Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

31 jan 2018 15:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5491
Hij kan lullen wat hij wil, wat Gün zelf zegt zal me nooit overtuigen van zijn intenties, dat zal enkel blijken uit daden. Stel, heel hypothetisch, dat hij Fortuna gebruikt om geld wit te wassen. Wat zou hij dan in een interview zeggen? Precies wat hij nu zegt natuurlijk, hij gaat toch echt niet zeggen "Fortuna kan me de kloten op maar het is gemakkelijk om misbruik van te maken".

Let wel: tot nog toe spreken zijn daden voor hem. Maar ik zie niet in hoe een lijzig interview mij zou moeten overtuigen van zijn intenties.

Overigens heeft Maastricht prima internationale scholen waar kinderen uit Duitsland en België naar toe komen. Zijn geleuter met Amsterdam alleen maar vanwege school kinderen is natuurlijk onzin.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2018 22:00 31 jan 2018 22:00 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5492
Vooralsnog klinkt het als een mooi verhaal. Met de nadruk op vooralsnog. Klinkt als iemand die een realistische kijk op het voetbal heeft. Of dat ook zo is zal de tijd leren. Ik kan me er niet druk om maken. Mijn club is MVV.
Overigens, ik kan wat-ie zegt over FC Limburg dan wel weer waarderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2018 23:26
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5493
Haha, gelukkig dat die kut club uit Aachen-Nord nu eens geen geluk heeft. En ook nog de laatste pingel missen. Extra zuur!! Mijn avond kan niet meer kapot!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 00:18 02 feb 2018 00:21 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5494
Werd ook eens tijd dat de mazzel weer even op was. In 4 van de laatste 5 wedstrijden van Roda heeft de tegenstander de paal heeft geraakt. En niet 1x in een wedstrijd, nee, in totaal 7x! Dat gaat richting een gemiddelde de afgelopen 5 wedstrijden van 2 ballen op de paal per wedstrijd. En die ene pot dat de tegenstander niet het aluminium raakte was uit bij Feyenoord (5-1 verloren), de rest waren allemaal cruciale momenten in wedstrijd die uiteindelijk allemaal nipt gewonnen of gelijkgespeeld werden. Wat dat betreft is het ongelooflijk hoeveel geluk ze daar soms lijken te hebben. Gelukkig hield het vandaag even op bij de strafschoppen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 04:45
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5495
@Tuor, Willem II heeft gisteren maarliefst 4 keer de paar geraakt. Over Duits geluk gesproken!! Ik krijg er in elk geval soms teveel van.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 09:04
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5496
'Fortuna-fan' verwondt Barney bij opkomst: "Dit slaat nergens op"

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 10:25 02 feb 2018 10:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5497
Prima die bekerwedstrijd in Tilburg. Genieten. Maar wat toevallig weer dat in de halve finale AZ en Feyenoord mekaar niet treffen. En ze mogen ook nog eens allebei thuis. Moest dit kost wat kost de finale worden?? Ik vraag het me soms af hoe toevallig die loting steeds maar weer is....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 23:28 02 feb 2018 23:32 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5498
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 23:46 02 feb 2018 23:49 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5499

Mr Sjaan schreef : Weer een pareltje uit Parkstad: www.dumpert.nl/mediabase/7356295/33393ac...ft_er_teveel_op.html


De perschef van Roda is inmiddels druk bezig met het schrijven van een persbericht dat het toch echt de Tilburgse fans waren die deze arme hardwerkende koempel hebben uitgedaagd, en dat zij zo asociaal zijn geweest dit op sociale media te plaatsen.

Je kunt zeggen wat je wil over die rattenclub, ze weten als geen ander de media te bespelen, met hun holmaatjes van 1Limburg in de armen. Ze gaan nu ook weer bij de KNVB een officiele klacht indienen over de wedstrijd gisteren. Of ze nu hun gelijk halen of niet, ze zijn toch weer als verongelijkte zielige club in het nieuws geweest
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 23:55
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5500

jeoff schreef :

Robin schreef : Nee hoor, dat noemen ze 'momentum' of factor geluk of gewoon Mazzel dat alles net ff op de juiste plaats valt. Ik gun het Fortuna zeker, maar hoop dat MVV ook eens zo'n periode zal hebben in de toekomst!


Zo'n periode hadden we vorig jaar ook enigszins. Croux verkocht (niet voor miljoenen maar toch), een goede eerste seizoenshelft waar alles net even mee zat (net als Fortuna met winst in de laatste minuten etc.). Vraag is of het bij Fortuna ook in de 2de helft mee blijft zitten of dat er ook wat tegenslagen komen. Een groot verschil is natuurlijk die investeerder.


De scheuren in het fundament beginnen nu toch ook zichtbaar te worden bij Fortuna.
Maar goed, uiteindelijk wisten wij ook na een zeer matige 2de seizoenshelft de finale van de playoffs te halen. Als ze r*da daarin weten uit te schakelen is het voor mij allemaal prima ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 10:37
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5501

jeoff schreef :

jeoff schreef :

Robin schreef : Nee hoor, dat noemen ze 'momentum' of factor geluk of gewoon Mazzel dat alles net ff op de juiste plaats valt. Ik gun het Fortuna zeker, maar hoop dat MVV ook eens zo'n periode zal hebben in de toekomst!


Zo'n periode hadden we vorig jaar ook enigszins. Croux verkocht (niet voor miljoenen maar toch), een goede eerste seizoenshelft waar alles net even mee zat (net als Fortuna met winst in de laatste minuten etc.). Vraag is of het bij Fortuna ook in de 2de helft mee blijft zitten of dat er ook wat tegenslagen komen. Een groot verschil is natuurlijk die investeerder.


De scheuren in het fundament beginnen nu toch ook zichtbaar te worden bij Fortuna.
Maar goed, uiteindelijk wisten wij ook na een zeer matige 2de seizoenshelft de finale van de playoffs te halen. Als ze r*da daarin weten uit te schakelen is het voor mij allemaal prima ;)


Het is erg teleurstellend dat het nu even niet mee zit maar was ook wel te verwachten. Gelukkig heeft het op de ranglijst weinig conseqenties gehad. Top 7(plus de jong teams erbij) is genoeg om in te stromen in de tweede ronde van de play offs. De situatie bij NEC is ook niet erg rooskleurig, al worden hun wel kampioen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 10:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5502
Of NEC kampioen wordt weet ik niet, Jong Ajax zal dat ook graag willen worden.

Wie rechtstreeks promoveert, ik verwacht ook nog altijd NEC, maar als die blijven stuntelen zit er een verrassing in. Maar dan denk ik eerder aan bijvoorbeeld een De Graafschap, hoe gek het ook klinkt want 8 dagen geleden hadden die slechts één punt uit de vijf voorgaande wedstrijden gehaald. Die staan "maar" 11 punten achter NEC. Er gaat weer een ploeg komen die vrijwel alles wint na de winterstop. Dat is bijna ieder jaar zo. Vorig jaar was dat Cambuur, die zie ik dat nu ook wel weer herhalen, maar anders zet ik mijn geld zoals gezegd op De Graafschap.

NEC krijgt de komende anderhalve maand ploegen in vorm als Cambuur, De Graafschap en Volendam. En hooggeplaatste ploegen als Jong PSV en Fortuna. Blijft NEC zo spelen als de laatste weken gaan die erg veel punten laten liggen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 11:11
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5503

jeoff schreef :

Mr Sjaan schreef : Weer een pareltje uit Parkstad: www.dumpert.nl/mediabase/7356295/33393ac...ft_er_teveel_op.html


De perschef van Roda is inmiddels druk bezig met het schrijven van een persbericht dat het toch echt de Tilburgse fans waren die deze arme hardwerkende koempel hebben uitgedaagd, en dat zij zo asociaal zijn geweest dit op sociale media te plaatsen.

Je kunt zeggen wat je wil over die rattenclub, ze weten als geen ander de media te bespelen, met hun holmaatjes van 1Limburg in de armen. Ze gaan nu ook weer bij de KNVB een officiele klacht indienen over de wedstrijd gisteren. Of ze nu hun gelijk halen of niet, ze zijn toch weer als verongelijkte zielige club in het nieuws geweest


Roda supporters hebben zich al op dumpert aangemeld en zijn druk aan het typen dat het toch écht een Willem II supporter is. Die geel-zwarte mutsen achter de man is een weerspiegeling in het glas. Ik zou keihard lachen als mijn bloed niet zou koken van zoveel domheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 12:27 03 feb 2018 12:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5504
dee geleufs d'n pupse neet, mer in de VI steit ech gesjreeve:

*oda JC tekent protest aan tegen cruciale VAR-beslissing



*oda JC Kerkrade gaat protest aantekenen tegen de beslissing van arbiter Dennis Higler in de verloren KNVB-bekerwedstrijd tegen Willem II van donderdagavond. Dit heeft technisch directeur Harm van Veldhoven bevestigd tegenover VI.

Donis Avdijaj maakte in de slotfase van het bekerduel de 2-3 voor de Kerkradenaren, maar de treffer van de Schalke 04-huurling werd afgekeurd door Higler. Videoscheidsrechter Jochem Kamphuis zag namelijk dat *oda-speler Mikhail Rosheuvel hands maakte in de aanloop naar de treffer, al veroverde Willem II de bal nog na de handsbal. Volgens de club is dat één van de argumenten van de Limburgers om protest aan te tekenen. Ook de tijd die tussen de overtreding en het doelpunt zat, roept vraagtekens op bij *oda JC.

Van Veldhoven bevestigt het beroep van de club. 'Dat klopt helemaal, het reglement is over deze situatie erg onduidelijk.' Willem II won het duel uiteindelijk na strafschoppen, omdat er in de verlenging niets meer veranderde aan de 2-2 tussenstand. De Tilburgers nemen het in de halve finale op tegen Feyenoord in De Kuip.

Na het weekend komt *oda JC met een officiële verklaring en gaat het zijn protest indienen bij de KNVB. De club laat weten momenteel de argumenten goed op een rijtje te zetten, maar de voetbalbond is wel alvast ingelicht over het protest. Of *oda het duel over wil laten spelen of er verder gespeeld zal worden bij een 3-2 tussenstand, wordt hoogstwaarschijnlijk ook aan het begin van de komende week bekend.

Miljaar wat 'n krieters en jenkers dao...
nne misn blijf ziech aofvraoge...
wat 't inaoseme vaan die kooledampe met de herses allemaol deid...:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2018 12:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5505
Was ook een vreemd moment, de regels omtrent videoref zijn te vaag en onduidelijk. Maar dan maar beroep aantekenen en praten over overspelen wedstrijd of zoiets? Dan wil ik met terugwerkende kracht de play-off finale in Kerkrade herstellen, daar gebeurden ook rare dingen met de videoref.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden