Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

23 juli 2018 09:19
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #586
Beste britt, zeer trieste reactie. Ron steekt naar mijn idee ziel en zaligheid in MVV. En nee, ik ken hem niet persoonlijk.


DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Kloeteklaos, La Chouffe
Discussie gesloten.
23 juli 2018 10:11
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #587
Iech kin miech de negatief reacties good veurstelle. Es me aol bijnao 20jaor ut zellefde leedsje huurt vaan veer hubbe gein geld, daan deiste urregens get verkierd es ut diech neet luk um nuij geldbronne te vinde. Wat betref Elsen, daankbaar tot heer MVV hullep en trainer wilt zien, puntsje vaan kritiek is tot veul talente oonder zien beleid weg goon, bijveurbeeld ut verhaol Chadli vin iech nogaol waazig
Discussie gesloten.
23 juli 2018 10:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #588
Geen idee waarom het daar nu opeens over gaat en wat je denkt dat Elsen daar mee te maken heeft, maar goed.

Chadli eiste een basisplaats als jochie van 17. Maaskant had net een resem dure spelers gehaald en wilde die garantie niet geven. Chadli was een jeugdspeler en had geen contract. AGOVV had toentertijd een slimme technisch directeur die Chadli overhaalde naar AGOVV te komen. Bij AGOVV had Chadli bij de eerste 23 competitiewedstrijden om precies te zijn 1 (één!) basisplaats en zou in het hele seizoen tot 11 (elf) basisplaatsen komen. Twee doelpunten, één assist. AGOVV eindigde dat jaar als zestiende, maar zelfs bij die laagvlieger was Chadli dus nog lang niet goed genoeg voor een basisplaats dat jaar.

Natuurlijk, dit wetende, had MVV net zoals AGOVV Chadli een klein contractje onder de neus kunnen duwen en hem beloven een basisplaats te geven om dat vervolgens niet te doen. Maar dat is achteraf gemakkelijk praten. Natuurlijk is het zonde dat die jongen nooit voor MVV heeft gespeeld. Maar tegelijkertijd is hij gewoon van Standard aan komen waaien en heeft maar 1,5 seizoen bij ons rondgewandeld, en had een grote waffel (qua voetbaltalent terecht overigens). Chadli was toen gewoon een moeilijke jongen die te veel te snel wilde en pas bij AGOVV door kreeg dat hij wat rustiger aan moest doen.

Had MVV dit slimmer moeten doen? Ja, ze hadden hem een contract moeten geven - of ze nou een basisplaats beloofden of niet. Voor zover ik begrijp is dat niet geprobeerd omdat hij nog een jeugdspeler was in ogen van MVV. Je weet tegelijkertijd dat hij dat seizoen onder Maaskant niet veel had gespeeld en dat hij daar ontevreden over zou zijn geweest en alsnog weg zou willen. Wat heeft Elsen met dit hele verhaal te maken? Geen idee, contracten ging toen Nico Jongen over.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., middenstip, Tuor, jovkle
Discussie gesloten.
23 juli 2018 14:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #589
Iemand nieuws van de training van vandaag?

Traint Okita nog apart of mee?
Nieuwe gezichten?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
23 juli 2018 14:55
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #590
Boe vinds diech die geldbronne daan?
Discussie gesloten.
23 juli 2018 17:04
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #591
Ik was op de training, geen nieuwe gezichten!

Afwezigen: koolhof en okita
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques
Discussie gesloten.
24 juli 2018 08:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #592
Asumah Abubakar op de training vandaag, volgens MVV zelf. Op facebook zie ik alweer negatieve reacties langskomen, ik vind het wel een leuk talent. Laat hem zich maar bewijzen. Waarom is hij weg bij Willem II? Lees hieronder...

www.bd.nl/willem-ii/abubakar-hakt-zelf-d...ere-opties~a117ee02/

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
24 juli 2018 09:12
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #593
MVV zou ook in gesprek zijn met Braun (bron fsc)
Discussie gesloten.
24 juli 2018 09:14 24 juli 2018 09:18 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #594
Het gerucht gaat dat MVV serieuze interesse heeft in Christopher Braun.

www.transfermarkt.nl/christopher-braun/profil/spieler/82657
Discussie gesloten.
24 juli 2018 09:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #595
Is dat wat GOHF? Eerste seizoen alles gespeeld, daarna voorbijgestreefd door Essers?
Discussie gesloten.
24 juli 2018 09:25
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #596
Dat Ciranni is vertrokken ben ik totaal niet ontevreden mee. Die jongen komt ook werkelijk alles tekort voor de eredivisie.. ja vooruit hij heeft een leuke vrije trap. Of Braun een stap vooruit is.. dat betwijfel ik.

Braun brengt fysiek wel veel meer met zich mee, vooral het eerste jaar bij Fortuna waren ze daar lovend over hem. @gohf wellicht heb jij wat meer info over deze speler.
Discussie gesloten.
24 juli 2018 09:48
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #597
Die van willem 2 moet je meteen vastleggen evenals Braun.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
24 juli 2018 10:24
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #598
Weer van die halve pffffffffffffff.
Discussie gesloten.
24 juli 2018 10:41
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #599

Boredass schreef : Die van willem 2 moet je meteen vastleggen evenals Braun.


Op welke informatie baseer jij deze keuze.
Kijk eens op www.transfermarkt.nl/asumah-abubakar/lei...8/saison//plus/1#NL1

Heeft de afgelopen 2 jaar niet veel gespeeld, 0 goals gemaakt en is vorig seizoen geblesseerd geweest.
Maar 0 goals afgelopen 2 jaar, leg mij dan eens uit hoezo we deze speler moeten hebben?
Gaan we weer gokken? Of we willen we iemand hebben die recentelijk ook nog wat gepresteerd heeft.

Natuurlijk is er de kans dat het goed uitpakt, Maar dat is weer een gok die MVV dan neemt.
Grotere kans is dat het net zoals Yildrim en Ogymi niks word aangezien die ongeveer de zelfde statistieken hadden zoals deze speler.
Sorry maar hier word ik totaal niet warm van!!!
En ik snap jou reactie al helemaal niet. we willen toch een spits en niet een halve speler zoals redwhitearmy al aangeeft.

Ik heb liever 1 fatsoenlijke spits dan 3 van bovenstaand......
Discussie gesloten.
24 juli 2018 10:53
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #600
Die ganse waar jullie het over hebben komen niet voor een appel en een ei.
Zelfs als MVV boven hun salarisbudget uit gaat betalen anderen meer.
Wij zullen het jammergenoeg moeten doen met afvallers van andere clubs. Dit hoeft echter niet verkeerd uit te vallen, wat mij wel altijd zorgen baart is dat veel spelers pas erg laat aansluiten en geen goede voorbereiding met het elftal krijgen, waardoor de eerste weken van de competitie erg moeilijk zijn.
Ik heb me er bij neergelegd dat wij geen echte toppers kunnen verwelkomen, maar hoop wel dat wat er komt een goed collectief kan zijn en met hun hart voor MVV spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, Tuor
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.904 seconden