Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

16 juli 2018 09:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #541
Verheydt was niet top, maar scoorde zo af en toe wel of maakte goed oorlog. Je hebt wel betere spitsen maar MVV kennende komen ze dadelijk met een tweede Yildrim of Ogunjimi aanzetten. Dan heb ik liever Verheydt.

Maar als we dit seizoen weer spitsen als Yildrim en Ogunjimi gaan krijgen ga ik me spontaan aanmelden als nieuwe spits bij MVV.
Discussie gesloten.
16 juli 2018 10:08 16 juli 2018 10:08 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #542
Thomas Verheydt gaat aan de slag bij Go Ahead Eagles. De club uit de Keuken Kampioen Divisie neemt de aanvaller over van Crawley Town, waar hij een seizoen onder contract stond.

Verheydt (26) tekent een contract voor twee jaar in Deventer, met een optie voor een extra seizoen. De Hagenaar geldt als de opvolger van Sam Hendriks: hij is naar Oud-Heverlee Leuven vertrokken.

Verheydt speelde op het tweede niveau in Nederland eerder voor MVV. Vorig jaar koos hij voor een avontuur in Engeland en in dienst van Crawley Town, dat op het vierde niveau in Engeland actief is, speelde hij twintig competitiewedstrijden. In januari dacht ADO er nog aan om Verheydt te huren, maar daar kwam het toen niet van.

Bron: vi.nl

Zonde, ik had hem graag hier teruggezien, sterk in de lucht, dat met Okita ernaast en een Joeri die zijn vorm weer zou vinden.. Garantie voor 30-40 doelpunten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
16 juli 2018 11:16
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #543
Met Ogunjimi en Yildirim als referentiekader is elke spits een vooruitgang. Denk niet dat we daarom te snel genoegen moeten nemen met een spits als Verheydt.
Zoals gezegd, een topgozer buiten het veld en een speler met een mentaliteit die ze alle elf zouden moeten hebben. Maar strikt naar zijn voetbalkwaliteiten gekeken: Hoeveel wedstrijden hebben we ons wel niet lopen ergeren aan hem?

Een zeer, zeer beperkte techniek, vreselijk traag, ondanks zijn lengte en postuur geen goed aanspeelpunt en kan zelden 90 minuten spelen.

Weinig vertrouwen in de clubleiding, weinig geld, een verleden van nog slechtere spitsen, de status van cultheld en publiekslieveling en enkele belangrijke en enkele prachtige goals maakt dat veel supporters graag Verheydt zien. Ik wacht liever nog een paar weken op een beter alternatief.
Maar goed, als we de eerste competitiewedstrijd met Yildirim aan de aftrap staan, moet ik toegeven dat ik ook liever Verheydt had gezien..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902, Strucht
Discussie gesloten.
16 juli 2018 13:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #544
Als we met Yildrim aan het seizoen beginnen dan is het duidelijk dat er mensen vervangen moeten worden bij MVV.
En dan doel ik op de mensen die de selectie samenstellen!
Discussie gesloten.
16 juli 2018 15:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #545
Ook om te zeggen dat als Yildirim aan de aftrap staat tegen TOP Oss mag je nog niet als Smeets godverren op diegene die de selectie samenstelt. Ze kunnen iedere euro maar één keer uitgeven en op het einde van de transferperiode zal er immers meer
mogelijk zijn zoals al eerder is aangegeven.

Ik vind het rondom Oktia, net zoals rondom de spits van ons, maar erg rustig.

Paar namen die mij wel interessant lijken zijn Hunten die bij VVV nog zijn conditie op peil houdt en Mahmedov die bij VVCS meedoet (heeft nu een andere achternaam, maar dan weten de meeste wie ik bedoel).

Heb vernomen dat MVV met 4 spitsen contact heeft.

Kump good gamins!

US club, US speulersbudget, US azienzeikers

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
16 juli 2018 16:22 16 juli 2018 16:30 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #546

Lijnsje@tappunt schreef : Ook om te zeggen dat als Yildirim aan de aftrap staat tegen TOP Oss mag je nog niet als Smeets godverren op diegene die de selectie samenstelt. Ze kunnen iedere euro maar één keer uitgeven en op het einde van de transferperiode zal er immers meer
mogelijk zijn zoals al eerder is aangegeven.

Ik vind het rondom Oktia, net zoals rondom de spits van ons, maar erg rustig.

Paar namen die mij wel interessant lijken zijn Hunten die bij VVV nog zijn conditie op peil houdt en Mahmedov die bij VVCS meedoet (heeft nu een andere achternaam, maar dan weten de meeste wie ik bedoel).

Heb vernomen dat MVV met 4 spitsen contact heeft.

Kump good gamins!

US club, US speulersbudget, US azienzeikers


Helemaal niet mee eens. MVV schijnt niet te leren van haar fouten! Was Yildirim dan die grote vis waarop we de hele zomer wachten? We huren weer wat spelers van Genk en Standard en dan hopen dat er eind augustus nog iets over is op de markt. Logisch dat mensen in paniek raken ( ik niet ) maar de transferperiode lijkt hetzelfde te lopen als vorig seizoen.

Dat we onze euro maar 1 keer kunnen uitgeven is duidelijk, maar zou wel eens willen weten of MVV iets van scouting doet of wat die technische commissie oplevert, want die heb je niet nodig om wat spelers van Genk/Standard te monitoren.

Verder zijn natuurlijk ook de verwachtingen te hoog. Als ik lees dat mensen nog 6-8 nieuwe spelers verwachten, moet ik toch wel een beetje lachen. Als er nog een spits en rechtsback bijkomen dan hebben we het ver gehad. ( Ga ervan uit dat Gunst en Knops ook tekenen )
Discussie gesloten.
16 juli 2018 17:15
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #547
Dat Yildrim niet in het plan van Elsen staat is duidelijk anders had hij wel meer speelminuten gemaakt afgelopen oefenpotjes.
Dat iedere euro maar 1 keer uitgegeven kan worden geld voor iedereen.
Echter blijft het feit dat MVV vorig jaar zwaar de fout is ingegaan met Yildrim en Ogymi. Het geluk wat we daarbij hadden was dat Okita goed presteerde.
Ook dit was een gok. Dat we een spits nodig hebben weten ze bij MVV heel goed.
Echter als je gaat wachten tot de markt sluit dan heb je alleen maar keuzes uit vraagteken spelers. want anders waren ze wel al verkocht of hadden ze ergens anders een contract. Wil je als club dan ieder jaar dit risico gaan nemen? dat vraag ik me af? ik zou zeggen NEE dat wil je niet.
Want laten we eerlijk zijn, iedere cent die richting Ogymi of Yildrim gegaan zijn is weg gegooid geld.

Ik roep al jaren dat onze scout met de fiets gaat en niet verder komt dan Luik / sittard / kerkrade, geen idee wat ze voor beleid hanteren. maar verder als dat is hij de afgelopen jaren niet geweest.
Discussie gesloten.
16 juli 2018 17:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #548

mvv supporter schreef : Dat Yildrim niet in het plan van Elsen staat is duidelijk anders had hij wel meer speelminuten gemaakt afgelopen oefenpotjes.
Dat iedere euro maar 1 keer uitgegeven kan worden geld voor iedereen.
Echter blijft het feit dat MVV vorig jaar zwaar de fout is ingegaan met Yildrim en Ogymi. Het geluk wat we daarbij hadden was dat Okita goed presteerde.
Ook dit was een gok. Dat we een spits nodig hebben weten ze bij MVV heel goed.
Echter als je gaat wachten tot de markt sluit dan heb je alleen maar keuzes uit vraagteken spelers. want anders waren ze wel al verkocht of hadden ze ergens anders een contract. Wil je als club dan ieder jaar dit risico gaan nemen? dat vraag ik me af? ik zou zeggen NEE dat wil je niet.
Want laten we eerlijk zijn, iedere cent die richting Ogymi of Yildrim gegaan zijn is weg gegooid geld.

Ik roep al jaren dat onze scout met de fiets gaat en niet verder komt dan Luik / sittard / kerkrade, geen idee wat ze voor beleid hanteren. maar verder als dat is hij de afgelopen jaren niet geweest.


Laat ik je conclusie dan wegnemen: we hebben geen scout en zijn afhankelijk van de tijd die Ron en Wim nog hebben om wedstrijdjes langs te gaan. Spelers worden aangeboden (iedere zakenwaarnemer heeft natuurlijk dé speler die wij zoeken) en op basis van analyses en tvbeelden.

Vorig jaar was Ogunjimi inderdaad de grote vis die verkeerd heeft uitgepakt. En daarbij, een speler die er op voorhand 20 maakt komt echt niet naar MVV

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
16 juli 2018 18:21
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #549
Ik denk dat MVV ook heel graag al vorige maand een nieuwe spits wilde presenteren, maar heeft geen andere keus.

De gewilde spelers vragen nu natuurlijk de hoofdprijs, wat MVV ze niet kan bieden. Ze gaan (terecht) verder zoeken naar een andere werkgever die ze wel hun gewilde salaris kan geven (zou ik ook doen).
Als dan aan het einde van de transferwindow blijkt dat de desbetreffende spelee nog geen club heeft, is de kans groter dat ie wel op het "lager" aanbod van MVV ingaat.
Met huurspelers heb je dit niet, dus deze kun je eerder vast leggen.

Okita was sinds 2 Juli 2017 op proef, werd pas 9 augustus vast gelegd.
Ogunjimi op 12 augustus tijdens de open dag, Yildrim zelfs pas 30 augustus.
Het seizoen 17/18 begon tegen GAE op 18 augustus..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat we vorig seizoen 2 spitsen 1 week voor de 1e wedstrijd pas aan de selectie hebben toegevoegd, en de 3e pas toen we al 2 wedstrijden erop hadden zitten (even terzijde dat Yildrim&Ogunjimi een grote flop was).

Ik denk dat we nog wel een maandje kunnen wachten op de eerst volgende aankoop.
Discussie gesloten.
16 juli 2018 19:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #550
Kortom : duurt weer effe eer het team compleet en ingespeeld is. In de komende zware competitie met Sparta, NEC, Cambuur, RJC etc wordt het lastiger dan ooit. En wederom hoor en lees ik niets over de ambities van MVV-ke. Met alle vertrouwen in Elsen en Co maar het blijft voetbal in de marge. En met 4 spitsen in gesprek zijn zegt me niets. Het ga erom dat je bij de 1e wedstrijd een compleet (en representatief) team op het veld hebt staan, dat voor de overwinning gaat. Dat zie ik ook nu weer niet gebeuren. Jammer, maar wat meer openstaan voor investeerders wat mij betreft.
Discussie gesloten.
16 juli 2018 22:23
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #551
Accepteren dat we de komende jaren wederom niet stevig in de top-5 zullen spelen, dat is beter voor de gemoedsrust. Het is mij duidelijk geworden dat we, zonder externe zak centen, of geluk in de play-offs niet zullen promoveren. Jarenlang kon MVV een slag maken. Maar het devies was ''alles stapje voor stapje'' dan zouden we er wel komen. De realiteit is dat we ondertussen aan alle kanten zijn voorbij gestreefd.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
16 juli 2018 22:40
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #552
Ik denk dat dit een hele realistische reactie is. Erkennen dat het er gewoon niet (meer)!in zit. Budget is veel te laag om nog van betekenis te zijn. Investeerder is naar mijn gevoel inderdaad het enige dat ons nog een stap hogerop kan helpen! So be it, iech gaon toch kieke ;)


DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
17 juli 2018 08:21
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #553
Als we geen scout hebben dan word het tijd dat er eens een scout komt!! Of hoe doen die andere keuken kampioen clubs het? Ook zonder scout?
We hebben toch 400 000 euro meer te besteden.
De tactiek van wachten met het kopen van een spits is algemeen bekend, echter vis je dan in een vijver van spelers die nergens anders aan de bak gekomen zijn.
In deze vijver zitten verschillende soorten vissen. 1: Vissen die te veel salaris eiste en hierdoor nergens aan de bak gekomen zijn maar wel wat talent hebben. Deze spelers kan MVV ook aan het eind van de transfer periode niet betalen, zodoende zullen dit type spelers niet snel naar MVV komen.
Vis 2: De speler die denkt dat hij goed is maar dat uiteindelijk niet is. De vijver zit vol met deze vissen aangezien meerdere clubs spelers hebben afgewezen die te sterk zijn. Uit dit stukje vijver zit MVV al jaren te vissen. Je hoopt en bid op geluk dat er een speler uitkomt die toevallig het seizoen goed speelt.
Kijk naar Okita, vorige seizoenen heeft hij niet bijzonder goed gespeeld, om vervolgens vorig seizoen een leuk seizoen te spelen.

Als je jaar in jaar uit uit deze vijver moet vissen zul je vast en zeker een keertje geluk hebben en wat leuks binnenhalen. Echter zal het gros van de spelers niet voldoende zijn om de club naar een hoger niveau te tillen. Ik kan me niet voorstellen dat het toekomst plan van MVV inhoud om ieder jaar opnieuw dit traject te doorlopen en ieder seizoen opnieuw te moeten bidden voor een goed eind. Er moet toch een plan zijn om uiteindelijk een leuk team neer te zetten en de weg naar boven in te slaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht
Discussie gesloten.
17 juli 2018 09:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #554
De discussie over voetbalbeleid vind ik schrijnend om te lezen. Alsof Elsen, Wim, Hennie, én het technisch platform (Meijer, Dijkstra, van Marwijk) bij elkaar een stelletje achterlikken zijn als het aankomt op spelers selecteren. Jeetje jongens, dat gaat nergens over.

Elsen heeft het ook al vaker uitgelegd bij een voetbal praot kaffee hoe MVV te werk gaat in een transferperiode. Maar dan zie je de mensen niet!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
17 juli 2018 09:55
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #555
Op het gevaar af dat ik dit topic ‘vervuil’ met een reactie die geen transfergerucht bevat toch even het volgende...
Ik lees kritiek over de selectie op dit moment. Terecht ook denk ik. Op papier is de selectie wat mij betreft nu minder sterk als-ie vorig jaar was. En vorig jaar was-ie minder sterk ten opzichte van het seizoen daar voor. Maar wat mij betreft is ook nuance op z’n plaats. Even los van de clichés als ‘we moeten roeien met de riemen die we hebben’ en ‘de transferperiode loopt nog’ is het ook belangrijk om te kijken naar de positie waarin MVV nu zit. Een aantal keer is hier al de opmerking gemaakt dat het team compleet moet zijn vóór de eerste wedstrijd (ben ik het overigens voor 99,9% mee eens) en dat we voorbij worden gestreefd door andere ploegen. Er zijn clubs die al meerdere versterkingen hebben aangetrokken. Ook dat klopt. Maar maak dan ook het vergelijk met de clubs die nog amper versterkingen hebben aangetrokken. Hoeveel clubs hebben de selectie nu al compleet? En hoeveel van die clubs hebben een vergelijkbaar budget? Verheydt gaat naar de Eagles. Even los van zijn kwaliteiten is het de vraag of-ie voor ons financieel haalbaar was geweest. Hij had toch nog een doorlopend contract?
Lees voor de grap eens de commentaren van de supporters van FC Den Bosch (onze volgende oefenpartner) op Facebook. Daar hopen ze dat ze überhaupt elf man op het veld krijgen...
Normaliter eindigen Twente, Roda, Sparta, NEC, Cambuur en de Eagles boven ons. Daar kan natuurlijk wat marge in zitten (zie Eagles afgelopen seizoen), maar dat betekent dat wij samen met de Almeres en FC Volendams van deze wereld voor de overige nacompetitieplekken spelen. En ja dat is een hele grote groep die daarvoor in aanmerking komt. Ik verwacht dat MVV nog een aantal gerichte aankopen doet en hoop op het beste. Dat klinkt misschien wat treurig, maar hoop doet leven (weer een cliché).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden