Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

13 jan 2018 22:27
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5461
Gefeliciteerd fortuna. En het toeschouwersaantal is ook netjes. Van mij mag het nu trouwens wel gedaan zijn en een mooie duikvlucht naar beneden. Ben ik gewoon eerlijk in. Het prijsje is er.

Verder vind ik het begrip “successupporters” echt zo een idiote uitspraak. Kan me er echt over ergeren. We hebben ook wat wedstrijden gehad vorig jaar waar deze term veelvuldig werd gegooid. Zit het stadion vol roepen ze successupporters, is het halfvol bij een topwedstrijd roepen ze dat je geen bestaansrecht hebt. Succes is cash.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, Karakter, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 jan 2018 12:31 14 jan 2018 12:36 door Fortuna88.
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5462

Napoleon schreef : [

Ik irriteer me ook regelmatig aan het feit dat er gezegd word dat de mensen die nu komen allemaal successupporters zijn. Na 15 jaar ellende haken nou eenmaal gewoon veel mensen af...



@Gohf , maar dat is toch zo , tuurlijk zijn dat successupporters . Die mensen komen echt niet als er niks te halen valt . Ik snap niet waarom jij je daar aan moet irriteren dat is gewoon een feit . Dat heeft iedere club ook bij ons . Alleen denk ik dat bij MVV ( en feitelijk is dat ook zo) gewoon een dubbel zo grote trouwe achterban is dan bij jullie . Vergeet niet wij spelen al 17 jaar in de JL en toch komen er gemiddeld tussen de 4000-5000 mensen


Klopt, alleen speelt MVV al sinds 2008 linkkerrijtje, en Fortuna afgelopen 15 jaar 3 keer linkerrijtje. Moeilijk te vergelijken. Zowel MVV als Fortuna hebben een trouwe achterban zullen we maar zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2018 08:30
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5463
Bah, zit net de samenvatting terug te kijken van onze Östernachbarn. Bah bah bah, slepen ze er toch weer een puntje uit. Die Tom Boere mag zich wel even diep gaan schamen. Kan me een vergelijkbaar geval van vorig seizoen herinneren toen Sam Hendriks hem al op de doellijn staand nog niet in kreeg.

Uiteraard ben ik zwaar bevooroordeeld en herinner ik me zeer selectief deze gevallen, maar van mij mag het de rest van het seizoen wel weer gedaan zijn mit ihrem Glück.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2018 22:29
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5464
het is maar waar je je druk om maakt natuurlijk.. we bakken er zelf helemaal niks van, maarja zolang “Oda dit ook doet is het niet erg..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2018 08:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5465

Zakelijk schreef : het is maar waar je je druk om maakt natuurlijk.. we bakken er zelf helemaal niks van, maarja zolang “Oda dit ook doet is het niet erg..



Dit soort reacties vind ik erg grappig. Je surft dus bewust naar een topic genaamd "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)" op een MVV-supportersforum. Om te melden dat anderen zich niet zo druk moeten maken over die andere clubs. Waarom klikte jij het dan aan, en maakte je zo druk over mensen die zich drukmaken dat je het nodig vond er op te reageren? :P En ook nog de moeite nemen om de naam van die club uit het oosten niet helemaal te typen.


Ik zal je eerlijk bekennen: ik was uit eten en de app op de telefoon gaf de doelpunten van Roda - Twente aan. Toen er "88e minuut Roda - Twente 1-1" langskwam, vloog mijn telefoon bijna door de ruit. Dat is even een instinctieve reactie, vijftien seconden later ben ik het alweer vergeten en geniet weer van eten, drank en gezelschap. Maar ja, voor mij zou een nederlaag van Roda wel degelijk de nederlaag van MVV verzacht hebben. Het zou het niet "niet erg" maken, zoals jij stelt, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar als wij dan niet promoveren, dan wil ik toch wel erg graag dat Roda er uit vliegt. Zodat we volgend jaar weer naar die circustent op bezoek mogen. En zij hier.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Anna D., Lassie80, Boschpoort, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2018 22:11
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5466
Jacques, ik had het niet beter kunnen zeggen! Weer dat geluk om zo vlak voor tijd gelijk te maken, terwijl FC Twente al lang op een ruime voorsprong had kunnen staan. Je moet zelfs bang zijn dat op de laatste dag van de lopende competitie Korataev vrij komt en op een platte kar door het Parkstadstadion wordt rondgereden als de grootste weldoener aller tijden. Let op mijn woorden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2018 22:47
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5467
www.limburger.nl/cnt/dmf20180129_0005498...erlies-bijna-miljoen

Wanneer gaan ze nu echt naar de klote??

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 07:39
MVVNaoVaore
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5468

Jo70 schreef : www.limburger.nl/cnt/dmf20180129_0005498...erlies-bijna-miljoen

Wanneer gaan ze nu echt naar de klote??

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Niet

"Eigenaar Frits Schrouff heeft al diverse keren toegezegd dat hij de verliezen zal opvangen."

Het enigste wat ze in Heerlen en Kerkrade hebben is die club dus er zal altijd wel iemand met centen op staan om ze te redden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5469
Maar Schrouff stopt er ook geen cent meer in dan strikt noodzakelijk. En op die manier gaat Roda onherroepelijk weer degraderen. Misschien niet dit seizoen, maar het gaat gebeuren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 11:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5470
Schrouff die heeft de laatste jaren toch al behoorlijk mogen bij storten . Geen wonder dat hij iedere verkoop van spelers redelijk snel afrond om zo het te kort wat aan te zuiveren. Maar dat gaat vaak te kosten van de kwaliteit op t veld.

Toch mogen ze daar in Kerkrade dankbaar zijn dat ze zo'n man hebben , een club die jaarlijks boven zijn stand leeft is natuurlijk wel een tikkende tijdbom. En die bom tikt . Voor supporters zal dat worst zijn maar zolang er geen echt kapitaal sterke investeerder zit blijft het aanmodderen.
Geen wonder dat schrouff van zijn aandelen af wilt, dit is natuurlijk ook niet echt leuk zakendoen. Aan de andere kant hij is er zelf langzaam in gezogen en met zijn volle verstand geld geleend.
Wat dat betreft zul je maar supporter van zo'n club zijn , altijd verwend geweest in het verleden en nu is t al jaren helemaal niks meer, slecht voetbal degradatie , financiele problemen en ga zo maar door. En geen uitzicht op betere tijden. Het spelen op het hoogste niveau is dan ook meer een pijnlijke lijdensweg dan een feestje .
Ach ja , je krijgt wat je verdiend denk ik dan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 11:57
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5471
Bij Fortuna wordt het ook weer gezellig, trainer de laan uitgestuurd. Na een nederlaag al liggen te klagen dat de selectie niet goed genoeg is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 12:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5472
En Hofland wordt de nieuwe trainer. Geen relevantie trainerservaring en nooit kunnen betrappen op slimme teksten of verbijsterend spelinzicht. Maar goed, om eerlijk te zijn had ik dat over Oliseh ook zo kunnen zeggen. Weet niet waarom, maar van Hofland heb ik helemaal geen hoge pet op.

Wel grappig, Fortuna stond vrijdag om acht uur nog eerste. 3,5 dagen later de trainer er uit gegooid.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 12:08
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5473
Fantastisch toch, zoe'ne törkse investeerder.....Dit gebäört er dus este te kritisch bis, mèt eine oet Erdoland aon de mach bij d'n club...Stèrkde Gohf en co, dao geit eur meugeleke kampioensjap...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 12:13
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5474
Blijkt niet waar te zijn, tenminste Fortuna ontkent.. maar waar rook is is vuur.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2018 12:34
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #5475
Sinds de aanstelling van Oliseh zijn er regelmatig incidenten geweest waarbij veel binnenskamers is gebleven. Dit was onvermijdelijk en het moest gebeuren. Hoe goed een trainer ook presteert en hoeveel hij zijn spelers ook beter maakt niemand is groter als de club. Hij heeft dit echt aan zichzelf te danken. Overigens is dit een beetje wat standaard gebeurd als Oliseh voor een groep kom te staan. Gaat overal weg met zeik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden