Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

08 juli 2018 17:21
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #466
Gelijk heb je. Ik maak me in zoverre zorgen over volgend seizoen dat ik nu nog niet weet wat mijn verwachting zal zijn. Dit is afhankelijk van het team dat er aan het begin van het seizoen staat. Op dit moment hebben we pas 4-5 echte 1e elftal spelers, rest leuke opvulling van de selectie. Komen er niet nog 6-8 echte versterkingen bij dan zijn we gewoon een club met een geweldige achterban die echter geen enkele rol van betekenis zal spelen. Als je dit meeneemt in je verwachtingen dan kan het niet tegenvallen. Wat me wel angstig maakt is het volgende en dat is niet meer dan een gevoel dat ik heb dat er spelers worden benaderd maar dat deze afzeggen omdat ze er geen heil in zijn. Daarom zou ik het wel prettig vinden om aan het begin van het seizoen eens te horen waar MVV interesse in had maar dus niet is doorgegaan om welke reden dan ook.
Kan me overigens iemand vertellen of er iets van waar is dat Okita in de belangstelling van Willem 2 zou staan. Vertelde mij een vriend uit Tilburg. (maar wel al vorige week dinsdag en heb er nergens iets over gelezen)
Discussie gesloten.
09 juli 2018 08:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #467

Driver schreef : Twee seizoenen geleden hadden we nog een redelijke selectie dat mee kon doen bij de eerste zes.



Ik zie ook graag snel spelers tekenen die een toegevoegde waarde hebben. Maar die selectie die bij de top zes meedeed (werden overigens zevende maar goed); was die op 8 juli 2016 al rond? Spelers als Geens, Nwakali, N'koyi en Pedro kwamen ons pas later versterken. Blijkbaar kun je prima top zeven spelen als je relatief laat nog een paar belangrijke spelers haalt.

Ook lees ik hier meerdere keren dat Okita niet meegerekend mag worden want die gaat toch weg. Voor de duidelijkheid, dat zei jij niet, Driver, ik reageer nu op anderen. Nu zou het mij niets verbazen als Okita vertrekt, maar als je het vertrek van Okita al als een zekerheid beschouwd, dan kun je net zo goed stellen dat het een zekerheid is dat MVV nog een paar basisspelers gaat halen. Het werkt niet één kant op, zoiets, het is niet alsof MVV alleen nog spelers kan verliezen en niemand meer halen.

Nogmaals; ik zie ook liever vandaag dan morgen nieuwe spelers tekenen. Als Gunst fit is en echt zo goed als hij een paar seizoenen geleden leek, meteen tekenen. Maar hoe groot is het probleem precies?

Met Koopmans hebben we een prima keeper. Middenveld hebben we met Nys en Ippel, en Koolhof wat aanvallender, Mares en Shermaine achter de hand, best wat opties. Van mij mag er nog een aanvallende/creatieve middenvelder bij maar daar ligt niet de prioriteit momenteel. Houben kan trouwens ook in die rol spelen. Op de vleugels Schroijen, Houben, Golpek, Okita als er een goede spits bij komt. In de spits Yildirim als reserve en Okita kan daar ook. Mijn voorkeur: een spits er bij zodat Okita en Schroijen van de flanken komen, dan hebben we daar ook de nodige opties qua wissels.

In dit verhaal noem ik dus eigenlijk "alleen" een goede spits (en ja we weten allemaal dat MVV daar de laatste jaren weinig succes heeft gehad). En ik sla één linie over: de verdediging. Daar zal MVV aan de bak moeten. Shermar en Hawbir zijn leuke invallers, Shermar durf ik ook best een basisplaats te geven met een goede, coachende centrale verdediger naast hem. Maar eigenlijk moet MVV nog vier basisspelers voor de verdediging halen. Als Gunst de eerste is, nog altijd drie.

Hoe raar het ook misschien klinkt, maar ik vind dat wel meevallen. Het is niet ideaal, een volledig nieuwe verdediging. Het zou ook prettig zijn als die er snel stond zodat ze samen kunnen oefenen en trainen. Maar tegelijkertijd denk ik dat er best wel wat te krijgen is, dat er meer opties zijn dan we hebben om een scorende spits te halen.

Het is nog altijd pas 9 juli. Nog 5,5 week tot de eerste wedstrijd en laten we eerlijk zijn, MVV haalt ieder jaar wel één of twee belangrijke spelers na de eerste wedstrijd. Nog 7,5 week tot sluiten transfer window. Ik zie liever ook vandaag dan morgen nieuwe spelers komen maar de paniek danwel zorgen die ik lees, dat vind ik wel zwaar overdreven. Er zijn genoeg seizoenen geweest dat we op 9 juli nog veel meer spelers moesten halen dan nu. Een spits en vier verdedigers, en daarna nog wat leuke versterkingen voor de breedte. Dat moet echt te doen zijn gezien de vele tijd die nog rest. Vergeet niet: voor spelers is het niet zo interessant om nu al voor MVV te tekenen. Het budget mag wat hoger zijn dan voorgaande jaren, maar in de internationale voetbalwereld stelt het nog altijd weinig voor. Als speler kun je beter nog wat wachten en hopen dat een andere club meer dan een modaal salaris kan neerleggen. Niet leuk voor ons, wel de realiteit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Karakter, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Brncic, itsman, M.V.V. 1902, Zoewiezoe en2 andere mensen hebben ook bedankt..
Discussie gesloten.
09 juli 2018 09:15
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #468
Spijker op de kop Jacques. Aan alle doemdenkers: uitprinten en boven het bed hangen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 juli 2018 10:06 09 juli 2018 10:07 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #469
Haha pak t forum erbij van juli 2017, juli 2016, juli 2015 ... iets met diezelfde langspeelplaat...

Dan toch iets waar ik mee zit. De de door Bok geïntroduceerde termen, Gansen, Halven en sinds kort zelfs Kwarten, door meerderen hier overgenomen en steeds vaker gebruikt. Wordt ook als een soort cult term gebruikt nu door Bok.
Suggereert in mijn ogen dat MVV maar een paar ‘volwaardige’ spelers heeft en de rest ‘onvolwaardig’.

Wat is de definitie van een Ganse? Iemand die eredivisie niveau heeft? Of daartegen aan hangt? Want dan is een elftal Ganse een utopie.

Voor mij is het 1 selectie, 1 team, samen nao veure. Jammer dat deze termen gebruikt worden.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, itsman, bokkesprongen
Discussie gesloten.
09 juli 2018 11:06
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #470
Haha pak t forum erbij van juli 2017, juli 2016, juli 2015 ... iets met diezelfde langspeelplaat...


En we hebben allemaal kunnen zien dat dit top jaren waren van MVV....... hulde fantastisch kan niet wachten om 7de te worden dit jaar hup Mvv hup geef ons a.u.b nog zo’n top jaar.
Discussie gesloten.
09 juli 2018 11:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #471

Hartmans1973 schreef : Haha pak t forum erbij van juli 2017, juli 2016, juli 2015 ... iets met diezelfde langspeelplaat...


En we hebben allemaal kunnen zien dat dit top jaren waren van MVV....... hulde fantastisch kan niet wachten om 7de te worden dit jaar hup Mvv hup geef ons a.u.b nog zo’n top jaar.


Man man man, als je alleen maar hebt te klagen, geen enkele bijdrage levert aan dit onderwerp : de azijn is bij de Aldi in de aanbieding voor je. Ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd, maar we waren akelig dicht bij promotie. Dit was geen toevalstreffer. Ik ga pas 15 jaar naar MVV, daar mag je je mening over hebben of ik er wel of niet over kan meepraten, maar vond de afgelopen drie jaar stukken beter dan de 12 jaar ervoor. Maar goed, iedereen kijkt er anders tegen aan. Ik heb nooit de Eredivisie mogen meemaken, dus wellicht is mijn handje dan al sneller gevuld dan die fles azijn van jou.

Goed, back on topic. We zullen inderdaad laat weer een aantal nieuwe krijgen, maar er komen snel weer nieuwe testers. Gunst leek mij fit, dus die zal gaan tekenen deze week, zeker nu de oefenwedstrijd tegen RKVVL Polaris ( i know, ander topic) niet doorgaat. Boubacar kon mij niet overtuigen en Bijelic was goed aan de bal, maar een gevalletje twaalf in een dozijn.

De spits die gaat komen hoeft echt niet op proef. Die zal gewoon direct als versterking worden gezien. T.o.v. wat er nu rondloop, ben ik dat al:lachen:

Rick Ketting mag weg bij Eagles. Lijkt me voldoende kwaliteit om bij ons rond te lopen in de verdediging.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
09 juli 2018 12:16 09 juli 2018 12:18 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #472

Boe is dat feeske? schreef : Haha pak t forum erbij van juli 2017, juli 2016, juli 2015 ... iets met diezelfde langspeelplaat...

Dan toch iets waar ik mee zit. De de door Bok geïntroduceerde termen, Gansen, Halven en sinds kort zelfs Kwarten, door meerderen hier overgenomen en steeds vaker gebruikt. Wordt ook als een soort cult term gebruikt nu door Bok.
Suggereert in mijn ogen dat MVV maar een paar ‘volwaardige’ spelers heeft en de rest ‘onvolwaardig’.

Wat is de definitie van een Ganse? Iemand die eredivisie niveau heeft? Of daartegen aan hangt? Want dan is een elftal Ganse een utopie.

Voor mij is het 1 selectie, 1 team, samen nao veure. Jammer dat deze termen gebruikt worden.


Het Bokkiaanse Stelsel: (Niet te verwarren met de erotische variant die iemands seksleven definieert.)

Unne Ganse Ganse |= Een eredivisiewaardige basisspeler
Unne Ganse |= Een eerstedivisie waardige basisspeler (linker rijtje)
Unne Ganse Halve |= Een bankzitter in de eerstedivisie die op de deur klopt voor een basisplaats
Unne Halve |= Een bankzitter in de eerstedivisie
Un Kwaart |= Een amateur die teveel betaald krijgt
Minder es un Kwaart |= De sterspeler van IBC/ Ogunjimi / Iemand waarvan het een mirakel is dat hij na zijn revalidatie nog kan lopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boe is dat feeske?, Bieske, Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Pentakel
Discussie gesloten.
09 juli 2018 12:23
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #473
Die tankwagen azijn van de lidl overigens is inderdaad aan het overlopen.
Maar misschien is dat alleen maar goed het schijnt te werken tegen onkruid!

Dat jouw kinderhandje snel gevuld is kan ik niks aan doen ik wil winnen en dan is bijna promotie of leuk mee doen niet goed genoeg.

Maar misschien heb je gelijk en moet ik de eer aan mezelf houden!

Maar jullie hebben helemaal gelijk de toppers moeten allemaal nog komen want die wachten op een contractje bij Mvv het liefst nog als het seizoen al begonnen is.


Veel succes komend jaar met mvvke
Discussie gesloten.
09 juli 2018 12:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #474
Ik snap dat je niet op mij reageert, maar niemand zegt dat je de eer aan jezelf moet houden, Lijntje zegt letterlijk dat je je mening mag hebben en dat iedereen er anders tegenaan kijkt. Hij legt ook uit waarom hij er tegenaan kijkt op de manier dat hij doet.

Er is ook niemand die suggereert dat de toppers allemaal op een contract van MVV zitten te wachten.

De wereld is niet zwart-wit. Dat sommigen op dit moment niet in paniek zijn, wil niet zeggen dat ze vinden dat MVV de beste selectie in jaren heeft, dat de 19e plaats goed genoeg is en dat ze denken dat morgen Neymar, Kane en De Bruyne een contract tekenen. Ik vind het vreemd dat mensen zo snel polariseren. Iemand heeft een andere mening dan jou, en dan heb je het over "de eer aan jezelf houden"? Nergens voor nodig Hartmans, gewoon lekker blijven forumen. Verschillende meningen houden het leuk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
09 juli 2018 13:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #475
Het is inderdaad zo dat we op "dit" moment niet zo'n sterke selectie hebben maar we weten dat er nog van alles aan komt en of dat "ganse" of "halve" zijn merken we snel genoeg. Ik zie wel dat MVV als organisatie vooruit gaat al is het met kleine stapjes. En kleine stapjes kunnen grote stappen worden. Ik zie het niet zo somber eerlijk gezegd. Hou moed blijf positief en sta achter onze club! We zijn in het verleden al opgestaan uit een waarschijnlijke dood! Als je kijkt waar we nu staan kun je dan toch niet negatief zijn?


Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 juli 2018 13:25
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #476
@jacques

Ik denk dat wel genoemd mag worden dat sinds december 2016 het voetbal kwalitatief achteruit is gegaan in de Geusselt. Sindsdien is er in mijn ogen geen reclame meer gemaakt met het spel. De seizoenen ervoor waren van een hoger niveau qua veldspel en strijdlust. Alleen de eerste divisie is kwalitatief zo achteruitgegaan dat je met minder resultaat hoger eindigt. Ik merk gewoon dat er teveel passes amateuristisch fout gaan, dat er minder strijdlust is en minder voetbalkwaliteit op het veld staat. En het lijkt erop alsof MVV voor het derde seizoen op rij zichzelf niet kwalitatief weet te verbeteren. Het is nog lang tot 1 september, er kan nog veel gebeuren, maar al die maanden aan voorbereiding op dit seizoen heeft tot nu toe nog niets gebracht.

Daarnaast is het allang tijd voor een nieuwe trainer, een nieuwe wind door de Geusselt. Niet omdat Ron het zo slecht heeft gedaan, maar het begint allemaal saai en voorspelbaar te worden dit systeem. Ik wil graag weer eens ander voetbal zien in de Geusselt, een andere kijk, een andere visie. De tegenstander afstoppen en "Hossa" een lange bal naar voren zonder aanvalsplan werkt niet, ook niet na drie seizoenen.

Ik krijg de laatste jaren meer het gevoel dat we seizoenen moeten afwerken dan resultaat moeten halen. En ja ik begrijp de financiële druk, maar een keeper huren in plaats van een willige keeper vastleggen (Geens) die keuze begrijp ik ook niet. Willen we wel vooruit of niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, middenstip
Discussie gesloten.
09 juli 2018 13:37
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #477
Dat snap ik Jacques en zeker mag iedereen zijn mening hebben.

En geloof het of niet maar ieder jaar zijn er genoeg supporters die afhaken en het na zoveel jaren wel gehad hebben met Mvv.
Ik ben zelf 36 jaar gaan kijken zeer fanatiek thuis en uit en uit wedstrijden ben ik jaren geleden mee gestopt onder andere door de zogenaamde veiligheids redenen.

Sinds 2 jaar ga ik ook thuis niet meer kijken wat niet wil zeggen dat ik het niet meer volg want jammer genoeg kan ik het niet helemaal los laten.

Ik gun Mvv het beste maar het is gewoon een veredelde amateurclub geworden.

Van een club met naam met een stadion met sintelbaan in de rust aan de andere kant gaan staan voor je club aan te moedigen en trainingsvelden ernaast.

Naar alleen nog een verouderd stadion met kunstgras geen trainings velden meer geen eigen jeugd meer geen scouting meer geen noemenswaardige naam meer in Nederland.

Dat doet pijn als dan mensen dingen goed proberen te praten terwijl ze zelf ook wel weten dat het niet meer is dan proberen een gloednieuwsshow er van te maken.

En geloof me ook met weinig geld kun je goede spelers halen maar dan moet je wel talent hebben op scouting gebied.

Ik probeer hier niet meer te komen dat is het beste voor mijn hart!

Succes ik hoop het ooit nog mee te maken op de markt te kunnen staan en de trainer te horen zeggen maar we moeten wel opletten dat het nooit meer gebeurd!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, middenstip
Discussie gesloten.
09 juli 2018 13:53
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #478
Heel goed geschreven Jacques maar toch ,
Maar op dit moment heeft MVV maar een speler waar je blij van wordt en dit is Okita ,de rest zijn grijze muizen ,of een krenten brood zonder krenten
Vorige jaren had je spelers als Peeters ,Qroux ,De super turk ,Het Bies ,n kwali Ciranni ,N kyoi ,Kuipers ,De links back die nu voor VVV speelt (Ik kom niet op z,n naam ) maar helaas ontbreekt het huidige MVV zulke spelers ,We willen progressie zien voor MVV begrippen een paar vedettes en die hebben we alleen in Okita en misschien in Koopman en Gunst als die z,n niveu haalt van 2 jaar geleden .

En jawel het is een hels karwei om die te vinden en ook om de juiste karakters bij elkaar te zoeken maar het publiek wil dat en dat zie terug in de verkoop van seizoens kaarten en het bezoek van oefen wedtrijden .dus wat Ganse Ganse ................moet toch liukken .....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
09 juli 2018 17:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #479
Ganse Ganse gaat echt niet lukken. Die kiezen voor Fortuna nu. Wel Ganse. Maar ook die lopen eerder richting het oosten dan naar het zuiden. Ook daar hebben ze 15 Ganse nodig. Dus ik ben eens benieuwd hoe MVV dit gaat klaar spelen. In principe is die promotie van Sittard en de degradatie van Sterfrade totaal niet gunstig geweest voor MVV. De Ganse Ganse gaan naar Sitrard nu en de Ganse naar het oosten. Dus wat blijft hier over...de Ganze halve, halve en kwaarten...
Discussie gesloten.
09 juli 2018 19:01
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #480
Gamins, kritiek hèlt diech sjerp.
Dimitri Gansevski.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden