Blog van de voorzitter

30 aug 2012 14:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Blog van de voorzitter #106

les rouges blancs schreef : Waarom zou je anders dan niet via een kort bericht ("het was een donatie") al deze negatieve berichten meteen de kop hebben kunnen indrukken...?

Dat blijft de grote vraag. Misschien dat Rinkens wederom nog niet begrijpt hoe de verhouding is tussen MVV supporters en Roda?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 14:36 30 aug 2012 14:36 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Blog van de voorzitter #107
Ik vind dat Rene Trost helemaal geen verantwoording hoeft af te leggen aan ons over wat hij als prive persoon met zijn eigen geld doet.
Elk woord dat hierover gezegd en geschreven wordt is er eigenlijk één te veel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ben Salemans, DeBlieser

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 15:05
the king
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #108

San Marco schreef :

Danny1983 schreef : Rene heeft niet zoveel verkeerd gedaan had het gewoon voor zichzelf moeten houden.


René heeft het ook voor zichzelf gehouden, het is iemand van roda die dit naar buiten heeft gebracht in een gesprek met de Leugeneer, niet Trost zelf. Bij de Leugeneer hebben ze op hun beurt de boel vervolgens nog wat lopen opnaaien door maar meteen een foto van Trost bij het artikel te plaatsen.


jij hebt het ook door,
zoals ik eerder gepost heb,
zou het goed zijn van onze voorzitter hier het roda figuur,
die dit in de wereld heeft gebracht ,over aan te spreken,
weet deze persoon hier ook niets van,
dan eens een goed onderhoud met de verslaggever hebben van de krant,
die toch al niet erg pro M.V.V. is,
en dan druk ik me nog erg netjes uit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 16:23
klam
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Blog van de voorzitter #109
Zoals al geschreven in de topic van Rene Trost:

Wat een enorme onzin!

Kijk nu eens naar jullie zelf (lees; mensen die Trost voor weet ik wat hebben uitgemaakt en uit zijn gegaan van stemmingmakerij van anderen hier op dit forum).
Hoe kun je nu na alle uitlatingen die er gedaan zijn, door de meeste op dit forum, nog concluderen dat het terecht was wat er gezegd is omdat Rinkens niet duidelijk genoeg is geweest.
Als je je mening doet verkondigen, check dan eerst even of je je mening wel op de juiste manier gevormd hebt en ga niet uit van enkele halve die meedoen met stemmingmakerij. Dit hele verhaal is gebaseerd op aannames van anderen.
Als iemand een mening heeft, prima!, maar bel eerst even mvv om te checken of het wel klopt ipv in het wilde weg beginnen te schreeuwen.

Ik vind hetgeen Houtengerard omschreef (Paar pagina's terug) een mooie weerspiegeling van de werkelijkheid. Dit kalimero gedrag moet gewoon eens ophouden.
Als ik vele reacties lees, lees ik maar een ding; mvv supporter zijn is R*da haten. Let wel, het is zeker niet mijn club, dat is en blijft mvv, maar dit kan toch niet de enige reden zijn dat je bij mvv een uniek gevoel krijgt.

Wat Trost gedaan heeft vind ik klasse! Ik zou willen dat meer oud-spelers hetzelfde zouden doen voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2012 20:32 30 aug 2012 20:36 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Blog van de voorzitter #110
@napoleon: als ik de berichten van jou lees, krijg ik een redelijk beeld van de situatie. Alleen niet goed genoeg.

Ik vermoed dan ook, dat jij als sponsor, over meer informatie beschikt. Jij zou ook kunnen proberen, om meer duidelijkheid te geven, over de hele aanpak.

Krijgen de sponsoren een andere presentatie? Met cijfers en voorbeelden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 00:15
Camillo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Blog van de voorzitter #111
Als jarenlang fanatiek MVVsupporter verbaast het me dat er zoveel negatieve reacties zijn op de blog van de voorzitter. Degenen die vinden dat hij aan de termen Basic, Maastricht en Limburg United meer inhoud had moeten geven, zij voorgehouden, dat hij dat eerder uitvoerig aan alle geledingen binnen de club, dus ook aan de supporters uitvoerig gedaan heeft. Verder stel ik me vierkant achter de initiatieven die het bestuur onder deze titels wil gaan ontplooien. Ik hoop alleen, dat men zich niet laat beïnvloeden, of nog erger: laat afschrikken door kreten van fans, die gestoeld zijn op blind chauvinisme of zelfs voortvloeien uit vormen van haat, die op welke wijze dan ook met Roda JC in verband in verband gebracht kunnen worden. Bepaalde personen met een Roda verleden kan men beter erkentelijk zijn voor de manier, waarop zij gestalte hebben gegeven aan onze club: met alle respect voor de reddingsactie van de gemeente, maar zonder de 750.000,- Euro van Nol Hendriks was MVV nu van de aardbodem verdwenen en verder wil ik wijzen op de inbreng van een vakman als René Trost, die het toch buiten verwachting goed gelukt is, om MVV voetballend weer op de rails te krijgen. Wel begrijp ik niet dat een bestuur dat samenwerking geheel boven in het MVVvaandel heeft geschreven, alle argumenten ten spijt,geen prioriteit verschaft om aan de RJO mede gestalte te geven. Regelrecht de dupe hiervan zijn MVV’s beste talenten, een gegeven dat ook door technische mensen binnen MVV onomwonden wordt bevestigd, want toptalenten kunnen in de huidige situatie niet in de gelegenheid gesteld worden om aan te kunnen haken aan een hoger niveau, een vereiste voor verdere ontwikkeling. Hierbij zij erop gewezen, dat de jeugdelftallen van MVV overwegend en doorgaans op een lager niveau geacteerd hebben en nu nog spelen, dan de concurrrerende Zuid-Limburgse BVO’s. Ik heb er echter vertrouwen in, dat het bestuur, liever vroeg dan laat overstag gaat om de RJO te ondersteunen en in staat is om goed doortimmerde afspraken met Roda te maken. Zeker een man als Paul Rinkens zal zich geen knollen voor citroenen laten verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 01:37
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Blog van de voorzitter #112
Welkom op het forum koempel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Jacques, Mebwaster, Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 08:41 05 sept 2012 08:45 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Blog van de voorzitter #113

Snuf schreef : Welkom op het forum koempel!


Haha ja dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik dat stukje aan het lezen was :thinking:
Dit komt niet van een MVV supporter ;)
Wat doorzichtig toch altijd weer...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 10:10
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Blog van de voorzitter #114
Zeereerwaarde heer Don Camillo,

U weet toch als geen ander dat er vele wegen naar Rome leiden. Als U geïnteresseerd bent dan kan ik U zondag eens bijpraten na de hoogmis in de kruisgang.

PS Groeten aan mijn amico Peppone.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 10:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #115

Regelrecht de dupe hiervan zijn MVV’s beste talenten, een gegeven dat ook door technische mensen binnen MVV onomwonden wordt bevestigd, want toptalenten kunnen in de huidige situatie niet in de gelegenheid gesteld worden om aan te kunnen haken aan een hoger niveau, een vereiste voor verdere ontwikkeling.


Kun je deze uitspraak ook ondersteunen met bewijzen? Denk aan voorbeelden van andere RJO's waar aantoonbaar meer talenten worden geleverd aan eerste elftallen dan bij zelfstandige jeugdopleidingen? Ik ben benieuwd!

Camillo schreef : Zeker een man als Paul Rinkens zal zich geen knollen voor citroenen laten verkopen.


Juist.. En dat is nou precies de reden dat de RJO samenwerking niet door is gegaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 17:45
Camillo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Blog van de voorzitter #116
Maar mijn beste jeoff....Het gaat er niet om hoeveel talenten de eerste elftallen halen. (In deze moeilijke tijd zullen de clubs vlugger talenten laten doorstromen, aangezien ze niet meer zo gemakkelijk tot aankoop kunnen overgaan.)
Het gaat erom op welk niveau de talenten zijn, als ze worden ingezet in het eerste elftal. Nogmaals: Van de technische kant van MVV vernam ik dat de beste talenten in hun ontwikkeling door MVV afgeremd worden, met als oorzaak, die ik eerder heb duidelijk gemaakt.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 20:37
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Blog van de voorzitter #117

Camillo schreef : Maar mijn beste jeoff....Het gaat er niet om hoeveel talenten de eerste elftallen halen. (In deze moeilijke tijd zullen de clubs vlugger talenten laten doorstromen, aangezien ze niet meer zo gemakkelijk tot aankoop kunnen overgaan.)
Het gaat erom op welk niveau de talenten zijn, als ze worden ingezet in het eerste elftal. Nogmaals: Van de technische kant van MVV vernam ik dat de beste talenten in hun ontwikkeling door MVV afgeremd worden, met als oorzaak, die ik eerder heb duidelijk gemaakt.....


Kamiel heet geliek.. Trost gaof dat aoch al get aon oppe veurletste praotkaffee...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 09:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Blog van de voorzitter #118
Pffft in je eerste bericht Nol Hendriks tot redder van MVV uitroepen kan het nog wat overduidelijker, camillo?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 10:12 06 sept 2012 10:12 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Blog van de voorzitter #119
Natuurlijk gaat het wel om de hoeveelheid talenten die kunnen doorstromen, dat is het hoofddoel!
En als ze nu worden geremd moet MVV investeren in de opleiding, OF een samenwerking aangaan op basis van gelijkwaardigheid.. en dus niet met Roda in de vorm zoals zij dat in gedachten hadden.

Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden voor samenwerking met andere clubs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 13:58
Camillo
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Blog van de voorzitter #120
De argumenten van bestuurszijde om niet met Roda samen te gaan duiden juist op andere motieven, die puur in
MVV's eigen kring liggen opgesloten. Met andere clubs samengaan ? Zeker in het noorden van de provincie of daarbuiten....? M.a.w.: Buiten de RJO om wordt het moeilijk om de beste talenten op hoger niveau te laten trainen en spelen. Ik verwacht dat toetreding over 'n paar jaar zeker verwezenlijkt zal worden. Let wel...: ik ben geen Roda fan, maar wel meer dan een halve eeuw MVV supporter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden