Blog van de voorzitter

29 aug 2012 23:14 29 aug 2012 23:14 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #91
@batsegezieg:Daag jong, en is ut het de bedoeling dats de heij get keumps rechtrekke?

iers woar ut de mediatraning, en noe moet ieg get goon bewieze?

Estebleef, de liekens mieg auch neet vaan gisteren, dus dink mer zelfs uns dreuver noa.

Zoe naief bis de auch neet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 00:47
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Blog van de voorzitter #92

Danny1983 schreef : Rene heeft niet zoveel verkeerd gedaan had het gewoon voor zichzelf moeten houden.


René heeft het ook voor zichzelf gehouden, het is iemand van roda die dit naar buiten heeft gebracht in een gesprek met de Leugeneer, niet Trost zelf. Bij de Leugeneer hebben ze op hun beurt de boel vervolgens nog wat lopen opnaaien door maar meteen een foto van Trost bij het artikel te plaatsen.

KOM OP DIE ROEIE!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 08:09
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Blog van de voorzitter #93
Ik ben het met Batsegezieg eens dat deze post waarschijnlijk niet is geschreven door de voorzitter. Ik schat hem in als een persoon die weet hoe hij met marketing moet omgaan. En daarnaast is er vorig jaar een marketing plan gepresenteerd waarbij werd uitgesproken dat de naam mvv'ke niet meer gebruikt zou worden omdat we ons onnodig klein zouden houden. De post van de 'voorzitter' staat echter de volgende zin:

MVV Maastricht Official schreef : Door te werken vanuit deze drie pijlers verdubbelen we de kans op regionaal talent voor het eerste elftal van Us MVV’ke.
MVV Maastricht


Dit kan ik dus niet verklaren waarom dure marketingplannen laten schrijven maar ze zelf in de la gooien. Ik denk als de voorzitter dit telkens zou doen, dat hij snel zijn hotels kon gaan sluiten.
Wie het heeft geschreven weet ik niet en daarom twijfel ik ook aan de echtheid. Wat niet wegneemt dat ik de actie van Trost nog steeds niet goedkeur. Maar goed het kwaad is geschied en hopelijk leert de 'voorzitter' hier ook van! Dan houdt hij zich de volgende keer op z'n minst aan het markertingplan! Anders kunnen we daar in de toekomst ook geld op besparen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 08:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #94
De blog is in ieder geval zeker door iemand binnen MVV gepost, anders hadden we het al lang verwijderd.
Of het geschreven is door Paul zelf weet ik verder niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 09:05
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Blog van de voorzitter #95
Ik vind dat dit onderwerp flink word opgeblazen, het word tijd eens te stoppen met het steeds uitvergroten vam minpunten of geruchten uit te melken. Ik vind dat er ook eens wat meer positief mag worden gesproken over onze club. Denken jullie nu echt dat na alle moeite die er gedaan is MVV van de ondergang te redden men nu bezig is met een overkapt fc limburg.

Wat Rene betreft, die man verdient meer credits, als ik hem alleen al gisteren met die kinderen bezig zag, schitterend. :thumbsup:
Het zou gaan om een kleine donatie, en dit is door andere mensen groter gemaakt dan het is. Die donaties vinden ook bij MVV plaats, en daar word ook niet over gezeken.

Dus laten we nu niet meteen alles in het negatieve trekken en ook eens positief reageren in dit forum, behalve dan als we weer eens gewonnen hebben!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 09:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Blog van de voorzitter #96

serke schreef : Denken jullie nu echt dat na alle moeite die er gedaan is MVV van de ondergang te redden men nu bezig is met een overkapt fc limburg.

Dit is wel een goede opmerking natuurlijk, als Rinkens en consorten van plan waren op Fc Limburg aan te sturen, hadden ze dat veel simpeler kunnen doen, namelijk door de club drie jaar geleden failliet te laten gaan en niet te redden.

Rinkens is geen die hard fan zoals wij, heeft weinig begrip voor de gevoelens richting dat clubje uit het oosten en is een zakenman die op bepaalde gebieden denkt dat samenwerken geld bespaart/maatschappelijk scoort (waardoor de uitstraling van MVV beter wordt, meer fans/sponsoren etc). Maar de club verkwanselen aan die aardmannetjes? Nee, dat gaat hij echt niet doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 12:35
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Blog van de voorzitter #97
Wat een zwik aan drogredenen. Iedereen die twijfelt aan de echtheid van deze blog heeft de afgelopen jaren zitten slapen. Dit bericht is PRECIES in de stijl van Rinkens.

Ik schat hem in als een persoon die weet hoe hij met marketing moet omgaan.


Als je zelf iets van marketing weet en de afgelopen jaren MVV hebt gevolgd weet je genoeg. Vanuit mijn achtergrond ben ik niet onder de indruk van zijn kwaliteiten als marketier, sterker nog als MVV voor mij slechts een 'product' was geweest had ik al heel snel een substituut gevonden. Tip: lees het artikel op de voorpagina van de Limburger (25-08-2012) eens door.

En daarnaast is er vorig jaar een marketing plan gepresenteerd waarbij werd uitgesproken dat de naam mvv'ke niet meer gebruikt zou worden omdat we ons onnodig klein zouden houden.


Ik noem het positief dat de voorzitter het over "us MVV'ke" heeft. Ondanks het matige marketingplan (op het gebied van slogans, uitvoering etc.) gebruikt hij in deze toch de bewoordingen van de supporters en negeert het advies van het Hollandse buro. Blijkbaar is hij erachter gekomen dat hij onze koosnaam niet kan veranderen of ziet hij toch het liefkozende karakter hiervan in. Het ontwerp van de graffiti in het stadion werd pas gemaakt na de presentatie van het marketingplan. Zou de tekst onder de vakken A,B,C toeval zijn?

Dit kan ik dus niet verklaren waarom dure marketingplannen laten schrijven maar ze zelf in de la gooien.


De club van 11 / de club van 14 / de initiatiefgroep heeft zelf een 'businessplan' geschreven. Op basis van dit plan is de gemeente akkoord gegaan met aanschaf van het stadion, schuldeisers gingen akkoord met sanering op basis van dit plan, etc. Al met al zou het negeren van bepalngen in dit plan in theorie vele miljoenen kunnen kosten. En toch....
Een idiote en falende hersenkronkel van een hollandse marketier negeren stelt dan toch niks meer voor.

Eerlijkheishalve moet ik vermelden dat tijdens het radio-interview met L1 over AZ-MVV hij wel de kernwaarden van MVV respecteerde. Wellicht is hij niet alleen m.b.t. de koosnaam "us MVV'ke" gaan inzien wat MVV betekent.

Ik denk als de voorzitter dit telkens zou doen, dat hij snel zijn hotels kon gaan sluiten.


Ik vraag mij inderdaad af hoe hij hotels overeind kan houden. BV.: ik weet dat hij ieder hotel heeft voorzien van apperatuur waarmee ELKE vorm van drugs opgespoord kan worden. Ik kan mij niet voorstellen dat dit op een klantvriendelijke en betaalbare manier te realiseren is.

Overigens wil ik niet alleen zeiken via internet. Ik ben van mening dat iedereen binnen MVV de kernwaarden moet uitdragen en ik wil mij hiervoor inzetten. De kernwaarden zijn helaas vrij beknopt en iemand met kwaad in de zin (nu of in de toekomst) kan ze makkelijk op zijn manier interpreteren. Vanuit principieel (en juridisch) oogpunt wil ik mij inzetten om de cultuur van MVV beter zichtbaar te maken en deze te bewaken. Ik heb verschillende ideeën hoe dit vormgegeven moet worden en heb mij daarom aangemeld als kandidaat voor de ledenraad van MVV. Helaas verloopt alles nog heel stroef en is er nog geen enkel gesprek geweest tot op heden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 12:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Blog van de voorzitter #98

Snuf schreef : ...Vanuit principieel (en juridisch) oogpunt wil ik mij inzetten om de cultuur van MVV beter zichtbaar te maken en deze te bewaken. Ik heb verschillende ideeën hoe dit vormgegeven moet worden en heb mij daarom aangemeld als kandidaat voor de ledenraad van MVV. ...

Sjiek!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 12:47
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Blog van de voorzitter #99

Jacques schreef :

serke schreef : Denken jullie nu echt dat na alle moeite die er gedaan is MVV van de ondergang te redden men nu bezig is met een overkapt fc limburg.

Dit is wel een goede opmerking natuurlijk, als Rinkens en consorten van plan waren op Fc Limburg aan te sturen, hadden ze dat veel simpeler kunnen doen, namelijk door de club drie jaar geleden failliet te laten gaan en niet te redden.

Rinkens is geen die hard fan zoals wij, heeft weinig begrip voor de gevoelens richting dat clubje uit het oosten en is een zakenman die op bepaalde gebieden denkt dat samenwerken geld bespaart/maatschappelijk scoort (waardoor de uitstraling van MVV beter wordt, meer fans/sponsoren etc). Maar de club verkwanselen aan die aardmannetjes? Nee, dat gaat hij echt niet doen.


Zjaak, ik geloof niet dat er ooit een FC Limburg komt en al helemaal niet onder het huidige bestuur. Wel bieden de plannen voor Limburg United ruimte voor een gemengd jeugdteam. Dit vind ik zeer zorgelijk!

Scoren doe je door een uniek gevoel over te brengen. Het MVV gevoel gaat verloren als er geen plaats meer is voor haat jegens de moffen. Wedstrijden van onze club zijn beladen en daar zijn wij trots op! Geen enkele bezoeker wint in Us Mestreech! Juist door afvlakking van de voetbalbeleving verlies je je concurrentie positie. Als we onze unieke uitstraling verliezen wordt de concurrentie vele malen groter. Zielloze clubs zijn er al genoeg. Als we de passie uit MVV halen zijn we net zoals Heerenveen, AZ, De Graafschap, Venlo of de moffen. Wat is dan nog de reden om naar MVV te komen? Ook dit is marketing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 13:00
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Blog van de voorzitter #100
Volgens mij is het gewoon de bedoeling van de limburgse clubs op de langere termijn de jeugd weer aan het sporten te krijgen. :thumbsup:
Vanuit deze situatie gaat er dan ook meer jeugd voetballen, en kan er meer voetbaltalent ontstaan.

Wie er dan op termijn de meeste talenten kan aantrekken is aan de clubs.

Een gezamelijke voetbalacademie of fc limburg zit er echt niet in!!

Laten we blij zijn dat we niet in de regio rijnmond of in de stad rotterdam wonen, dan was ons forum wellicht te klein.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 13:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Blog van de voorzitter #101

Snuf schreef : Zjaak, ik geloof niet dat er ooit een FC Limburg komt en al helemaal niet onder het huidige bestuur. Wel bieden de plannen voor Limburg United ruimte voor een gemengd jeugdteam. Dit vind ik zeer zorgelijk!

Scoren doe je door een uniek gevoel over te brengen. Het MVV gevoel gaat verloren als er geen plaats meer is voor haat jegens de moffen. Wedstrijden van onze club zijn beladen en daar zijn wij trots op! Geen enkele bezoeker wint in Us Mestreech! Juist door afvlakking van de voetbalbeleving verlies je je concurrentie positie. Als we onze unieke uitstraling verliezen wordt de concurrentie vele malen groter. Zielloze clubs zijn er al genoeg. Als we de passie uit MVV halen zijn we net zoals Heerenveen, AZ, De Graafschap, Venlo of de moffen. Wat is dan nog de reden om naar MVV te komen? Ook dit is marketing.

Ik ben het volledig met je eens, hoor. Ik legde enkel uit hoe Rinkens volgens mij denkt. Hij is gewoon van nature geen die hard-supporter. Ik vind zelf dat MVV op zich zo zelfstandig mogelijk moet blijven. Op alle gebieden. Hoe we dat financieel precies in gaan vullen is dan weer een tweede vraag, maar ik ben er van overtuigd dat ons dat ook financieel op de lange termijn het meeste zal opleveren, om de redenen die jij noemt. Zoals wel vaker is het helaas balanceren tussen korte termijn en lange termijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 13:33
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Blog van de voorzitter #102

serke schreef : Volgens mij is het gewoon de bedoeling van de limburgse clubs op de langere termijn de jeugd weer aan het sporten te krijgen. :thumbsup:
Vanuit deze situatie gaat er dan ook meer jeugd voetballen, en kan er meer voetbaltalent ontstaan.


Wat jij beschrijft is Basic United. Voor de derde keer: Limburg United is de samenwerking tussen de BVO's en andere partijen. Kijk de plannen er maar op na. Heeft Ben niet een geweldig filmpje geupload?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 13:43 30 aug 2012 13:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Blog van de voorzitter #103
IK denk dat veel van hetgeen hierboven staat gewoon een weergave is van ht conflict van "het voetbal " met het moderne bedrijfsleven.
Voetbal heeft zijn eigen wetten ( veelal ingegeven door passie en emotie)!
Dat zeggen de experts al jaren op TV (bij de Snor van VI en Jack van Gelder)...

Het geld dat vanuit het bedrijfsleven komt, waar echter organisatorisch, bestuurlijk en commercieel andere wetten gelden.
Daar stoten diegene die geen kaas van "het voetbal" gegeten hebben zich keer op keer het hoofd.
Kijk maar naar Ajax en Feyenoord de laatste 5 - 10 jaar.
Zie ook de contracten van voetballers ( wat daar gebeurd is in het "normale" bedrijfsleven onmogelijk, ondenkbaar zelfs).

Je kunt eeen club wel naar de "moderne" tijd leiden en er marketing concepten op los laten, daar is niks mis mee...
maar je kunt en mag je nooit van je achterban vervreemden, deze negeren of buitenspel zetten.
Anders verwordt je tot een saaie dode identiteitsloze en nietszeggend clubje met duizend toeschouwers die geen beleving kent en totaal niets uitdraagt. Dan heb je (ondanks goede financiele cijfers) heel veel verloren, meer dan je liefhebt en je ooit gedacht, verwacht had... En ontstaat er teleurstelling en frustratie bij het publiek, totaal onnodig...

Daarom mijn oproep aan het bestuur om constructief het gesprek te zoeken met mensen zoals Snuf, die heel goed onze (van jong tot en met oud) passie en emotie kunnen vertegenwoordigen.
De vraag om naar hen als cultuurbewakers te luisteren en iets met hun kritische noten te doen, deze te integreren in hun bedrijfsaanpak en visie zodat us MVV-ke nog lang vaan US kin zien en blieve.! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 14:00
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Blog van de voorzitter #104

serke schreef : Het zou gaan om een kleine donatie, en dit is door andere mensen groter gemaakt dan het is. Die donaties vinden ook bij MVV plaats, en daar word ook niet over gezeken.

Lekker makkelijk om achteraf te zeggen dat de mensen het groter hebben gemaakt dan het is. Tot aan de reactie van Saint Pierre (dus niks vanuit MVV) was het niet bekend dat het alleen om een donatie ging. Rinkens maakte het nog groter door te zeggen dat het logisch is dat Trost zich gaat inzetten voor de jeugd van Roda.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 14:21 30 aug 2012 14:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Blog van de voorzitter #105

Sjotelsplak schreef :

serke schreef : Het zou gaan om een kleine donatie, en dit is door andere mensen groter gemaakt dan het is. Die donaties vinden ook bij MVV plaats, en daar word ook niet over gezeken.

Lekker makkelijk om achteraf te zeggen dat de mensen het groter hebben gemaakt dan het is. Tot aan de reactie van Saint Pierre (dus niks vanuit MVV) was het niet bekend dat het alleen om een donatie ging. Rinkens maakte het nog groter door te zeggen dat het logisch is dat Trost zich gaat inzetten voor de jeugd van Roda.


Als je kwaad zou willen denken, dan zou je kunnen denken dat het bewust zo gedaan is om :

1. bepaalde supporters in een kwaad daglicht te stellen...
of
2. dat je niets geeft om de gevoelens van de supporters..

Waarom zou je anders dan niet via een kort bericht ("het was een donatie") al deze negatieve berichten meteen de kop hebben kunnen indrukken...?

Genoeg, kritisch blijven is gewenst... maar eerst laten we ons nu richten op ...

mörrge aovend...
daan goon veer allemaol nao MVV ..
Nao de jónges die get kinne...!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden