Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

13 aug 2018 11:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #931
Middenveld staat Nys en Ippel en de rest is matig Mares kun je gebruiken als Nys geblesseerd is Koolhof is nog geen * Ganse * en een vervanger voor hem is er niet ( aanvallende middenvelder ) 3 jaar geleden had MVV het beste middenveld van de * JUuP Leque * nu is alleen nog Nys en Ippel een * Ganse * en helaas de verdediging is tot op de dag van vandaag een drama wat afgedankte spelers Moustafa ,Gunst ,Horstens die nergens een contract krijgen hopen dat Knops herstelt of tekent bij MVV ,De goal is goed bezet ,hulde ,de voorhoede Kostons heeft progressie maar moet nog groeien ,Schroyen speelt goed als hij aan gespeeld word uit de verdediging maar mist een Labylle , In Golpek ,Houben enz zit geen progressie .Okita is een * Ganse * vertrekt dus minder scorend vermogen en die jongen van Willem 2 zit progressie in maar moet dit wel laten zien evenals Deom .het is nog maar een * kwart *

Volgens mij stijgt de spelers begroting maar daalt de kwaliteit of te veel kwarten en te weinig Halve en heel weinig Ganse ,en ja daar word ik niet vrolijk van
Discussie gesloten.
13 aug 2018 11:54
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #932

bokkesprongen schreef : Middenveld staat Nys en Ippel en de rest is matig Mares kun je gebruiken als Nys geblesseerd is Koolhof is nog geen * Ganse * en een vervanger voor hem is er niet ( aanvallende middenvelder ) 3 jaar geleden had MVV het beste middenveld van de * JUuP Leque * nu is alleen nog Nys en Ippel een * Ganse * en helaas de verdediging is tot op de dag van vandaag een drama wat afgedankte spelers Moustafa ,Gunst ,Horstens die nergens een contract krijgen hopen dat Knops herstelt of tekent bij MVV ,De goal is goed bezet ,hulde ,de voorhoede Kostons heeft progressie maar moet nog groeien ,Schroyen speelt goed als hij aan gespeeld word uit de verdediging maar mist een Labylle , In Golpek ,Houben enz zit geen progressie .Okita is een * Ganse * vertrekt dus minder scorend vermogen en die jongen van Willem 2 zit progressie in maar moet dit wel laten zien evenals Deom .het is nog maar een * kwart *

Volgens mij stijgt de spelers begroting maar daalt de kwaliteit of te veel kwarten en te weinig Halve en heel weinig Ganse ,en ja daar word ik niet vrolijk van

Bok omschrijft het op zijn typische eigen manier, maar ik ben het bijna volledig met hem eens. Op dit moment is de selectie verreweg de zwakste van de afgelopen jaren.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 11:58
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #933
Is Okita weg dit is mij niet bekend gewoon vast houden alleen bij een bedrag van om en nabij de 700.000 ero is hij op te halen en anders niet.verder vind ik dat het er redelijk tot goed bijstaat ,er zal zeker voor vrijdag nog wel nieuws komen vooral niet paniekeren er zijn ploegen die er slechter voorstaan dan mvv.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 12:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #934
Bok kun jij niet gaan scouten voor MVV in je vrije tijd? Volgens mij heb jij gans veel vrije tijd.

Kennelijk heb jij ook veel verstand van de ganse selectie van MVV. Ik zou zeggen, is het glas halfleeg bij jou of halfvol? Ik denk gans leeg!

Wat je schrijft, is dat je ganse mening over hoe jij de selectie ziet? Ik bedoel Deom een kwart? En Okita een ganse? Op basis van?

Neem een glas volle melk en denk dan nog eens na over wat je schrijft, vind echt dat je een aantal spelers te kort doet door zo te spreken over hun, onze spelers. Het is 1 team, 1 ganse selectie, geef het eerst eens een ganse kans zou ik zeggen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, jovkle, Raffalaldo
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #935
BOK geeft het prima weer. als je 1 op 1 kijkt wat er weg gegaan is en wat er gekomen is dan zijn er meer betere spelers weg gegaan dan dat er gekomen zijn.
Net zoals we 1 huur speler meer hebben en enkele jeugd spelers promotie gekregen hebben.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #936
Bok geeft helemaal niets prima weer als je met deze selectie uit bij Almere city gelijk speelt dan is dat niet slecht .in de nacompetitie verloren we van deze ploeg .ik vind als we er nog een of twee spelers bij krijgen het zij een spits en middenvelder en okita wordt niet verkocht wij er beter voorstaan als afgelopen jaar.we moeten eens achter onze club gaan staan inplaatst maar altijd lopen tezeiken over ditjes en datjes ,eens supporter altijd supporter .
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, jovkle
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:40 13 aug 2018 13:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #937
Doe toch allemaal niet zo negatief, jullie doen net alsof vrijdag de competitie al begint. MVV is een professionele voetbal club met meer dan honderd jaar aan ervaring, denk je nu echt dat die zonder profvoetballers aan de voetbalcompetitie gaan deelnemen? Ze hebben ons twee seizoenen geleden een spits beloofd, vorig seizoen hebben ze nog even die belofte herhaald, denk je echt dat MVV niet weet dat driemaal scheepsrecht is? Ze hebben het momentum van twee seizoenen geleden heus niet weggegooid, ze zullen vast en zeker bezig zijn om al die willige eredivisie spelers die hun CV destijds hebben ingediend, te rangschikken op kwaliteit, zo'n database heeft tijd nodig, begrijpen jullie dat dan niet? Het zal vast en zeker gaan goed komen dit seizoen, en als dat niet lukt wegens de beperkte organisatorische bezetting dan schuiven we het maar een seizoen op. Daar moet begrip voor zijn. Dat inmiddels een hele tribune begraven en gecremeerd is hoort éénmaal bij het leven, god heeft ons niet voor niets een voortplantingsorgaan gegeven, anders zou het snel gedaan zijn met iedere voetbalvereniging. En voor wie een seizoen te lang duurt, is er nog altijd alcohol om de tijd te verzachten. En indirect steun je daar weer je club mee.
We hebben het spelersbudget met 10% over een pijpstof verhoogd, daarmee kunnen we komend seizoen weer 20% extra bezuinigen! En dat onze aanvoerder verwacht dat wij 18e gaan worden, is een opgezet spelletje om de tegenstanders op het verkeerde been te zetten. Vat dus niet alles zo letterlijk op.

#BePositive!
#UtkumGood!
#KumpUtNeetVendoagDaanKumpUtMorrege
#BliefMitd(r)inken
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Peter Pan
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #938
Ik ben het eigenlijk wel eens met de post van Bok. Als we namen zouden invullen van wie we op dit moment echte basisspelers zouden mogen noemen zou ik niet verder komen dan dit:

Koopmans
Rechtsback - Centrale Verdediger - Lavaleé - Gunst
Nys - Ippel
Aanvallende middenvelder
Abubakar - Okita - Linksbuiten

Basis, mits herpakken niveau:
Koolhof, Schroijen.

Goede spelers voor de breedte:
Moustafa, Knops, Martina, Martina, Mares, Houben, Golpek

Nog geen mening:
Deom, Kool, Everaers, Horsten

Met andere woorden, naar mijn mening:
Basis spits, basis rechtsback, basis centrale verdediger dienen nog minimaal te worden vastgelegd (ervan uitgaande dat Okita vertrekt).
Een 10 en een linksbuiten verdienen aandacht, maar kan gegokt worden op aanwezig materiaal.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:46
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #939
Horsten kunnen we doorstrepen. Heeft zich afgemeld bij Elsen en traint dus niet meer mee. Heeft hoogstwaarschijnlijk een andere club gevonden.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 13:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #940

mvv supporter schreef : BOK geeft het prima weer. als je 1 op 1 kijkt wat er weg gegaan is en wat er gekomen is dan zijn er meer betere spelers weg gegaan dan dat er gekomen zijn.
Net zoals we 1 huur speler meer hebben en enkele jeugd spelers promotie gekregen hebben.



Interessante stellingen. Ik begin met de laatste want dat is niet subjectief.

mvv supporter schreef : Net zoals we 1 huur speler meer hebben



Verbeter me alsjeblieft als ik iemand over het hoofd zie. Momenteel gehuurd: Koopmans, Lavalee, Deom. Drie spelers. Vorig seizoen? Verrips, Janssens, Mmae en Thuys. Vier spelers. Halverwege het seizoen kwam Nwakali er nog bij. Vijf spelers.

Vier of vijf is meer dan drie. We hebben dus helemaal niet “1 huur speler meer”. Maar juist één of twee huurspelers minder.

Dan het begin.

mvv supporter schreef : als je 1 op 1 kijkt wat er weg gegaan is en wat er gekomen is dan zijn er meer betere spelers weg gegaan dan dat er gekomen zijn.



Laat ik vooropstellen dat voor alle vergelijkingen geldt dat het bij de nieuwelingen afwachten is hoe goed ze het doen. Het zijn inschattingen. Maar inderdaad, laten we eens 1 op 1 vergelijken.

Op doel: Verrips weg, Koopmans binnen. Dat wint Koopmans, betere keeper dan Verrips.
Rechtsachter: Ciranni weg, Moustafa lijkt momenteel de vervanger te worden (of Horsten). Ook al zijn er sommigen hier die Ciranni waardeloos vonden, dit is een aderlating, Ciranni wint.
Linksachter: Janssens weg, Lavalee (of Gunst) vervanger. Janssens was lang geblesseerd en na zijn blessure speelde hij ronduit slecht. Gaf wel 100%, ik vond het een sympathieke jongen, maar die gaan we niet missen.
Centraal achterin: Pereira en Mmae weg, Mares vervanger (kwam gedurende het seizoen natuurlijk al maar als centrale verdediger is hij nieuw voor MVV). Lavalee kan daar ook spelen maar staat voorlopig op linksachter in mijn verhaal, en de Martina’s kunnen er ook (maar die waren er al). Mmae had en heeft veel potentieel maar maakte bij ons ontzettend veel fouten en liep constant uit positie. Mares loopt zelden uit positie. Ik schat Pereira dan weer hoger in dan Mares. Één “betere” weg dus.
Middenveld is Nwakali weg maar die raakte afgelopen seizoenshelft geen pepernoot. Ik zou hem dolgraag nog hebben want het is een publieksspeler maar op één wedstrijd na heeft die in zijn afgelopen beurt bij MVV niets laten zien. Verder geen basiskwaliteit vertrokken op het middenveld.
Voorin: Yildirim en Ogunjimi weg. Ogunjimi speelde gewoonweg niet dus iedereen is beter dan hem. Yildirim deed pijn aan de ogen. Je gaat niet serieus menen dat je vindt dat daar een “betere speler” is weggegaan.

Kortom: Met Ciranni en Pereira zijn er twee spelers weg die beter zijn dan wat we er tot nog toe kunnen neerzetten. Met Koopmans, Mares en Lavalee heb je drie posities waar je vooruitgang kunt boeken. Gunst er eventueel bij ipv Lavalee blijft drie.

Ben ik tevreden over de huidige selectie? Absoluut niet. Drie verdedigers en minimaal één aanvaller en eigenlijk ook een middenvelder moeten er nog bij. Maar zeggen dat er zo veel kwaliteit vertrokken is deze zomer, sorry, maar dat zie ik gewoon niet. Ciranni en Pereira ja, de rest raakte vorig seizoen geen knikker.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Bieske, Robin, Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
13 aug 2018 14:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #941
Jacques .

Verleden jaar was ook geen goed jaar ..... Ik heb het over de laatste 3 jaar .

Topper als Ciranni ,Labylle ,de kleine Turk ,Peters ,Smeets ,Qroux ,Daemen ,Kuipers ,Pareira , n, wakali. Geens ,,t Bies ,n Koyo .. en wat kwam daar voor terug Janssens ,Verrips ,Mares ,Okita , Koolhof ,mousstafa , 2 maal Martina,s ,Jongen van Willem 2 ,Ogenjimi Yldrim ,Houben ,Golpek en nog wat lokale toppers en dan zie je de Nivilering duidellijk die is het vorig jaar ingezet en ondanks meer budget mindere ploeg .

Maar ook kan me vergissen ........ ik hoop van wel .........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
13 aug 2018 14:30
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #942
Jammer
Bevestiging amateuristisch manier
Van zakendoen
Discussie gesloten.
13 aug 2018 14:36
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #943

britt schreef : Jammer
Bevestiging amateuristisch manier
Van zakendoen


En dit post je omdat je volledig op de hoogte bent van de gang van zaken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
13 aug 2018 14:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #944
Okita traint weer niet mee.
Geblesseerd of weer herrie in de tent?
Discussie gesloten.
13 aug 2018 14:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #945

bokkesprongen schreef : Jacques .

Verleden jaar was ook geen goed jaar ..... Ik heb het over de laatste 3 jaar .

Topper als Ciranni ,Labylle ,de kleine Turk ,Peters ,Smeets ,Qroux ,Daemen ,Kuipers ,Pareira , n, wakali. Geens ,,t Bies ,n Koyo .. en wat kwam daar voor terug Janssens ,Verrips ,Mares ,Okita , Koolhof ,mousstafa , 2 maal Martina,s ,Jongen van Willem 2 ,Ogenjimi Yldrim ,Houben ,Golpek en nog wat lokale toppers en dan zie je de Nivilering duidellijk die is het vorig jaar ingezet en ondanks meer budget mindere ploeg .

Maar ook kan me vergissen ........ ik hoop van wel .........



Niemand zegt dat je je vergist. Ik denk dat iedereen wel vindt dat de huidige selectie minder is dan de selectie twee jaar geleden - tijdens het seizoen.

De transfermarkt is nog 19 dagen open. MVV haalt traditioneel veel spelers in de laatste fase. Het is niet helemaal eerlijk om nu te vergelijken. Al moet ik eerlijk toegeven dat ook ik niet verwacht dat we een even sterke selectie hebben als twee jaar geleden. Ik ga er wél van uit, noem me naïef of optimistisch, dat MVV nog zeker twee spelers haalt - buiten Gunst - die op zijn minst op papier een regelrechte versterking zijn. We hebben afgelopen seizoen gezien dat het vervolgens altijd afwachten is hoe dat uitpakt. Want op voorhand vond ik bijvoorbeeld Koolhof en Mmae topaanwinsten. Hebben het niet waargemaakt.

Ik blijf ook zeggen dat MVV op twee gedachten zal hinken. Als Okita verkocht wordt kan MVV uit een andere categorie spelers één of twee aanwinsten halen. Maar zo lang Okita nog niet verkocht is kan MVV niet het risico nemen om die spelers nu al een dik contract te geven. Dus wacht MVV af. En dat is voor ons fans frustrerend. Voor MVV en Okita overigens ook. Maar MVV kan niet zo veel anders. Daar zal Houten wel weer een gemakkelijk komisch stukje over schrijven, prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden