Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

08 aug 2018 20:56
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #871
Hij zou nog aanvullende eisen hebben....

Mooie woorden dus van Penders.... "Onwaarschijnlijk dat hij naar een KKdivisie club gaat....."

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Discussie gesloten.
08 aug 2018 21:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #872
Voor wie nog hoop had: Onze spaanse tester gaat naar Racing Satander.
Discussie gesloten.
09 aug 2018 10:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #873
Ik meen reacties hier op ‘t forum gelezen te hebben dat er drie tot vier ton bij is gekomen aan spelersbudget. Misschien heb ik het verkeerd begrepen of het niet goed gelezen, maar is dat niet het bedrag dat er bij moet om structureel aansluiting te vinden bij de top van de eerste divisie? Zo heb ik het destijds ook begrepen van het bestuur. In weekkrant VIA Maastricht zegt de voorzitter dat nu ook. Het spelersbudget is nu met tien procent gestegen naar €880.000.-. Daar moet dus uiteindelijk die drie tot vier ton bij.
Discussie gesloten.
09 aug 2018 10:55
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #874
Klopt. Totale begroting gaat omhoog, maar hier wordt ook extra geinvesteerd in de organisatie (o.a. uitbreiding commercie). Niet het volledige extra geld wordt in de selectie gestoken.
Discussie gesloten.
09 aug 2018 11:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #875

M.V.V. 1902 schreef : Ik meen reacties hier op ‘t forum gelezen te hebben dat er drie tot vier ton bij is gekomen aan spelersbudget. Misschien heb ik het verkeerd begrepen of het niet goed gelezen, maar is dat niet het bedrag dat er bij moet om structureel aansluiting te vinden bij de top van de eerste divisie? Zo heb ik het destijds ook begrepen van het bestuur. In weekkrant VIA Maastricht zegt de voorzitter dat nu ook. Het spelersbudget is nu met tien procent gestegen naar €880.000.-. Daar moet dus uiteindelijk die drie tot vier ton bij.



Ik heb hier eerder nooit op gereageerd, choose your battles zal ik maar zeggen, maar zal er toch eens op ingaan. Want dit is inderdaad een terugkerend fenomeen op dit forum.

m.limburger.nl/cnt/dmf20180530_00062998/...eld-en-meer-spelers/

Dit is de bron van het verhaal dat er drie tot vier ton bij het spelersbudget is gekomen. De krant zegt hier dat Penders zegt dat een groot deel van de stijging van de begroting, die stijging is 4 ton stelt de krant, naar het spelersbudget gaat. Ik kan niet het hele artikel lezen alleen de samenvatting aan het begin, vergeef me als ik dus belangrijke zaken mis. Maar in die samenvatting is iets typisch van Lachblad de Leugeneer aan de hand: ze citeren Penders niet letterlijk. Er kan hier dus van alles op af te dingen zijn. Bijvoorbeeld:

- de begrotingsbedragen die genoemd zijn, zijn forse afrondingen, en de stijging is eigenlijk "maar" twee of drie ton
- de stijging van de begroting komt door zaken die zowel inkomsten als uitgaven betreffen. Voorbeeld: commerciële staf is uitgebreid. Dat levert extra geld op, maar kost ook extra geld want die mensen krijgen wel salaris. Het extra besteedbare deel is heel wat minder dan de vier ton die De Leugeneer hier noemt of impliceert. Stel dat er effectief 1 ton besteedbaar extra geld is, en 80.000 euro gaat naar de spelersbegroting, dan is dat zeker een groot deel.
- Penders iets heeft gezegd als "het spelersbudget zal flink stijgen" - en een stijging van 10% is inderdaad flink stijgen. De Leugeneer hanteert vaak een ruime journalistieke vrijheid en heeft dat hier ook gedaan en kwakt op eens neer dat "een groot deel" naar het spelersbudget gaat
- en als ik toch bezig ben om op alle slakken zout te leggen: zoals de krant het opschrijft, staat er eigenlijk alleen dat een groot deel van de totale begroting naar het spelersbudget gaat. Niet dat een groot deel van de stijging van de begroting naar het spelersbudget gaat. Tsja, 8,8 ton op 2,6 miljoen, is dat een groot deel? Lijkt me wel.

Daarnaast nog iets om eens te vermelden. Yildirim zal ongetwijfeld wat geld hebben meegekregen om zijn contract af te kopen, niet het hele contract, wel een paar maanden. De deal met Ogunjimi, het zou zo maar kunnen dat dat gedeeltelijk gefinancierd is uit het spelersbudget van dit seizoen. Koopmans zal geen goedkope huurkracht zijn. Abubakar zal voor MVV-begrippen aardig goed verdienen. Er is echt nog wel ruimte in de spelersbegroting, genoeg om meerdere spelers te halen, maar de mensen die zich rijk rekenen en denken dat MVV nog minimaal een half miljoen in de la heeft liggen, moet ik helaas teleurstellen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Zoewiezoe, Strucht
Discussie gesloten.
09 aug 2018 17:29
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #876
Segoria voor 1 jaar na racing santander
Net gelinkt op website
Discussie gesloten.
09 aug 2018 17:33
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #877
Ben echt benieuwd of mvv wel daadkrachtig
Genoeg is om überhaupt een spits te strikken
Het blijft maar een hoofdklasse niveau...
Om iemand te strikken ...
Tijd voor een type a la Robert Maaskant
Discussie gesloten.
09 aug 2018 17:34
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #878
Amateur niveau van zaken doen!!
Discussie gesloten.
09 aug 2018 17:44
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #879
Het heeft weer eens geregend. Kan het gras in de Ardennen nu weer fluisteren?
Discussie gesloten.
09 aug 2018 21:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #880
Britt... ga ergens anders spelen. Op het prikbord van de koempels of zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Frank Salemans, Jacques, serke, Karakter, johan, opadiehard, Tuor, jovkle, Kloeteklaos en7 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:15 10 aug 2018 11:18 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #881
×
Okita ontplofte na mislopen Russische toptransfer
www.1limburg.nl

Okita ontplofte na mislopen Russische toptransfer
Bas DingemanseGeplaatst opvrijdag 10 augustus 2018 - 10:40
MVV-topscorer Jonathan Okita (21) zag deze zomer een transfer naar Rusland in rook opgaan, hetgeen voor woede zorgde in het kamp van de Duitse aanvaller.

CSKA Moskou, één van de grootste clubs van Rusland, wilde de aanvaller overnemen. De dertienvoudig landskampioen schrok echter van de vraagprijs van MVV en trok direct de stekker uit de deal. Dat vertellen betrouwbare bronnen in gesprek met L1.

Lees ook: Sterspeler stomverbaasd over verbanning bij MVV

Grote onvrede
Dit leidde tot grote onvrede van Okita, die had gehoopt dat zijn werkgever zich soepeler zou opstellen. MVV nam hem vorige zomer immers gratis over van Standard Luik, maar zou de Russen hebben laten weten dat ze ongeveer één miljoen euro wilden hebben voor hun sterspeler. Het mislopen van de transfer was voor Okita reden om niet meer voor de Maastrichtenaren te willen spelen. MVV liet de topschutter daarom apart van de groep trainen. Inmiddels is de kou uit de lucht en doet Okita weer vrolijk mee.

Toch een transfer
Dat betekent echter niet dat de aanvaller in Maastricht blijft. Integendeel; club en speler zijn ervan overtuigd dat Okita op korte termijn verkast. Een Italiaanse club uit de Serie A is druk bezig met de komst van de Duitser. Daarnaast heeft hij een Zwitserse optie achter de hand. Tot dusver verkocht hij NEC, Sparta Rotterdam en FC Twente een 'nee', omdat hij niet meer in de Keuken Kampioen Divisie wil spelen.

Diverse opties
Er kwamen diverse opties voorbij voor de aanvaller, die afgelopen seizoen negentien keer scoorde voor MVV. Zo wilde VfL Wolfsburg hem graag hebben, maar daar zou hij in het tweede team moeten starten. Daar had Okita geen trek in. Ook uit Portugal en de Nederlandse Eredivisie kwam er interesse, maar de goalgetter had daar geen trek in óf de clubs vonden zijn prijskaartje te hoog. MVV zou inmiddels ongeveer een half miljoen euro voor hem vragen.

De zaakwaarnemer van de vleugelspeler reageert niet op meerdere verzoeken om te reageren. MVV heeft laten weten niet te reageren op namen van andere clubs.

Bron: www.1limburg.nl/okita-ontplofte-na-mislo...ussische-toptransfer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:29
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #882
1 miljoen....serieus...als dat zo zou zijn...wat denken ze nou bij mvv...

Je mag vragen wat je wil, los vh feit dat hij gratis is overgenomen vorig jaar, maar realisme is ook een kunst.

Benieuwd of dit waar is.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #883
Tja een miljoen euro vragen is wellicht teveel van het goede geweest.
Ik vind het jammer dat wij als supporters dit via de krant te weten moeten komen in plaats van via MVV zelf.
Het moge duidelijk zijn dat MVV voor 50% verantwoordelijk is voor de motivatie van Okita.
Natuurlijk is het vragen van een miljoen altijd het proberen waard......
Maar ben dan ook transparant naar de achterban / supporters. Waarom moet dit soort nieuws altijd via de krant komen?
Zo moeilijk is het toch niet om je eigen supporters te informeren.


terug over de transfers.
Ik kan het even niet vinden maar of Ron of iemand anders van MVV heeft gezegd dat er genoeg zaakwaarnemers waren die een spits in maastricht wilden stallen! Waar zijn al die spitsen dan? Vermeld het dan niet als je er toch geen gebruik van maakt. Of ben transparant en leg uit dat de aangeboden spitsen niet voldeden aan de verwachtingen van MVV. Waarom moet dit altijd op deze manier verlopen. Supporters raken geiiriteerd, teleurgesteld en ga zo maar door. Terwijl het allemaal anders kan door transparant te zijn richting je supporters. dan is er ook begrip voor het laat aanschaffen van een spits of andere spelers.

Nu komt het bij mij nog steeds over als, We zoeken het goedkoopste van het goedkoopste. Liefst zelf een gratis spits of andere speler. en het liefst zo laat mogelijk. 5 min voor sluitingstijd van de markt.
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #884
Het was te verwachten, ook dit doet MVV zogenaamd weer niet goed. :lolno:

MVV vraagt lekker veel voor Okita, groot gelijk. En nog wordt dat hier negatief uitgelegd. Helemaal terecht dat MVV een miljoen heeft gevraagd. Voor hetzelfde geld had zo'n gekke Rus dat nog neergelegd ook. Onderhandelen doe je door hoog te beginnen. Half miljoen euro zou ik een prima deal vinden. Liefst nog een doorverkooppercentage er bij.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jesfen, Tuor, Lassie80, jovkle, Jim Cemint, De Zwarte Vogel
Discussie gesloten.
10 aug 2018 11:33
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #885
De luij weure heij echt steeds gekker zoe mein iech. Wat verwach geer noe es supporters? Tot vr aon taofel dr beij mage gaon zitte es MVV met aander clubs euver Okita sprik? Doech s ff normaal maan.

Dagblad de Leugeneer is inens de groete bron vaan woerheid gewore en geer maak MVV t verwiet tot se niks nao boete bringe? Iech mein werkelek tot geer nog noets beij professionele onderhandelinge höb gezete en mesjiens is t ouch mer beter um dat zoe te laote.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, jesfen, Tuor, Lassie80, jovkle, Gianni Bruno
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden