R*da - MVV 24 maart

20 mrt 2019 09:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
R*da - MVV 24 maart #91
Ik heb wel vaker een wedstrijd op een plein of in een café of zo bekeken. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als live in het stadion, maar qua sfeer toch echt een stuk leuker en gezelliger dan thuis op de bank. Dus vind het argument "voor de sfeer hoef ik het niet te doen" niet helemaal juist.
Uiteraard moet iedereen dat verder helemaal zelf weten overigens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2019 11:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #92

Jacques schreef : Ik heb wel vaker een wedstrijd op een plein of in een café of zo bekeken. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als live in het stadion, maar qua sfeer toch echt een stuk leuker en gezelliger dan thuis op de bank. Dus vind het argument "voor de sfeer hoef ik het niet te doen" niet helemaal juist.
Uiteraard moet iedereen dat verder helemaal zelf weten overigens.


En thuis hoor je geen live optreden van Duo X-Elle natuurlijk :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2019 11:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
R*da - MVV 24 maart #93

jeoff schreef :

Jacques schreef : Ik heb wel vaker een wedstrijd op een plein of in een café of zo bekeken. Natuurlijk is dat niet hetzelfde als live in het stadion, maar qua sfeer toch echt een stuk leuker en gezelliger dan thuis op de bank. Dus vind het argument "voor de sfeer hoef ik het niet te doen" niet helemaal juist.
Uiteraard moet iedereen dat verder helemaal zelf weten overigens.


En thuis hoor je geen live optreden van Duo X-Elle natuurlijk :P


En vergeet Mister Loco Loco en Frans Theunisz niet.
Even alle gekkigheid op een stokje: iedereen moet natuurlijk helemaal zelf weten wat-ie doet. Qua sfeer denk ik dat kijken in het stadion wel een meerwaarde heeft. Kan me een zelfde soort situatie herinneren voor een periodetitel tegen Helmond Sport. Toen stond er sportief weliswaar meer op het spel, maar ook nu gaat het om een goede positionering voor de nacompetitie. En dan heb je het nog eens over dé derby.
Overigens werd er toen tegen Helmond Sport volgens mij wel gezongen. Ik kan me een redelijk goed gevulde hoofdtribune (en gracht) herinneren. Er werd zelfs nog een fakkel afgestoken (ja ja, dat mag officieel niet).
Los van de sfeer: voor mij speelt mee dat ik de club op deze manier ook nog financieel kan steunen. Een kaartje à €7,50 en een paar biertjes om de kosten er uit te halen en misschien houdt MVV nog wat over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2019 17:12
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
R*da - MVV 24 maart #94

M.V.V. 1902 schreef : Overigens werd er toen tegen Helmond Sport volgens mij wel gezongen. Ik kan me een redelijk goed gevulde hoofdtribune (en gracht) herinneren. Er werd zelfs nog een fakkel afgestoken (ja ja, dat mag officieel niet).
Los van de sfeer: voor mij speelt mee dat ik de club op deze manier ook nog financieel kan steunen. Een kaartje à €7,50 en een paar biertjes om de kosten er uit te halen en misschien houdt MVV nog wat over.



je vergeet de streaker, die was er ook...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2019 19:43 20 mrt 2019 19:44 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
R*da - MVV 24 maart #95
Geloof maar dat die landverrader Eric van de Leur spelers gaat opstellen die Molenaar allemaal niet opstelde zoals die misselijke Paulissen en consorten. Deze spelers vreten zondag het gras op voor hem, ik ben bang dat dit ten koste van Mvv zal gaan. Die vd Leur naait de boel daar wel op dan kan hij zondag de gevierde man worden bij dat kutvolk.
Er zullen best wat Maastrichtenaren die zondag in dat Stadion aanwezig zijn, vele zijn toch in bezit van kaarten net zoals voorgaande jaren.
Wat heb ik toch een hekel aan dat verschrikkelijk volk daar en die vreselijk vd Leur!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2019 22:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
R*da - MVV 24 maart #96
Het ziet er naar uit dat Roda en MVV morgen strijden om een plekje in de playoffs, want Rkc en Cambuur winnen allebei en gaan zowel Roda als MVV voorbij op de ranglijst. Extra druk dus op de ketel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 10:45 23 mrt 2019 10:48 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
R*da - MVV 24 maart #97
Typisch dat ze in kerkrade wederom vlak voor de wedstrijd tegen MVV een nieuwe trainer aanstellen hopende op het schokeffect. Ze schijten daar echt in hun broek voor een nederlaag.

Ben bang dat het wel effect zal hebben. Zoals reeds gezegd zal die vd Luer de ploeg meer op scherp kunnen zetten dan Molenaar. Ik zou op zich al tevreden zijn met een puntje maar daar schieten we nu helemaal niks mee op gezien de overige uitslagen dit weekend. Een overwinning zou echt fantastisch zijn.

Ik ben in ieder geval present morgen in de Geusselt!

Vermoedelijke opstelling volgens DDL:

Koopmans, Vermijl, Mares, Lavalée, Gunst, Ippel, Kostons, Deom, Croux, Van den Hurk, Schroijen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 11:02
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
R*da - MVV 24 maart #98

jeoff schreef : Typisch dat ze in kerkrade wederom vlak voor de wedstrijd tegen MVV een nieuwe trainer aanstellen hopende op het schokeffect. Ze schijten daar echt in hun broek voor een nederlaag.

Ben bang dat het wel effect zal hebben. Zoals reeds gezegd zal die vd Luer de ploeg meer op scherp kunnen zetten dan Molenaar. Ik zou op zich al tevreden zijn met een puntje maar daar schieten we nu helemaal niks mee op gezien de overige uitslagen dit weekend. Een overwinning zou echt fantastisch zijn.

Ik ben in ieder geval present morgen in de Geusselt!

Vermoedelijke opstelling volgens DDL:

Koopmans, Vermijl, Mares, Lavalée, Gunst, Ippel, Kostons, Deom, Croux, Van den Hurk, Schroijen.

Bizar wel heel dicht alles bij elkaar staat. Waar we twee weken geleden nog op rozen zaten, staan we nu op de laatste PO-plek met dan nog drie clubs die vlak achter ons staan. Zelfs Telstar staat 'opeens' nog maar op zes punten. Wordt dus dringend tijd om weer een overwinning te pakken. Morgen een puntje lijkt me idd nog niet zo slecht, maar dan moét er volgende week thuis tegen Volendam echt gewonnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 12:06
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
R*da - MVV 24 maart #99
Dit Roda-jc stelt niets voor MVV wint er gewoon .........0-2 .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 12:16
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
R*da - MVV 24 maart #100
Als wij niet van roda winnen, hebben wij ook niets in de p.o. te zoeken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 12:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
R*da - MVV 24 maart #101

middenstip schreef : Als wij niet van roda winnen, hebben wij ook niets in de p.o. te zoeken!


Komt die dooddoener weer, pffffffffffffffff

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 18:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
R*da - MVV 24 maart #102

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2019 19:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
R*da - MVV 24 maart #103
Nou ja, het ontslaan van Molenaar betekent dat er wellicht gauw duidelijkheid komt, anders konden ze dit niet betalen. Het aanstellen van de pedante clubicoon van der Luer past precies in het beeld, wat ze denk ik al langer in hun agenda hadden staan. Zodra Korotaev weer instapt, krijg je het Fortuna verhaal deel 2. Dat is vrij logisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 14:42
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
R*da - MVV 24 maart #104
Twee Duitse toeristen hadden zaterdagavond veel geluk. Ze liepen vlak voor het incident nog over het stuk muur dat instortte. "Plots hoorden we achter ons een hoop kabaal en zagen we hoe de muur instortte. We hebben veel geluk gehad."

Bron NOS

Die reserve moffen zien zoe um te verrekke dat ze paar doezent euro mislaope MIT uzze boycot tot ze hun frustratie op uzze stadsmoer botvieren :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 18:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
R*da - MVV 24 maart #105
Belachelijk dat die gasten hiervoor betaald krijgen . Wat een verschrikkelijk gestuntel .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden