Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

14 feb 2018 16:06
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5536
Mag ik vragen waarom de post van Shef verwijderd is? Was imo een zeer terechte reactie op Napoleon. Als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Vooral als je ziet wat voor troep Napoleon zelf schrijft, maar dat soort rotzooi kan gewoon blijven staan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:11
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5537

Gohf schreef : Mag ik vragen waarom de post van Shef verwijderd is? Was imo een zeer terechte reactie op Napoleon. Als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Vooral als je ziet wat voor troep Napoleon zelf schrijft, maar dat soort rotzooi kan gewoon blijven staan?


Inderdaad, uitdelen maar niet kunnen incasseren. Maar we zitten op een MVV forum, dan krijt je zoiets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:12
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5538

Schapendonk schreef : Ik vraag me alleen af waar die @Fortuna88 is gebleven?? Opeens foetsie. Oh ja, die is alleen hier als Fortuna een keer in de 15 jaar MVV te kijk kan zetten. Nu weet ik het weer.


Ik ben er nog gewoon, ondanks verliespartijen van Fortuna is er in mijn ogen nog niks aan de hand. We staan er nog goed voor. Het voelt inderdaad lekker om boven MVV te staan. Wij hebben play offs al bereikt, dat is voor jullie nog maar afwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5539
@Shef en Gohf,

Dat zou ik ook verwijderd hebben. Jullie zijn degene die zich erg geweldig vinden, omdat jullie nu een periode hebben. MVV heeft in die 15 jaar dat jullie niets maar dan ook niets te lachen hebben gehad, bijna altijd de nacompetitie gehaald zei het met of zonder periode.

En trouwens wat Ricksen betreft, iemand die zijn vrouw op de bek slaat behoort geen standbeeld te krijgen. Ook niet al hij ziek is, wat we hem natuurlijk ook niet gunnen, want dat is erg genoeg. Maar als Ricksen niet ziek was geworden had hij NEVER nooit een standbeeld gekregen!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:16
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5540

Fortuna88 schreef :

Gohf schreef : Mag ik vragen waarom de post van Shef verwijderd is? Was imo een zeer terechte reactie op Napoleon. Als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren. Vooral als je ziet wat voor troep Napoleon zelf schrijft, maar dat soort rotzooi kan gewoon blijven staan?


Inderdaad, uitdelen maar niet kunnen incasseren. Maar we zitten op een MVV forum, dan krijt je zoiets.


Gast, flikker ff op man. Hoeft niet nog meer olie op het vuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:30 14 feb 2018 16:35 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5541
Wat is het toch frusterend voor je geweest de afgelopen 15 jaar heh @fortuna88. Dat is goed aan je te merken. Dat Napoleon zo gereageerd heeft komt wellicht door jullie eigen blije posts waar de frustratie van de afgelopen 15 jaar vanaf druipt. Droeftoeter. En niet voor het op te nemen voor een mede MVV supporter, maar een beetje begrijp ik hem wel. P.s. niet voor jou bedoeld Gohf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:36
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5542

Jo70 schreef : @Shef en Gohf,

Dat zou ik ook verwijderd hebben. Jullie zijn degene die zich erg geweldig vinden, omdat jullie nu een periode hebben. MVV heeft in die 15 jaar dat jullie niets maar dan ook niets te lachen hebben gehad, bijna altijd de nacompetitie gehaald zei het met of zonder periode.

En trouwens wat Ricksen betreft, iemand die zijn vrouw op de bek slaat behoort geen standbeeld te krijgen. Ook niet al hij ziek is, wat we hem natuurlijk ook niet gunnen, want dat is erg genoeg. Maar als Ricksen niet ziek was geworden had hij NEVER nooit een standbeeld gekregen!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER


Waar heb jij het nou weer in hemelsnaam over Jo? Jezus zeg. Sorry dat wij als Fortuna blij zijn dat we na 15 jaar ellende weer eens een prijsje pakken. Hebben we dat soms te uitbundig gevierd ? Hoe heb jij daar last van kunnen hebben? Chique voor je dat MVV in die 15 jaar bijna altijd de nacompetitie heeft gehaald. Sinds wanneer is dit een wedstrijdje ver plassen geworden? Wat is je probleem eigenlijk? Iedereen vind zijn eigen club toch geweldig, anders ben je toch geen fan? Wat is dat nou weer voor een beredenatie.

Op de notoire laster van Ricksen ga ik niet eens in. Veel plezier verder met MVV kerel en ik hoop oprecht dat jullie nooit 15 jaar lang in die ellende komen te zitten. Maar als je zo arrogant doet verdien je het persoonlijk wel. De groeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 16:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5543
Ik begin nu langzaam te begrijpen waarom ze de "muizen" worden genoemd in de oostelijke mijnstreek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:04 14 feb 2018 17:05 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5544
Kom op zeg het is hier geen r*da prikbord.. dat er fans van andere clubs hier komen discussieren is geen probleem maar de post van Shef was niet alleen beledigend richting Napoleon maar ook richting MVV. Dat soort tirades posten jullie maar op jullie eigen forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:19
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5545
De bij Fortuna Sittard ontslagen Sunday Oliseh heeft een schokkende verklaring afgelegd over zijn vertrek uit Zuid-Limburg. Volgens de Nigeriaan zijn er dubieuze praktijken gaande bij de verrassende nummer drie van de Jupiler League.

Oliseh kijkt met voldoening terug op het sportieve aspect van zijn tijd bij Fortuna. "Ik heb het team van de negentiende plek naar de top geleid (Fortuna legde beslag op de tweede periode, red.). Met mijn spelers heb ik geweldig samengewerkt", vertelt hij aan het Duitse medium Revier Sport. De oud-middenvelder van onder meer Ajax haalt echter snoeihard uit naar de clubleiding. "Wat er binnen de club gebeurt, is gewoonweg illegaal. Met deze praktijken wil ik niets te maken hebben, want ik wil niet in de gevangenis eindigen. Ik heb mijn advocaat en de politie al ingeschakeld. Meer wil ik er niet over kwijt."

De Nigeriaan heeft ook via Twitter teruggeblikt op zijn tijd in Limburg. 'Ik ben ontslagen bij Fortuna, omdat ik geweigerd heb om aan illegale activiteiten deel te nemen en om de wet te breken', laat hij weten via het sociale medium. Oliseh benadrukt dat de spelers en fans van Fortuna niets met de situatie te maken hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:19
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5546

jeoff schreef : Kom op zeg het is hier geen r*da prikbord.. dat er fans van andere clubs hier komen discussieren is geen probleem maar de post van Shef was niet alleen beledigend richting Napoleon maar ook richting MVV. Dat soort tirades posten jullie maar op jullie eigen forum.


Meten met 2 maten noem ik dat. De post van Shef bevatte nog geen fractie van de bullshit en laster die Napoleon zelf post. Maar dat is natuurlijk absoluut geen probleem.

Als er geen gelijk speelveld is zie ik ook geen reden om hier nog te discussiëren. Verwijder mijn account maar als dat gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:31 14 feb 2018 17:33 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5547
Gohf, dat van Napoleon was niet richting een persoon, dat van Shef wel...daarom is het denk ik verwijderd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5548
Illegale activiteiten. Jeetje. Natuurlijk maar een gerucht, maar wie waren hier afgelopen maanden wel niet steeds aan het verkondigen dat we ons een voorbeeld moesten nemen aan hoe het bij Fortuna is geregeld laatste maanden? Liever geen rare buitenlandse invloeden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:35
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5549

Strucht schreef : De bij Fortuna Sittard ontslagen Sunday Oliseh heeft een schokkende verklaring afgelegd over zijn vertrek uit Zuid-Limburg. Volgens de Nigeriaan zijn er dubieuze praktijken gaande bij de verrassende nummer drie van de Jupiler League.

Oliseh kijkt met voldoening terug op het sportieve aspect van zijn tijd bij Fortuna. "Ik heb het team van de negentiende plek naar de top geleid (Fortuna legde beslag op de tweede periode, red.). Met mijn spelers heb ik geweldig samengewerkt", vertelt hij aan het Duitse medium Revier Sport. De oud-middenvelder van onder meer Ajax haalt echter snoeihard uit naar de clubleiding. "Wat er binnen de club gebeurt, is gewoonweg illegaal. Met deze praktijken wil ik niets te maken hebben, want ik wil niet in de gevangenis eindigen. Ik heb mijn advocaat en de politie al ingeschakeld. Meer wil ik er niet over kwijt."

De Nigeriaan heeft ook via Twitter teruggeblikt op zijn tijd in Limburg. 'Ik ben ontslagen bij Fortuna, omdat ik geweigerd heb om aan illegale activiteiten deel te nemen en om de wet te breken', laat hij weten via het sociale medium. Oliseh benadrukt dat de spelers en fans van Fortuna niets met de situatie te maken hebben.


Zou om een ongedekte cheque gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 17:47
Shef
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 50
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5550
Onzin,

In mijn post ben ik sowiezo niet beledigend naar mvv, totaal niet!!!
En satirisch naar napoleon , nav zijn post

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden