Blog van de voorzitter

27 aug 2012 15:46
MVV Maastricht Official
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Onderwerp Auteur
Blog van de voorzitter #1
Beste MVV supporters,

Na enige tijd van afwezigheid op dit forum wil ik weer periodiek een speciaal woordje tot jullie richten. In deze rubriek plaats ik maandelijks een blog over beslissingen die genomen zijn en ontwikkelingen die zich afspelen binnen onze club. Op die manier wil ik jullie graag persoonlijk op de hoogte houden van het wel en wee van onze Maastrichtse trots; MVV Maastricht.

We zijn het nieuwe seizoen goed en sportief gestart. Negen punten uit drie wedstrijden is een fantastisch begin. De sfeer en massale steun zijn tijdens elke wedstrijd weer geweldig. Namens het bestuur, de spelers en de technische staf wil ik jullie hiervoor enorm bedanken.

Komend seizoen willen we ons vizier scherp stellen. We willen ons meer focussen op onze visie, dat waar MVV Maastricht voor staat. Ons visiebeleid 2012 - 2018 bestaat uit een drietrapsraket, met Basic United, Maastricht United en Limburg United. Deze drie pijlers zijn gericht op bewegen, tactiek, fysiek, mentaal en techniek.
Via Basic United willen we meer kinderen stimuleren te gaan sporten. Vervolgens willen we via Maastricht United meer kinderen laten aansluiten bij amateurverenigingen. Maastricht United richt zich dus op onze amateurverenigingen uit de eigen regio. Kennisoverdracht met en tussen deze verenigingen staat hierbij centraal. Tot slot willen we via Limburg United toptalent ontwikkelen. Door te werken vanuit deze drie pijlers verdubbelen we de kans op regionaal talent voor het eerste elftal van Us MVV’ke.

Ik ben verheugd te zien dat meer en meer oud-spelers betrokken worden en zijn bij de uitvoering van onze visie. Voor elke club zijn ook deze mensen van belangrijke waarde. De beslissing van René Trost om zich voor zowel de jeugd van MVV Maastricht als voor de jeugd van Roda JC te willen inzetten, vind ik daarom een logische keuze.

Ik wens iedereen een fantastisch seizoen toe.


Paul Rinkens

Voorzitter
MVV Maastricht

Met sportieve groet,
MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Lummel, wsly, Camillo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 16:05
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Blog van de voorzitter #2
En zoe rake v'r, oondaanks talloze beloftes toch steeds miejer verstrik in 'n smerig zwart-geel web..

Limburg United, de naom allein al... :sick: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 16:07 27 aug 2012 16:12 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #3
top dat de voorzitter hier een blog post! Toch blijf ik het een vreemde zaak vinden dat Trost zich ook voor de jeugd van Roda inzet. Er is voor mijn gevoel absoluut sprake van belangenverstrengeling! Jammer dat er niet wat meer details hierover vermeld worden waardoor dit gevoel wellicht afgezwakt kan worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, Satinius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 16:28
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Blog van de voorzitter #4
Alhoewel ik transparantie van MVV, en zeker van onze voorzitter, waardeer, is de toegevoegde waarde van zijn blog nihil! Jammer dat dit enkel een antwoord is op de onrust die is ontstaan door de berichten dan Trost zich voor Roda ook inzet. In het geval van de maatschappelijke betrokkenheid van MVV is het woord 'aartsvijand' of 'rivaal' ook niet gepast, dus dient er gebroederlijk op enkele vlakken te worden samengewerkt met bijvoorbeeld Roda.

Ik vind het erg jammer dat dit zo prominent aanwezig moet zijn. Ik juich veel maatschappelijke projecten toe, omdat ik hier niet alleen qua imago maar ook financieel genoeg voordelen van zie. Echter vind ik het niet gepast dat in de media berichten verschijnen over de samenwerking van Trost en Roda. Zeker niet nu de RJO niet door zal gaan (gelukkig!).

Dat Trost zijn jeugdliefde (als dat al zo is) wilt steunen vind ik prima. Het zou verstandiger zijn dit niet in de schijnwerpers te doen, maar gewoon op de achtergrond in zijn eigen (privé) tijd. Je kunt hem dit niet verbieden, maar ik zou wel aangeven dat het niet erg slim is als hij wekelijks met zijn foto in de krant staat bij een Roda artikel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 16:51
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Blog van de voorzitter #5
Limburg united is voor mijn gevoel gewoon een andere naam voor de RJO.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 16:58 27 aug 2012 17:01 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Blog van de voorzitter #6

MVVke schreef : En zoe rake v'r, oondaanks talloze beloftes toch steeds miejer verstrik in 'n smerig zwart-geel web..

Limburg United, de naom allein al... :sick: :puke:


MVVke, ik kan je alleen maar gelijk geven. Deze situatie kan ik het beste omschrijven als: bij de duivel te biecht gaan.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 17:19 27 aug 2012 17:20 door Batsegeziech.
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #7

MVV Maastricht Official schreef : De beslissing van René Trost om zich voor zowel de jeugd van MVV Maastricht als voor de jeugd van Roda JC te willen inzetten, vind ik daarom een logische keuze.

Paul Rinkens

Voorzitter
MVV Maastricht

Na dit forum als gast te hebben gevolgd toch maar een account aangemaakt, na het lezen van deze post van onze voorzitter.

Logische keuze?

Absoluut niet! Waar is Paul , notabene onze voorzitter, en onze trainer mee bezig? :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 17:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Blog van de voorzitter #8

MVV Maastricht Official schreef : De beslissing van René Trost om zich voor zowel de jeugd van MVV Maastricht als voor de jeugd van Roda JC te willen inzetten, vind ik daarom een logische keuze.

Ik vind dit geen logische keuze.
Wat moet de jeugd in Maastricht er wel niet van denken als het boegbeeld van de club zich voor de jeugd van Roda JC gaat inzetten.
Volgens mij moet MVV zoveel mogelijk jeugd-talenten binnenhalen,en moet MVV op termijn de beste keuze zijn voor de jeugd in Limburg. Dan valt dit niet te rijmen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 18:08
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Blog van de voorzitter #9
Bedankt voor deze blog. Ik hoop dat tijdens het praotkaffee goed uitgelegd gaat worden wat Limburg United precies inhoud.. want zoals meerdere heb ik het vermoeden dat dit een andere benaming is voor de RJO.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 18:10 27 aug 2012 18:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Blog van de voorzitter #10
Ik begrijp de angst, frustratie en boosheid van velen omdat sommigen een dreigende zwarte wolk zien ( met een geelzwart randje ...).
Laat me voorop stellen : ook ik ben geen fan van "oda, maar om de voorzitter en daarmee het bestuur zo aan te vallen...
terwijl ze het nergens schrijven?
Dat verdienen ze niet !
We moeten oppassen er niet te veel in te willen lezen, waakzaam zijn mag en moet...

MVV Maastricht Official schreef : Beste MVV supporters,

Na enige tijd van afwezigheid op dit forum wil ik weer periodiek een speciaal woordje tot jullie richten. In deze rubriek plaats ik maandelijks een blog over beslissingen die genomen zijn en ontwikkelingen die zich afspelen binnen onze club. Op die manier wil ik jullie graag persoonlijk op de hoogte houden van het wel en wee van onze Maastrichtse trots; MVV Maastricht.

We zijn het nieuwe seizoen goed en sportief gestart. Negen punten uit drie wedstrijden is een fantastisch begin. De sfeer en massale steun zijn tijdens elke wedstrijd weer geweldig. Namens het bestuur, de spelers en de technische staf wil ik jullie hiervoor enorm bedanken.

Dit is toch netjes ! :thumbsup:
Dus op z'n minst hoort hier van ons als supporters een "graag gedaan" als passend antwoord !
En zeker een bedankje ( 'ne groete merci) terug voor het feit dat zij ons deze selectie hebben gegeven ! :applaus:

MVV Maastricht Official schreef : Komend seizoen willen we ons vizier scherp stellen. We willen ons meer focussen op onze visie, dat waar MVV Maastricht voor staat. Ons visiebeleid 2012 - 2018 bestaat uit een drietrapsraket, met Basic United, Maastricht United en Limburg United. Deze drie pijlers zijn gericht op bewegen, tactiek, fysiek, mentaal en techniek.
Via Basic United willen we meer kinderen stimuleren te gaan sporten. Vervolgens willen we via Maastricht United meer kinderen laten aansluiten bij amateurverenigingen. Maastricht United richt zich dus op onze amateurverenigingen uit de eigen regio. Kennisoverdracht met en tussen deze verenigingen staat hierbij centraal.

BU en MU is een prima inititiatief, dat niet alleen bijdraagt aan een betere gezondheid, maar ook
onze Mestreechse klups en vereenginge e hänneke towsteek ! Hoeg - en broednuudig !
Daarmee betrek je "de basis" ook bij us clupke ( en eventueel nieuwe , toekomstige supporters ook) omdat je krediet opbouwt!
Niks mis mee...en verdient respect !!!

MVV Maastricht Official schreef : Tot slot willen we via Limburg United toptalent ontwikkelen. Door te werken vanuit deze drie pijlers verdubbelen we de kans op regionaal talent voor het eerste elftal van Us MVV’ke.

Ik ben verheugd te zien dat meer en meer oud-spelers betrokken worden en zijn bij de uitvoering van onze visie. Voor elke club zijn ook deze mensen van belangrijke waarde. De beslissing van René Trost om zich voor zowel de jeugd van MVV Maastricht als voor de jeugd van Roda JC te willen inzetten, vind ik daarom een logische keuze.


Hierboven staat niks over opgaan in de "oda jeugd"...integendeel.. duidelijk vermeldt hij:
"kans op regionaal talent voor het eerste elftal van Us MVV’ke" ! :thumbsup:
Waarbij je met Zitterd en Kirchrao wel afspraken moet maken om elkaar, ook al ben je sportief concurrent van elkaar, niet dwars te zitten want dan is "de jeugd" uiteindelijk het kind van de rekening...
Laten we hen het bestuur) wel nauwlettend volgen, maar eerst het voordeel van de twijfel geven...

MVV Maastricht Official schreef : Ik wens iedereen een fantastisch seizoen toe.


Paul Rinkens

Voorzitter
MVV Maastricht

Ger aoch e good sezoen towgewinst ! :thumbsup:

Mer zeet wel ezzebleef veurziechtig met us geveulig hertsje es 't geit um die (boevaan geer neet wult tot veer dee eine naom zegke..) . ;)
Merci !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 18:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Blog van de voorzitter #11
Fijn dat de voorzitter zich hier weer laat horen!

Ik vind de namen Basic United, Maastricht United en met name Limburg United buitengewoon slecht gekozen.
Met name Limburg United associeert iedereen met Sporting Limburg/FC Limburg/RJ(C)O etc. M.a.w.: FUSIE.
Mocht MVV dit hier niet mee bedoelen, dan moet men een andere naam gaan kiezen voor dit plan.
Heeft men dit niet zien aankomen?? Dan is dat erg kortzichtig.

Over het onderwerp van Rene Trost en steun aan RJO Roda heb ik in het topic over Rene Trost al genoeg geschreven.
Als de trainer van MVV steun (op wat voor manier dan ook) geeft aan een concurrent, investeert hij (wat dan ook) in een concurrent, maakt hij deze sterker en dat kan nooit goed zijn voor de positie van MVV.
Tevens geeft het een slechts signaal af naar eigen (jeugd)spelers, sponsors en fans.
Trost moet inzien dat hij een uithangbord is van MVV. Hij kan niet 2 uithangborden zijn, want dan wordt het onduidelijk wie hij is en waar hij voor staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 18:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 961
Meer
Blog van de voorzitter #12
Paul Rinkens reageert hier nu alleen maar omdat ze doorkrijgen dat er onrust is aan het ontstaan over het bericht mbt Trost. Want verder zegt hij in zijn stukje eigenlijk helemaal niks. Trost gaat zich dus inderdaad inzetten voor de *oda-jeugd. Volstrekt belachelijk en not done. Zoals iemand hier al eerder aangaf; alsof de trainer van Feijenoord, Ronald Koeman, zich tegelijkertijd gaat inzetten voor de jeugdopleiding van Ajax. Naar welke club zal Trost dat eventuele geweldige talent sturen? En bij het woord Limburg United hebben velen gelijk een vieze smaak in de mond. Dit gaat uiteindelijk tegen Rene en dus tegen MVV werken. Dus bestuur: 1 x kots :sick: Trost; 2 x kots :sick: :sick: , Limburg united; 3 x kots :sick: :sick: :sick: en *oda; tig x kots :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Satinius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 19:23
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #13
Begrijp geen klote van het hele bericht, lijkt inderdaad op een vrijbrief voor Trost.

Een drietrapsraket met dubbele kansen ? hahaha, het management heeft last van de hitte. We zijn niet de NASA.

Erg wazig bericht, dat niet past bij de standpunten van MVV.

Paul de bis unne gooje kloet, meh probeer estebleef get duudelikker te zien.

(Gisteroavend had iech ut zelfde met Rutte vaan de vvd, dee kos ich auch neet volge??)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 20:05
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
Blog van de voorzitter #14
Wat een overdreven reacties weer hier. Kotsen op onze voorzitter en op René, werkelijk. Schandalig! Wordt tijd dat we die overdreven Roda-haat eens aan de kant zetten. Puberaal gedrag. Een fusie is voor mij ook uit den boze, maar dat René zich verbindt aan de jeugdopleiding van de club waarvan hij jarenlang het gezicht is geweest, is toch geen ramp? Zeker niet omdat we nog altijd niet weten wat René precies gaat doen. Neem niet aan dat hij trainingen gaat geven.
Verder ben ik blij met de transparantie van de voorzitter. Basic, Maastricht en Limburg United zijn initiatieven waar de talenten, de Maastrichtse amateurclubs én MVV beter van worden. Daar kan toch niemand tegen zijn?
Ik sluit me aan bij LRB
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree, Boer458, peter ruiver, Camillo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 20:24
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 961
Meer
Blog van de voorzitter #15
Oke, het kotsen op het bestuur is misschien iets te veel, maar de rest blijf ik bij. Veer Zien MVV schenkt na een jaar sparen en zwoegen 25.000 euro aan MVV tbv de jeugdopleiding en dan gaat ons boegbeeld Trost zich inzetten voor de rodajeugd. Hoe krom kan iets zijn, te meer daar rene kan weten (en het bestuur zeer zeker) dat het zowiezo al heel gevoelig ligt. Dan moet Rene zoiets gewoon niet doen. hij frustreert veel MVV-fans hier mee. Hij kan daar later (als hij niet meer bij MVV in dienst is) nog altijd probleemloos instappen. Maar niet nu. Ik denk stiekem (en heb dat ook uit de mond van 1 bestuurslid gehoord, wiens naam ik hier niet zal noemen) dat (een deel van) het bestuur hier ook niet gelukkig mee is. Zo wordt er dus al verdeeldheid gezaaid. Misschien zijn ze bang dat Rene als ze het hem verbieden er het bijltje bij neergooit. Niemand kan mij wijsmaken dat dit goed is voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, Satinius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden