Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

12 aug 2018 15:10
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #916
Zag net op spelerlijst bij de graafschap
Anthony vd hurk op nummer 20 van wisselspelers...
Hiwat is onbekend?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
12 aug 2018 18:01 12 aug 2018 18:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #917

bokkesprongen schreef : Van v/d Hurk en Hewit word ik echt niet vrolijk , aardige dabbelaars en voor al grijzen muizen passen precies in een elftal dat het moet hebben van hard werken .

Hier kan ik op een zondagse zondag super opgefokt om worden....waar word jij dan vrolijk van....nl ik wel...jeetje het is ook nooit goed!
Vertel jou visie betreffende spelers van mvv eens heel duidelijk en klaar zodat ron en consorten op pad kunnen gaan.
Nogmaals als ik dit soort verhalen lezen zou ik zo kunnen afhaken als supporter,maar doe het niet heb net met veel moeite mijn zoepkaart van veer zien mvv opgeladen.
Man wees eens duidelijk hoe jij de de zaken op het aantrekken van spelers ziet:gehuurde spelers meestal jongere of toch die oudere?
Ik denk die laatste niet niet met vr gr opa.

Ps schei eens uit met halve en ganse bah bah....is ben echt pislink omtrent je post vooral nu,wees duidelijk en ga actie ondernemen neem plaats in een bestuursfunctie of stop met posten....


....
Discussie gesloten.
12 aug 2018 18:14
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #918
Snap eigenlijk niet dat de naam vd hurk hier nog blijft rondcirculeren. Heeft nog een contract tot juni 2019 toch...
Discussie gesloten.
12 aug 2018 18:39 12 aug 2018 18:41 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #919
Ik hoor de laatste paar jaar steeds dat het budget omhoog is gegaan maar hoeveel? Want ik hoor iedere keer bedragen die niet kloppen. Als ik die bedragen mag geloven en ga rekenen kom ik op 0,- budget 3 seizoen geleden!
Dus wat is nu ons budget? En waarom gaan we er kwa spelers dan niet op vooruit terwijl we meer budget hebben.
Discussie gesloten.
12 aug 2018 18:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #920

Roed en Wit 70 schreef : Snap eigenlijk niet dat de naam vd hurk hier nog blijft rondcirculeren. Heeft nog een contract tot juni 2019 toch...


De graafschap heeft momenteel 3 spitsen en geen van allen heeft echt eredivisie-evaring.
Ik acht kans groot dat ze nog een spits willen halen en dan komt Van der hurk wellicht in aanmerking voor verhuur.

Of hij echt een versterking is ?
Discussie gesloten.
12 aug 2018 19:47
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #921
Misschien met Keersmes tot uns get gebeurt, de competitie begint en testers huure veer niks mie vaan, ach zal wel weer reactie koume want kritiek maag neet, mer wie noe de seleksie weurt saamegesteld en wie lang alles doort is mer ein woord veur: AMATEURISME!!
Discussie gesloten.
12 aug 2018 20:53
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #922
Zeker mag je kritiek hebben, maar dan moet het ook wel gefundeerd zijn. De afgelopen 5 jaar (misschien al langer) is er tijdens de zomerperiode altijd maar paniek. Terwijl we weten in welke situatie MVV zit. We zijn niet je-van-het voor een speler om hier naartoe te komen. Veel spelers wachten tot op het laatste moment om voor MVV te kiezen, in de hoop dat ze beter kunnen krijgen. Al vanaf juni zijn verschillende mensen al in rep en roer dat de selectie nog niet compleet is. Dat we wederom nog geen spits hebben die er meer dan Messi en Ronaldo inlegt.

We weten dat MVV nu pas voor de kleine verassingen kan gaan zorgen. Er vallen nu overal spelers buiten de selectie en MVV zal daar nu ook op gokken. Dat is al een paar jaar zo en dat is dit jaar niet anders. We kunnen immers maar 1x ons geld uitgeven. Je kunt je selectie in juli wel compleet hebben en al je geld hebben uitgegeven, maar dan kun je op het laatste ook niet meer meedoen met de "uitverkoop".
Dit seizoen moet ik toch bekennen dat MVV beter communiceert naar de achterban. We worden grotendeels op de hoogte gehouden door blogs, iets wat voorgaande jaren al helemaal niet was.
Maar altijd is er wel kritiek op MVV. Dan moeten ze naar een spits kijken, dan komt er een spits dan is hij te oud. Of de spits is te groot of te klein, te mager of te dik. Of de speler is gehuurd, komt uit een land waar sommigen nog nooit van hebben gehoord. Dan wordt er niet gecommuniceerd, dan wordt er te veel gecommuniceerd. Dan wordt er geklaagd dat er altijd spelers gratis de deur uitgaan, maar als MVV het onderste uit de kan probeert te halen is dat ook weer niet goed. Er is altijd wel iets bij de MVV-supporter om af te geven op de club.
Heeft ook wel te maken met de algehele klaag-cultuur die er heerst in Nederland en West-Europa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
12 aug 2018 21:32
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #923
Ik vind de kritiek van de vele Mvv supporters op het Mvv beleid deels terecht! Ja iedereen weet dat je op deze site geen kritiek mag geven want hier zitten velen die allemaal alleen door een Mvv bril kijken. Een week voor de competitie en Mvv heeft (nog) wel een heel zwakke selectie. Vorige jaren heeft Genk of Standaard Luik nog Mvv geholpen door enkele spelers aan Mvv te verhuren. Dit jaar horen we niets meer van een samenwerking met deze clubs. Vorig seizoen heeft Mvv ook lang gewacht met het aantrekken van spelers en kwam Mvv plots met paniekaankopen omdat ze het zelf niet meer wisten.
Dat Mvv geen spits vindt valt te begrijpen want iedere club wil een scorende spits, die komen echt niet naar Mvv maar dat Mvv ook geen fatsoenlijke verdediger of middenvelder kan vinden stelt mij teleur.
Ik begrijp dat Mvv ook heeft geinformeerd of Nick Kuijpers een jaartje gehuurd kan worden van Ado en ook al heeft geïnformeerd bij Braken voor een terugkeer bij Mvv. Elsen is gecharmeerd van Braken en ziet hem graag terug naar Mvv keren. Geen idee of dit haalbaar is voor Mvv en of deze spelers willen komen naar Mvv maar het zou wel een kwaliteitimpuls zijn die we nodig hebben.

Ik verwacht dat er deze week toch zeker duidelijkheid komt over Okita en hopelijk presenteert Mvv enkele nieuwe aanwinsten, ik zie anders vrijdag tegen Top Oss al weer de bui hangen...Brian Smeets scoort 2x in de Geuselt en zijn vader ( gehuld met een Top Oss T-shirt op de tribune) verlaat juichend de Geusselt met de gevierde overwinningvan Oss....Brian zal dan in zijn onvervalste oerhollands verdraaide stem zijn blijdschap tonen voor de camera's van Fox Sport.
Ik hoop dit niet mee te maken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
12 aug 2018 21:44
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #924
Transfers en MVV het blijft een apart onderwerp.
MVV heeft natuurlijk niet zoveel te bieden als een andere club, of is qua faciliteiten een flinke achteruitgang tegenover de club die een speler verlaat, denk aan geen lease auto, eigen bammetjes meenemen etc.
Voor sommige spelers een reden om niet voor MVV te kiezen, we moeten het dus hebben van spelers die in zichzelf willen investeren en MVV als de spreekwoordelijke springplank willen gebruiken, juist dat soort spelers kunnen we goed gebruiken, jongens die knokken om beter te worden en dus willen doorgroeien.
Maar nu het grote probleem bij MVV, alles val of staat met scouting om dit soort spelers in kaart te brengen, buiten de beperkte jeugdscouts(alle respect voor deze vrijwilligers) is er niets van scouting, geen schaduwelftal etc.
We varen teveel op de samenwerkingsverbanden en het via-via aanbod en spelers uit eigen netwerk.
Wil MVV weer gaan meespelen dan zou hier eens in geïnvesteerd moeten worden, dan kun je de Okita's ergens gratis ophalen en daarna voor een leuk bedrag doorverkopen, met dat geld kun je eerder handelen, nog sterkere spelers halen en misschien zelfs de jeugd upgraden.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 07:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #925
@Driver
Lavalee en Deom zijn van Standard Luik gehuurd. Deze jongens zitten al weken bij de selectie.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
13 aug 2018 08:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #926
Ik vind het wel jammer om te zien dat na de Spaanse spits er geen andere kandidaat was die gehaald kon worden voor het begin van het seizoen. Dat MVV alles gokt op 1 spits is jammer en aan 1 kant niet te begrijpen aangezien MVV moet weten dat ze in verhouding weinig te bieden heeft. En je van te voren liever naar meerdere spitsen kunt kijken dan naar 1 spits.

Nu is het maar afwachten en ben je afhankelijk van factoren die je zelf niet in de hand hebt.
De kans is aanwezig dat de overgebleven spitsen niet het het type spits is waar MVV naar opzoek is.
Aangezien we duidelijk een spits of 2 nodig hebben aangezien een reserve spits ook fijn is, de kans is dus weer aanwezig dat er gokjes ala yildrim of ogymi gemaakt worden.

Ik weet dat het niet realistisch is om een messie of ronaldo te verwachten, echter vind ik het wel vreemd dat er geen spitsen zijn die voor MVV willen spelen en dat we 9/10 x spelers kopen in de uitverkoop. Die speler heeft dan de keuze ( niet spelen of voor MVV spelen ) en kiezen dan om te kunnen spelen. Er moet toch een manier zijn om MVV aantrekkelijk te maken voor spelers zodat ze bij MVV willen spelen.
Ik heb geen idee waar het allemaal aan ligt, 2 dingen kan ik opnoemen: Salaris en faciliteiten van MVV deze 2 zullen zeker een rol spelen, maar er moeten toch meer factoren zijn????
Discussie gesloten.
13 aug 2018 09:10 13 aug 2018 09:11 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #927
Het is idd niet realistisch dat je Messie haalt. Ik kan hem althans niet vinden op wikipedia of transfermarkt.nl

Buiten dat maakt het nu toch geen klote meer uit of we vandaag, morgen, overmorgen enzovoorts een nieuwe speler halen. De tijd dat het in beslag neemt dat een nieuwe aankoop ingespeeld is ben je toch alweer twee weken verder. Gegeven is nu dat bij mij igg het ongeduld weg is. Vrijdag moeten we er staan met het spelersmateriaal wat we nu hebben. Succes Ron.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 09:20
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #928
Blijft ieder jaar hetzelfde liedje. Nooit compleet bij aanvang competitie. Vlak voor einde transferperiode nog 2-3 onbekende spelers binnenhalen (vaak met dubieus voetbalverleden of lang blessureleed). Net toch nog play-offs halen (knappe prestatie !!!). 1e ronde play offs uitgeschakeld worden.

Nu weer geïnvesteerd in commerciële afdeling (Daemen en Thal) , ook dat kost geld, waardoor sportief ook niet extra geïnvesteerd kan worden.
Enige optie als MVV-supporter is: situatie accepteren dat het voetbal in de marge blijft met dergelijk gezond beleid en dat promotie (zonder investeerder) niet realistisch is en dus MVV steunen. Het is zoals het is.
Discussie gesloten.
13 aug 2018 09:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #929
Ik snap jullie gevoelens hoor, ik heb ook liever voor de eerste wedstrijd de selectie compleet, of in ieder geval een goed elftal om op te stellen. Op dit moment ontbreekt er nogal wat, al verwacht ik dat Gunst (en Knops?) deze week een contract tekenen en Horsten misschien ook wel, om de verdedigende nood wat te lenigen. Al die namen lopen al enige tijd rond (Horsten wat minder natuurlijk) dus daar speelt het inspeel-argument niet zo.

Maar, zoals al eens eerder gezegd, vorig jaar was de selectie, vooral qua bezetting in de spits, op dit moment ook nog niet rond. Ogunjimi werd precies een jaar geleden vastgelegd, vijf dagen voor MVV - Go Ahead, had nog niet meegetraind. Yildirim tekende pas 30 augustus 2017. Hoe begon MVV? Achteraf gezien had MVV met afstand de beste fase in de eerste weken van het seizoen met drie overwinningen in de eerste vier wedstrijden.

Wat blijkt? Bijna iedere club in de jupiler league heeft dit probleem en het maakt dus niet zo veel uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans
Discussie gesloten.
13 aug 2018 10:27
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #930
Ik hoop het van harte Jacques. Ik ben redelijk pessimistisch, ik vraag me soms af waar jij dat optimisme vandaan haalt. Wellicht leeftijd en ervaring (30 jaar ben ik pas). Ik denk dat we in de verdediging erg kwetsbaar gaan zijn. Ik hoop daarom dat ze igg Gunst gaan vastleggen voor vrijdag. Die is igg ingespeeld op het team en een toegevoegde waarde. Knops weet ik niet zo, al heeft die weer een brok aan ervaring. Het middenveld staat, dat is dikke prima. De aanval,,, ja dat weten we nu wel.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden