Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

18 juli 2018 21:41
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #571
Nu nog een frisse trainer....
Discussie gesloten.
18 juli 2018 22:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #572
Okita wil weg?? Niet met zijn hoofd bij MVV?? En yildirim contract ontbonden!
Nu de nieuwe spitsen nog.

Bron Facebook trepke-b


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
Discussie gesloten.
19 juli 2018 09:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #573
Okita verkopen voor 3 ton met strik eromheen.
Is naar zijn hoofd gestegen heeft nooit wat gepresteerd tot afgelopen seizoen.

En het word tijd voor nieuwe spitsen want 4 weken voordat de competitie gaat beginnen en nog 3 voorhoede spelers nodig nou succes..
Als het zo doorgaat voorspel ik dat we moeten gaan strijden voor degradatie en dan ben je verder van huis.
Discussie gesloten.
19 juli 2018 10:03
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #574
Waarom Okita verkopen heeft een contract getekend bij mvv zolang er niemand volledige interesse toond gewoon aan zijn contract houden basta en zijn best doen en anders gewoon op de bank zetten mvv is de baas en niet Okita .
Discussie gesloten.
19 juli 2018 10:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #575
Het gaat niet om de baas zijn denk ik Dreeke, maar of spelers wel of niet graag voor MVV spelen. Okita maakt het erg bont, maar de prestatie in de afgelopen playoffs thuis tegen Almere thuis geeft aan dat meerdere spelers in de selectie alleen voor ZICHZELF voetballen en verder totaal geen band met de club hebben waar ze voor spelen. Dat baart me zorgen.

Jammer dat het zo moet lopen. Tijd voor spelers die 100% voor MVV, ook met hun hart.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
19 juli 2018 11:04 19 juli 2018 11:05 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #576
Dat klopt maar het grootste probleem blijft hierbij onze eigen jeugdopleiding!
A jeugd overhalen naar het eerste elftal heeft geen zin.
Ze krijgen te weinig speelminuten.
We hebben een tweede elftal nodig.
Anders kun je de jeugd beter opdoeken!

Eigen jeugd heeft namelijk wel binding en inzet.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen
Discussie gesloten.
19 juli 2018 12:20 19 juli 2018 12:23 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #577
Wie is dan de baas hij heeft met volle verstand een contract getekend en nu het met meneer goed gaat wil hij mvv voor het blok zetten,en wil niet meer graag voor mvv spelen .Een goed gesprek met deze jongen aan gaan en hem wijzen op zijn verplichtingen naar zijn medespelers die hij heeft en anders de helft van zijn salaris inhouden eens kijken of meneer niet zich anders gaat opstellen.Het moet toch niet gekker worden met die verwaande kwasten die denken dat zij voor het zeggen hebben , lekker op de bank als hij zich niet gedraag zoals hij zich heeft te gedragen punt uit.
Discussie gesloten.
19 juli 2018 12:36
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #578
Dit is een afspiegeling van onze maatschappij, alles draait om geld, clubliefde bestaat niet meer.
List en bedrog, alles om de geldmachine draaiende te houden totdat deze het een keer begeeft en dan zijn de verantwoordelijke er niet meer.
Jammer dat het zo gaat, iedereen slaat maar om zich heen om zo goed mogelijk te zitten tenkoste van anderen.
Dit speelt overal ter wereld en werkelijk met alles.
Sport, economie etc etc.
Ook ik wil graag mijn club kampioen zien worden of minstens een goed seizoen zien draaien, maar ook ik zie het soms somber in, toch blijf ik mijn club steunen.
Het blijft vechten tegen de bierkaai !!!
Een goede oplossing zie ik voorlopig niet aankomen.
Ik hoop er het beste van, KOM OP DIE ROEIE !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman
Discussie gesloten.
19 juli 2018 22:24
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #579
Het gebrek aan realisme , vooral op facebook is soms erg frustrerend.. ik begrijp het wel, maar frustrerend.

Het woord tussenjaar.. jezus christus wat een term. Ik vraag me echt af wat iemand met tussenjaar bedoeld? Is het een tussenjaar als we geen kampioen worden, niet meedoen in de top-3.. geen play-offs halen?

Mvv heeft geen budget, geen middelen inprincipe nada noppes. De organisatie groeit stap voor stap, wat eindelijk eens langzaam aan lijkt te gebeuren. Helaas groeien we voetbaltechnisch niet.. door gebrek aan geld missen we kwaliteit.

Ajax wint de CL niet want daar hebben ze middelen niet voor, Heerenveen wordt geen kampioen want ajax, psv, en feyenoord hebben meer geld. Mvv wordt geen kampioen om precies dezelfde redenen, zeker dit jaar is de concurrentie groot. Maaaaar dat wil niet zeggen dat het niet kan.. leicester, Ajax ( El finale ), Kroatie Wk finale. Alles moet dan juist op zijn plekje vallen, maar met de begroting van MVV mag je tevreden zijn met de play-offs.
Discussie gesloten.
22 juli 2018 13:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #580
In de boekhandel kun je voor een prikkie het boek Leicester City, 5000 tegen 1, op de kop tikken. Zou verplichte literatuur voor elke supporter van een niet-topclub moeten zijn.
Discussie gesloten.
22 juli 2018 14:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #581
Als heel Maastricht het erg zou vinden dat MVV in de eerste divisie dabbelt, dan waren ze al lang middenmoot eredivsie geweest. Het menselijke is, dat er eerst wordt gekeken hoe anderen het oplossen, voordat men zelf een duit in de zak doet. In Engeland heerst een totaal andere mentaliteit. Daar heeft een 4e divisie club nog 10 duizend supporters.
Discussie gesloten.
22 juli 2018 21:11
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #582
Zijn een BV geworden... is de deur op een kier voor een investeerder?
Discussie gesloten.
23 juli 2018 03:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #583
Iemand BV nog transfergeruchten?
Discussie gesloten.
23 juli 2018 09:00
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #584
Ik ben benieuwd we hebben niet de mensen in huis voor spelers warm te maken voor mvv te willen spelen geld is natuurlijk belangrijk maar een goed verhaal daarbij hoort ook daarbij
Wie o wie krijgt dit voor elkaar
Discussie gesloten.
23 juli 2018 09:03
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #585
Zie onze trainer die er al zit toen ik er begon hij als assistent van Vergoossen dus...
Beste Ron stel jij dan een frisse trainer aan je hebt al 25 jaar goed verdiend bijmvv dus doe eens iets terug voor de club mvv
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden