Blog van de voorzitter

28 aug 2012 16:10
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Blog van de voorzitter #61
Paul Rinkens is een geweldige zakenman.Maar absoluut geen voetbalman dit is ook de oorzaak dat je soms wel eens vreemde uitspraken krijgt, maar laten we een ding niet vergeten zonder Paul Rinkens hadden we al lang geen MVV en Forum meer gehad. (Paul is absoluut tegen een FC Limburg)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 16:17
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Blog van de voorzitter #62
drietrapsraket????....

kins beter oet goon vaan de 3 Z's

Zeenge
Zoepe
Zuug mer wieste thoes kumps

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 16:30
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Blog van de voorzitter #63
Mooi dat de voorzitter hier schrijft.
Je kunt het met hem ééns zijn of niet, maar om een :sick: icoontje hiervoor te gebruiken :?: :?: daar moet ik van :sick: :!:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 16:32
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #64

dreekemvvke schreef : heb ik allemaal niks mee te maken ,maar als je geen hersens heb kun je ze ook niet gebruiken.mvvke

Gelukkig hebben we jou nog. Jij weet toch alles perfect en helpt onze schaapjes wel op weg.....
Jij bent de schaapherder waar we al jaren op gewacht hebben.

Helaas spreken jouw schapen beter Nederlands dan de herder aka dreeke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 16:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Blog van de voorzitter #65
Wat nou het aller jammerste is, is dit, wat nou gebeurd.

Supporters vallen over elkaar heen, er ontstaat plots verdeeldheid, de meeste absurde discussies ontstaan etc.

Na zo een nietszeggend en totaal niks toevoegende blogje.

Vandaar

Paul, Bedaank!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 17:32
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Blog van de voorzitter #66
Ik wacht eerst de versie van Trost zelf eens af.
Gaat hij zich direct bemoeien met de jeugdopleiding, gaat hij op de achtergrond wat adviezen geven, of heeft hij "lootjes" gekocht om ze op die manier te steunen?
Hier heeft niemand een antwoord op behalve René zelf.
Ik ga ervan uit dat hier op het praotcafé antwoord wordt gegeven en we daarna onze conclusie kunnen trekken.
Tot die tijd is het me te mooi weer om me hier nu al druk over te maken.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 17:37
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Blog van de voorzitter #67

Dixi schreef : Ik wacht eerst de versie van Trost zelf eens af.
Gaat hij zich direct bemoeien met de jeugdopleiding, gaat hij op de achtergrond wat adviezen geven, of heeft hij "lootjes" gekocht om ze op die manier te steunen?
Hier heeft niemand een antwoord op behalve René zelf.
Ik ga ervan uit dat hier op het praotcafé antwoord wordt gegeven en we daarna onze conclusie kunnen trekken.
Tot die tijd is het me te mooi weer om me hier nu al druk over te maken.

Dixi


Rene heeft enkel een financiele bijdrage gedaan aan de jeugdopleiding van Roda.

MVV organiseert ook ieder jaar weer een belronde onder ondernemers om ze over te halen € 250,- te sponsoren voor de jeugdopleiding. Dit zal nu door Roda ook zijn gebeurd en Rene heeft besloten hieraan mee te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 17:38
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Blog van de voorzitter #68
Sjengen toch. Neet vreigele.
Ben salemans zet een filmpje met uitleg op het net. Laten we ook eens horen wat trost nu precies wil gaan doen. Dat weet ik tot nu toe nog steeds niet. Duidelijk is dat de blog commotie veroorzaakt heeft. En dat de actie (hoe klein wellicht ook ) van Trost onhandig en als trainer van mvv wellicht ook onwenselijk is.
laten we stoppen met elkaar af te zeiken. We staan boven aan en .oda onderaan. Voor ons sjengen leuk toch? Ik weet dat Rinkens en bestuur echt niet op een rjo zitten te wachten met .oda. Mvv maakt nu duidelijk een stap naar een eigen rjo. dat is de 3 traps scud raket. Jammer genoeg niet voldoende uitgelegd.
Trost is een goede trainer. Verder is hij denk ik onhandig geweest. `ik denk dat de harde kern maar ook alle mvv supporters duidelijk is geweest. Nooit samen met .oda. Ook niet in de jeugd opleiding. Laten we asjeblieft wat vertrouwen in ons bestuur hebben. Zo slecht hebben ze het toch niet gedaan. Ik lees gelukkig al wat normale maar wel scherpe duidelijke reacties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 17:45
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #69

Dixi schreef : Ik wacht eerst de versie van Trost zelf eens af.
Gaat hij zich direct bemoeien met de jeugdopleiding, gaat hij op de achtergrond wat adviezen geven, of heeft hij "lootjes" gekocht om ze op die manier te steunen?
Hier heeft niemand een antwoord op behalve René zelf.
Ik ga ervan uit dat hier op het praotcafé antwoord wordt gegeven en we daarna onze conclusie kunnen trekken.
Tot die tijd is het me te mooi weer om me hier nu al druk over te maken.

Dixi

Waarom wachten, Dixi? Als Paul zo snel een blog kan schrijven, kan hij of Trost dat nu ook doen om eea op te helderen.

Waarom wachten en al die tijd discussieren?

Niks wachten! Helderheid geven! Nu!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 18:41
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Blog van de voorzitter #70
Deze blog is een rede te meer om nog eens aan te geven dat het Praotkaffee een goede gelegenheid is om duidelijkheid te krijgen van de betrokken personen. Vandaar nog eens deze reminder:

Het eerste praotkaffee van het seizoen wordt gehouden op donderdagavond 13 september 2012.
De locatie is, zoals altijd, Supporterskaffee De Gouden Ster. We beginnen om 20:00 uur.


Het is DE gelegenheid om een goede discussie te voeren over dit onderwerp. De inbreng in dit topic is belangrijk, maar de aanwezigheid op het Praotkaffee is nog veel belangrijker, dus zorg dat je er deel van uitmaakt.

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 18:58
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Blog van de voorzitter #71

Batsegeziech schreef :

Dixi schreef : Ik wacht eerst de versie van Trost zelf eens af.
Gaat hij zich direct bemoeien met de jeugdopleiding, gaat hij op de achtergrond wat adviezen geven, of heeft hij "lootjes" gekocht om ze op die manier te steunen?
Hier heeft niemand een antwoord op behalve René zelf.
Ik ga ervan uit dat hier op het praotcafé antwoord wordt gegeven en we daarna onze conclusie kunnen trekken.
Tot die tijd is het me te mooi weer om me hier nu al druk over te maken.

Dixi

Waarom wachten, Dixi? Als Paul zo snel een blog kan schrijven, kan hij of Trost dat nu ook doen om eea op te helderen.

Waarom wachten en al die tijd discussieren?

Niks wachten! Helderheid geven! Nu!


Alsof Paul en René niks anders te doen hebben om naar onze pijpen te dansen en per direct met tekst en uitleg te komen, daarvoor is een praotcafé en die is heel binnenkort!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 20:12
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Blog van de voorzitter #72
Trost, zich gaat inzetten voor de directe concurrent, Roda.

Concurrent?? we hebben er anders al jaren niet meer tegen gespeeld.......

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 20:20 28 aug 2012 20:20 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #73
@oaktree we blijven toch echt concurrenten op het gebied van talentjes scouten etc. in Zuid Limburg.
Ik vind de zin waarin Rinkens zegt dat Trost zich gaat 'inzetten' voor de jeugd van Roda dan ook erg overdreven (als het waar is wat St Pierre zegt), en dat dit mede de oorzaak is van de ontploffing aan reacties in dit topic!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 20:24
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Blog van de voorzitter #74
Snap veel van bovenstaande commentaar niet..
Wanneer begrijpen supporters nu eens dat voor voetballers en trainers het woord CLUBLIEFDE niet bestaat.
Als dat zo zou zijn, zou Rene toch nooit in Maastricht gewerkt hebben? (was Daemen in Sittard gebleven, Kuyt bij Feyenoord ect ect)
Maar je moet dit ook niet veroordelen, er moet immers ook bij deze mensen brood op de plank komen.
Wij zitten namelijk niet in een situatie dat je zegt " ik werk nu bij de HEMA dus ga ik NOOIT voor V&D werken al bieden ze me tien keer zoveel" Want dat is wat wij als supporters verlangen! Dat kan niet!!
Aan de ander kant moeten spelers en trainer ook stoppen met de club waar ze toevallig werkzaam zijn telkens op te hemelen met termen als 'thuiskomen, liefde voor mijn leven, dit is MIJN club ect ect" want dat is voor 99% niet zo.
Het gaat hun, in tegenstelling tot ons supporters, om geld!
Net zoals wij kiezen voor een betere baan als het meer geld opbrengt!

Dus clubliefde kunnen wij van geen enkele topsporter verlangen.
Hoe vervelend dat ook voor ons is!

Wel geloof ik erin dat een sporter bij alle clubs waar hij gespeeld heeft of gewerkt een zwak heeft voor een club, en om die dan een steuntje in de rug te geven, heeft m.i niets te maken met het versterken van de concurrentie (als je daar sowieso al van kunt spreken tussen R** en MVV)

Begrijp die felle reacties ook niet, zou je hier zo strikt in zitten zou je als supporter toch helemaal niet meer gaan kijken met zoveel voetballers en staf met een R** verleden.
Dan nu niet gaan zeuren als iemand van hun een of een paar tientjes doneert.


Al met al veel commotie om niks.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 20:28
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Blog van de voorzitter #75

jeoff schreef : @oaktree we blijven toch echt concurrenten op het gebied van talentjes scouten etc. in Zuid Limburg.
Ik vind de zin waarin Rinkens zegt dat Trost zich gaat 'inzetten' voor de jeugd van Roda dan ook erg overdreven (als het waar is wat St Pierre zegt), en dat dit mede de oorzaak is van de ontploffing aan reacties in dit topic!


Dat begrijp ik Jeoff, maar geloof niet dat de naam Limburg United ertoe bijdraagt dat we geel/zwart gaan worden.
Is m.i niet veel anders dan dat het vroeger altijd ging waar alle drie de BVO uit dezelfde vijver viste..
En om dat gestructureerd te doen, wat is daar mis mee... Daar zullen heus wel afspraken over gemaakt worden..
Nu is het toch ook al jaren zo dat een groot talent eerder voor een eredivisie club zal kiezen als opleiding als voor een club in de JL.. Iedereen streeft naar het hoogste, althans dat probeer je...

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden