Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

08 feb 2018 07:58
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5521
Al die berichten over Roda en geldschieters geven voor mij vooral aan hoe slecht het daar financieel (en dus beleidsmatig gaat). Dat ze dreigen naar de rechter te stappen als ze geen gelijk krijgen van de KNVB inzake de wedstrijd tegen Willem II is toch ook vooral een financieel verhaal? Nu lopen ze een half miljoen mis.
Overigens kan ik me haast niet voorstellen dat de bond overstag gaat. Dan krijg je een enorme precedentwerking en gaat straks iedere club (met terugwerkende kracht) arbitrale beslissingen aanvechten. Een van de ideeën achter de videoscheids is toch juist dat er geen discussie meer is over de genomen beslissing?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 07:58 08 feb 2018 08:00 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5522

Jo70 schreef : Schatrijke Nederlands-Iraanse zakenman flirt met Roda - www.1limburg.nl/l/60895 #1Limburg

Volgens mij zijn ze daar helemaal de weg kwijt. Als de ene niet mag betalen dan maar de andere!! Korotaev wordt dan weer weggezet tegen een of andere dubieuze geldschieter uit Iran. Maar ja ik kijk het allemaal met een grote grijns aan, want dit kan en mag toch nooit goed gaan!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Die is dan flink aan het shoppen:
www.bredavandaag.nl/sport/2018-02-07/spo...ace-voor-kv-oostende

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 10:26 08 feb 2018 10:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5523
Ik zag in de samenvatting tegen ajax, wat mensen met mutsen in het vlaggenpatroon wit/blauw/rood op de tribune. Hoe wanhopig kun je zijn. Ik vraag me dan af wat 18 jaar 1e divisie met hun zou doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 12:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5524

Jo70 schreef : Schatrijke Nederlands-Iraanse zakenman flirt met Roda - www.1limburg.nl/l/60895 #1Limburg

Volgens mij zijn ze daar helemaal de weg kwijt. Als de ene niet mag betalen dan maar de andere!! Korotaev wordt dan weer weggezet tegen een of andere dubieuze geldschieter uit Iran. Maar ja ik kijk het allemaal met een grote grijns aan, want dit kan en mag toch nooit goed gaan!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Bij 1Limburg hebben ze al weer een stijve p. Die hebben in een paar uur al weer 3 artikelen over die vage Iranier. Ik hoop dat die de zaak overneemt daar en ze vervolgens kapot laat gaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 16:36
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5525
Iech mein m'ch te kinne rappelere tot 'ch 'n aontal weke geleie get geleze had euver strengere controles vaan dit soort mafkeze a la Korotaev? Wèt iemes wie dat noe perceis zit, en wat de knvb noe concreet gei doen hei aon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 21:25
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5526

MVVke schreef : Iech mein m'ch te kinne rappelere tot 'ch 'n aontal weke geleie get geleze had euver strengere controles vaan dit soort mafkeze a la Korotaev? Wèt iemes wie dat noe perceis zit, en wat de knvb noe concreet gei doen hei aon?

KnJb kinnende, net niks.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 17:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5527
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2018 02:38
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5528

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 11:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5529
Ronald Waterreus begrijpt er weinig van dat Roda JC naar de rechter wil gaan naar aanleiding van de verloren bekerwedstrijd tegen Willem II. De Kerkraders zagen hun winnende goal afgekeurd worden door de videoscheidsrechter en wilden de wedstrijd gedeeltelijk over laten spelen.

Volgens Waterreus is dit kenmerkend voor het 'Calimero-gedrag' van Roda JC. 'Wat ik zo vermoeiend vind, is die verongelijkte 'oh wat zijn we weer genaaid-toon'', schrijft de oud-doelman in zijn column voor De Limburger. 'Ze willen alsnog naar de halve finale, hoe nadrukkelijk die internationale voetbalassociatie IFAB ook stelt dat beslissingen van een scheidsrechter bindend zijn, ook na foutief advies van de videoscheidsrechter. Zoals ze zich bij Roda zo vaak tekortgedaan voelen.'

Waterreus heeft zich ook geërgerd aan de spandoeken met de tekst Free Korotaev. 'Zo van: zelfs in Dubai hebben ze een hekel aan ons Roda. En zo kan ik nog wel meer voorbeelden opnoemen waarin de club model staat voor die eeuwige slachtofferrol.' Waterreus heeft dan ook een welgemeend advies voor de nummer zestien van de Eredivisie. 'Drink verkleed als elf Calimerootjes een pintje op de knappe 1-1 bij SC Heerenveen. Een beetje zelfspot doet wonderen in tijden van degradatiestress. En, tenminste zo fijn, het is dé remedie om van dat klaag-imago af te komen.

Iemand nog een MVV shirt voor deze man..? ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 02:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5530
Opnieuw een nederlaag van Fortuna, prima dat die langzaam eens weer met beide beentjes op de grond komen
Zwaar overdreven is die club de laatste maanden omhoog geschreven , geheel ten onrechte. Er blijft dit jaar niks over voor hun . De PO gaan ze direct in de 2de ronde eruit en zoals ik al eerder schreef gaan ze minimaal 9 punten achter NEC eindigen.

Ik heb ook geen enkele sympathie voor Fortuna, kan me nog goed de rellen herrineren tegen ons en de vijandelijkheden aldaar. Ik vind t een klote club met in het algemeen waardeloze supporters .
Ik geniet dan ook van deze nederlagen omdat ik het ook gewoon niet Gun ( woordspeling) daarbij zijn ze helemaal niet goed. Die Per Schuurs is ook nog een jongen zonder ooit iets gespresteerd te hebben en zwaar overschat. Dat Ajax die koopt begrijp ik dan ook helemaal niet maar goed , Schuurs speelt volgend jaar op de toekomst voor 400 man. Prima toch !

Verder ook dat gezeik met die Ricksen en al die standbeelden en aandacht komen me ook de keel uit. Ricksen heeft gewoon als een halve crimineel geleefd en is geen enkel voorbeeld voor jonge voetballers dat eerbetoon is veel te veel , maar ook dat is Fortuna . Op zoek naar zogenaamde gemaakte aandacht
Nou met die Oliseh hebben ze een eerste klas aansteller in dienst die nog drukker is dan Theo Maassen , want een idioot is die man
Fortuna heeft gewoon mega veel mazzel gehad tot een paar weken geleden zat ook werkelijk alles mee, zonder fundement maar gewoon dikke mazzel , alles lukte en alles zat mee.
Nu is daar een einde aan gekomen en zie je dat de groep helemaal niet zo goed is , dan vond ik al tegen ons maar worden nu bevestigd
Ik hoop ook dat ze geen wedstrijd meer winnen maar zoals t nu gaat zou dat best ook nog eens kunnen gaan gebeuren, mooi toch !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 09:33
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5531
Beste Napoleon, ik zelf gun de Fortuna familie wel enig succes, als ze maar niet hoger eindigen als wij ;)
Maar wat jij om 3 uur s'nachts aan het internet toevertrouwd getuigd van meer dan een beetje frustratie.
Nergens voor nodig (vind ik).
Met sportieve groeten,
Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 09:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5532
Ach, heb smakelijk moeten lachen om het bericht. Kan het wel waarderen, af en toe zo’n tirade.

Karakter: Waterreus zeikt in zijn columns altijd op alles en iedereen. Ik ben niet vergeten dat hij vroeger als profvoetballer MVV altijd als amateurclub wegzette in interviews na een wedstrijd of zo. Dan had PSV gewonnen in de Geusselt, Waterreus de nul gehouden, dan denk je dat zo iemand professioneel en tevreden is maar nee. Kan me nog herinneren dat hij dan begon dat de ballen bij MVV slecht bewaard werden (??) en dat dat bij de gemiddelde amateurclub nog beter geregeld was. Typisch zo iemand die echt niets anders kan zijn dan negatief, altijd en op iedereen. Blij dat het niet mijn buurman is. Wat mij betreft krijgt hij absoluut geen MVV-shirt.

Diezelfde Waterreus verwachtte in diezelfde tijd overigens dat hij wel eens directeur bij PSV zou kunnen worden na afloop van zijn carrière. Lachwekkend. Die verwart chronisch zeiken met opbouwende kritiek. Die man is overal uitgekotst, mag nog één keer per maand een column vullen in de VI en af en toe in de Limburger, verder wordt hij nergens serieus genomen. Bij Roda en PSV, de clubs waar hij jarenlang gespeeld heeft, moeten ze niets meer van hem hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 11:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5533
Ik vraag me alleen af waar die @Fortuna88 is gebleven?? Opeens foetsie. Oh ja, die is alleen hier als Fortuna een keer in de 15 jaar MVV te kijk kan zetten. Nu weet ik het weer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 14:07
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5534
www.limburger.nl/cnt/dmf20180214_0005598...oliseh-op-non-actief

Wat een soap!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:05
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5535
whaahahahahaha Triest dat mijn reactive op Napoleon verwijderd is.
Stond vol met satire ( geen rancune ) en waarheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden