verlopen. Zou dat nu opeens anders zijn?

Maar ik heb goed nieuws voor je wat betreft de inkomsten: een fors deel van die duizend zal toch in het stadion terecht komen. De meesten met een geldig en betaald kaartje zelfs. Alleen niet in het uitvak...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 07:56
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
R*da - MVV 24 maart #36
We wisten al dat ze het daar niet zo nauw nemen met het bekijken van de feiten en ook geen helden zijn in zelfreflectie, maar een kijkje op hun gezellige prikbord over deze situatie is ronduit lachwekkend. Ik weet niet hoe vaak de redenering ''zij zijn begonnen met 400 kaarten dus waarom zeiken ze nu dat wij er ook maar 400 geven'' daar voorbij komt. Wat een kinderachtig gedoe, ze kregen bij ons alsnog ruim 70% van de beschikbare plaatsen en gaan voor het gemak ons uitvak vergelijking met dat van hun. Over scheve vergelijkingen gesproken. Daarnaast slopen ze tijdens de PO's onze toiletten, laten onze dug-out in die kutstad vol in de zon zitten zonder enige vorm van bedekking terwijl ze zelf lekker in de schaduw zitten met ventilatoren/airco. Een grote grap, die hele stad en club. Bah.

Deze club blijft zichzelf maar belachelijk maken, ik hoop dat ze snel omvallen. Goed dat we niet met bussen afreizen om als paria's in dat uitvak gezet en behandeld te worden, helemaal eens met deze beslissing van de supportersverenigingen. Nu benieuwd of de directie ook nog solidair is met de supporters, maar goed dat is weer een ander verhaal al hoop ik van wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 08:19
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
R*da - MVV 24 maart #37
Ik begrijp het standpunt van alle supportersgroeperingen en ik vind het ook mooi om te zien hoe we ons als supporters in deze hebben samengepakt om als één naar buiten te komen. Je hebt zeker altijd mensen erbij zitten die het niet snappen maar ergens zul je een begin moeten maken.

Andere kant, dit is wel juist wat lokale driehoeken willen, dat supporters uit zich zelf niet meer gaan afreizen.

Waar ik nu eigenlijk voor zou willen pleiten is een ludieke actie om hier meer aandacht te vragen voor het supporter pesten en waar de normalisering is.

Zelf had ik een kaart voor de wedstrijd maar als ik op de foto had gemoeten was ik rechts omkeer gegaan. Dit gaat ver boven alle normale zaken dat ik als supporter op een foto moet, alvorens ergens een wedstrijd te mogen bezoeken. In de overheid systemen kom ik dan te staan als MVV supporter en hoe gaat dat in de toekomst zijn eigen leven leiden....

Misschien maar eens met 1000 man naar de gaia zoo om daar naar het voetbal op de radio te gaan luisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 09:42
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #38
Nog even ter bevestiging van diezelfde Twitteraar uit Aken Noord

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 10:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
R*da - MVV 24 maart #39
Als ik snel even alle berichten een beetje half doorlees van echt doorlezen heb ik weinig zin meer in . Dan gaat t toch helemaal nergens meer over. Het is echt doodzonde dat voetbal tot een nieuw diepte punt is gedaald en we steeds deze discussie hebben of krijgen

Wat mij betreft alle uit supporters in de toekomst weren uit de ieder voetbal stadion en het geld wat wij daarmee over houden aan minder kosten aan beveiliging en overige maatregelen die clubs moeten nemen , lekker in de selectie steken , het kan toch niet op een normale manier , samen voetbal kijken ... We moeten mensen in kooien stoppen , foullieren , 100 man politie klaarzetten , beveiliging om 90 minuten te voetballen ... man waar gaat dit over !
Dat gezeik over boycots, rellen, supporters uitvakken , ben er helemaal klaar mee ! Ik heb liever een extra Croux voor dat geld want ons al dit gezeik kost !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 11:11
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
R*da - MVV 24 maart #40
Boycot van een beperkte groep in de wedstrijden tegen de Jong-teams, nu een boycot van een grotere groep in de uitwedstrijd van het jaar. Ik kan de voor- en tegenstanders allebei wel begrijpen, daar gaat het mij niet om.
Maar wat is dit waardeloos voor onze spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 14:32
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
R*da - MVV 24 maart #41
De redenatie vanuit Aachen-Nord "wij 400, dus zij ook 400" slaat helemaal nergens op. Ten eerste vanwege de nieuwe veiligheidseisen ivm vluchtwegen in ons stadion, zodat elke club (dus óók bijv. FC Twente) slechts 400 kaarten krijgt. Ten tweede is bij R#da het uitvak veel groter (1000 tov 500 à 550) en (laten we eerlijk zijn) ook nieuwer / veiliger (uitwedstrijd play-offs niks gebeurd, thuiswedstrijd daarentegen wel), wat erop neerkomt dat wij maar 40% van de capaciteit krijgen, dat is toch wel wat anders dan 75% van de capaciteit die ze van ons kregen.

Als je dan ook nog eens leest wat de eisen zijn om de bus in te stappen (dubbele fouillering, ID-check, fotocheck, geen camera, geen vlaggen etc.) dan is dat echt van den zotte. Wij supporters worden al het hele seizoen behandeld als criminelen (Twente uit, Helmond uit, Twente thuis etc.), eens komt het punt dat je zulk machtmisbruik niet meer kunt tolereren. Derhalve terechte beslissing van de supportersgroepen, mooi dat iedereen solidair met elkaar is.

En als je dan ook nog eens leest dat R#da hier zelf achter zit, dan val je toch helemaal van je stoel. Het water staat hun financieel tot aan de lippen, ze kunnen elke inkomstenbron goed gebruiken. In plaats daarvan gaan ze dit soort zielige beslissingen nemen waardoor de derby vermoord wordt. Hoezo normalisatie? Hopelijk krijgen ze over een maand de deksel op de neus en gaan wij er met de 3 punten vandoor. Weliswaar zonder uitsupport, zuur voor onze spelers, maja so be it...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 14:44 22 feb 2019 14:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
R*da - MVV 24 maart #42
Die eisen van een foto maken en dubbel fouilleren nota bene dat gaat natuurlijk veel te ver. Als ik op de foto ga, dan toch met twee middelvingers omhoog.

Dat gezegd hebbende, als iedereen zich nu eens normaal gedraagt - dan hoeft dit ook allemaal niet.

Dan de boycot: wie heb je daar nu mee? Niet R*da; die lopen hooguit een paar duizend euro mis. Niet de gemeente Strontrade; die hoeft veel minder politie in te zetten. Ik ben bang dat alleen onze spelers enigzins benadeeld worden door gebrek aan support.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 14:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
R*da - MVV 24 maart #43

Mappie schreef : Hopelijk krijgen ze over een maand de deksel op de neus en gaan wij er met de 3 punten vandoor. Weliswaar zonder uitsupport, zuur voor onze spelers, maja so be it...

Ga er maar vanuit dat de spelers in dat geval op gepaste wijze bij terugkomst in de Geusselt zullen worden ontvangen. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 15:08
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
R*da - MVV 24 maart #44

Boschpoort schreef :

Mappie schreef : Hopelijk krijgen ze over een maand de deksel op de neus en gaan wij er met de 3 punten vandoor. Weliswaar zonder uitsupport, zuur voor onze spelers, maja so be it...

Ga er maar vanuit dat de spelers in dat geval op gepaste wijze bij terugkomst in de Geusselt zullen worden ontvangen. :applaus:


We kunnen wellicht ook in colonne met de spelersbus meereizen naar Kerkrade
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 15:21 22 feb 2019 15:22 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
R*da - MVV 24 maart #45
Voor wie de wedstrijd gezellig live in een café ergens in ons mooie Zuid-Limburgse land wil bekijken, heb ik nog een goede tip:

Dé Wieëtsjaf
Adres: Markt 49, 6461 ED Kerkrade

Leuke authentieke bruine kroeg, lekkere bieren op de tap, een snackje er bij. Gezellig personeel. Wellicht een mooi idee om daar met meer MVV-fans de wedstrijd te volgen!

Grapje hè, meelezende politie. Jullie hoeven die ochtend niet voor mijn deur te staan. Ik blijf braaf in Maastricht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.514 seconden