Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

07 aug 2018 22:59
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #841
Op het NEC forum staat inderdaad dat het rond is. Nu vind ik het niet heel jammer dat Okita vertrekt (motivatie). Wat ik wel jammer vind is dat hij waarschijnlijk voor een appel en een ei vertrekt. Misschien zelfs gratis. Zo’n speler kan je en mag je niet laten gaan zonder transfersom en doorverkooppercentage! Dit is alleen gebaseerd op het verleden van MVV en niet op feiten. Hopelijk zijn mijn vermoedens onjuist.
Discussie gesloten.
07 aug 2018 23:09
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #842
Hoorde net bij MVV dat Okita voor een groot bedrag naar Portugal zou gaan. Hoop dat dit waar is, maar je weet maar nooit!! Heeft hier iemand iets over vernomen???

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
07 aug 2018 23:11
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #843
Buiten dat ik verwacht dat hij vertrekt is een bericht op een forum geen bevestiging dat dat ook zo is. Er wordt wel meer verteld op forums van andere clubs.
We horen het wel via MVV als het echt zo is.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
08 aug 2018 07:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #844
Ongelofelijk dat er hier meerdere mensen zijn die denken dat we Okita gratis laten gaan. Vorig jaar achttien doelpunten, doorlopend contract, speler met de grootste marktwaarde met afstand. En die zal wel gratis vertrekken omdat hij twee dagen niet op kwam dagen en een teamwork miste. Wat een logica.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
08 aug 2018 08:18 08 aug 2018 08:18 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #845
Tja Jacques. Bij MVV werken alleen maar mensen die nergens verstand van hebben. Eencelligen op t gebied van voetbal zitten in de staf, bestuur en platform.

Fijn dat MVV dit gremium heeft om scherp te blijven, want Elsen leest dit elke dag. Wat dat betreft is het erg fijn dat al die voetbalkennis hier op t forum wél aanwezig is.

En na deze posts weten we in ieder geval dat MVV op het idee gebracht is tóch een transfersom te vragen, want zonder ons was MVV dat sowieso vergeten.

Een fijne gedachte, Thanks guys!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
08 aug 2018 08:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #846
Als elsen mee leest hoe kan het dan zijn dat we al 3 jaar opzoek zijn naar een spits?
Waarom word er dan geen enkele spits getest op het moment, er was toch aanbod genoeg voor MVV.
Praatjes noem ik dat............
Zelfs onze eigen spits wil graag weg

@ elsen:
Spits is een sportterm voor de gehele voorhoede van een team, het aanvalsfront van een ploeg spelers, zoals de Grote Van Dale het zegt. Degenen die van die voorhoede deel uitmaken worden dan centrumspits genoemd, welk woord op zijn beurt ook weer kan worden ingekort tot spits.
Spits (sport) - Wikipedia
nl.wikipedia.org/wiki/Spits_(sport)

Ik zou haast willen zeggen, haal verdomme een spits of 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Discussie gesloten.
08 aug 2018 08:40 08 aug 2018 08:53 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #847
Waar ik hierboven zei "teamwork" bedoelde ik "teamfoto", autocorrect van mijn telefoon :blink:

mvv supporter, gisteren nog mochten we van jou Okita niet als spits rekenen. Prima, dan tellen we hem als rechtsbuiten. Maar dan kun je niet vandaag roepen "zelfs onze eigen spits wil graag weg".

En wat bedoel je met "praatjes"? Denk jij dat MVV de afgelopen drie jaar niet naar een spits gezocht heeft? Serieuze vraag, hoe bedoel je dit precies? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je echt bedoelt dat Elsen en co al drie jaar lekker linksachters zitten te scouten en nog nooit naar een spits gezocht hebben. Maar ik kan me ook niet goed inbeelden wat je nou wel precies bedoelt.

En ten slotte:

mvv supporter schreef :
Ik zou haast willen zeggen, haal verdomme een spits of 2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Precies dit deed MVV een jaar geleden. Ogunjimi en Yildirim. Ik blijf het herhalen: als het dat niveau spelers is, dan heb ik liever dat MVV die centen op zak houdt en Kostons en Reck de kans geeft. Die zijn niet beter, maar ook niet veel slechter, eigen jeugd, en zullen heel snel groeien als je ze laat staan. Blind spitsen halen is het domste wat MVV nu kan doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
08 aug 2018 09:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #848
Jacques wat jij zegd geloof ik heilig in je kunt wel van die zakkenvullers halen die overal en nergens geslaagd zijn en een mooie naam hebben,daar hebben we er genoegd van gehad de laatste jaren geeft onze eigen jongens de kans ik denkt niet dat ze slechter zijn als de namen die hier voorbij komen .bomans,braken ,platjeen noem er nog maar 10 op allemaal zijn ze nergens geslaagd laat staan van al die zogenaamde buitenlandse zakkenvullers die er wel even 20 inleggen hou op daarmee en ga verder met je eigen jeugd dan nog maar een jaartje wachten en het geld lekker in een zekerheidje steken ,die later nog wat opleverd dit is mijn mening.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 09:26 08 aug 2018 09:38 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #849

Jacques schreef : Ongelofelijk dat er hier meerdere mensen zijn die denken dat we Okita gratis laten gaan. Vorig jaar achttien doelpunten, doorlopend contract, speler met de grootste marktwaarde met afstand. En die zal wel gratis vertrekken omdat hij twee dagen niet op kwam dagen en een teamwork miste. Wat een logica.


Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat hij niet voor een appel en een ei vetrekt. Zal althans niet de eerste zijn..... Je hebt gelijk dat hij maar 2 dagen afwezig is geweest, vergeet wel niet dat hij een tikkeltje ongemotiveerd is en een hele lange tijd apart heeft getraind? Dat zullen zeker beweegredenen zijn die de prijs igg niet omhoog drijven. Dat is igg mijn logica. Ik lees wel hieronder dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Dat is igg wel goed voor de prijs.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 09:28 08 aug 2018 09:32 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #850
MVV laat Okita met clubs praten, concurrentie voor Segovia.
www.1limburg.nl/mvv-laat-okita-met-clubs...ia?context=section-2
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
08 aug 2018 10:05
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #851
@Jacques, Ik post best veel maar kan me even niet herinneren dat ik heb aangegeven dat we okita niet als spits mogen zien. indien ik dat wel gezegd heb is dat verkeerd overgekomen. Okita is een vleugelspeler / aanvaller en 1 van de weinige die meerdere keren voor MVV het net heeft kunnen raken.
Ik vermoed dat ik me verkeerd heb geuit of het verkeerd is overgekomen.

Natuurlijk snap ik ook dat MVV naar spitsen gezocht heeft de afgelopen jaar, Alleen kan ik niet geloven dat de 2 geflopte spitsen van vorig jaar de enigste keuzes waren.
indien we niet meer het 50 K platform hanteren vraag ik me echt waaraan het schort dat niemand geïnteresseerd is in MVV. ik weet niet hoe de kleedkamers en de rest van de geusselt er uitzien maar iets moet zwaar onvoldoende zijn om al die spelers af te schrikken.

Een goed voorbeeld onze spaanse spits. Ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand uit spanje komt zonder te weten wat hij kan verwachten. In mijn ogen moet MVV dat van te voren duidelijk maken om teleurstelling en andere zaker te voorkomen. Als iemand dan spontaan weg gaat na 1 dag valt mijn mond open. In deze situatie is duidelijke miscommunicatie aan de hand. Ik zou anders nooit uit spanje komen......
Ik kan me goed herinneren dat Elsen of iemand anders van MVV in een artikel zei dat er genoeg zaakwaarnemers waren die spitsen in de aanbieding hadden of dat die geïnteresseerd waren in MVV. Waar zijn die dan? We hebben geen centrum spits dus iedere spits zal beter zijn als geen spits.
Dat is wat ik bedoel met praatjes: MVV roept dat er genoeg aanbiedingen zijn, vervolgens komen er maar 2 kijken waarvan er 1 meteen weg is. Mvv roept dat ze weten dat er een spits nodig is maar hopen toch op een koopje te kunnen stelen.
je zou zeggen leer van je fouten en geef eens wat meer uit aan een spits. Maar dat wil MVV maar niet begrijpen. Volgens mij denkt elsen dat Zlatan wel ff komt aanwaaien ofzo.
Totaal geen communicatie van MVV uit naar de achterban over de vertrokken spits. een twitter post was al meer als voldoende geweest.

Totaal overbodig: Maar over het leren van je fouten, Ik ben bang dat MVV het seizoen weer begint met een vies en goor stadion, dat ik weer 10 mails moet sturen voordat iemand denkt van zullen we het stadion eens schoonmaken. Wat weer te wijden gaat zijn aan te weinig personeel bij MVV. Zorg dan dat je iemand extra aanneemt want spelers kopen doen we toch niet. zo kan ik doorgaan over tal van zaken zoals een keepers trainer enz....................

Het zijn gewoon frustraties van mij richting de club waar ik van hou, de club die ik graag zie groeien, promoveren, strijden om de winst.
maar als ik dan kijk waar het ieder jaar opnieuw structureel fout gaat, dan valt me daar de broek van af.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 10:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #852

tuutsje schreef :
Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat hij niet voor een appel en een ei vetrekt. Zal althans niet de eerste zijn..... Je hebt gelijk dat hij maar 2 dagen afwezig is geweest, vergeet wel niet dat hij een tikkeltje ongemotiveerd is en een hele lange tijd apart heeft getraind? Dat zullen zeker beweegredenen zijn die de prijs igg niet omhoog drijven. Dat is igg mijn logica. Ik lees wel hieronder dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn. Dat is igg wel goed voor de prijs.



Er is geen club die wakker ligt van een talent die bij een jupiler league-club (sorry, keukenkampioen) twee dagen te laat is teruggekomen van vakantie en die een teamfoto gemist heeft. Ik verbaas me nog altijd hoe groot dit forum dat maakt. Nee, het is geen normaal gedrag. Nee, ik zou dat niet bij mijn baas hoeven te proberen. Maar het is de voetballerij en daar komt het toch echt wel vaker voor.

Penders zegt de goede dingen. Er is interesse van meerdere clubs maar wat er tot nog toe geboden is, is voor MVV niet interessant en aan deze prijs gaat hij niet weg. Prima, dat is toch wat we willen horen?

Het zou handig zijn als de transfer snel wordt afgerond zodat MVV weet wat het kan besteden aan nieuwe spelers. Maar helaas zit MVV wat dat soort dingen betreft achteraan - en daar kan MVV zelf niets aan doen, zou me niets verbazen als dit nog twee, drie weken doorgaat.

Ik herhaal het: ik hoop dat MVV een paar ton vangt en vooral een doorverkooppercentage. 20%, 30% of zo. Ik lees nu over interesse uit Engeland, tweede niveau. Zelfs op dat niveau worden spelers als voor 15 tot 20 miljoen euro verkocht. Stel je toch eens voor dat MVV daar 25% van kan vangen over twee jaar...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 10:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #853
Dank voor je antwoord. Ik denk dat we uiteindelijk allemaal hetzelfde willen hoor. Een paar dingen er uit pikken:

mvv supporter schreef : Een goed voorbeeld onze spaanse spits. Ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand uit spanje komt zonder te weten wat hij kan verwachten. In mijn ogen moet MVV dat van te voren duidelijk maken om teleurstelling en andere zaker te voorkomen. Als iemand dan spontaan weg gaat na 1 dag valt mijn mond open. In deze situatie is duidelijke miscommunicatie aan de hand. Ik zou anders nooit uit spanje komen......



Wat ik nu lees is dat een ploeg uit de Spaanse Segunda Division hem wil hebben. Die zullen wel meer kunnen betalen, het niveau is ietsje hoger, en hij kan terug naar Spanje. Waarschijnlijk kwam deze interesse er pas toen hij al naar Maastricht was gevlogen. Vandaar dat hij binnen een dag alweer weg was. Daar kan MVV toch niet zo veel aan doen? Sterker nog, waarschijnlijk wist MVV in eerste instantie zelf niet eens waarom hij weg was. Dus ook in de communicatie kan MVV niet zo veel.


mvv supporter schreef : Totaal overbodig: Maar over het leren van je fouten, Ik ben bang dat MVV het seizoen weer begint met een vies en goor stadion, dat ik weer 10 mails moet sturen voordat iemand denkt van zullen we het stadion eens schoonmaken.



Stoeltjes op de hoofdtribune was tijdens de oefenwedstrijden schoon, maar als ik de 17e naar mijn eigen plaats moet vrees ik ook het ergste. Bij eerste wedstrijd altijd even een zakdoek meenemen of zo. Ik weet het: dat zou niet nodig moeten zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 10:52
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #854
Erik Quekel of Michel Hemmen allebij ervaring.. transfervrij. Zoek t niet zo ver.
Discussie gesloten.
08 aug 2018 10:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #855
Beiden ook al een seizoen of vier, vijf geen knikker geraakt. Zet dan gewoon Erik Meijer in de spits.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden