Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

12 juli 2018 13:52
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #511

Boe is dat feeske? schreef : Het enige gerucht dat uiteindelijk een waarheidsgehalte blijkt te hebben in Dimitri Lavalée. Hoe kan het ook anders, van de good old Roei baank.
HIER!! kun je nog wat van leren ;)

Dat gerucht kwam niet eens van Roei Baank, maar werd vorige maand al aangegeven door Brncic.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
12 juli 2018 14:20
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #512
Is het eine ganse ganse, unne ganse, unne dreikwaartse ganse, unne haave ganse, of unne kwaartse ganse?
Discussie gesloten.
12 juli 2018 16:13 12 juli 2018 16:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #513
Volgens mij heeft hij nog niet 1 wedstrijd in het 1e elftal meegedaan. Waarschijnlijk is het bedoeld om hem te laten "rijpen". Omdat hij van Standard komt kunnen we hem wellicht inschalen bij "unne ganse". Maar de tijd moet dat nog uitwijzen.
Discussie gesloten.
13 juli 2018 11:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #514

Brncic schreef : Standard slaagde de voorbije jaren er maar moeizaam in om zijn jonge talenten aan zich te binden. Heel wat beloften zochten de laatste seizoenen buitenlandse oorden op en ook deze zomer lijkt dat niet anders te zijn. Opnieuw drie jonge talenten lijken immers op het punt te staan om Luik te verlaten.

Eén van hen is zelfs al weg, want La Capitale weet dat Idir Boutrif een contract voor twee jaar getekend heeft bij Sampdoria. De 18-jarige aanvaller werd in de zomer van 2017 overgenomen van Saint-Etienne, maar is dus na één jaar bij de beloften alweer weg omdat hij geen uitzicht had op een plaats in de A-kern.

Behalve Boutrif lijken ook Jerome Deom en Dimitri Lavalée nog te zullen vertrekken. Zij behoorden het voorbije seizoen tot de A-kern, maar speelden onder Sa Pinto geen minuut. Mogelijk kunnen zij terecht bij de Nederlandse tweedeklasser MVV, dat het duo zou kunnen huren. In Maastricht hebben ze echter nog geen beslissing genomen of ze ook op dat aanbod zullen ingaan.


Oke oke ere, wie ere toekomt. Het was een persbericht dat gedeeld werd. Hoe zat het met die Jerome Deom?

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
13 juli 2018 15:48
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #515
Merci.. Hier!! Is exit. Xxx
Discussie gesloten.
13 juli 2018 15:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #516

HIER!! schreef : Merci.. Hier!! Is exit. Xxx


Wat raoks diech eigelik?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
13 juli 2018 16:04
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #517
Smok! Dennenaolde en graaspolle
Discussie gesloten.
13 juli 2018 16:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #518
In een eerder bericht heb ik al omstandig uitgelegd dat ik denk dat je niet kwaadwillend bent maar dat het wellicht verstandiger is om op te passen met plaatsen van geruchten. En dan toch nu quasi beledigd zeggen dat je exit bent als te veel mensen twijfelen aan je geruchten. Prima hoor, je bent niet verplicht om te forumen. Ook voor jou geldt dat de wereld niet zwart-wit is. Neem dat ter harte en het leven wordt een stuk leuker. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman
Discussie gesloten.
13 juli 2018 19:11
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #519

Jacques schreef : In een eerder bericht heb ik al omstandig uitgelegd dat ik denk dat je niet kwaadwillend bent maar dat het wellicht verstandiger is om op te passen met plaatsen van geruchten. En dan toch nu quasi beledigd zeggen dat je exit bent als te veel mensen twijfelen aan je geruchten. Prima hoor, je bent niet verplicht om te forumen. Ook voor jou geldt dat de wereld niet zwart-wit is. Neem dat ter harte en het leven wordt een stuk leuker. :thumbsup:


Zijn laatste gerucht klopte anders toch? Voor het weekend een nieuwtje ;)
Discussie gesloten.
13 juli 2018 19:23
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #520
MVV shopt weer in Luik: middenvelder komt op huurbasis
Bas Dingemanse
Geplaatst opvrijdag 13 juli 2018 - 18:57

Facebook
Twitter
Mail
Read later

In navolging van verdediger Dimitri Lavalée, komt ook middenvelder Jérôme Deom (19) naar MVV. De twee worden gehuurd van de Belgische topclub Standard Luik.

Deom wordt voor één seizoen gehuurd door de Maastrichtenaren.

Lees ook: Belgisch talent voor één seizoen naar MVV

Creatieve middenvelder
MVV-trainer Ron Elsen omschrijft Deom als een 'creatieve middenvelder'. "Jérôme is balvast en heeft de potentie om spelbepalend te zijn", gaat de oefenmeester verder. De tiener moet zich bij de Sterrendragers ontwikkelen van talent tot een dragende speler. "Step by step, net als MVV, naar een hoger niveau", zegt Elsen.

Jonge debutant
Deom maakte al op zeventienjarige leeftijd zijn debuut voor Standard Luik, maar een echte doorbraak bleef uit. Hij speelde in totaal tien wedstrijden, waarvan het gros in het seizoen 2016-2017. Toen had hij kortstondig een basisplaats bij zijn broodheer.
Discussie gesloten.
13 juli 2018 22:47 13 juli 2018 23:03 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #521
Kwaliteitsinjectie!

Dat is mijn woord na afloop van de wedstrijd MVV - Wattenscheid '09. Vooral in de voorhoede. Golpek komt te kort voor dit niveau, Kostons komt te kort. Lars Reck gaat het niveau ook niet halen. Houben wilt wel, maar het wilt niet lukken, dus komt ook te kort. 4 spelers die je kunt inzetten als je 2-0, 3-0 voorstaat. Deze spelers brengen niks extra's als je achter staat.

Déom is, volgens mij, een aanvallende middenvelder, waardoor Koolhof buiten de basis gaat vallen. Een andere Standard huurling Lavalée kon mij wel bekoren, zowel als centrum verdediger en als linksback.

Maxime Gunst... Ik roep al 3 jaar dat MVV hem moet halen als linksback. Viel me echt tegen. MVV twijfelt aan zijn fitheid en dat kan ik begrijpen. Ik vond hem niet fit. Van mij mag hij de kans krijgen. Maar ik zet veel vraagtekens bij zijn fitheid.

Diallo kon me helemaal niet bekoren. Aftesten.

Maar om wedstrijden te winnen heb je spelers nodig die een actie hebben, spelers die een voorzet kunnen geven en héél belangrijk: spelers die een goal kunnen maken! En dat hebben we (nog) niet bij MVV.

Tijd voor een kwaliteitsinjectie!
Discussie gesloten.
13 juli 2018 23:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #522
Manchester United gaat nog wel wat sturen, rustaaaaaghhhh!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
14 juli 2018 10:18 14 juli 2018 10:35 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #523
Vorig jaar cirranni mmae Pereira Janssens
Dit jaar?? Moustafa lavalee Martina ???
Iedereen heeft het over de spits maar de achterhoede is er ook nog niet!
Moustafa is een goeie reserve met veel inzet. Lavalee moet zich nog bewijzen maar zou basis kunnen zijn. Martina zit tegen de basis aan maar komt nog net te kort en de testers tel ik nog niet mee. Er moet echt nog wat bij achter.
Discussie gesloten.
14 juli 2018 11:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #524
Lees een artikel bij trepke b,cris braun van fortuna op proef?...gr opa;)

....
Discussie gesloten.
14 juli 2018 11:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #525

Boe is dat feeske? schreef : Manchester United gaat nog wel wat sturen, rustaaaaaghhhh!


Mourinho had zeer waardevol advies voor MVV: "If you pay peanuts, you get monkeys"
Bert zal wel een broche en een tour door de fanshop gekregen hebben..
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden