Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

24 juli 2018 10:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #601
Dus we willen een trouvaille maar wel een trouvaille die op een site als transfermarkt staat met 50 doelpunten in de afgelopen twee seizoenen? Succes.

Deze jongen is een talent, dat waren Yildirim (zo schrijf je dat) en Ogunjimi (zo schrijf je dat) al lang niet meer. Ja, het is nog altijd een gokje. Daarom even op proef laten komen en als fit en talentvol, gewoon een contract geven. Kan zo maar de nieuwe Okita zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, serke, Tuor, jovkle, Brncic, M.V.V. 1902, Strucht, M-MVV, Yannick
Discussie gesloten.
24 juli 2018 11:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #602
Misschien kunnen mensen die hopen op alleen maar ‘gansen’, en alleen maar warm worden van spitsen die er meer dan 20 hebben gemaakt elk seizoen beter wegblijven uit de Geusselt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle
Discussie gesloten.
24 juli 2018 11:16
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #603
wat zijn dit nou weer voor flauwe reacties.
Niemand heeft hier het woord 20 goals in de mond genomen..............

Er is nogal een verschil tussen een spits die vorig seizoen gespeeld heeft en enkele goals gemaakt heeft.
Deze meneer heeft er de afgelopen 2 jaar 0 gemaakt en is zo goed als het gehele vorige seizoen geblesseerd geweest.
Logisch dat mensen twijfelen, en het is ook maar afwachten of deze persoon goed is de statistieken van afgelopen 2 jaar zijn echter niet voortvarend.
Discussie gesloten.
24 juli 2018 11:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #604
Ja reageer alleen daarop en niet op het stuk dat het verschil tussen Ogunjimi en Yildirim enerzijds en een jong talent van 21 anderzijds uitlegt.

Deze jongen heeft voor Portugal op EK onder 19 gespeeld (en gescoord). Is meer een rechtsbuiten dan een spits ook.

Hem nu al afschrijven dat het een grote kans is dat hij even slecht is als Ogunjimi en Yildirim is nergens op gebaseerd. Ja, jij wijst naar transfermarkt en doet alsof dat een basis is. Dat klopt enigszins voor mannen van boven de 25 maar voor een talent van 21 zeggen statistieken toch gewoon geen bal? Okita, Croux et cetera hadden ook geen statistieken voor ze bij ons kwamen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Tuor, jovkle, M-MVV
Discussie gesloten.
24 juli 2018 11:29
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #605
Ik ben in ieder geval tevreden dat er een aanvaller op proef is. Zoals Jacques al vermeldt heeft, laat hem bewijzen dat hij fit is en talent heeft, zodat we hem een contract kunnen aanbieden.

Ik zie Okita ook nog vertrekken, waarschijnlijk net voor het sluiten van de transfermarkt. Dan wordt er +/- 3k op je rekening bij geschreven, kun je er niks meer mee doen omdat de transfermarkt is gesloten

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
24 juli 2018 11:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #606
Ik mag toch hopen dat ze Okita niet voor 3000 euro laten vertrekken.

Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
24 juli 2018 12:08
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #607
Op de eerste training kon hij me wel bekoren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle
Discussie gesloten.
24 juli 2018 12:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #608
Jacgues ,dit vind ik inderdaad een een hele leuke speler die goed kan passen bij MVV en inderdaad er zit een risico aan vast ,maar dat heeft iedere speler van

MVV anders voetbalde ze niet bij MVV ,op het eerste oog heeft hij dezelfde blessure gehad als Knops ,Overgens heeft Kjell meerdere aanbiedingen ,Ook kon

hij terug naar Engeland en naar Evv in Echt maar die zijn afgewezen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle
Discussie gesloten.
24 juli 2018 12:18
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #609
Zoals onder ander Jacques al aangeeft: een spits die recentelijk heeft bewezen veel te scoren op Jupiler League (excuus: Keuken Kampioen)-niveau, is niet haalbaar voor ons.
Iedereen hier op dit forum zou dit liever anders zien, maar het is helaas de situatie waarin we zitten. Hier namen als Cas Peters, die met Emmen de Eredivisie in gaat, gaan droppen is volstrekt onrealistisch.

Dat betekent dat we het moeten gaan hebben van spelers die ooit konden scoren, maar dat de laatste jaren door omstandigheden zijn meer laten zien(zoals een Ogunjimi), of spelers die afvallen bij een club die op een hoger niveau speelt, bijvoorbeeld omdat ze nog naar dat niveau toe moeten groeien (zoals Aboubakar, of de talenten van Genk of Luik).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, jovkle, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
24 juli 2018 12:47 24 juli 2018 12:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #610
Ik hoop dat Okita gewoon blijft. Dan wordt het uiteindelijk toch nog een leuke aanval. Maar hij moet zich nog altijd bewijzen. Als je zo'n jongen al meteen de hemel in prijst, stijgt de prijs ook weer. Dat die zich maar eerst bewijst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle
Discussie gesloten.
24 juli 2018 13:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #611
Op zich geen verkeerde keuze om hem op proef te nemen! Hopelijk scoort hij vaker dan de vorige Abubakar bij MVV :P

www.kentudezenog.nl/abubakar-balarabe-1968/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
24 juli 2018 13:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #612

mvv supporter schreef :

Boredass schreef : Die van willem 2 moet je meteen vastleggen evenals Braun.


Op welke informatie baseer jij deze keuze.
Kijk eens op www.transfermarkt.nl/asumah-abubakar/lei...8/saison//plus/1#NL1

Heeft de afgelopen 2 jaar niet veel gespeeld, 0 goals gemaakt en is vorig seizoen geblesseerd geweest.
Maar 0 goals afgelopen 2 jaar, leg mij dan eens uit hoezo we deze speler moeten hebben?
Gaan we weer gokken? Of we willen we iemand hebben die recentelijk ook nog wat gepresteerd heeft.

Natuurlijk is er de kans dat het goed uitpakt, Maar dat is weer een gok die MVV dan neemt.
Grotere kans is dat het net zoals Yildrim en Ogymi niks word aangezien die ongeveer de zelfde statistieken hadden zoals deze speler.
Sorry maar hier word ik totaal niet warm van!!!
En ik snap jou reactie al helemaal niet. we willen toch een spits en niet een halve speler zoals redwhitearmy al aangeeft.

Ik heb liever 1 fatsoenlijke spits dan 3 van bovenstaand......


Eigenlijk hebben anderen er al op gereageerd maar deze speler is niet voor niks jeugdinternational geweest en doet het uitstekend in de voorbereiding.
En zonder rechtsbuiten heb je niks aan een spits , er van uitgaande dat Okita vertrekt.
De spelers die jij wilt komen niet naar mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
24 juli 2018 16:38 24 juli 2018 16:38 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #613
misschien heb ik wat voorbarig gereageerd, het klopt deze speler zal zich eerst moeten bewijzen willen we de conclusie kunnen trekken dat hij goed is en een aanwinst voor MVV.
ook ik ben blij dat er eindelijk een spits komt trainen, dit wil verder nog niks zeggen aangezien we niet weten wie er allemaal interesse heeft in deze speler.
Mijn reactie was meer bedoeld om andere wat te dimmen, aangezien het maar afwachten is.
Eerlijk is eerlijk het kan alle kanten op, zowel positief als negatief. Ik wilde de gemoederen wat sussen aangezien we allemaal weten hoe vorig jaar de spitsen zijn binnengehaald. met soortgelijke statistieken.
Discussie gesloten.
24 juli 2018 17:17 24 juli 2018 17:23 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #614
Zie net de nieuwe teamfoto langskomen op de MVV app en MVV Maastricht.nl. Okita staat er niet bij. Zou hij dan toch nog weg gaan??? En natuurlijk weer lekker erg professioneel, staat iedereen erop met een shirt van sponsor Openline alleen de derde keeper met een watergamin op de borst!!! Dit kan toch niet voor een BVO!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Discussie gesloten.
24 juli 2018 17:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #615

mvv supporter schreef : misschien heb ik wat voorbarig gereageerd, het klopt deze speler zal zich eerst moeten bewijzen willen we de conclusie kunnen trekken dat hij goed is en een aanwinst voor MVV.
ook ik ben blij dat er eindelijk een spits komt trainen, dit wil verder nog niks zeggen aangezien we niet weten wie er allemaal interesse heeft in deze speler.
Mijn reactie was meer bedoeld om andere wat te dimmen, aangezien het maar afwachten is.
Eerlijk is eerlijk het kan alle kanten op, zowel positief als negatief. Ik wilde de gemoederen wat sussen aangezien we allemaal weten hoe vorig jaar de spitsen zijn binnengehaald. met soortgelijke statistieken.


Nogmaals dit is geen spits
Wordt eventueel opvolger Okita
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden