Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

09 juli 2018 20:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #481
Klopt Roei Baank! Of is het nu Dimitri Gansevski? Kun je iets meer zeggen hoe het nu ervoor staat in de Ardennen? In deze nieuwsluwe tijden is elk tipje van de sluier welkom.
Discussie gesloten.
09 juli 2018 20:06
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #482
Het samenstellen van een groep die leuk voetbal speelt en ook nog om de "prijzen" gaat meedoen ga je niet voor elkaar krijgen met ons spelers budget
De vraag is dan alleen , hoeveel geld heb je nodig om bovenstaande wel voor elkaar te krijgen ?! Bedoel begrotingen bieden geen enkele garantie op resultaat. En is een speler die 150.000 verdiend 2 keer zo goed als eentje die 75.000 verdiend ? Ik denk het niet , maar misschien hebben jullie daar n andere mening over.

Als we terug naar transfers gaan dan moet je natuurlijk iets te bieden hebben maar geld zal nooit de drijfveer zijn om bij MVV te komen voetballen of om er te blijven. De vraag is krijgen we een groep bij elkaar gehuurd, gekocht aangetrokken of noem het maar zoals je het wilt die de potentie in zich heeft om voldoende te bieden zodat wij als supporters er graag naar komen kijken.

Vorig jaar hadden we weinig "opvallers" in de groep, als we er dit jaar 3 of 4 hebben die er boven uit springen en positief opvallen dan hebben 'ze" het goed gedaan denk ik . Ik wacht rustig af ( wat kan ik anders ;-) ) en zie wel wat er nog allemaal bijkomt en verschijnt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
10 juli 2018 08:21 10 juli 2018 08:24 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #483

Schapendonk schreef : Ganse Ganse gaat echt niet lukken. Die kiezen voor Fortuna nu. Wel Ganse. Maar ook die lopen eerder richting het oosten dan naar het zuiden. Ook daar hebben ze 15 Ganse nodig. Dus ik ben eens benieuwd hoe MVV dit gaat klaar spelen. In principe is die promotie van Sittard en de degradatie van Sterfrade totaal niet gunstig geweest voor MVV. De Ganse Ganse gaan naar Sitrard nu en de Ganse naar het oosten. Dus wat blijft hier over...de Ganze halve, halve en kwaarten...


Ik snap best je punt, maar zoals altijd is er een andere kant.

Fortuna haalt gedeeltelijk Nederlandse spelers die toch al niet voor MVV zouden kiezen (Diemers bijvoorbeeld) en gedeeltelijk buitenlandse spelers via hun netwerk waar MVV ook nooit aan zou kunnen komen. Ik zie niet zo in welke spelers er nu voor Fortuna kiezen die anders bij MVV zouden spelen. Ciranni zou echt niet bijgetekend hebben als Fortuna 18e in de juup was geworden.

En Roda bewijst al jarenlang dat ze een feilloos vermogen hebben om de verkeerde spelers te halen. Natuurlijk was vooral onze held Caanen (geprezen is zijn naam!) hier een ster in, maar ook onder Veld van Harmhoven afgelopen seizoen, wie heeft die nu gehaald dat een voltreffer was?

Uiteraard is de concurrentie groter dan ooit, met Emmen en De Graafschap zaten we toch minder snel in de concurrentie om een leuk Belgisch talentje. Nogmaals, ik snap je punt best. Maar het gras is niet altijd groener in het oosten ;)

Verder eens met Napoleon en Bok op het punt dat er op dit moment/vorig seizoen eigenlijk maar één leuke speler was, waarvoor je naar het stadion komt. Spelers die boven het maaiveld uitsteken. Dat was uiteraard Okita. Nwakali kon het niet waarmaken (ook al omdat hij naar mijn mening soms op de verkeerde positie moest spelen) en de rest al helemaal niet. Als we daar toch al eens wat beter op scoren, drie of vier leuke spelers, dan heeft MVV het prima gedaan in mijn ogen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
10 juli 2018 10:32
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #484
Beste Jacques, zoals je zelf schrijft Nwakali, op een verkeerde positie laten spelen, is meerdere malen hier op het forum over geschreven wat
is de redenen hier van? Ik ben het 100% met houten Gerard eens dat er eens een nieuwe T.S. moet komen. Het concept van Elsen en co is
na zoveel jaren uit gewerkt. Wat ik me ook afvraag het contract van Dusseldorp loopt deze maand af, hier hoor je ook niets meer van!
Discussie gesloten.
10 juli 2018 11:07 10 juli 2018 11:12 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #485
Ik zou best graag eens een andere trainer een kans geven. Een ander trainersduo. Maar bedenk wel dat dat geld kost. Elsen heeft een doorlopend contract dus of die gaat iets anders doen, en dan zijn de kosten van de nieuwe trainer extra kosten, of we kopen Elsen af, en dan hebben we in ieder geval één seizoen een fors deel van het budget gespendeerd aan die actie.

Elsen wilde oorspronkelijk helemaal nooit trainer van MVV worden en is gevraagd wegens de toenmalige grote financiële problemen. Idealiter gaat hij terug naar zijn technische functie. Ontslag hoeft voor mij niet.

Maar nogmaals; wil je dan een nieuwe trainer met een beetje niveau, dan ben je al snel 75.000 euro kwijt. Ofte wel één "ganse" speler. En net als bij spelers heb je niet de garantie dat die trainer het significant beter doet dan Elsen. Een bewezen gearriveerde trainer komt niet naar MVV voor dat bedrag, willen we een type als destijds Maaskant ben je nog een stuk meer kwijt.

En dat is het dilemma waar MVV natuurlijk al jaren in zit. Ik denk dat als geld geen issue was, Elsen al lang weer een technische functie had en er iemand anders voor de groep stond. Maar je loopt gewoon een risico met die keuze aangezien het geld nog altijd zeer beperkt is. Voor hetzelfde geld haal je de volgende Van Deinzen of Koolhof als trainer binnen. Beide leuke mannen maar je wint er de oorlog (of de play-offs) niet mee.

Op persoonlijke titel zie ik MVV wel graag de gok nemen met een wat minder bekende trainer. Ze waren jaren geleden vrijwel rond met Hermans, geen idee waarom dat toen is afgeketst. Wil Boessen wilde ook altijd graag hier trainer worden (en bij VVV, Fortuna en iedere andere profclub ;) ). Heeft het ook niet verkeerd gedaan bij Fortuna en Oss. Nu gaat het me niet om Hermans of Boessen specifiek maar zo iemand, vers van de trainerscursus en met een band met de regio, ik vind dat best een goed idee.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Lassie80
Discussie gesloten.
10 juli 2018 11:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #486
Beste @ Jacques. Stel ( stel) er komen 30 spelers naar zuid Limburg volgens het bokkenstelsel. Ganse Ganse, Ganse, en Ganse halve. De Ganse Ganse ( eredivisie waardige) gaan dan niet bij MVV of Rjc dabbelen, of er moet al een afgedwaalde zijn die betaald wordt uit de zak van Kor. De Ganse ( vol eerste divisiewaardig) gaan naar het oosten want daar wordt nog altijd méér betaald door de financiële injectie van Kor. En de Ganse halve gaan dan naar MVV. Ik heb ook niet gezegd dat deze anders voor MVV zouden kiezen.( Zie Ciranni en Mmae). Conclusie is dus dat de promotie van Fortuna en de degradatie van Rjc zeer ongunstig is voor MVV omdat in de vijver van zuid Limburg keer op keer de grootste vissen door de andere 2 eruit zal worden gehaald. Ze wisselen mekaar nu zelfs af in deze...
Discussie gesloten.
10 juli 2018 11:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #487
Maar ik denk niet dat er vooraf een bepaald aantal spelers vaststaat die naar Zuid Limburg komen. Pereira en Verheijdt zijn echt door MVV gehaald, het was niet alsof die eerst eens naar het zuiden verhuisd zijn en toen een club zijn gaan zoeken. Het verleden van Roda leert dat ze een aantal spelers halen die overschat zijn/over hun top heen zijn, dat is een categorie waar MVV niet eens naar kijkt omdat we het vooral in jonge jongens zoeken.

Als Gunst binnenkort bij Roda tekent hebben we een ander verhaal natuurlijk. Dat is een Belg, die zal graag in het zuiden (blijven) voetballen, heeft potentie om een ganse te zijn. Ik moet het misschien hier niet neerzetten maar dat zou me dus niets verbazen als opeens Roda hem een contract biedt. Voordeel in deze specifieke zaak is dat Gunst de TD van Roda bij FC Eindhoven heeft meegemaakt en geloof ik niet zo te spreken is over wat er onder Van Harmhoven allemaal gebeurde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
10 juli 2018 11:53 10 juli 2018 11:55 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #488
De spelers kiezen voor geld of worden door een netwerk gestald bij een club. Reputatie en potentie zullen hun een worst wezen. RJC heeft in het verleden diverse spelers gehaald voor hun jong team die ook naar MVV konden. MVV moet gewoon gaan putten uit nieuwe netwerken, de huidge lijken opgedroogd..... Trouwens Koopmans kon op het laatste moment nog naar Fortuna, maar koos toch nog voor MVV, dus voor "ganse" zijn we niet altijd kansloos. Begrijp dat MVV met haar beperkingen flink moet onderhandelen, maar door deze starre houding lopen we veel spelers mis, zo waren we vorig jaar bijna Okita kwijt door deze kruideniers benadering van onderhandelen.


Ik mis het out of the box denken bij het huidige technische beleid, zijn genoeg talentvolle spelers die naar MVV willen en die hoef je niet altijd te huren!
Discussie gesloten.
10 juli 2018 12:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #489
Goeiemiddag allemaal ik blijf mij verbazen hoe mensen kunnen denken dat mvv niet bezig zou zijn met nieuwe spelers .heb toch eens een beetje vertrouwen in het bestuur en technische staf .ik zit niet te wachten dat er loze kreten komen we zijn met die of met die in onderhandeling en hij komt toch niet .als mvv een speler heeft vastgelegd zullen ze dit heus wel direct bekend maken ,en ik denk maar steeds liever een vogel in de hand als 10 in de lucht .dus heb geduld en maak elkaar niet gek de groetjes.
Discussie gesloten.
10 juli 2018 13:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #490
Tijd dat HIER!! weer eens met een gerucht komt.

Een Gans gerucht dit keer!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
10 juli 2018 13:09
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #491
Je hebt gelijk Dreeke, geduld is een schone zaak. Ik snap Strucht niet zo goed met zijn uitspraak dat de huidige netwerken opgedroogd lijken; juist uit de bestaande netwerken zullen er ongetwijfeld nog spelers komen. V.w.b. nieuwe netwerken acht ik het niet onwaarschijnlijk dat er nog nieuwe spelers vanuit Engeland gaan komen (Man U - Arsenal).
Discussie gesloten.
10 juli 2018 13:27 10 juli 2018 13:28 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #492

jovkle schreef : Je hebt gelijk Dreeke, geduld is een schone zaak. Ik snap Strucht niet zo goed met zijn uitspraak dat de huidige netwerken opgedroogd lijken; juist uit de bestaande netwerken zullen er ongetwijfeld nog spelers komen. V.w.b. nieuwe netwerken acht ik het niet onwaarschijnlijk dat er nog nieuwe spelers vanuit Engeland gaan komen (Man U - Arsenal).


Ik bedoel daarmee het wachten op Standard en Genk. Ze starten de selectie trainingen, MVV heeft interesse en wacht op de spelers of die afvallen bij die clubs. ( Want anders worden ze niet verhuurd )Als ze dan afvallen en niet voor MVV kiezen hebben ze daarbij ook alweer een aantal opties verloren omdat die in de tussentijd voor andere clubs hebben gekozen. Verder is het hebben van geduld begrijpelijk, waar ik alleen voor waarschuw is dat niet steeds opdezelfde paarden moet worden gewed en als het niet lukt je met een optie Yildirim moet komen....
Discussie gesloten.
10 juli 2018 15:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #493
Ik persoonlijk vind dat mvv nu eens naar spelers moet gaan kijken waar je enkele jaren mee door kan zodat een een team enkele jaren met elkaar kan samen spelen want alleen zo kun je naar boven gaan kijken .ieder jaar weer opnieuw beginnen zet geen zoden aan de dijk vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
Discussie gesloten.
10 juli 2018 16:59
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #494
Ik ben het met Dreeke eens. Op enig moment hebben wij Ippel en Nijs gecontracteerd. Het zijn gansen die al jaren hier spelen en goed voldoen. Ze zijn betaalbaar en van grote waarde. Geldt inmiddels ook voor Schroijen trouwens. Als we 6-7 van die spelers hebben en aanvullen met talenten, buitenkansjes, etc. dan kunnen wij vooruit. Komt er dan meer geld, dan vergroot dat de mogelijkheden.
Ik heb overigens nog een vraag. Als ik kijk naar transfermarkt.nl en ik zoek Diallo op (boubakar) dan staat hij daar vermeldt als centrale verdediger. Hij wordt hier echter gepresenteerd als aanvallende middenvelder. Help?
Discussie gesloten.
10 juli 2018 17:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #495
denk gewoon dat we als supporters hierin ook rieeel moeten zijn.
Mvv zit echt "onderaan"de ladder als gaat om nieuwe spelers, we moeten hoe lastig dan ook afwachten totdat er wat spelers gaan afvallen bij anderen.
Hoop dat we hier en daar wat tussen zit wat niemand is opgevallen en waar wij iets mee kunnen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden