Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

17 juli 2018 10:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #556

Boe is dat feeske? schreef : De discussie over voetbalbeleid vind ik schrijnend om te lezen. Alsof Elsen, Wim, Hennie, én het technisch platform (Meijer, Dijkstra, van Marwijk) bij elkaar een stelletje achterlikken zijn als het aankomt op spelers selecteren. Jeetje jongens, dat gaat nergens over.

Elsen heeft het ook al vaker uitgelegd bij een voetbal praot kaffee hoe MVV te werk gaat in een transferperiode. Maar dan zie je de mensen niet!


Dit zijn wel de mensen die Yirldrim en Ogymi hebben aangetrokken. Of ze moeten allemaal hun zonnebril vergeten zijn die dag en tegen de zon in hebben moeten kijken maar dat zijn toch 2 slechte beslissingen die door deze mensen genomen zijn.
Het niet verder kijken naar spelers buiten een 30 KM rondom Maastricht vind ik ook het domste wat je kunt doen.

We weten allemaal hoe MVV te werk gaat, wachten tot het laatste eind om vervolgens spelers zonder club binnen te kunnen halen voor het laagst mogelijke. Wat voor zin heeft het om dan naar dat praot kafee te gaan, Niks.... want mijn mening zal de manier van werken daar niet veranderen.
iemand anders aan het hoofd van de club wel, daar mag er van mij best een andere trainer komen met een andere blik op het aantrekken van spelers. Wellicht het aannemen van een scout.

Ik vergelijk het aankoop beleid van MVV met het kopen van spullen in een kortingsweek, om vervolgens dan op de laatste dag wanneer het meeste weg is te gaan inkopen in de hoop dat iemand nog wat leuks heeft laten liggen, of dat iets wat op papier niet goed uitziet toch kan uitblinken het seizoen.

Als je opstap bent en je bent opzoek naar een meid / vriendin dan wacht je toch ook niet tot sluitingstijd en wanneer het lekkerste allemaal al met iemand naar huis is. Om vervolgens uit de achtergebleven lelijke vrouwen een keus te gaan maken, in de hoop dat er nog iets leuks bij zit. Nee dan sla je ook eerder je slag om iets fatsoenlijks mee te kunnen nemen........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht
Discussie gesloten.
17 juli 2018 10:12 17 juli 2018 10:16 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #557

Boe is dat feeske? schreef : De discussie over voetbalbeleid vind ik schrijnend om te lezen. Alsof Elsen, Wim, Hennie, én het technisch platform (Meijer, Dijkstra, van Marwijk) bij elkaar een stelletje achterlikken zijn als het aankomt op spelers selecteren. Jeetje jongens, dat gaat nergens over.

Elsen heeft het ook al vaker uitgelegd bij een voetbal praot kaffee hoe MVV te werk gaat in een transferperiode. Maar dan zie je de mensen niet!


Wat levert dat platform dan op? Huurspelers van Genk en Standard zullen niet via hun komen. We wachten op wat de zaakwaarnemers ons aanbieden en worden zelfs door Virton afgetroefd. Nee dit heeft niks met beleid te maken... Als je beleid maakt voorkom je zulke situaties. Maar 31 augustus is de sale en dan halen we alle toppers op! Laatste comment hierover, want dit topic gaat over geruchten en niet ons technisch beleid.
Discussie gesloten.
17 juli 2018 10:19 17 juli 2018 10:24 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #558
Volgens mij wordt hier niet helemaal begrepen hoe deze voetbal wereld in elkaar zit.
Scouts heb je nodig in de jeugd (eigen jeugdopleiding).
Daarna zit je in het rad van de spelersmakelaars.
Dit betekent dat als je geen geld hebt het met geluk en de restjes moet doen. Om hier dus MVV op aan te kijken heeft volgens mij geen zin.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV
Discussie gesloten.
17 juli 2018 16:32 17 juli 2018 17:44 door houtengerard.
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #559
beste supporters
Cas Peters is vòor Mvv een uitstekende spits!!!!
Hij heeft een aantal clubs gehad en altijd en overal gescoord, daar weet mvv alles van zie Mvv- Emmen Emmen -Mvv PLAY OFFS verleden!!
Hij komt uit Oldenzaal in de buurt waar heel lang geleden onze topscoorder Rik Platvoet van het kampioensteam in 2000 bij was.
Hij is tweebenig snel kopsterk en balvast en transfervrij!!!! deze man is top voor mvv begrippen wordt eens wakker Penders en Bastiaens
nu daadkrachtig worden actie na reactie het betaald zich terug!!!!!

Moderator Edit: Dit is de tweede keer dat je een nieuw topic aanmaakt met dit onderwerp. Dit kan prima in dit topic besproken worden. Laatste waarschuwing.
Discussie gesloten.
17 juli 2018 16:39
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #560
Tijd voor professionals in plaats van amateurisme!
Dit is geen kritiek maar de actuele stand van zaken,nu Thal er ook nog bij is wordt het tijd dat hij zijn managersverhaal ook eens gaat uitvoeren!!
Bij elke werkgever hoort op zijn tijd vernieuwing dit geld ook voor Ron Elzen,voor hem wordt het tijd ook eens zijn horizon te gaan verleggen
Chapeau en Credits te over maar tijd vanaf 1989 tot heden is te lang!!
Discussie gesloten.
17 juli 2018 16:43
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #561
Bel die speler op en zeg dat hij zich meld bij MVV, want MVV heeft geen scout en gaat pas een spits kopen in de laatste week van de transfer periode. En als RON nu nog wedstrijden moet gaan kijken om misschien interesse in een spits te krijgen dan zijn we in november nog geen stap verder.
Discussie gesloten.
17 juli 2018 17:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #562
Zeker Cas Peters gaat mvv voetballen terwijl hij bij een eredivisieclub zit en mvv betaald gewoon een transfersom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor
Discussie gesloten.
17 juli 2018 17:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #563
Cas Peters? Dat is niks.
MVV is met Cavani bezig, komt uit de buurt van Montevideo, waar onze rechtsback van het kampioensteam in 1972 ook woonde.
KLOESTER!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
Discussie gesloten.
17 juli 2018 22:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #564
Zlatan niet meer op de training.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
18 juli 2018 08:29
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #565
Zlatan heeft nog een contract bij metz en metz vraagt te veel,, dus dat moet eerst afgehandeld worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
18 juli 2018 12:24
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #566
Bo Geens heeft voor twee jaar getekend bij Lierse Kempenzonen (fusie failliet Lierse SK en Oosterzonen)
Discussie gesloten.
18 juli 2018 21:30
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #567
3 x gespeeld niets of nauwelijks gecreëerd
En waar blijft die broodnodige goalgetter
CAS PETERS
Discussie gesloten.
18 juli 2018 21:32
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #568
Ben in den Bosch gaan kijken omdat ik daar ook werk
Ons probleem ligt op rechtsbuiten en centraal voorin maak me echt zorgen als trouwe toeschouwerster
Discussie gesloten.
18 juli 2018 21:34
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #569
We hebben een nog veel betere als bo
Luuk wordt voor mvv begrippen een top keeper let maar op
Discussie gesloten.
18 juli 2018 21:39
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #570
Wie ben jij
eigenlijk vraag me echt af of je wel verstand hebt van voetbal ik gelukkig wel!!
Ik wil alleen aangeven dat het team van 1997
Bijelkaargeraapt was en een vriendenteam werd met Frans korver die ken jij waarschijnlijk niet en kampioen werd schitterend kippenvel zal ik nooit meer meemaken vrees ik
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden