Blog van de voorzitter

27 aug 2012 20:28
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Blog van de voorzitter #16
van die namen schrik ik niet, deze waren mi al lang bekend en in een eerder stappenplan genoemd.
wat mij wel zorgen baard, is hetgeen anderen ook aal aanhaalden..
het zelfs loven dat rené de jeugd (van dat gehucht) gaat promoten of wat dan ook..

dat gaat er bij mij niet in!!
als ik tegen mijn baas zeg dat ik bij onze conculega's iets ga doen, heb ik denk ik een probleem.
helemaal in deze onzekere tijd.

stel dat r*d* de rjo alsnog krijgt (wat, aangezien de praktijken van de knvb, niet onwaarschijnlijk is) gaat rené dus voor de rjo werken.
ik ben niet helemaal op de hoogte van onze jeugdelftallen, maar wat ik wel eens meekrijg is dat er toch diverse talentjes rondlopen.
wat als deze talentjes naar de rjo worden overgesluisd, door wel of geen toedoen van rené of wie dan ook???
denk dat er snel nog meer vraagtekens gaan komen..

ik hoop iig dat er snel duidelijkheid komt inzake alle contacten met dat gaya park clubje



zij staan onderaan zij staan onderaan!!
sorry, ik kon het niet laten :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 20:29
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Blog van de voorzitter #17
Als je dit als neutrale lezer leest, zou je dit een super gebaar vinden naar de supporters toe.
Ik denk ook dat de voorzitter hierbij alleen maar de beste bedoelingen heeft.
Zijn denkwijze is niet zo beperkt als de MVV supporter. Hij probeert "out of the box" te denken. Met de vraag "Hoe kan MVV groeien" ?
Wij als supporter houden hem in de gaten, als een vader die zijn kind beschermd. Bang dat er weer iets gaat gebeuren waar wij geen invloed op hebben. Dat wij zo beperkt denken en niet snel ergens voor open staan, is ook te verklaren...
We hebben als supporter meerdere keren voor hete vuren gestaan. FC L... (meerdere keren), bijna failliet...(meerdere keren) aantal degradatie's...(helaas ook meerdere keren) maar we zijn er nog steeds en komen weer waar we horen.
We hebben door de tijd heen zoiets van Nobody fucks with MVV. Dit is onze club. Ook dat mag Dhr. Rinkens weten.

Dat Paul Rinkens er anders tegenaan kijk, wil niet betekenen dat deze slecht zijn voor MVV. Ik geloof er wel in.
Deze man heeft er gewoon een andere kijk op hoe je een moderne BVO moet runnen. Iedereen kan nu al goed zien dat MVV veranderd is en dat dit de komende tijd ook nog zo door gaat. De tijd zal het leren, dat wij ook steeds ruimer gaan denken.

Over de huidige plannen, heb ik ook mij twijfels.
Door plannen te bedenken die over een lange termijn gaan, met het doel dat het voor MVV iets kan opleveren, zijn natuurlijk mooie initiatieven. Hoe het zich gaat uitpakken zal over een aantal jaren te zien zijn. Maar gaat dit lukken ??
Zoals meerdere hierboven ook al aangegeven, de naamgeving van al die United's kan mij ook niet zo bekoren.
Dit past nl. niet bij onze cultuur.

Maar waarom steeds weer die samenwerking zoeken met die "Limburgse passievruchten club" ?
Een trainer vrijheid geven kan, maar ergens zijn grenzen, NIET MET RJC ! ook al is dat zijn club.
Dit kan hij na zijn contract bij MVV nog altijd gaan doen.

Een praat cafe is natuurlijk een mooie gelegenheid om ONZE bezorgdheid te uiten en meer uitleg te krijgen.
Verder zie ik hier geen verkapte fc L. in of enige toetreding tot de RJO.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 20:29
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Blog van de voorzitter #18
Brncic er wordt helemaal niet gekotst. Er wordt kritiek geuit!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 21:25 27 aug 2012 21:27 door vuurbal.
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #19
Bah bah denk de voorzitter nou echt dat we stel achterlijke zijn???? Paul begrijpt dat er wat onrust en heeft in zijn kop dat hij René hier ff zijn straatje moet schoonmaken. Verzint een verhaal gooit er wat krachttermen doorheen (raket?!) en noemt het een periodieke blog. Pffffff zelfs fortunahome maakt betere propaganda Paultje. Respect wat je allemaal doet vriend maar net zoals het "deftige" MVV 2.0 hebben ook de ECHTE MVV supporters kernwaarden 1. Noets 2. Met 3. Die 4. Moffen. Maar Paul , ik zou zeggen. Ga lekker door met die Duitsers jong. Test ons maar uit hoe ver je kan gaan. Je snapt toch wel dat dit een kansloze missie is. Maar succes zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 21:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Blog van de voorzitter #20
Allereerst wil ik de voorzitter bedanken dat hij zich hier op dit supportersforum rechtstreeks tot de fans richt. Menig voorzitter kan daar een voorbeeld aan nemen zoals MVV sowieso voor veel BVO's een voorbeeld is of zou moeten zijn.

Dat er er op de algemene opmerking mbt Rene Trost en roda jeugd kritiek zou komen verbaast mij daarentegen weer niet. Ik denk dat Paul Rinkens de gevoeligheden onder de MVV fans op dat gebied wat onderschat en teveel rationeel denkt en misschien wat te weinig als supporter.
Ik ben zelf werkzaam in het bedrijfsleven en werk op sommige gebieden nauw samen met de grootste concurrenten als het belang van de branche de zakelijke belangen van de individuele bedrijven overschrijdt. Dat vindt in de zakenwereld iedereen normaal.

Iets soortgelijks speelt vermoedelijk ook hier, hoewel ik de details van de connectie tussen Trost en roda niet ken. Als het in het algemeen belang is dat de zuid-limburgse jeugd meer gaat sporten, wat is er dan op tegen als de zuid-limburgse BVO's die doelstelling gezamenlijk ondersteunen? Ik zie het probleem niet.

De RJO is al aan kerkrade toegewezen en een FC Limburg, of hoe een eventuele fusieclub ook gedoopt zou mogen worden, komt er never nooit niet. Het huidige bestuur en Rene Trost verdienen gezien de prestaties de afgelopen drie jaar toch echt wel wat meer credits en vertrouwen dan hier op dit forum nu blijkt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Napoleon, Bieske, Boer458, Camillo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 21:48 27 aug 2012 21:49 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #21
Maar Boschpoort, het gaat hier om eenrichtingsverkeer, niet om een samenwerking.. Trost gaat Roda uithelpen, verder niks. Of komen er ook trainers van Roda de jeugd van MVV trainen op zijn tijd (o.i.d.)?
We blijven wat dat betreft concurrenten om toekomstige eerste elftal spelers. Tenzij er een echt samenwerkingsverband wordt getekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 21:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Blog van de voorzitter #22
Wat versta je onder 'roda uithelpen' Jeoff? Ik heb nog geen details gezien over wat Trost feitelijk gaat doen.
Velen zien hier weer het spook van een Fc Limburg boven de markt hangen. Ik niet. We hebben er als supporters twee keer rechtstreeks voor gezorgd dat MVV niet bij een fusie betrokken raakte en de tweede keer was ik daar persoonlijk heel nauw bij betrokken. (Bij de derde poging hebben roda en fortuna MVV zelfs volledig genegeerd) Een volgende poging zal even kansloos zijn, dat garandeer ik jullie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 22:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #23
deze quote is veelzeggend:

----
Ik ben verheugd te zien dat meer en meer oud-spelers betrokken worden en zijn bij de uitvoering van onze visie. Voor elke club zijn ook deze mensen van belangrijke waarde. De beslissing van René Trost om zich voor zowel de jeugd van MVV Maastricht als voor de jeugd van Roda JC te willen inzetten, vind ik daarom een logische keuze.


Het gaat mij er in dit geval helemaal om of er een fusie komt of niet. Het gaat mij erom dat ons boegbeeld, Trost, zich gaat inzetten voor de directe concurrent, Roda. Ik vind de vergelijking: Trainer van Feyenoord die de jeugd van Ajax gaat uithelpen, nog niet eens ver genoeg gaan, want Rotterdam en Amsterdam liggen verder van elkaar verwijderd dan Maastricht en Kerkrade. We liggen te veel in elkaars vaarwater.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 22:04
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Blog van de voorzitter #24
Ik vind het moeilijk....
Boschpoort, deels snap ik je voorbeeld van samenwerking, van de andere kant, in onze branche komt dan de NMA om de hoek en is het absoluut not-done! Er zijn al directeuren ontslagen vanwege een etentje met de concurrent. Dus met de echte concurrenten niet, maar natuurlijk wel samenwerken met leveranciers en anderen die iets voor je kunnen betekenen.
En ook ik heb groot respect voor het bestuur en de technische staf!
Maar, ik wil eigenlijk niets met *oda te maken hebben...
Dus Jeoff zijn reactie sta ik ook achter, samenwerking willen we niet, eenrichtingsverkeer ook niet.

Hopelijk kan het praotkaffee opheldering geven. Maar ik ben bang dat we het dan snappen, dat we er begrip voor hebben en dat we er dan toch niet blij mee zijn...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 22:12 27 aug 2012 22:13 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #25
ben het volledig met je eens,boschpoort
betreffende credits voor ons bestuur en Renee,
ben er ook van overtuigd dat renee niets zal doen,
wat ten koste van ons gaat
Renee weet heus wel hoe gevoelig dit bij ons supporters ligt,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 22:27 27 aug 2012 22:28 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Blog van de voorzitter #26
Er wordt weer meteen gekeken naar ''het gaat goed,dus zal dit ook goed zijn''. Volgens mij moeten wij supporters alert blijven.
En als onze trainer zich gaat inzetten voor de jeugd van Roda JC (Al was het FC Volendam geweest),dan vind ik dat onacceptabel.
Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ze alle krediet hebben verloren van de afgelopen 3 jaar?

@ The king, blijkbaar niet. Want dan had hij hier niet aan mee gedaan zolang hij bij MVV werkt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 23:01
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Blog van de voorzitter #27
Tsjonge jonge. Wat een negatieve reacties alllemaal. Zijn jullie nu een forum of niet? De voorzitter wil jullie iets uitleggen en jullie vallen ff over hem heen zeg. Alsof hij mvv verkwanselt net als die vorige kwasten. Hij zegt als je goed leest prima dingen.
Maastrichtse en omstreken jeugd aan het sporten en voetballen krijgen. Samenwerken met amateurs en doorstroom krijgen. dan uit limburg spelers bij mvv krijgen. Mvv wil volgens mij niet samen met .oda iets oozetten. Terecht tijdig uitgestapt. Kan het duidelijker? Dat trost ook bij zijn oude club iets wil doen is naturlijk wat ongelukkig. Maar wat gaat hij dn exact doen? En is dt erg? Wie kan me dat vertellen? Jullie zetten zelf nu geen lekkere sfeer neer. Steun trost, hij doet goed werk voormvv. Jaag hem nu niet weg. Denk eens na ipv zo primair te reageren. Mvv zal nooit fuseren met .oda. Ook niet in jeugd. Bestuur en supporters en sponors waken daar wel voor. Laten we reeel blijven. Storm in een glas water. En dat kotsen is echt absurd. Nooit samen met .oda. De boodschap is duidelijk. Laten we nu niet panisch gaan doen omdat trost ook wat voor de jeugd daar wil doen. Hij is eenoud speler. Dan hadden jullie hem ook niet moeten accepteren bij mvv. Net als castro en nanninga. Enz. Gelukkig zien enkelen op het forum het ook niet zo zwart. Rinkens chappeau voor je openheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 23:15
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #28
Wij zijn inderdaad een forum, ben er pas, maar de reakties hier zijn toch duidelijk, totdat Trost ofwel MVV duidelijkheid geeft is de intentie onacceptabel.

Ik zeg bewust 'intentie' ook een enkele neiging naar genegenheid naar die boefjes uit aken noord is mijns inziens onacceptabel, zowel van de trainer maar al zeker van deze voorzitter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 23:28 27 aug 2012 23:31 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #29
ik zou nog eerder een samenwerkingsverband met roda accepteren dan deze eenzijdige actie.
Stel je voor dat de belangrijkste account manager van Vodafone naar KPN zou gaan om daar vrijwillig tijdens zijn vrije tijd uit te helpen met het aantrekken en uithelpen van nieuwe klanten! Dat zou toch een directe negatieve invloed hebben op het aantal nieuwe klanten van Vodafone???

Als er nou een samenwerking zou zijn tussen KPN en Vodafone waar BEIDE partijen (onder strikte voorwaarden) zouden profiteren van elkaars expertise zou het natuurlijk een ander verhaal zijn.

In dit geval is iedere hulp van Trost aan Roda terwijl hij in dienst is bij MVV al te veel, hoe klein dan ook. Ik zou het bij mijn baas in ieder geval niet moeten flikken om in het weekend onze concurrent uit te gaan helpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2012 23:35 27 aug 2012 23:38 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Blog van de voorzitter #30
Ik kopieer mijn eerdere post uit het topic Trost:

Hoewel ik alle respect heb voor René Trost, blij ben dat we hem als trainer hebben, weet dat hij een Roda verleden heeft en begrijp dat hij dáár zijn hart heeft liggen – daar is wat mij betreft niets mis mee (iedereen -en dat zeg ik als MVV supporter- heeft per slot van rekening recht op zijn eigen afwijking)! Ik hoop vooral dat René Trost zijn contract bij MVV verlengd.

Maar dit gebaar zit me niet lekker. Dit voelt niet goed. Hier klopt voor mij als supporter gevoelsmatig iets niet. Ik vind deze actie op dit moment niet slim (als hij dat ná zijn MVV-carrière gaat doen, niets mis mee, maar NU EVEN NIET!)

MVV heeft net de ontwikkelingen rondom de RJO met Roda stopgezet. We zijn met z’n allen aan het trekken, aan het sleuren om deze club op de juiste wijze de grond te krijgen, maatschappelijk, sportief, financieel (ook met investeringen voor de jeugd). Veer zien MVV – en daarmee de supporters/ donateurs – heeft zich de MVV-jeugd tot financieel doel gesteld. En dan gaat René Trost als onze hoofdtrainer (maar ook als het op handen gedragen voetbaltechnisch boegbeeld van onze club) actie voeren - lees geld inzamelen - voor de jeugd van 045….. Als professional weet hij persoonlijk ongetwijfeld deze zaken van elkaar te scheiden maar voor ons als supporters, als actievoerders, als medesleurders voor een betere toekomst van onze club voelt dit toch als wrang, bitter en zelfs een beetje cynisch.
Als dit is wat de Voorzitter bedoelde met de zinsnede "we zullen dit seizoen nog nederlagen lijden", dan is dit in ieder geval een teleurstellende nederlaag!

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden