Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

10 aug 2018 18:07
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #901
Spelersmakelaars vertrouw ik voor geen meter. Ze maken het voetbal kapot. En carrières. Ze maken spelers het hoofd op hol om zelf zoveel mogelijk te verdienen. Er wordt niet op lange termijn gedacht maar snel geld verdienen.
Nu naar een "top club" en dan op de bank terecht komen. En misschien zelfs einde carrière.


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
10 aug 2018 18:38
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #902
Makelaars krijgen een percentage van de transfersom. Wellicht is in dit geval de makelaar medeschuldig!
Discussie gesloten.
11 aug 2018 00:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #903
Trepke B meldt; Anthony van den Hurk zou in beeld zijn en Giovanni Hiwat zou bij Almere of bij ons wellicht aan de slag gaan. Ik ben benieuwd.
Discussie gesloten.
11 aug 2018 09:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #904
Even opgezocht anthony van den hurk:laatste club van hem de graafschap,in totaal 125 wedstrijden in het betaalde en 44 doelpunten.
Dan giovanni hiwat:laatste club helmond in totaal131 wedstrijden en 14 doelpunten....gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
11 aug 2018 15:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #905
Van den Hurk zou je direct vast moeten leggen. Een prima spits voor de Eerste Divisie. Snel, bewegelijk en scoort regelmatig. Zou met Abubakar een mooie tandem kunnen vormen denk ik. Al is dat gebaseerd op hoe beide spelers apart van elkaar bij andere clubs speelden..
Discussie gesloten.
11 aug 2018 15:44 11 aug 2018 15:46 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #906
Hiwat zou je op basis van een grappige statistiek meteen moeten vastleggen: is op 24-jarige leeftijd al drie keer kampioen van de (toen nog) Jupiler League geworden. Mocht als 18-jarig jochie een paar keer invallen bij Zwolle in het kampioensjaar, werd het seizoen er op een half jaartje uitgeleend aan Cambuur en kwam daar ook weer een paar invalbeurtjes aan spelen toe tijdens het kampioensjaar (u weet wel, dat jaar dat MVV 9 punten verloor door faillissementen, en Cambuur slechts 1 punt omdat ze bijvoorbeeld thuis van Veendam hadden verloren?). Hiwat koos voor Sparta en werd daar een paar jaar later kampioen. Wederom moest hij het doen met slechts een beperkt aantal invalbeurten. Kortom: meteen vastleggen, en vervolgens niet meer dan een paar invalbeurten geven! Want daarna ging hij naar Helmond waar hij wel aan spelen toekwam, maar die werden geen kampioen...

Hiwat is een aardige buitenspeler, maar ik ga er van uit dat die naar Almere gaat.

Van den Hurk zou ik ook een leuke aanwinst vinden. Let wel: dat is geen spits die er 25 per jaar inschiet. Goed meevoetballende spits, snel en beweeglijk inderdaad. Ander type dan Yildirim/Ogunjimi/Verheijdt. Veel wedstrijden gespeeld, maar nooit ergens lange tijd echt een kans gekregen als basisspeler.Wordt tijd dat die eens echt doorbreekt, hopelijk bij ons.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
11 aug 2018 16:05
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #907
Hoi hoop op vd hurk
Kan wel redelijk goede cijfers neerleggen
En pas 25 jaar oud
Zou al content zijn met hem in de spits!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
11 aug 2018 16:20 11 aug 2018 16:21 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #908

Jacques schreef : Hiwat zou je op basis van een grappige statistiek meteen moeten vastleggen: is op 24-jarige leeftijd al drie keer kampioen van de (toen nog) Jupiler League geworden. Mocht als 18-jarig jochie een paar keer invallen bij Zwolle in het kampioensjaar, werd het seizoen er op een half jaartje uitgeleend aan Cambuur en kwam daar ook weer een paar invalbeurtjes aan spelen toe tijdens het kampioensjaar (u weet wel, dat jaar dat MVV 9 punten verloor door faillissementen, en Cambuur slechts 1 punt omdat ze bijvoorbeeld thuis van Veendam hadden verloren?). Hiwat koos voor Sparta en werd daar een paar jaar later kampioen. Wederom moest hij het doen met slechts een beperkt aantal invalbeurten. Kortom: meteen vastleggen, en vervolgens niet meer dan een paar invalbeurten geven! Want daarna ging hij naar Helmond waar hij wel aan spelen toekwam, maar die werden geen kampioen...

Hiwat is een aardige buitenspeler, maar ik ga er van uit dat die naar Almere gaat.

Van den Hurk zou ik ook een leuke aanwinst vinden. Let wel: dat is geen spits die er 25 per jaar inschiet. Goed meevoetballende spits, snel en beweeglijk inderdaad. Ander type dan Yildirim/Ogunjimi/Verheijdt. Veel wedstrijden gespeeld, maar nooit ergens lange tijd echt een kans gekregen als basisspeler.Wordt tijd dat die eens echt doorbreekt, hopelijk bij ons.


Harrie Gommans was ook geen scorende scorende spits toen hij naar MVV kwam. Bij Fortuna en Excelsior maakte hij er niet veel. Maar bij MVV in die 2 jaar scoorde hij er lustig op los. 11 goals in seizoen 1 en het seizoen daarop het dubbele(!). Dus statistieken zeggen niks. Misschien schiet die van den Hurk er 18 in, net als Okita het afgelopen seizoen, daar ben ik al tevreden mee.

Een spits die er 22 maakt is leuk, maar ik heb liever 5 a 6 spelers die er 10+ maken. Zo ben je niet afhankelijk van een man als het gaat om doelpunten maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80
Discussie gesloten.
11 aug 2018 19:28
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #909
Van v/d Hurk en Hewit word ik echt niet vrolijk , aardige dabbelaars en voor al grijzen muizen passen precies in een elftal dat het moet hebben van hard werken .

Is jammer dat MVV dit jaar geen elftal bij elkaar krijgt waar wat * SWUNG * inzit .

Helaas ik zie alleen maar kwarten en halve als Okita ook nog weg gaat is er geen een die een * Ganse * kan of zal worden op die speler van Willem 2 na en de keeper Koopmans .
Discussie gesloten.
11 aug 2018 20:20
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #910
In de spits, v.d. Hurk, links en rechts Abubakar en Schroyen, en 3 ton op de rekening na verkoop Okita. Ik doe het er voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
12 aug 2018 08:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #911

bokkesprongen schreef : Van v/d Hurk en Hewit word ik echt niet vrolijk , aardige dabbelaars en voor al grijzen muizen passen precies in een elftal dat het moet hebben van hard werken .

Is jammer dat MVV dit jaar geen elftal bij elkaar krijgt waar wat * SWUNG * inzit .

Helaas ik zie alleen maar kwarten en halve als Okita ook nog weg gaat is er geen een die een * Ganse * kan of zal worden op die speler van Willem 2 na en de keeper Koopmans .


Ga even naar het bestuur en ga ze eens zeggen dat ze messi gaan kopen of ronaldo. Dat zijn tenminste ganse..

Van de Hurk is een leuke speler werkt altijd hard scoort zo nu en dan. Maar is niet egoistisch en geeft de ballen ook vaker af. Een jongen waar je niet graag tegen verdedigd.
Denk dat we het op zo'n jongens moeten gokken betere kun je als MVV zijnde niet echt betalen. Of Bokkesprongen moet even met een zak geld naar het bestuur gaan.
Discussie gesloten.
12 aug 2018 09:31
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #912
Tja, lees het artikel over Almere - MVV in de gezet.

Elsen: “we hebben niet 3-4 spelers die er kwalitatief met kop en schouders bovenuit steken. Dit seizoen moeten we het hebben van teamwork en strijdlust.”

Kennelijk is het halen van kwaliteit ook bij een budget van 880.000 een zeer lastige opgave. Afgelopen seizoen zaten we echter te zeiken dat een aantal spelers net dat stukje extra inzet misten. Ze wilden wel maar niet door vuur.

Mogelijk dat Elsen dit jaar extra selecteert op harde werkers, zou ik goede zaak vinden. Daar kun je ver mee komen en je publiek ook mee tevreden stellen (al is dat lastig hier haha)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
12 aug 2018 10:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #913
Anthony van den Hurk:

Discussie gesloten.
12 aug 2018 10:20
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #914
Giovanni Hiwat:

Discussie gesloten.
12 aug 2018 12:57
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #915
Ja ok
Maar een targetman past wel nu in dit team
Met snelle buitenspelers
Shroijen en abubakar en okita
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden