De spits die de supporters willen zien bestaat niet, als je alleen de namen al noemt krijg je een ton gezeik over je heen.HIER!! wrote: Erik Quekel of Michel Hemmen allebij ervaring.. transfervrij. Zoek t niet zo ver.
Audiowaste wrote: De spits die de supporters willen zien bestaat niet, als je alleen de namen al noemt krijg je een ton gezeik over je heen.
Omschrijving van de ideale spits die de supporters zoeken: 25 jaar ervaring, maar jonger dan 24 jaar want anders is hij te oud. Ieder seizoen garant staan voor minimaal 25 doelpunten, maar hij mag geen cent kosten. Groter dan 1.90 zodat hij kopduels wint, maar kleiner dan 1.80 anders handelt hij te traag.
Jacques wrote:tuutsje wrote:
Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat hij niet voor een appel en een ei vetrekt. Zal althans niet de eerste zijn..... Je hebt gelijk dat hij maar 2 dagen afwezig is geweest, vergeet wel niet dat hij een tikkeltje ongemotiveerd is en een hele lange tijd apart heeft getraind? Dat zullen zeker beweegredenen zijn die de prijs igg niet omhoog drijven. Dat is igg mijn logica. Ik lees wel hieronder dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Dat is igg wel goed voor de prijs.
Er is geen club die wakker ligt van een talent die bij een jupiler league-club (sorry, keukenkampioen) twee dagen te laat is teruggekomen van vakantie en die een teamfoto gemist heeft. Ik verbaas me nog altijd hoe groot dit forum dat maakt. Nee, het is geen normaal gedrag. Nee, ik zou dat niet bij mijn baas hoeven te proberen. Maar het is de voetballerij en daar komt het toch echt wel vaker voor.
Penders zegt de goede dingen. Er is interesse van meerdere clubs maar wat er tot nog toe geboden is, is voor MVV niet interessant en aan deze prijs gaat hij niet weg. Prima, dat is toch wat we willen horen?
Het zou handig zijn als de transfer snel wordt afgerond zodat MVV weet wat het kan besteden aan nieuwe spelers. Maar helaas zit MVV wat dat soort dingen betreft achteraan - en daar kan MVV zelf niets aan doen, zou me niets verbazen als dit nog twee, drie weken doorgaat.
Ik herhaal het: ik hoop dat MVV een paar ton vangt en vooral een doorverkooppercentage. 20%, 30% of zo. Ik lees nu over interesse uit Engeland, tweede niveau. Zelfs op dat niveau worden spelers als voor 15 tot 20 miljoen euro verkocht. Stel je toch eens voor dat MVV daar 25% van kan vangen over twee jaar...
tuutsje wrote: Hebben we er weer eens eentje en loopt ie straks gratis de deur uit.
Hugo wrote:tuutsje wrote: Hebben we er weer eens eentje en loopt ie straks gratis de deur uit.
Waarom gratis?? Hoe komt iedereen daar nou bij? Hij heeft nog een contract voor een jaar, dus MVV krijgt echt wel een transfersom als hij nu vertrekt.
Het stond anders geformuleerd: MVV heeft verschillende clubs toestemming gegeven om met Okita te praten.Maosbrögk wrote: Wat ik wel vreemd vind, is dat ergens eerder vandaag stond dat Okita wel al met clubs mag praten. Lijkt mij niet de goede volgorde.
Eerst meldt club zich bij MVV; komen beide clubs eruit of lijken ze eruit te komen, dan geef je Okita toestemming om met die clubs te praten.
Audiowaste wrote:Het stond anders geformuleerd: MVV heeft verschillende clubs toestemming gegeven om met Okita te praten.Maosbrögk wrote: Wat ik wel vreemd vind, is dat ergens eerder vandaag stond dat Okita wel al met clubs mag praten. Lijkt mij niet de goede volgorde.
Eerst meldt club zich bij MVV; komen beide clubs eruit of lijken ze eruit te komen, dan geef je Okita toestemming om met die clubs te praten.
Maosbrögk wrote: Penders verwoordt het prima. Dat maakt de onderhandelingspositie beter.
Aan de andere kant: MVV heeft geen geld nodig? Hoeveel geld denk je te kunnen krijgen voor een speler van de KK-divisie met nog een contract voor 1 jaar, die zich 1 jaar heeft bewezen?