Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

08 aug 2018 11:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #856

HIER!! schreef : Erik Quekel of Michel Hemmen allebij ervaring.. transfervrij. Zoek t niet zo ver.

De spits die de supporters willen zien bestaat niet, als je alleen de namen al noemt krijg je een ton gezeik over je heen.

Omschrijving van de ideale spits die de supporters zoeken: 25 jaar ervaring, maar jonger dan 24 jaar want anders is hij te oud. Ieder seizoen garant staan voor minimaal 25 doelpunten, maar hij mag geen cent kosten. Groter dan 1.90 zodat hij kopduels wint, maar kleiner dan 1.80 anders handelt hij te traag.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques, Tuor, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
08 aug 2018 11:07
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #857
Kan het ook niet gewoon zijn , zonder lastig te denken wat voor sommige hier moeilijk is, dat dit een onderhandelingsstrategie is van onze Spaanse topper? Hij weet dat MVV een spits zoekt, laat zijn gezicht even zien om welwillend over te komen en zet MVV volgens met de hakken tegen de muur om hem maar een contract aan te bieden?

Veel mensen hier willen maar al te graag negatief praten omdat dat allemaal zo makkelijk is om op MVV, de staf etc. af te geven.

Ik snap dat het voor sommige met een knipoog is, maar denken sommige nu werkelijk hier dat Elsen dit gaat lezen? Man , wat een niveau hebben sommige dan met alle respect.

Betreft de back Gunst : die gaat gewoon tekenen hoor. Hoe langer MVV wacht, des te minder salaris er betaald hoeft te worden met de kanttekening dat hij dan zomaar nog kan verkassen naar een andere club.

Rechtsback: Braun zal een optie zijn. MVV wenst alleen nog verder te kijken om een betere te vinden, zoals gisteren Horsten. Ik kan hier geen mening over geven, omdat ik die jongen niet heb zien ballen. Over een halve wedstrijd tegen een amateurploeg zonder ook maar één keer te hebben meegetraind kun je mijn inziens ook maar weinig zinnigs vertellen. Zinnigs, wat veelal niet op dit forum te vinden is met uitzondering van bijvoorbeeld een Jacques.

Betreft de spits: Segovia is dus kennelijk nog een optie. Fijn dat MVV dit communiceert. Okita zal vertrekken en ook ik heb vernomen richting Portugal. Lijkt me ook dat MVV hier de voorkeur aan geeft, zodat je concurrenten (sommige zullen zeggen dat NEC geen directe concurrent is, maar goed) niet verstrekt en jezelf verzwakt. Ik ben alleen bang dat als Okita vertrekt , MVV aangeeft dat ze met Abubakar ( waar ik heel blij mee ben overigens) al een vervanger hebben gehaald. Daarnaast begrepen dat MVV bezig is/ het vizier gericht heeft op een drietal spitsen uitkomend hoogste niveau Belgie en Nederland. Voor wat het waard is heet dat dan. Het zal inderdaad afwachten zijn, het is niet anders mensen. Ik snap de frustratie (deze heb ik zelf ook) dat je de eerste twee/drie wedstrijden niet met een compleet elftal speelt. Maar ik heb liever een spits die er de overige wedstrijden 20 maakt dan weer een paniekaankoop.

GAMINS, KUMP GOOD!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, Brncic, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
08 aug 2018 11:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #858

Audiowaste schreef : De spits die de supporters willen zien bestaat niet, als je alleen de namen al noemt krijg je een ton gezeik over je heen.

Omschrijving van de ideale spits die de supporters zoeken: 25 jaar ervaring, maar jonger dan 24 jaar want anders is hij te oud. Ieder seizoen garant staan voor minimaal 25 doelpunten, maar hij mag geen cent kosten. Groter dan 1.90 zodat hij kopduels wint, maar kleiner dan 1.80 anders handelt hij te traag.



Hij mag bovendien niet uit "Verweggistan" komen. Daarnaast moet het een trouvaille zijn, iemand waar de andere clubs hebben zitten slapen, en tegelijkertijd een naam die mensen kennen. Hij mag bovendien vooral ook geen foto's maken op het vliegveld als hij op vakantie gaat. Tevens meteen op de dag dat het gerucht bekend wordt, moet hij een contract tekenen.

Ja, aan sommige zaken maak ik mezelf ook schuldig. Maar je eerste bijzin was gewoon helemaal waar: de spits die de supporters willen zien, bestaat niet (of is onbetaalbaar voor MVV, net hoe je het wilt noemen).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Tuor, jovkle, Lijnsje@tappunt
Discussie gesloten.
08 aug 2018 11:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #859

Jacques schreef :

tuutsje schreef :
Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat hij niet voor een appel en een ei vetrekt. Zal althans niet de eerste zijn..... Je hebt gelijk dat hij maar 2 dagen afwezig is geweest, vergeet wel niet dat hij een tikkeltje ongemotiveerd is en een hele lange tijd apart heeft getraind? Dat zullen zeker beweegredenen zijn die de prijs igg niet omhoog drijven. Dat is igg mijn logica. Ik lees wel hieronder dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Dat is igg wel goed voor de prijs.



Er is geen club die wakker ligt van een talent die bij een jupiler league-club (sorry, keukenkampioen) twee dagen te laat is teruggekomen van vakantie en die een teamfoto gemist heeft. Ik verbaas me nog altijd hoe groot dit forum dat maakt. Nee, het is geen normaal gedrag. Nee, ik zou dat niet bij mijn baas hoeven te proberen. Maar het is de voetballerij en daar komt het toch echt wel vaker voor.

Penders zegt de goede dingen. Er is interesse van meerdere clubs maar wat er tot nog toe geboden is, is voor MVV niet interessant en aan deze prijs gaat hij niet weg. Prima, dat is toch wat we willen horen?

Het zou handig zijn als de transfer snel wordt afgerond zodat MVV weet wat het kan besteden aan nieuwe spelers. Maar helaas zit MVV wat dat soort dingen betreft achteraan - en daar kan MVV zelf niets aan doen, zou me niets verbazen als dit nog twee, drie weken doorgaat.

Ik herhaal het: ik hoop dat MVV een paar ton vangt en vooral een doorverkooppercentage. 20%, 30% of zo. Ik lees nu over interesse uit Engeland, tweede niveau. Zelfs op dat niveau worden spelers als voor 15 tot 20 miljoen euro verkocht. Stel je toch eens voor dat MVV daar 25% van kan vangen over twee jaar...


Ik denk gezien de feiten dat onze beste speler oftewel een speler waarvoor ik naar het stadion kom al na de eerste twee dagen niet komt opdagen en dan ook nog eens motivatie problemen heeft en apart traint, dit veel frustratie onder de supporters (waaronder ik) brengt. Ik zie en zag de bui al hangen; daar gaat onze beste speler...... Hebben we er weer eens eentje en loopt ie straks gratis de deur uit. Enfin. Ik denk dat ik en meerdere dan wellicht wat negatief hierover denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Schapendonk
Discussie gesloten.
08 aug 2018 11:51
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #860

tuutsje schreef : Hebben we er weer eens eentje en loopt ie straks gratis de deur uit.


Waarom gratis?? Hoe komt iedereen daar nou bij? Hij heeft nog een contract voor een jaar, dus MVV krijgt echt wel een transfersom als hij nu vertrekt.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 12:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #861
HIER!! schreef : Erik Quekel of Michel Hemmen allebij ervaring.. transfervrij. Zoek t niet zo ver.

Ik deel wel de mening van Jacques, deze 2 spelers hebben letterlijk de afgelopen 3 jaar amper tot niks geraakt. Hoezo zou MVV dan deze spelers moeten contracteren. Puur om het feit dat ze een spits zijn? en transfervrij........ ?
het Bies had nog betere statistieken............

Ik snap dat we niet een spits kunnen verwachten die er vorig seizoen 20 inlegde, Maar we zoeken ook niet iemand die de afgelopen 2 jaar 4 goals heeft gemaakt.
Dan kunnen we evengoed de gok nemen met goldpeck en kostons.
Er zijn genoeg spitsen op de markt echter ziet het er naar uit dat die richting maastricht willen komen.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 15:03
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #862

Hugo schreef :

tuutsje schreef : Hebben we er weer eens eentje en loopt ie straks gratis de deur uit.


Waarom gratis?? Hoe komt iedereen daar nou bij? Hij heeft nog een contract voor een jaar, dus MVV krijgt echt wel een transfersom als hij nu vertrekt.


Inderdaad Hugo. En vanaf nu kunnen de mensen die overal roepen dat Okita wel gratis weg zal gaan weer iets anders gaan zoeken om over te bazelen...:

www.limburger.nl/cnt/dmf20180808_0007040...en-weg-bij-reuzenbod
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
08 aug 2018 15:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #863
Penders verwoordt het prima. Dat maakt de onderhandelingspositie beter.
Aan de andere kant: MVV heeft geen geld nodig? Hoeveel geld denk je te kunnen krijgen voor een speler van de KK-divisie met nog een contract voor 1 jaar, die zich 1 jaar heeft bewezen?

Wat ik wel vreemd vind, is dat ergens eerder vandaag stond dat Okita wel al met clubs mag praten. Lijkt mij niet de goede volgorde.
Eerst meldt club zich bij MVV; komen beide clubs eruit of lijken ze eruit te komen, dan geef je Okita toestemming om met die clubs te praten.
Waarom nu al? Zonder dat je weet of die club daadwerkelijk concreet wordt?
In mijn ogen is de kans op een herhaling van vorige weken dan juist groter: Okita praat met club, die belooft hem bergen geld, Okita ziet het helemaal zitten, die club meldt zich bij MVV en biedt €10.000,- voor hem, MVV gaat niet akkoord --> Okita ontevreden, is met zijn hoofd bij die andere club en wil niet trainen. Zijn we weer terug bij af.

Hoe dan ook ga ik er van uit dat Okita geen officiële wedstrijd meer voor MVV zal spelen.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 15:36
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #864

Maosbrögk schreef : Wat ik wel vreemd vind, is dat ergens eerder vandaag stond dat Okita wel al met clubs mag praten. Lijkt mij niet de goede volgorde.
Eerst meldt club zich bij MVV; komen beide clubs eruit of lijken ze eruit te komen, dan geef je Okita toestemming om met die clubs te praten.

Het stond anders geformuleerd: MVV heeft verschillende clubs toestemming gegeven om met Okita te praten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
08 aug 2018 16:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #865

Audiowaste schreef :

Maosbrögk schreef : Wat ik wel vreemd vind, is dat ergens eerder vandaag stond dat Okita wel al met clubs mag praten. Lijkt mij niet de goede volgorde.
Eerst meldt club zich bij MVV; komen beide clubs eruit of lijken ze eruit te komen, dan geef je Okita toestemming om met die clubs te praten.

Het stond anders geformuleerd: MVV heeft verschillende clubs toestemming gegeven om met Okita te praten.


Thnx! Dat klinkt logischer.
Had me laten misleiden door de titel van het bericht: "MVV laat Okita met clubs praten....". Shame on me.;)
Discussie gesloten.
08 aug 2018 16:10 08 aug 2018 16:12 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #866

Maosbrögk schreef : Penders verwoordt het prima. Dat maakt de onderhandelingspositie beter.
Aan de andere kant: MVV heeft geen geld nodig? Hoeveel geld denk je te kunnen krijgen voor een speler van de KK-divisie met nog een contract voor 1 jaar, die zich 1 jaar heeft bewezen?



Je zegt het zelf al, onderhandelingspositie. Als Penders zegt "we zitten met smart op het geld van Okita te wachten om onze eigen selectie rond te kunnen maken" - wat waarschijnlijk gedeeltelijk de realiteit is - dan zullen de clubs geen groot bod doen. Als je de indruk wekt dat Okita alleen voor een "reuzenbod" kan gaan, dan loop je kans dat clubs afhaken, maar ook dat er wat meer geboden wordt.

Als NEC genoeg biedt zal Okita overigens heus wel naar NEC gaan, ook die opmerking van Penders moet je in het licht van onderhandelen zien.

Voorlopig prima koers die MVV inzake Okita vaart. Vergelijk dat eens met de onheilsprofeten hier een week geleden op het forum en op facebook. Lang niet alles wat MVV doet is perfect maar hier kan ik ze een dikke pluim voor geven.

[edit] het zou me overigens niets verbazen als met Okita en zijn zaakwaarnemer letterlijk een minimum transfersom is afgesproken waarbij hij mag gaan. Zodat Okita weet dat MVV hem niet eindeloos aan het lijntje houdt en MVV weet dat Okita niet bij ieder slecht bod weer weigert te trainen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 19:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #867
Ik vind dat we meer creativiteit en scorend vermogen op het middenveld moeten hebben. Daar ligt voor mij een vele grotere uitdaging dan de spits positie
Die gaan we toch niet invullen na behoren ons budget is verre van voldoende om daar echt iemand aan te trekken die t verschil maakt .
Discussie gesloten.
08 aug 2018 19:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #868
Ik vind dat we meer creativiteit en scorend vermogen op het middenveld moeten hebben. Daar ligt voor mij een vele grotere uitdaging dan de spits positie
Die gaan we toch niet invullen na behoren ons budget is verre van voldoende om daar echt iemand aan te trekken die t verschil maakt .
Discussie gesloten.
08 aug 2018 20:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #869
Daar heb je gelijk in Napoleon ,je moet kopen wat er is ,wat goed is en waar creativiteit in zit ,en ja juist op het middenveld is er niemand naast Ippel en Nys

die niveau heeft en helaas heeft MVV maar een aanvallende middenvelder ( Koolhof ) die het niet haalt moet toch een type speler bij Peters en aanvallend type als Qruixs .

Gaat Okita weg heb je een elftal van heeeeel veeeel grijze muizen
Discussie gesloten.
08 aug 2018 20:42
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #870
Ik zag op twitter voorbij komen dat Okita vandaag een medische keuring heeft ondergaan bij NEC Nijmegen en als deze positief was hij een contract voor 4 jaar gaat tekenen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden