Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

03 feb 2018 12:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5506
Dat gedram en gejenk vaan die moffe is toch niks nuits? Dat doen ze al 'n iewegheid. Zjus zoe laank doorgaan tot ze kriege wat ze wèlle...

Die zwart gele kut club is zègk mer 'n soort Sylvana Simons avant la lettre....:puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 13:55 03 feb 2018 13:56 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5507
"Een woordvoerder van de KNVB laat aan De Limburger weten dat de voetbalbond achter de beslissing van de arbitrage blijft staan."

www.bd.nl/nederlands-voetbal/roda-jc-tek...-willem-ii~a1914cc7/

Dus loat ze mer jenke daor achter die wah-wah-linie, die kutclub meint eg tot ze nog get zien, en ach loat ze toch ziechzelvers belachelik maake, ze numme us 'piere' en Fortuna 'muizen', mer qua gedraag zien zie al jaore egte lintwörreme en volleges miech kinste beter las höbbe vaan e muiske of 'ne piering daan vaan 'ne lintwörrem dee dien vrete opvrit.

Misselikke oetvreters.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 23:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5508
Ik heb het moment niet gezien, maar Higler is natuurlijk wel een echte kut scheidsrechter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 06:50
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5509

Karakter schreef :

jeoff schreef :

Mr Sjaan schreef : Weer een pareltje uit Parkstad: www.dumpert.nl/mediabase/7356295/33393ac...ft_er_teveel_op.html


De perschef van Roda is inmiddels druk bezig met het schrijven van een persbericht dat het toch echt de Tilburgse fans waren die deze arme hardwerkende koempel hebben uitgedaagd, en dat zij zo asociaal zijn geweest dit op sociale media te plaatsen.

Je kunt zeggen wat je wil over die rattenclub, ze weten als geen ander de media te bespelen, met hun holmaatjes van 1Limburg in de armen. Ze gaan nu ook weer bij de KNVB een officiele klacht indienen over de wedstrijd gisteren. Of ze nu hun gelijk halen of niet, ze zijn toch weer als verongelijkte zielige club in het nieuws geweest


Roda supporters hebben zich al op dumpert aangemeld en zijn druk aan het typen dat het toch écht een Willem II supporter is. Die geel-zwarte mutsen achter de man is een weerspiegeling in het glas. Ik zou keihard lachen als mijn bloed niet zou koken van zoveel domheid.


Sorry, maar ik snap de ophef niet. Ik zie een man die achter het beveiligingsglas zijn kunstgebit uit zijn mond haalt en wat gebaren maakt waar ik de betekenis niet direct van ken. Er lijkt mij vrij weinig aan de hand te zijn. Wie kan mij vertellen waar de ophef over gaat? Wat heb ik gemist?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 11:11 04 feb 2018 11:11 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5510
ik denk dat als je beelden hebt van MVV tegen roda dat beide partijen dit soort gebaren maken.
En zie het zo, iemand die geen tanden meer heeft kan ze ook niet meer verliezen:P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 11:51 04 feb 2018 11:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5511
Iets anders. Is het niemand opgevallen dat Roda bijna altijd speelt nadat hun naaste concurrenten hebben gespeeld. De keren dat ze op vrijdagavond spelen is op 3 vingers te tellen. Psychologisch steeds in het voordeel gezet. Vorige week ook al....meestal spelen ze op zondagmiddag half 3 of later op de zondag. Zelfs als ze uit moeten. Thuis willen ze sinds mensen heugenis sowieso het liefst op zondagmiddag. Ja NAC speelt welliswaar dit keer later, maar ja uit bij Ajax heb je niet veel te makken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 13:21 04 feb 2018 13:26 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5512

Ben Salemans schreef :

Karakter schreef :

jeoff schreef :

Mr Sjaan schreef : Weer een pareltje uit Parkstad: www.dumpert.nl/mediabase/7356295/33393ac...ft_er_teveel_op.html


De perschef van Roda is inmiddels druk bezig met het schrijven van een persbericht dat het toch echt de Tilburgse fans waren die deze arme hardwerkende koempel hebben uitgedaagd, en dat zij zo asociaal zijn geweest dit op sociale media te plaatsen.

Je kunt zeggen wat je wil over die rattenclub, ze weten als geen ander de media te bespelen, met hun holmaatjes van 1Limburg in de armen. Ze gaan nu ook weer bij de KNVB een officiele klacht indienen over de wedstrijd gisteren. Of ze nu hun gelijk halen of niet, ze zijn toch weer als verongelijkte zielige club in het nieuws geweest


Roda supporters hebben zich al op dumpert aangemeld en zijn druk aan het typen dat het toch écht een Willem II supporter is. Die geel-zwarte mutsen achter de man is een weerspiegeling in het glas. Ik zou keihard lachen als mijn bloed niet zou koken van zoveel domheid.


Sorry, maar ik snap de ophef niet. Ik zie een man die achter het beveiligingsglas zijn kunstgebit uit zijn mond haalt en wat gebaren maakt waar ik de betekenis niet direct van ken. Er lijkt mij vrij weinig aan de hand te zijn. Wie kan mij vertellen waar de ophef over gaat? Wat heb ik gemist?


Ik denk dat deze mijnheer zijn orale diensten -tegen betaling- aanbiedt aan de heren aan de andere kant van het hek. Door zijn gebit uit te doen laat hij zien dat het ook zonder tandjes kan maar in dat geval vraagt hij een sigaret extra.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 14:47
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5513
Banggaard, sjiek maan!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2018 16:25 04 feb 2018 16:30 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5514
Mieljaar mieljaar mieljaar wat höb iech toch 'ne deepgewortelde haat tege die zwart gele kut club, mer miene haat tege Sjonnie B, dat stök stroont vaan dee smerige duitse propaganda-zender, weurt bekans groeter es die wat iech höb tege die club. Dee mins haolt 't slechste in m'ch nao bove. Altied mer zeike euver zake die totaal neet aon de orde zien, en constant kaarte en penanties wèlle aonsmere.

Iech kin mer ein conclusie trèkke; Heer heet las vaan 't volgende syndroom:

Het syndroom van Charles Bonnet (CBS) is een aandoening waarbij verstandelijk gezonde mensen last hebben van hallucinaties, het waarnemen van dingen die er in werkelijkheid niet zijn. Deze beelden kunnen zich vermengen met de door de ogen waargenomen visie, waardoor realiteit en 'hersenschimmen' door elkaar lopen.

Mer jeh, d'r steit wel bij tot dat bij ''verstandelek gezonde mensen'' is.....

Tied tot heule mèt de moffe weer es 'n strafbaar feit gezeen geit weure. Sjonnie B. is mèt aofstand de groetste mof dee Mestreech oets heet gelieverd, kotsvent!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 15:01
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5515
Roda JC overweegt om naar de civiele rechter te stappen, mocht de KNVB het protest dat de Kerkraadse club indiende niet inwilligen. Aanleiding is het afgekeurde doelpunt van de Kerkradenaren in de bekerwedstrijd tegen Willem II.

Roda-directeur Wim Collard heeft de KNVB een ultimatum gesteld dat woensdagmiddag afloopt. "Wij voelen ons bestolen", zo zegt Collard. "We willen de laatste 8 minuten overspelen met de stand 2-3 in het voordeel van Roda."

Videoscheidsrechter
Het protest werd aangetekend na de KNVB-bekerwedstrijd tegen Willem II. Roda-speler Avdijaj maakte in de slotfase de 2-3, maar het doelpunt werd afgekeurd door de scheidsrechter op advies van de videoscheidsrechter. Op de beelden was namelijk te zien dat dat Roda-speler Rosheuvel hands maakte in de aanloop naar de treffer.

Volgens de regel is het eerstvolgende aanvallende moment van de tegenstander bepalend. In dat geval was het balbezit van Willem ll na de handsbal van Rosheuvel nog het enige moment om af te fluiten. Dat gebeurde echter niet. Uiteindelijk verloor Roda het duel na strafschoppen en is het daardoor uitgeschakeld in het bekertoernooi.

Vandaag reactie
Collard heeft dinsdag officieel kenbaar gemaakt bij de KNVB dat Roda zich niet neerlegt bij het besluit van de scheidsrechter. "Wij verwachten vandaag een reactie van de voetbalbond. Mocht dat antwoord niet naar tevredenheid zijn van Roda JC dan is de enige mogelijkheid nog om naar de civiele rechter te stappen."

500.000 euro
Het besluit van de scheidsrechter heeft voor de club grote gevolgen. "Niet alleen sportief, maar ook financieel. Het kan ons zo 500.000 euro schelen", aldus Collard.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 16:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5516
net als de rest van die club: volkomen kansloos!

ze zullen het ook niet doorzetten. Willen alleen even een punt maken.
Zou mooi worden als een scheidsrechterlijke beslissing - zelfs als die hartstikke fout is - bij de rechter gecorrigeerd kon worden. Het hek zou van de dam zijn. Dankzij de video schedsrechter spelen ze überhaupt nog eredivisie. Daar hoor je ze niet over. Calimero's.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 16:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5517
Rjc mag weer hopen op Korotajev. ( Zie teletekst). Ik ben eens benieuwd of ze de crimineel toelaten. Maar ik denk van wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 17:43
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5518

Schapendonk schreef : Rjc mag weer hopen op Korotajev. ( Zie teletekst). Ik ben eens benieuwd of ze de crimineel toelaten. Maar ik denk van wel.


Hij is uiteindelijk niet veroordeeld. Hoezeer ik het die club ook misgun, zij gaan wel een investeerder binnen halen en een stapje vooruit doen ben ik bang!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 20:58
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5519

Robin schreef :

Schapendonk schreef : Rjc mag weer hopen op Korotajev. ( Zie teletekst). Ik ben eens benieuwd of ze de crimineel toelaten. Maar ik denk van wel.


Hij is uiteindelijk niet veroordeeld. Hoezeer ik het die club ook misgun, zij gaan wel een investeerder binnen halen en een stapje vooruit doen ben ik bang!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heer is wel veroordeeld, mer maag 't land neet oet, en heer geit in cassatie, tegen 'n opgelegde boete vaan e3.500, terweil heer 'ne oongedekte sjek heet oetgesjreeve vaan 17,7 miljoen..

Procederen
​Korotaev zat vorig jaar zeven maanden in de cel. De investeerder van Roda JC werd ervan verdacht een ongedekte cheque van 17,7 miljoen euro te hebben uitgeschreven. Financieringsmaatschappij Helin International eiste dat geld terug van de Rus. Korotaev heeft nu, na een jaar procederen, een boete door de rechter opgelegd gekregen van omgerekend 3500 euro, maar mag het land nog niet verlaten.


Noe zien veer mesjiens neet good allerweil in rekene, mer este al iers 'ne oongedekte sjek oetsjreifs vaan E17,7 miljoen en daan naor maonde laangk vas zitte vreij kins koame en daan in cassatie geis tege 'n boete vaan E3,500, daan snap iech neet of dee mins noe eg bei zien verstand is.

Noe is 1Limburg neet de slömste en deenk ieder dat die daor achter de wah-wah-linie weer deenke he he 't geit neet euver voetbal.

Wat 'n farce is 't daor nog steeds, bei 'ne terminaal patient hadde ze allang de stekker d'roet getrokke.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 07:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5520
Schatrijke Nederlands-Iraanse zakenman flirt met Roda - www.1limburg.nl/l/60895 #1Limburg

Volgens mij zijn ze daar helemaal de weg kwijt. Als de ene niet mag betalen dan maar de andere!! Korotaev wordt dan weer weggezet tegen een of andere dubieuze geldschieter uit Iran. Maar ja ik kijk het allemaal met een grote grijns aan, want dit kan en mag toch nooit goed gaan!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden