Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

14 juli 2018 11:44 14 juli 2018 11:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #526
Grappig, die speelde een paar jaar geleden nog bij Wattenscheid. Edit: hij is rechtsback

Ik moet zeggen dat het vertrouwen in komend seizoen hier toch ook minder wordt. Er moeten weliswaar nog spelers komen, maar wat er aan testspelers rondloopt is - op Ibrahimovic na - van minder kwaliteit dan in andere seizoenen. Zelfde geldt voor de contractspelers.

Maar wie weet, 2 buitenkansjes a lá Nwakali erbij en het ziet er alweer veel beter uit.
Discussie gesloten.
14 juli 2018 12:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #527
...

Zal Knops wel worden als ervaren verdediger was ook al aanvoerder bij MVV ,hij zal de jonkies moeten sturen ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
14 juli 2018 12:13
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 509
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #528
Missjien moot de vraog zien boerum zien de finansjeele middele aol 10talle jaore beperrek en is in Mestreech (en umstreeke) geine groete sponsor dee MVV unne boost kin geeve. Naor mien meining maak MVV te wienig gebruuk vaan de internasjonale bekindheid vaan de naom Mestreech en vis oet unne te kleine vijver. Pakdaobeij tot ut economisch beleid vaan de Gemeinte in hoofzaak is geriech op deensverlienende bedrieve (groetste werrekgeever is AZM) en ut verdweine vaan industrie (ENCI, Sphinx) boe niks veur in de plaots kump, daan zien veer dao. Wie ut noe geit is ut eine stap veuroet en twie achteroet. Iech hoop tot Thal groeter dink.
Discussie gesloten.
14 juli 2018 12:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #529

opadiehard schreef : Lees een artikel bij trepke b,cris braun van fortuna op proef?...gr opa;)


Volgens mij kwam die gewoon zijn oude club bekijken, is overigens een betere rb dan we nu hebben
Discussie gesloten.
14 juli 2018 15:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #530
Tsja, dit zijn situaties waar je geduld nodig hebt en typisch ook glas half vol of half leeg discussies. Ik begrijp best dat mensen van deze selectie nog niet warm worden, ik ook niet namelijk.

Áls Gunst en Knops tekenen, en beide zou op korte termijn kunnen gebeuren, dan heb je de verdediging voor een groot deel rond. Dan heb je met Koopmans op doel en Gunst en Knops achterin ook een bak ervaring staan. Mag van mij dan nog wel een goede rechtsback bij maar dan ziet het er voor mij prima uit achterin. Alles hangt dan nog af van één of twee aanvallende aankopen die er meteen staan en heel wat doelpunten toevoegen. Als Okita vertrekt misschien wel drie. Dat is nog altijd geen gemakkelijke opgave, maar het valt te overzien.

Maar voor hetzelfde geld testen we Gunst af, tekent Knops niet, en vertrekt Okita over een paar dagen. Dan heb je een heel ander verhaal. De komende weken gaan het uitwijzen.

En ja, sommigen vinden Knops niet goed genoeg en hebben twijfels over Gunst. Ook dat kan en mag. Ik heb ook geen idee of Kjell na zijn blessures nog op niveau kan terugkeren. Ik hield altijd wel van zijn passes over 70 meter. Ging lang niet altijd goed maar er zat tenminste verrassing in het spel, dat hadden we vorig jaar alleen maar bij individuele acties van Okita.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
Discussie gesloten.
14 juli 2018 15:46 14 juli 2018 15:47 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #531
Jacques de laatste tijd zit er wel wat meer achter het negativisme dat de Sjeng altijd een beetje eigen is geweest. Een besef dat we niet meer gaan komen waar we allemaal zo graag willen, een wonder uitgezonderd.

We maken stappen overal in de organisatie maar ‘het gevoel’ is dat het vlammetje steeds verder uitgaat, dit spreekt elkaar tegen. En men praat elkaar natuurlijk lekker na over ‘dat gevoel’. Begrijpelijk, ik twijfel ook wel vaker over de kwaliteit van de selectie.

Er zijn gewoon een hoop mensen teleurgesteld in MVV. En dan met name de wetenschap dat tussenjaren blijvende jaren geworden zijn. Men zoekt daar een zondebok voor. En elke negatieve gebeurtenis is voor hun een bevestiging dat t niks meer wordt /is.

Natuurlijk, als je bovenin meedraait (niet realistisch gezien begroting) lacht iedereen weer maar zelfs als MVV playoffs haalt, bijvoorbeeld via plek 9 (wel realistisch), zal een groot deel van de mensen teleurgesteld zijn, men wil Top5!

Het verwachtingspatroon is gewoon te hoog, en dat gaat niet veranderen ook. Het is accepteren en velen kunnen dat niet. Ambitie, bij zowel supporter als club, is wat anders dan de huidige realiteit die geld (gebrek) ons oplegt.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
15 juli 2018 09:26 15 juli 2018 09:27 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #532
Go Ahead Eagles aast op Verheydt
Foto: Orangepictures

Go Ahead Eagles heeft het vizier gericht op spits Thomas Verheydt. Dat meldt De Stentor. De Keuken Kampioen Divisieclub zou in de laatste fase van de onderhandelingen zijn met de spits en zijn club Crawley Town. De 26-jarige aanvaller, eerder uitkomend voor ADO Den Haag en MVV, heeft een doorlopende verbintenis bij de Engelse League Two-club.
—-

Godminjaar jongens, vr goan t bies toch neet in Deventer of all places loate voetballe? Hool dee jong truk! Daan maag Go ahead Yildrim wel hubbe..kriege ze vaan miech nog 50 euro drbij kedo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
15 juli 2018 10:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #533
Zijn de verwachtingen misschien te hoog, ja dat zou kunnen.
ECHTER heeft MVV deze verwachting zelf geschept na onze top trainer fuat cappa.

MVV heeft toen uitgesproken om binnen 5 jaar te promoveren.
Toen kwam weer het financiële drama om de hoek kijken en sindsdien zijn er ieder jaar excuses.
MVV heeft zich zelf de lat te hoog gelegd en vind het nu raar dat wij als MVV supporters vooruitgang eisen.
Als je als club al 3/4 jaar problemen hebt met scoren en opzoek bent na een spits.
En die kan maar niet gevonden worden, altans MVV is er niet in geslaagd iemand te zoeken die vaker het net raakte dan ons middenvelders.
Dan gaan er inderdaad mensen roepen waar blijft die spits, waar blijft die vooruitgang.
En het is de aard van de mens om te klagen, en als echte supporter hopen we natuurlijk allemaal dat het ieder jaar wat beter gaat.
En dat laatste is nu net het geen wat ik niet zie.

Dat we op financieel gebied beter aan het worden zijn kan best zijn, echter moet zich dat op het veld ook laten zien.
En hier is MVV nog niet echt in geslaagd. Net zoals het zoeken van een spits? Hoe moeilijk kan het zijn om iemand te vinden die wel kan scoren?
Dat A1 spelers een kans krijgen snap ik ook maar om meteen een handvol te laten promoveren lijkt mij ook niet de juiste keuzes.
Discussie gesloten.
15 juli 2018 11:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #534
Zolang we geen tweede elftal hebben heeft het overhalen van a spelers geen zin! Wil je onze jeugd beter maken zul je ze op niveau moeten laten spelen. Nu gaat dat alleen in het eerste elftal waar ze te weinig speel minuten krijgen. Daarom huren we nu talent van andere clubs als Genk en Standaard. En onze jeugd vertrekt dan weer uiteindelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen
Discussie gesloten.
15 juli 2018 15:12 15 juli 2018 15:26 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #535
Einde van de transferperiode zijn spelers t goedkoopst! Misschien niet meer de beste.. maar je moet toch iets met een beperkt budget.. nog ff wachten. Half augustus. Dan heb je er twee ipv een voor de zelfde euro' s.
Komt goed. Ze doen echt hun best!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
15 juli 2018 15:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #536

Hill28 schreef : Go Ahead Eagles aast op Verheydt
Foto: Orangepictures

Go Ahead Eagles heeft het vizier gericht op spits Thomas Verheydt. Dat meldt De Stentor. De Keuken Kampioen Divisieclub zou in de laatste fase van de onderhandelingen zijn met de spits en zijn club Crawley Town. De 26-jarige aanvaller, eerder uitkomend voor ADO Den Haag en MVV, heeft een doorlopende verbintenis bij de Engelse League Two-club.
—-

Godminjaar jongens, vr goan t bies toch neet in Deventer of all places loate voetballe? Hool dee jong truk! Daan maag Go ahead Yildrim wel hubbe..kriege ze vaan miech nog 50 euro drbij kedo.


Zeker, Verheydt was een publiekslieveling, maar zo goed waa hij toch ook weer niet?? Beperkte techniek, niet snel, verloor voor zijn lengte veel duels. Aardige gast, prima om oorlog te maken, maar we zijn zijn slechte wedstrijden wel heel gauw vergeten...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, Willems, La Chouffe, Zoewiezoe, bokkesprongen
Discussie gesloten.
15 juli 2018 17:53
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #537
Iemand schreef, zijn de verwachtingen te hoog? Tja, kennelijk wel. Maar hoe komt dat? Ik volg de publicaties en ik hoor dat MVV vorig jaar een spelersbudget van 800.000 had. Maar dit seizoen zou er, als gevolg van ontwikkelingen een verhoging van de MVV-begroting zijn van maar liefst 400.000 waarvan een substantieel deel naar de spelersbegroting zou gaan. Dat schept verwachtingen !! Vooralsnog zijn we ongeveer een maand voor de start van de competitie en hebben we zeggen en schrijven 3 spelers gehuurd. Oja, en er zijn testspelers die vooralsnog geen indruk maken.
Sorry mensen, maar ik begin mijn geloof echt wel te verliezen. Ik vraag me zelfs af of we met die voorgestelde bedragen niet een beetje voor de gek gehouden worden.
Maar goed, ik volg het even niet meer. Ik zie wel wat het wordt bij de start van het seizoen. Ik constateer wel dat FSC vanuit een onoverbrugbare achterstand ons in ijltempo voorbij gelopen is. En dat is toch iets wat het bestuur zich ter harte zou moeten nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
15 juli 2018 18:59 15 juli 2018 19:01 door Willems.
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #538
Verheijdt; precies wat je zegt Brncic, enorm aardige gozer, leuke vent. Maar ik ga wat voetbalkwaliteiten nog wat verder. Ik vond hem echt veel te weinig brengen. Echt niet van het niveau dat een club hogerop brengt.
Discussie gesloten.
15 juli 2018 19:27
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #539
Zoe, t wk is gedaon dus de nuije speulers vaan mvv zal nor wel vlot nao mestreech kaome.....:P :P
Discussie gesloten.
15 juli 2018 20:14 15 juli 2018 20:16 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #540
Tuurlijk was Verheydt geen Messi, maar waren Yildrim en Ogunjimi nou echt een stap vooruit?

Daarbij telt ook de marketingwaarde van een speler. En ik denk dat hij in Engeland niet slechter is geworden hoor.

Wat heeft de tactiek van wachten tot de laatste weken ons nu vorig jaar opgeleverd? Yildrim en Ogunjimi, de slechtste spitsen die ik in 30 jaar bij MVV heb gezien. Doe me dan maar T Bies die oorlog in t team breng en we weten wat we aan hem hebben als je aardige vleugelspelers erbij zet.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden