Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

15 feb 2018 13:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5566

Boe is dat feeske? schreef : Ik weet totaal niet wat hier de waarheden zijn, maar waarom moet Oliseh Fortuna beschadigen. De club staat altijd op 1. Zelfs als er uit gaat komen dat er wat goed fout zit is, moet dat dan op deze manier?

Hadden wij Capa geloofd als ie na zn ontslag een beerput aan mismanagement en schuldproblemen bij MVV had opengetrokken? Of hadden we dan gesproken over een zure ontslagen trainer?



Dat vind ik iets te gemakkelijk. Wat jij zegt werkt twee kanten op. Lees eens wat Fortuna over Oliseh zei bij het ontslag. Oliseh werd als een malloot en onruststoker weggezet. Daar reageert Oliseh op, zijn naam wordt beschadigd.

Bij ontslag Capa meldde MVV dit:

“Het bestuur van MVV dankt Fuat Capa voor zijn grote loyaliteit en prijst de trainer voor de moed en het geduld waarmee hij onder soms zeer vernederende en hem kwetsende omstandigheden zijn werk als trainer bleef verrichten. De doelstelling die het bestuur aan de trainer had meegegeven aan het begin van dit seizoen was het verjongen van de ploeg en kwalificatie voor de play-offs. Op dit moment heeft de ploeg vergeleken met 2009 weliswaar vier punten minder, maar de kans om de play-offs weer te halen is nog zeer aanwezig.

Fuat Capa heeft ook door zijn goede contacten in de internationale voetbalwereld veel betekend voor MVV. Hij heeft het voor de Maastrichtse club mogelijk gemaakt om jonge spelers aan te trekken die anders niet haalbaar waren, zoals Gideon Boateng (jeugdspeler van Anderlecht), de Belgische middenvelders Christian Brüls en Tom van Hyfte en Faty Papy, de Burundese international die bij het Turkse Trabzonspor onder contract staat. Vorige maand tijdens de winterstage in Turkije heeft hij de Zweed Emra Tahirovic bij MVV geïntroduceerd. Deze spits van Bosnische afkomst debuteerde afgelopen vrijdag in de wedstrijd tegen FC Zwolle.“

Het tegenovergestelde van wat Fortuna over Oliseh zei, zeg maar.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 14:29
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5567
En de KNVB gaat de louche praktijken inderdaad onderzoeken:

www.nu.nl/voetbal/5135165/fortuna-laat-k...d-als-assistent.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 17:10
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5568

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 17:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5569
Prima tot de knvb dit geit oonderzeuke huur, mer wel tamelek hypocriet.

Boe zien ze noe tege die zwart gele kut club?

En menneke vaan begin 30 dat miljoene wèlt investere in 'n club is wel ''normaal'' en dao gebäöre gein illegaal zake? De hoofs toch geine atoomgelierde te zien um te weite tot ouch dat neet in orde is....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 18:13
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5570

Sjieske schreef : Een andere vraag die ik hier graag wens te stellen is de vraag in hoeverre de KNVB volgens jullie een plicht heeft om naar aanleiding van de uitlatingen van Oliseh een onderzoek in te stellen? Komt die plicht niet voort uit haar taak als hoedster van ons mooie Nederlandsche Voetbal? ;)

Er is een suksesvolle trainer ontslagen. Niet heel logisch. Er wordt een persbericht verstuurd. Verstoorde verhoudingen en ongewenst gedrag van die trainer. De trainer slaat terug en uit forse beschuldigingen. Hij zegt: Men wilde mij betrekken bij illegale activiteiten. FSC is een club die illegale en schimmige zaken doet. Dat heb ik geweigerd.
Natuurlijk moet dit onderzocht worden! Natuurlijk heeft de KNVB hier een plicht.
Is het een rancuneuze trainer die om zich heen slaat, is het een verhaal met een waarheidsgehalte ? Laat de waarheid maar aan het licht komen. Onderzoek het. De meest aangewezen partij om dit te doen is de KNVB, of het openbaar ministerie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 18:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5571
De trainer is nog niet weg of de nieuwe is er al , zo werkt het in het voetbal wereldje. Er is niemand die eens kritisch eens wat vragen afvuurt wat er nu gaande is . Ze willen maar wat al graag . Ook die Hofland met een grote pik liep hij op het trainings veld daar in Sittard. Zich helemaal niet afvragende wat er allemaal speelt. Want laten we eerlijk zijn in Sittard rommelt het al 15 jaar , daar klopt werkelijk helemaal niks van . Meerdere malen de licenties afgenomen, technisch failliet , vreemde praktijken , supporters rellen en ga zo maar door . En natuurlijk een vage nieuwe eigenaar.
Het maakt de heren voetballers en trainers allemaal niks uit als ze maar aan de bak komen.
Die Hofland heb ik als speler altijd zwaar overgewaardeerd gevonden, ben eens benieuwd hoe hij met zijn negatieve blik op het spelletje want dat was hij als speler ook het gaat doen, ik verwacht er niet veel van .

Dat de KNVB nu een onderzoek start al dat niet vanuit Fortuna zelf lijkt me een beetje vreemd .Ik denk dat de KNVB gewoon wilt weten wat er speelt immers heeft de Sittardse club in het verleden behoorlijk wat minpunten gescoord bij de bond .
Dat Siitard ook zelf zo'n onderzoek wilt is natuurlijk logisch , wat moet je dan roepen dat je geen onderzoek wilt ?!
Dat Oliseh een gestoorde trainer was dat is wel duidelijk, dat hij op zijn pik getrapt is ook wel duidelijk, echter kan het niet anders dan dat er iets is wat niet klopt.
Het zou toch wat zijn als t gaat om Twente achtige contructies of andere financiele injecties die niet kunnen of zelfs match fixing . Ik denk zelf dat t gerommel is met spelers ( portugese) en betalingen etc . Wellicht zwart geld en dat soort zaken. Strafbaar natuurlijk als je daar van op de hoogte bent.
Hoe dan ook , er is iets wat niet klopt , wordt het gevonden of hebben ze daar de sporen al uit kunnen wissen.

Maar hoe dan ook sinds die Gun daar zit , heb ik al veel langer de indruk dat t daar niet klopt. Tiny Ruijs is vorig jaar ook al vertrokken om een beetje een vage reden. De sportieve prestatie hebben veel verbloemd denk ik , en heeft de club op een roze wolk doen komen maar er ligt geen enkel fundament onder die club dan alleen een berg afval van 15 jaar rotzooi .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 22:01
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 40
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5572
Waarom moet er kritisch naar ons gekeken worden? Omdat die mafkees van een Oliseh wat in het luchtledige roept? n.a.v. zware frustraties door zijn ontslag? Hij heeft zijn keutel trouwens al ingetrokken in een interview wat vandaag op Fox te zien was. Hier rommelt het na 15 jaar juist totaal niet meer. Gepromoveerd naar de veilige categorie. we maken zelfs winst na jaren van verlies. Heb meer het idee dat je Fortuna als een bedreiging ziet, omdat we na 15 jaar weer wat voorstellen?? Je tikt hier namelijk de ene na de andere frustratie-bom. Tiny is hier vertrokken omdat hij grote herrie had met Sunday. Die Oliseh spoort niet, heeft de hele club tegen zich in het harnas gejaagd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2018 23:21 15 feb 2018 23:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5573
Wat is die "geldingsdrang" toch dat jullie zo graag willen weten weer wat voor te stellen. Dat jullie de nacompetitie hebben gehaald en " dat MVV nog maar eens moet laten zien of ze dat halen". Zit het zo erg diep?? Wat wilt een groepje nu. Dat wij diep moeten buigen of wat? Of moeten we de groen/gele vlag uithangen, zodat de hele wereld het weet. Er was hier alleen Gohf in het begin, en nu zijn het er 5 of 6 die bijna wekelijks posten. Dat betekent niet dat wij ergens mee zitten, maar jullie zelf. Namelijk de afgelopen 15 jaar..
De volgende gebruiker (s) zei dank u thasjeng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 07:18
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 40
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5574
Totaal geen geldingsdrang bij mij. Maar als hier onzin geschreven word over mijn club corrigeer ik dat graag. Als dat tenminste mag van dhr schapendonk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 07:43
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5575
@Zitterd,

Ten eerste wordt hier geen onzin geschreven over dat flutclubje van jullie en ten tweede als er hier iemand corrigeert dan zijn de moderators van deze site het wel!! Als voorbeeld geef ik je ook nog de correcte correctie en de verwijdering van de onzin die jullie over Napoleon schreven!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 09:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5576
Ach deze gasten komen er nog wel achter of Oliseh gelijk heeft of dat ie echt zo'n debiel is als zij (graag willen) denken. Ik vind Oliseh in het interview met Fox kalm en zó concreet dat ik denk dat hij echt niet alles uit zijn duim zuigt. De tijd zal t leren.

De weinig kritische houding in Sittard tegenover de eigen club getuigt niet echt van veel intelligentie, maar goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 10:44 16 feb 2018 10:49 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5577

zitterd schreef : Hij heeft zijn keutel trouwens al ingetrokken in een interview wat vandaag op Fox te zien was.


De correctie politie van Sittard is ergens toch wel aandoenlijk. Je ziet het overal op internet, alsof ze collectief die Calimero schaal van hun hoofd halen. Zie echt een maasveldiaanse boer voor me die van gif op zijn hand bijt als er weer iets stouts over zijn clubje is geschreven. Verrassing, Calimero zonder schaal is gewoon een kuiken.

En waar trekt oliseh zijn keutel terug? Ik zag eerder een gepokt en gemazelde ex topvoetballer die door media training gewoon een andere twist geeft aan de vraag om de 1e vraag te vermijden. Zo doen politici dat ook in de grote wereld.

Verder lijkt het me verstandig en voor de verhoudingen dat de moderators ophouden met dit soort accounts nog te accepteren. Op gohf na komen ze enkel en alleen hun frustratie los laten over misschien wel mogelijk foutieve info of verkeerd beeld van hun clubje. Dit kunnen ze geestelijk niet verwerken. Blokken aub.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 12:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5578
En de ironie wil dat juist Gohf het hier voor gezien houdt. Jammer

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 15:13
zitterd
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 40
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5579
De ene dag zegt hij dat fortuna zich bezig houdt met illegale activiteiten, de volgende dag blijft daar niks van over, en vind hij dat hij is behandeld als een crimineel. Das toch heel iets anders.

Maar ik hou het voor gezien hier. Met 80% hier valt niet te communiceren. Die horen alleen wat ze willen horen. Veel plezier onder jullie knusse mvv stolp en hou vooral die roodwitte oogkleppen op. Succes vanavond. Hup mvvke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2018 15:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5580
Ik ben het niet per definitie eens met alles wat iedere MVV-supporter hier heeft getypt, maar op ons, of in ieder geval op mij, kom jij en sommige andere Fortuna-fans juist over als degenen die horen wat ze willen horen.

zitterd schreef : De ene dag zegt hij dat fortuna zich bezig houdt met illegale activiteiten, de volgende dag blijft daar niks van over, en vind hij dat hij is behandeld als een crimineel. Das toch heel iets anders.



Wat Oliseh tegen Fox zegt, heeft eigenlijk niets te betekenen. Hij ontwijkt de vraag en beantwoordt een vraag die niet gesteld werd. Zoals hierboven terecht gesteld, een mooi lesje mediatraining. Voormalige minister van defensie van Amerika tijdens de Vietnamoorlog McNamara staat er om bekend via zijn quote

"Don't answer the question they asked. Answer the question you wish they'd asked."

Jij legt dat uit dat hij zijn keutel intrekt. Dat zou kunnen. Een ander legt dat uit dat Oliseh zijn kruit niet in de media wil verschieten, maar daar waar het telt, bij de KNVB of bij justitie of waar dan ook. In ieder geval niet in de media vertellen wat er aan de hand is tot de zaken met Fortuna zijn afgehandeld. Zou ook kunnen. Beide plausibele verklaringen. En er zijn vast nog meer verklaringen te bedenken, die ook heel plausibel zijn. Het simpele feit is natuurlijk dat zowel de MVV-fans als de Fortuna-fans het niet weten. Elkaar voor rotte vis uitmaken omdat de mening van de ander niet geaccepteerd wordt, is compleet nutteloos, want er is op dit moment niemand van ons die het met zekerheid weet, buiten Oliseh en Gün (en wellicht nog een handvol ingewijden).

zitterd schreef : Veel plezier onder jullie knusse mvv stolp en hou vooral die roodwitte oogkleppen op.



Dit is één van mijn favorieten :applaus: Heb je gezien op welk forum je zit? Het forum van MVVfans. Dat mensen daar onder een MVV stolp zitten en roodwitte oogkleppen op hebben, is een glasheldere analyse, bravo! Precies om die reden komen mensen naar dit forum namelijk...


In het algemeen, niet alleen naar zitterd: dit is wat anders dan even een wedstrijdje van de concurrent bespreken, wat vaak prima in een gemoedelijke sfeer met af en toe een speldenprik kan. Áls Fortuna echt illegale praktijken er op na heeft gehouden, kan het het einde van de club betekenen, intrekken licentie. Ik snap daarom best dat Fortuna-fans hier heftig op reageren. Het raakt ze echt. En daar komt weer reactie van MVVfans op, die zich onheus bejegend voelen. Ook begrijpelijk. Wellicht beter dat Fortuna-fans over dit onderwerp niet meer reageren tot er meer duidelijkheid is?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden