mvv supporter wrote: Tja een miljoen euro vragen is wellicht teveel van het goede geweest.
Ik vind het jammer dat wij als supporters dit via de krant te weten moeten komen in plaats van via MVV zelf.
Het moge duidelijk zijn dat MVV voor 50% verantwoordelijk is voor de motivatie van Okita.
Natuurlijk is het vragen van een miljoen altijd het proberen waard......
Maar ben dan ook transparant naar de achterban / supporters. Waarom moet dit soort nieuws altijd via de krant komen?
Zo moeilijk is het toch niet om je eigen supporters te informeren.
terug over de transfers.
Ik kan het even niet vinden maar of Ron of iemand anders van MVV heeft gezegd dat er genoeg zaakwaarnemers waren die een spits in maastricht wilden stallen! Waar zijn al die spitsen dan? Vermeld het dan niet als je er toch geen gebruik van maakt. Of ben transparant en leg uit dat de aangeboden spitsen niet voldeden aan de verwachtingen van MVV. Waarom moet dit altijd op deze manier verlopen. Supporters raken geiiriteerd, teleurgesteld en ga zo maar door. Terwijl het allemaal anders kan door transparant te zijn richting je supporters. dan is er ook begrip voor het laat aanschaffen van een spits of andere spelers.
Nu komt het bij mij nog steeds over als, We zoeken het goedkoopste van het goedkoopste. Liefst zelf een gratis spits of andere speler. en het liefst zo laat mogelijk. 5 min voor sluitingstijd van de markt.
MVV hoeft toch zeker niet alles te communiceren? In zijn blogs communiceert Paul Penders prima met de achterban. Niet alles hoeft richting buitenwereld en Paul weet precies wat hij wel en niet openbaar moet melden. Er is ook nog iets als onderhandelingspositie in het verhaal Okita.
En dat MVV volgens jou ook nog eens de namen van alle aangeboden spitsen met de fans moet delen is natuurlijk helemaal onzin. Je kunt toch zeker zelf wel concluderen dat daar nog geen spits tussen zat die voldoet aan datgene wat MVV zoekt?