Blog van de voorzitter

28 aug 2012 11:15
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Blog van de voorzitter #46
Ik hoop niet dat het Limburg United verhaal ALSNOG een opstapje is voor soortgelijk als fc limburg :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 12:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Blog van de voorzitter #47
Wat een onzinnige verhalen moeten we toch steeds lezen jullie maken je zelf helemaal knettergek terwijl niemand het echte verhaal weet wat Rene nu eigenlijk gaat doen en wat niet maar neem van mij aan dat allemaal een storm in een glas water is en dat Rene gewoon zijn werk doet niet meer en niet minder

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 12:44 28 aug 2012 12:45 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Blog van de voorzitter #48
kin allemaol wel zien dreeke meh dit is gewoen heule mèt de vijand dat deiste neet want es ronald koeman noe opins de jäög vaan ajax ging hèllepe waor de bok vèt gewees en 't zòw tròwwes ouch hiel fijn zien este 'ns zòws liere leesteikes te gebruke want zoe is d'r gein tòw aon vas te knuipe en behuurlek irritant leze meh gelökkeg is d'ch dat ouch pas 27843849849 kier gezach...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 12:50
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Blog van de voorzitter #49

Napoleon schreef : De MVV jeugdopleiding heeft volgens mij 1 team wat Nationaal speelt, dat is natuurlijk te weinig wil je potentieel spelers opleiden voor je eerste elftal

Daarnaast is het gewoon een gegeven wanneer je betere spelers met elkaar laat trainen dat ze daar uiteindelijk allemaal beter van worden, zeker als je in een A of B een paar spelers hebt ( 1-2) die richting prof zouden kunnen halen, geen enkele limburgse BVO heeft de potentie om vanuit de C-B-A elftallen genoeg niveau te halen, wil je het voetbal beter maken dan zullen de beste spelers samen moeten trainen .


En toen kwam PSV, Genk, Standaard Luik of een andere club net voor dat super talent die hier rondloopt met een verleidelijk verhaal......het zal niet de eerste keer zijn en ook niet de laatste. Zelfs als we nu in een RJO zitten doe je er niks aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 13:54
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Blog van de voorzitter #50
heb ik allemaal niks mee te maken ,maar als je geen hersens heb kun je ze ook niet gebruiken.mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 14:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Blog van de voorzitter #51
Moot oetgerekent iech heij noe de luij vraoge of ze ziech fatsoendelik kinne gedraage? Ut nivo vaan sommige heij, ongeluifelik.

Dreeke es diech un punt wils make, kom daan op zien mins get besjofter euver. Mer zoe zien ders miejer.

Iech höb nog altiet gein feite gezeen, gein reactie vaan Trost, wie ut noe eg zit. De veurzitter had ouch get miejer kinne towliechte in zien stökste, zeker umdat ut zoe geveulig is.

Mer alles is heij wel gezag, ut topic van trost 3 paginaas en heij 4.

OPROOP: EEDEREIN MÈT UN GROETE MOJL OF UN RESPEKTABELE MEINING OF GEWOEN UN MVV HART, KOM NAOR UT PRAOTKAFFEE, gaank in konklaaf mèt de veurzitter, met de trainer en aandere op un besjaafde maneer.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 14:48
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #52

dreekemvvke schreef : heb ik allemaal niks mee te maken ,maar als je geen hersens heb kun je ze ook niet gebruiken.mvvke


Jij bent niet vol van je zelf hè? Het neigt zelfs naar een narcist. Maar jij hebt het buskruit uitgevonden zullen we maar zeggen. Dat jij toevallig op een blauwe maandag wat tegen een balletje hebt geschopt en mocht RUIKEN aan een bvo maakt jou geen allerheilige. Lachwekkend dit . Tip voor je mijd dit topic ff hoef je je ook niet te ergere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:01 28 aug 2012 15:05 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Blog van de voorzitter #53
wat mij betreft ben ik altijd zeer netjes naar mensen toe ,wat ik van heel veel mensen op deze fan site niet altijd kan zeggen.het lijkt er veel op dat de gemiddelde leeftijd hier niet boven de 20 jaar komt en dan zeg ik het nog netjes. als ik soms lezen moet wat er over mensen van oost limburg wordt gezegd daar schaam ik me diep voor. maar het zal de tijd wel zijn,of de opvoeding van thuis uit .maar een ding kan ik je wel vertellen als een van mijn kinderen deze woorden zou gebruiken hadden ze een groot probleem met mij al ben ik 65 jaar.vind het soms bij het asociale af en ik vind dat het forum hier ook wel iets aan mag doen ,want iedereen in het hele land kan dit lezen en dan moet je nog trots zij ook dat je maastrichtenaar bent sorry hoor maar daar schaam ik me toch wel voor .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Camillo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:09
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #54
Nou dreeke ik wist niet dat u 65 was. Misschien zijn mijn woorden naar u toe was te zwaar. Maar misschien moet U eens wat minder in de jullie-vorm praten en gewoon accepteren dat er antipathie tegen oost-Limburg is. Ook dat heeft hoe gek het ook klinkt met respect te maken voor iemand zijn mening. En als u zich echt schaamt tja... Daar schaam ik me dan voor(plaatsvervangend). Tabee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:23 28 aug 2012 15:25 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Blog van de voorzitter #55
Dreeke, op 't awwe forum waorste al niks aanders aon 't doen es allein meh zeike. Diech wis alles zoeväöl beter...
En wee bis diech um get euver de opvoeding te zègke, de kins nondejzu geine heij, boe haolste 't gore lef vendan. Euver asociaal gesproke.. Opins kin 'ch m'ch bès veurstèlle tot lui soms zègke: Kom m'ch dat 'ns rech in m'n geziech zègke...

Iech dink totste d'ch eigelek zwoer in de vinger sneijs noe mèt d'n gedrag. De bis 't levend veurbeeld heij veurwat v'r zoe'ne enorme hekel höbbe aon die figure roond de wahwahlinie.

PS: Moderators, volgens miech is ein vaan de hoesregels um normaal abn of Mestreechs te sjrieve. Wie dèks moot noe nog gevraog weure of dee geweldige, fantastische, alweitende, über-kinner-vaan-alles 'ns 'ne kier fetsoendelek leesteikes geit gebruke...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:31
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Blog van de voorzitter #56

Boe is dat feeske? schreef : Moot oetgerekent iech heij noe de luij vraoge of ze ziech fatsoendelik kinne gedraage? Ut nivo vaan sommige heij, ongeluifelik.


OPROOP: EEDEREIN MÈT UN GROETE MOJL OF UN RESPEKTABELE MEINING OF GEWOEN UN MVV HART, KOM NAOR UT PRAOTKAFFEE, gaank in konklaaf mèt de veurzitter, met de trainer en aandere op un besjaafde maneer.


En daan? Krijgste weer 'n sjoen verhaol met allerlei deur w""a""ord zoetot neet op velt dat h'r weer um de heete brei heen moult.
Dat is geen 'konklaaf', bij n konklaaf is d'r hoor en wederhoor.
Jeh misjien huure ze us wel mer ze luistere allein neet..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:38
klam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Blog van de voorzitter #57
Nu weet ik ook alweer waarom ik niets meer op dit forum schreef.
Stop nu eens met op elkaar te zeiken en ben eens positief over zaken die werkelijk spelen.

We staan bovenaan, spelen niet slecht en qua beleid doen we het beter dan ooit tevoren.
Geen reden tot paniek zolang je de inhoud van het verhaal niet volledig kent (Trost --> Roda)
Jullie (niet letterlijk iedereen) gaan uit van aannames en reacties van elkaar.
Ben positief, met negativiteit bereik je helemaal niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:49
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Blog van de voorzitter #58
Alert blijven is nooit verkeerd toch?
Naar mijn mening gebruikt onze voorzitter een beetje vaak de woorden; r*da, Limburg en united.
Tel daar zijn eerdere toezeggingen die volledig onwaar bleken te zijn, bij op en dan mag je toch zeker wantrouwend zijn?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:52 28 aug 2012 15:57 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #59
@klam: de hubs geliek, meh wee zörg hei veur onduudelijkheid ? Rinkens is 'n zaakenmaan, dee neet begrip, dats de met un voetbalclub aanders mos umgoon, daan un hotel.

De sfeer woar heerlik op dit forum, 9 oet 3 , eederein gelökkig, en toen kwoam "de drietrapsraket" binnen gevlooge.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 15:59
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Blog van de voorzitter #60
De discussie verschuift naar het Limburg united verhaal.
Zoals ik dat plan zie is daar weinig mis mee. Met de huidige mensen in het bestuur hoeven we echt niet bang te zijn voor een FCLimburg.

Volgens mij moeten we discussieren over dat onze trainer zich gaat inzetten voor de jeugd van Roda. Dat vind ik belangrijker dan het plan dat een half jaar geleden al is gepresenteerd en toendertijd goed is ontvangen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.494 seconden