Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

10 aug 2018 11:36
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #886
Een miljoen is uiteraard (te) veel voor Okita. Maar ik geef MVV geen ongelijk. Als een Russische club zich meldt, een land waarvan bekend is dat er met grof geld wordt gesmeten, zou ik dat ook doen. Als je dan uiteindelijk na onderhandelen op 6 ton (of zo) uitkomt is dat toch een prima transfersom voor MVV? Denk dat dat ook zo ongeveer de insteek van MVV geweest zal zijn. Alleen is CSKA meteen afgehaakt en zijn ze dus blijkbaar niet gaan onderhandelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #887

mvv supporter schreef : Tja een miljoen euro vragen is wellicht teveel van het goede geweest.
Ik vind het jammer dat wij als supporters dit via de krant te weten moeten komen in plaats van via MVV zelf.
Het moge duidelijk zijn dat MVV voor 50% verantwoordelijk is voor de motivatie van Okita.
Natuurlijk is het vragen van een miljoen altijd het proberen waard......
Maar ben dan ook transparant naar de achterban / supporters. Waarom moet dit soort nieuws altijd via de krant komen?
Zo moeilijk is het toch niet om je eigen supporters te informeren.


terug over de transfers.
Ik kan het even niet vinden maar of Ron of iemand anders van MVV heeft gezegd dat er genoeg zaakwaarnemers waren die een spits in maastricht wilden stallen! Waar zijn al die spitsen dan? Vermeld het dan niet als je er toch geen gebruik van maakt. Of ben transparant en leg uit dat de aangeboden spitsen niet voldeden aan de verwachtingen van MVV. Waarom moet dit altijd op deze manier verlopen. Supporters raken geiiriteerd, teleurgesteld en ga zo maar door. Terwijl het allemaal anders kan door transparant te zijn richting je supporters. dan is er ook begrip voor het laat aanschaffen van een spits of andere spelers.

Nu komt het bij mij nog steeds over als, We zoeken het goedkoopste van het goedkoopste. Liefst zelf een gratis spits of andere speler. en het liefst zo laat mogelijk. 5 min voor sluitingstijd van de markt.


MVV hoeft toch zeker niet alles te communiceren? In zijn blogs communiceert Paul Penders prima met de achterban. Niet alles hoeft richting buitenwereld en Paul weet precies wat hij wel en niet openbaar moet melden. Er is ook nog iets als onderhandelingspositie in het verhaal Okita.

En dat MVV volgens jou ook nog eens de namen van alle aangeboden spitsen met de fans moet delen is natuurlijk helemaal onzin. Je kunt toch zeker zelf wel concluderen dat daar nog geen spits tussen zat die voldoet aan datgene wat MVV zoekt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, Gianni Bruno, itsman, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #888
We hopen allemaal dat MVV in de toekomst wat vaker spelers gaat verkopen voor een leuke transfersom. Maar tegelijkertijd houd ik mijn hart vast voor de gemiddelde supporter (ik verwijs ook naar facebook, gaat niet alleen om dit forum). Als de zaak Okita al dit soort gevoelens losmaakt... Dat wordt wat als er ooit iedere zomer interesse is voor vijf of zes spelers!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:57
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #889
Ergens klopt er iets niet in het verhaal.

MVV heeft enkele weken geleden gecommuniceerd dat er tot toen geen enkele club zich gemeld had bij MVV.

L1 zegt dat CSKA zich gemeld had waarop MVV een vraagprijs communiceerde van 1 miljoen.

Tja wat is waar, geen idee. En hoe moet je berichten interpreteren. Want CSKA heeft misschien wel geïnformeerd naar de vraagprijs maar nooit ONDERHANDELD, wat MVV weer kan uitleggen als geen club heeft zich serieus gemeld.

Hoop dat er snel een eind aan de soap komt en de handtekeningen gezet worden, na de Bolton soap van Kuipers en de gelimiteerde transfersom van Croux mag MVV wel eens een transfer succesje hebben!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor, jovkle
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:07 10 aug 2018 12:08 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #890
Toen Okita niet gemotiveerd was, toen was de vraag van iedereen hoe komt dit of wat is er gebeurd.
In mijn ogen had MVV op dat moment kunnen reageren vanwege een afgeketste transfer is okita gedemotiveerd.
Dat was voor mij al voldoende geweest, nu waren er allemaal geruchten waar niemand beter van word.
MOcht het verhaal kloppen dan is MVV vanwege de vraagprijs deels verantwoordelijk voor die demotivatie van de speler.
kleine moeite om even die duidelijkheid te scheppen.

Waar zeg ik in mijn bericht dat ik de namen van die spitsen wil hebben. Nergens zeg ik dat. Jij interpreteert mijn bericht anders dan dat ik dat bedoel.
Als je eerst zegt dat er voldoende aanbod is voor de aanvals positie, en vervolgens maar 1 persoon op test laat komen. dan is het toch een kleine moeite om aan te geven dat de andere aangeboden niet voldeden of bij voorbaat te duur waren. Met die informatie is helemaal niets mis. Echter door niets te communiceren gaan er allemaal verhalen de ronde, zijn supporters teleurgesteld of boos. terwijl dit voorkomen had kunnen worden.
dat is het enigste wat ik vraag of graag zou zien.

Nee ik wil niet met MVV aan de tafel zitten, nee ik hoef geen namen en bedragen te weten. Echter als je het aan de krant verteld dan kun je het evengoed aan ons vertellen......................
Ik uit gewoon mijn frustratie en kritiek. waar een forum deels voor bedoeld is.
Indien okita verkocht word is dat op papier spits 3 die ons verlaat, terwijl we er maar 1 voor hebben terug gekregen. De overige zoals goldpeck en kostons speelden al voor MVV. Aangezien we al jaren om een spits zeuren word het mij gewoon te veel. En in mijn ogen is deze plek de beste plek om dit te uite!!!!
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:12 10 aug 2018 12:15 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #891
Speltip 18: Zet niet te hoog in. Als je bij poker vanaf de eerste kaartdeling "all in" gaat, gaat iedereen passen en verspeel je je hand.

Wat ze in Sittard en Venlo kunnen, dat moeten wij ook met MVV kunnen zal men wel gedacht hebben. Alleen het verschil is, is dat Okita is opgeraapt, daar is niet jaren in geïnvesteerd, daar zitten geen mannetjes achter die hun investeringen verdedigen, hij is komen aanwaaien en is zeer zwak afgedekt met een jaarcontract. Als het gelukt was, dan was het natuurlijk geweldig en fantastisch, zo hypocriet ben ik nu ook weer niet. Maar een jaarcontract verdedigen met een miljoen is gewoon niet realistisch voor een speler die nooit heeft uitgeblonken in de jeugd. De vraag is natuurlijk, hoe realistisch is die vijf ton in afspiegeling met dat jaarcontract.

Het geeft in ieder geval een hele andere kijk op Okita met dit verhaal. Ik zou ook teleurgesteld zijn, CSKA Moskou is een zeer goede springplank voor een mooie toekomst. Ik hoop voor hem dat ze binnenkort een nieuwe gegadigde vinden waar hij hetzelfde kan gaan verdienen. Als Afrikaanse speler kun je sowieso beter wegblijven uit de Russische competitie, sommige clubs zijn daar nog onderontwikkeld met racistische trekjes. Daar moet je ook mee kunnen omgaan.

Edit: Goed punt Boe is dat Feeske.

De communicatie en dit bericht komen niet met elkaar overeen.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:24
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #892
Weer direct mensen die MVV gaan aanpakken voor zogenaamde fouten. Toen ze 3 ton vroegen waren het amateurs en nu bij 1 miljoen weer...

Dit is pure makelaarspraat die nu de publiekelijke opinie gaat bespelen om MVV onder druk te zetten en te pronken met clubs die mogelijk alleen via tussenpersonen hebben geïnformeerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Jim Cemint
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:27 10 aug 2018 12:28 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #893

Strucht schreef : Weer direct mensen die MVV gaan aanpakken voor zogenaamde fouten. Toen ze 3 ton vroegen waren het amateurs en nu bij 1 miljoen weer...

Dit is pure makelaarspraat die nu de publiekelijke opinie gaat bespelen om MVV onder druk te zetten en te pronken met clubs die mogelijk alleen via tussenpersonen hebben geïnformeerd.


Je moet ook naar de marktwaarde kijken. Tom Boere is destijds verkocht voor 4 ton. Die schat ik qua waarde veel hoger in dat Okita. (Natuurlijk is het wat de gek ervoor geeft.)
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #894
We moeten op de eerste plaats geen conclusies trekken op het bericht van 1L.

In zijn algemeenheid als een speler geen clausule heeft dan is een club vrij om te vragen wat ze willen een andere club mag bieden wat ze willen.
Dat is vraag en aanbod.
Ik geloof in dit verhaal MVV , dat de club in dit geval Moskou nooit naar Okita heeft gevraagd ( officieel) maar dat dit vanuit zijn makelaar is gekomen
Als CSKA Okita wil hebben dan had hij nu in Moskou geweest en was er een deal ontstaan.
De makelaar van Okita speelt hier gewoon een spelletje en zet Okita tegen MVV op ...zonder concreet bod of aanbieding van een club richting MVV

Dus vergeet dat verhaal van 1l maar snel.
Feit is wel dat Okita niet meer lang bij MVV zal zijn , ik hoop dat we hem nog aan de start zien tegen Oss
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:32
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #895
Ik las op het gezichtenboek dat een bod van 2 ton van tafel is geveegd. Ik zou met 3 ton al content zijn en een doorverkooppercentage. Daar kun je igg voor MVV begrippen heel wat appels en eieren voor kopen en misschien wel de veelbeloofde spits.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 12:38 10 aug 2018 12:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #896
Okita wordt een soort tweede Huntelaar, die ooit bij AGOVV Apeldoorn begon. Dat MVV maar ook duidelijke regels opsteld, met betrekking tot doorverkoop. Dat zal ze heel wat gaan opleveren. Maar dit blijft een voorspeliing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle
Discussie gesloten.
10 aug 2018 15:04
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #897
Laat ik het heel voorzichtig zeggen: De Limburger doet zijn bijnaam als De Leugeneer weer eens eer aan.
De zaakwaarnemer van vriend Okita (die ik overigens, in tegenstelling tot menigeen hier op het forum, helemaal niet zo hoog heb zitten) zal blijkbaar een verhaal kwijt moeten in de media. CSKA heeft van zijn levensdagen niet officieel geinformeerd bij MVV. Meneer de zaakwaarnemer is bezig geweest de naam Okita bij meerdere clubs in het buitenland te droppen en heeft die jongen daarmee helemaal gek gemaakt.
De bedragen die in de krant staan zijn larie. Zoals gebruikelijk.

Verder vind ik het bijzonder om te zien dat een groot aantal mensen dit allemaal klakkeloos aanneemt. Onbegrijpelijk.
Wat mij betreft gaat deze speler zo snel mogelijk weg en voor welk bedrag dat is laat me Siberisch. Ik weet zeker dat dit voor een marktconform bedrag zal gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, TPC
Discussie gesloten.
10 aug 2018 16:12
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #898
Er is inmiddels echt geen touw meer aan vast te knopen. Okita blijft, Okita gaat, de limburger liegt, de limburger heeft gelijk. Het is allemaal niet meer betrouwbaar. ik wacht het maar gewoon af. Er zal bij verkoop wel een redelijk bedrag verdiend worden voor MVV. 300.000 is best veel geld. en dat is hij wel waard. En zo niet, dan blijft hij maar gewoon.
De selectie is nog mager, maar we kunnen er mee beginnen. En dan ga ik ervan uit dat de spelers op proef worden gecontracteerd. Gaandeweg zal wel blijken hoe goed er is ingekocht en hoe sterk de concurrentie is.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 16:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #899
Dit kun je de Limburger en L1 niet kwalijk nemen die schrijven gewoon op wat die makelaar over Okita verteld.
Al die clubs waar hij het over heeft moet je met een korreltje zout nemen.
Neem van mij aan dat hij binnenkort een contract tekend bij Nec (dat is volgens mij echt de enigste club die interesse heeft).
Discussie gesloten.
10 aug 2018 17:54
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #900
1 miljoen vragen en 1 week later 5 ton nog maar?? Dus vraag me wel af of het verhaal klopt.
We moeten ons niet zo gek laten maken.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden